abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 november 2011 @ 18:07:10 #51
104871 remlof
Europees federalist
pi_104726707
quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2011 18:03 schreef maartena het volgende:
Het valt me trouwens op.... dat met de overvloed aan compleet debiele uitspraken en acties van PVV-ers de laatste tijd..... dat de PVV verdedigers het opgegeven hebben.

Wel tekenend inderdaad hoe de PVV ras/religie er bij moet halen om een punt te maken. Alsof iemand die Joodse geschiedenis heeft ook niet tegen acties van Israël zou kunnen zijn.
Ze laten zich in dit topic ook niet meer zien inderdaad.
pi_104727458
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 10:38 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: Wikipedia
Beetje offtopic, maar godsamme, op het kaartje zie je het pas goed. De VVD is in zowat de hele Randstad de grootste partij geworden. Alleen maar door die provinciebewoners in de middle of nowhere zitten we nu met een CDA en PVV opgeschept, waar de grote ellende vandaan komt. Anders was de VVD de grootste partij geworden, misschien wel een absolute meerderheid.
pi_104727533
Wel vreemd trouwens dat de PVV helemaal stijgerde om de vermeende loyaliteit van Albayrak en Aboutaleb m.b.t. hun dubbele paspoorten. Maar de PVV mag natuurlijk wel helemaal loyaal aan Israel zijn. Sterker nog, een persoon buiten hun eigen partij om wordt erop aangesproken om loyaal aan Israel te zijn _O-
  woensdag 23 november 2011 @ 18:35:59 #54
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_104727729
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2011 18:31 schreef Zienswijze het volgende:
Wel vreemd trouwens dat de PVV helemaal stijgerde om de vermeende loyaliteit van Albayrak en Aboutaleb m.b.t. hun dubbele paspoorten. Maar de PVV mag natuurlijk wel helemaal loyaal aan Israel zijn. Sterker nog, een persoon buiten hun eigen partij om wordt erop aangesproken om loyaal aan Israel te zijn _O-
En vergeet niet: Alhoewel hij wegens dat akkefietje met wapenbezit besloot zich terug te trekken, had de PVV tijdelijk ook ZELF een Tweede Kamer kandidaat met twee paspoorten op de lijst. Alleen was dat wel iemand met een Nederlands en Israëlisch paspoort.....

....en DAT is natuurlijk wat anders. :')
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_104727856
quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2011 18:35 schreef maartena het volgende:

[..]

En vergeet niet: Alhoewel hij wegens dat akkefietje met wapenbezit besloot zich terug te trekken, had de PVV tijdelijk ook ZELF een Tweede Kamer kandidaat met twee paspoorten op de lijst. Alleen was dat wel iemand met een Nederlands en Israëlisch paspoort.....

....en DAT is natuurlijk wat anders. :')
Ja, want Israel maakt natuurlijk in vergelijking met Turkije het verschil. Terwijl Turkije notabene in de NAVO zit.
pi_104728188
Ik heb als PVV stemmer hier met verbazing een paar bladzijden gelezen.
Het lijkt Joop wel.
Is dit hier masturbatie of zitten jullie allemaal op elkaars linkerpinkje te zuigen?
Als je elkaar steeds gelijk geeft is er toch geen aardigheid meer aan.
pi_104728410
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 18:47 schreef Truffelvarken het volgende:
Het lijkt Joop wel.
Is dit hier masturbatie of zitten jullie allemaal op elkaars linkerpinkje te zuigen?
Ik lees hier om dezelfde reden als is extras kijk.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_104729373
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2011 18:39 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ja, want Israel maakt natuurlijk in vergelijking met Turkije het verschil. Terwijl Turkije notabene in de NAVO zit.
Zijn ideeen waren anders wel wat extremer dan die van welke andere allochtone kamerlid ooit, zie mijn link op de vorige pagina. Behalve natuulijk met weemoed terugdenken aan een tijd waarop je Joodse gemeenschap Joden die niet achter de israelische staat stonden in een bos dumpten om ze daar dood te laten vriezen niet als extreem beschouwd.
  woensdag 23 november 2011 @ 19:17:25 #59
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_104729455
Net terug van de Occupiers 040. Was leuker dan verwacht.
pi_104729508
Soms vraag je jezelf toch af of de PVV een Nederlandse partij is of een Joodse belangenorganisatie..
  woensdag 23 november 2011 @ 19:20:42 #61
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_104729609
Ze gebruiken Joden vooral als bondgenoten om de islam te kunnen aanvallen. Verder boeit het ze geen reet.
  woensdag 23 november 2011 @ 19:33:25 #62
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_104730220
quote:
Onderzoek politie: mishandeling PVV'er zou in scène zijn gezet

De politie onderzoekt een brief over de voormalige voorzitter van de Friese PVV- Statenfractie Jelle Hiemstra, die naar Omrop Fryslân en de Leeuwarder Courant is gestuurd. Dat heeft het Openbaar Ministerie woensdag gezegd.
In de brief wordt gesteld dat Hiemstra, die uit de PVV is gestapt, zijn mishandeling in september in scène heeft gezet, liet Omrop Fryslân weten.

Twee gemaskerde mannen zouden begin september bij Hiemstra hebben aangebeld en hem en zijn vrouw hebben mishandeld. De briefschrijver zou een van die mannen zijn. Hij zou naar eigen zeggen de brief naar de Friese media hebben gestuurd, omdat het Statenlid Hiemstra het tweetal nog voor de verdienste zou moeten betalen.

Hiemstra vindt dat de brief nergens op slaat. 'Het is misselijkmakend, die aantijging. Te walgelijk voor woorden. Ik zat eindelijk in rustiger vaarwater en dan word je hier weer mee geconfronteerd', reageert de politicus.
http://www.volkskrant.nl/(...)ene-zijn-gezet.dhtml

O~)
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_104730502
And the soap goes on. Heerlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_104730638
Als het niet zo triest zou zijn ging je bijna hopen op meer PVV/LPF-achtigen in de politiek ter vermaak :D
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 23 november 2011 @ 19:45:09 #65
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_104730800
Ach als de PVV terugvalt naar 5 zetels en buiten iedede mogelijke coalitie komt mogen ze van mij blijven bestaan.

Ik bedoel proleten moeten ook vertegenwoordigt worden.
pi_104730895
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 19:45 schreef Hexagon het volgende:
Ik bedoel proleten moeten ook vertegenwoordigt worden.
En de Brabanders en Limburgers natuurlijk.
  woensdag 23 november 2011 @ 19:49:50 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_104731044
Als Limburger van oorsprong schaam ik ergens de ogen uit mijn kop voor Geert.

Vond Limburg altijd een prachtige provincie maar de PVV is dat aardig aan het besmeuren.
pi_104731801
Haha, de leden van de PVV zijn nog groter tuig dan het 'allochtonentuig' die ze zo vaak misbruiken in hun streven tot macht. :D
  woensdag 23 november 2011 @ 20:11:32 #69
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_104732208
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2011 19:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

En de Brabanders en Limburgers natuurlijk.
Op je achterhoofd gevallen vandaag?
pi_104732398
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:11 schreef betyar het volgende:

[..]

Op je achterhoofd gevallen vandaag?
Een pot nat.
pi_104733023
Haha PVV.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_104733211
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 19:49 schreef Hexagon het volgende:
Als Limburger van oorsprong schaam ik ergens de ogen uit mijn kop voor Geert.

Vond Limburg altijd een prachtige provincie maar de PVV is dat aardig aan het besmeuren.
Maar dat is eerder de schuld van het CDA, dan die van de PVV.
pi_104734215
PVV'er zette mishandeling mogelijk in scène

ik zei het toch,alhoewel een bepaalde mod vond dat je dat niet mocht suggereren?
  woensdag 23 november 2011 @ 21:40:21 #74
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_104738104
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 19:20 schreef Hexagon het volgende:
Ze gebruiken Joden vooral als bondgenoten om de islam te kunnen aanvallen. Verder boeit het ze geen reet.
Ik denk dat dat iets te simpel is: de obsessie met Israel is wat je tegenwoordig meet veel westerse conservatieven ziet, en hoewel Islam daar een duidelijke rol in speelt, is het bijna een soort godsverering gecombineerd met een slachtofferrol.
Géén kloon van tvlxd!
pi_104738239
Opmerkelijk is wel dat Wilders en consorten een meer radicale kijk op Israel dan radicale Israeli's zelf.
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2011 @ 21:44:35 #76
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_104738389
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:40 schreef Montov het volgende:

[..]

Ik denk dat dat iets te simpel is: de obsessie met Israel is wat je tegenwoordig meet veel westerse conservatieven ziet, en hoewel Islam daar een duidelijke rol in speelt, is het bijna een soort godsverering gecombineerd met een slachtofferrol.
Wilders is een Burke-stichting-kindje, dus die heeft dat gewoon met een filigrein lepel naar binnengekregen.
Carpe Libertatem
pi_104738728
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef KoosVogels het volgende:
Opmerkelijk is wel dat Wilders en consorten een meer radicale kijk op Israel dan radicale Israeli's zelf.
Is het echt nog opmerkelijk dat iemand die 'hapbare' dingen belooft, zodra hij mag meedoen, het minimale daadwerkelijk uitvoert?
pi_104739012
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Is het echt nog opmerkelijk dat iemand die 'hapbare' dingen belooft, zodra hij mag meedoen, het minimale daadwerkelijk uitvoert?
Wat? Ik heb het niet over Wilders' prestaties, maar over zijn radicale Israel-liefde.
  woensdag 23 november 2011 @ 22:06:03 #79
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104740016
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat? Ik heb het niet over Wilders' prestaties, maar over zijn radicale Israel-liefde.
Als echte linksmens vindt jij Israel natuurlijk verfoeielijk.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_104740179
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als echte imbeciel weet jij natuurlijk nog steeds niet waar en wanneer je -dt moet gebruiken. Verder zal Israel mij een worst wezen.
  woensdag 23 november 2011 @ 22:08:42 #81
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_104740257
quote:

[..]

Een genuanceerd standpunt is in jouw ogen natuurlijk onmogelijk
pi_104740558
Kies uw favoriete Mosje!

quote:
Dijken? Vulkanen zul je bedoelen! Dat het met de Nederlandse dijken slecht gesteld is, dat weet iedereen. Maar alleen Richard weet hoé slecht. Ze staan op springen! Tijdens overleg met staatssecretaris Atsma op 25 oktober, waarschuwde de PVV-dijkexpert: 'Na meer dan dertig uur hoogwater voor de kust, neemt de druk op de dijken zó toe, dat ze kunnen uitbarsten als vulkanen.'
  woensdag 23 november 2011 @ 22:16:08 #83
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_104740775
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 18:47 schreef Truffelvarken het volgende:
Het lijkt Joop wel.
Het staat je geheel vrij om je standpunten met goede onderbouwing te verdedigen. Iets wat je met bovenstaande post totaal niet doet. Sterker nog, ik krijg bij het zien van posts als de bovenstaande steeds vaker het idee dat de PVV-stemmer liever op de man speelt, dan met feiten, cijfers en goede argumentatie bepaalde zaken kan weerleggen.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_104740801
quote:
Hahaha wat?

Dan heb je zo veel metaforen om uit te kiezen en ga je voor vulkanen...
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 23 november 2011 @ 22:23:47 #85
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_104741351
quote:
Ik geef toch de voorkeur aan allochtone broodgooiers :')

quote:
Vogels voeren? De bajes in! Richards doortastendheid komt vooral tot zijn recht in de Haagse gemeenteraad. De stad worstelt met schijtende meeuwen. Richard weet hoe je dat moet oplossen. Dat er zoveel meeuwen zijn, komt namelijk door de allochtonen! Die voeren de meeuwen! Richard stelde voor dat de politie streng zou optreden tegen de 'vooral allochtone broodgooiers'. Dat gooien, dat moet ze van hun geloof, zo onthulde de islamexpert in de Raadszaal. 'Steeds weer, 'verzuchtte hij, 'moeten autochtone Hagenezen lijden onder de regels die de islam oplegt.'
Wat een aap die gozer :')

Wil je trouwens helemaal blauw liggen van het lachen, ga dan Youtube filmpjes van de Mos opzoeken.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_104741558
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:23 schreef t-8one het volgende:

[..]

Ik geef toch de voorkeur aan allochtone broodgooiers :')

[..]

Wat een aap die gozer :')

Wil je trouwens helemaal blauw liggen van het lachen, ga dan Youtube filmpjes van de Mos opzoeken.
Toch blijft het beste PVV filmpje nog steeds dat statistiek filmpje omdat het zo mooi laat zien hoe ze gewoon weigert iets te leren of tot enig inzicht te komen. Maar op twee (3 en 4) staat voor mij zeker de Mos
  woensdag 23 november 2011 @ 22:58:23 #87
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_104743454
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:26 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Toch blijft het beste PVV filmpje nog steeds dat statistiek filmpje omdat het zo mooi laat zien hoe ze gewoon weigert iets te leren of tot enig inzicht te komen. Maar op twee (3 en 4) staat voor mij zeker de Mos
Deze bedoel je?:
Geniaal :')

[ Bericht 0% gewijzigd door t-8one op 23-11-2011 23:07:51 ]
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_104744530
quote:

[..]

Israel is gesticht door echte linksmensen.
De PvdA is altijd een verdediger geweest van israelisch nationalisme ... tot vervelens aan toe
pi_104745493
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 19:39 schreef Mutant01 het volgende:
And the soap goes on. Heerlijk.
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet zo heerlijk. Ik vind het beschamend voor de Nederlandse politiek en ook voor de uitstraling van Nederland naar het buitenland.

Dat mensen de fout in gaan door op zo'n baggerpartij te stemmen, is nog tot daar aan toe. Maar wat pas echt erg is, is dat de opeenstapeling van dubieus gedrag, schofferingen en het breken van verkiezingsbeloften de PVV totaal niet schaadt. Sterker nog: in de peilingen staan ze zelfs op lichte winst.

Zolang kiezers niet in staat zijn of simpelweg weigeren om de tactieken van de PVV te doorzien en af te straffen, zie ik weinig reden tot vreugde. Niet zozeer omdat de PVV van mij geen 40 zetels mag hebben, maar omdat we grote vraagtekens moeten zetten bij het beoordelingsvermogen van Nederlandse kiezers; en daarmee het functioneren van onze democratie.
  woensdag 23 november 2011 @ 23:48:10 #90
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_104745703
Ach wie niet horen wil moet voelen zegt men wel eens. Als de bezuinigingen gaan landen dan komt dat voelen voor Henk en Ingrid. En dat is hen van harte gegund. Alleen jammer dat er ook andere stemmers last van hebben.

Overigens denk ik dat het enthousiasme onder de PVV achterban om te stemmen wel degelijk onder druk staat. Ze zijn immers moeilijk te peilen. Je zag al bij de PS verkiezingen dat de PVV daar behoorlijk tegenviel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 24-11-2011 00:00:48 ]
  woensdag 23 november 2011 @ 23:50:34 #91
104871 remlof
Europees federalist
pi_104745790
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:48 schreef Hexagon het volgende:
Ach wie niet horen wil moet voelen zegt men wel eens. Als de bezuinigingen gaan landen dan komt dat voelen voor Henk en Ingrid. En dat is hen van harte gegund. Alleen jammer dat er ook andere stemmers last van hemmen.

Overigens denk ik dat het enthousiasme onder de PVV achterban om te stemmen wel degelijk onder druk staat. Ze zijn immers moeilijk te peilen. Je zag al bij de PS verkiezingen dat de PVV daar behoorlijk tegenviel.
Dat is het grootste verschil tussen de peilingen en de echte verkiezingen denk ik. Veel mensen zeggen in peilingen nu op de PVV te gaan stemmen, maar als er van de lente verkiezingen komen blijven ze gewoon thuis.
  woensdag 23 november 2011 @ 23:57:11 #92
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_104746049
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:58 schreef t-8one het volgende:
Deze bedoel je?:
Geniaal :')
Ja die is echt geniaal inderdaad. :') _O-

Overigens geloof ik dat dit meer met keiharde halsstarrigheid heeft te maken van de dame in kwestie in plaats van statistieken niet snappen. Of wellicht.... allebei. :')
-
  donderdag 24 november 2011 @ 00:02:11 #93
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_104746255
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:50 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat is het grootste verschil tussen de peilingen en de echte verkiezingen denk ik. Veel mensen zeggen in peilingen nu op de PVV te gaan stemmen, maar als er van de lente verkiezingen komen blijven ze gewoon thuis.
Exact. En tot dusver heeft het verschil bij de TK verkiezingen altijd in het voordeel gewerkt.

Maar eerder dit jaar werkte het voor het eerst de andere kant uit. Een theorie die eerder weggelachen werd maar toen bewijs kreeg.
pi_104747284
quote:
15s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:43 schreef Elfletterig het volgende: Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet zo heerlijk. Ik vind het beschamend voor de Nederlandse politiek en ook voor de uitstraling van Nederland naar het buitenland.

Dat mensen de fout in gaan door op zo'n baggerpartij te stemmen, is nog tot daar aan toe. Maar wat pas echt erg is, is dat de opeenstapeling van dubieus gedrag, schofferingen en het breken van verkiezingsbeloften de PVV totaal niet schaadt. Sterker nog: in de peilingen staan ze zelfs op lichte winst.

Zolang kiezers niet in staat zijn of simpelweg weigeren om de tactieken van de PVV te doorzien en af te straffen, zie ik weinig reden tot vreugde. Niet zozeer omdat de PVV van mij geen 40 zetels mag hebben, maar omdat we grote vraagtekens moeten zetten bij het beoordelingsvermogen van Nederlandse kiezers; en daarmee het functioneren van onze democratie.
Mee eens. Bij mij is het lachen ook wel vergaan. Alles wat andere partijen worden verweten, kan de PVV blijkbaar wel maken. Ongelooflijk. Hetzelfde slag mensen dat nog wel kan herinneren wanneer het Kwartje van Kok is ingevoerd.
pi_104747880
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
PVV'er zette mishandeling mogelijk in scène

ik zei het toch,alhoewel een bepaalde mod vond dat je dat niet mocht suggereren?
Dat doet me denken aan de pré-PVV'er Smolders
http://www.omroepbrabant.(...)gszaak+Smolders.aspx
quote:
De politie in Tilburg heeft nog geen grote vorderingen gemaakt in de zaak rond Hans Smolders. De voormalige chauffeur van Pim Fortuyn en oud-LPF-Kamerlid, werd enkele weken geleden voor zijn huis in Tilburg bedreigd.
Ook zo'n 'bedreiging' zonder getuigen, zonder sporen.
Het verschil is dat nu dat een van de vermeende daders bekent dat het nep was óf die doet alsof zij de vermeende daders zijn.

http://www.krapuul.nl/nie(...)e-ex-pvver-hiemstra/

[ Bericht 4% gewijzigd door Bluesdude op 24-11-2011 01:09:08 ]
pi_104750341
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2011 18:07 schreef remlof het volgende:

[..]

Ze laten zich in dit topic ook niet meer zien inderdaad.
Vind je het gek met die emmers kots die je massaal over je heen krijgt en dan nog eens al die links extremistische dukes en consorten die reacties verwijderen wat ze niet aanstaat, en ook nog eens klagen bij een FA die niet eens weet waar het over gaat maar toch dreigen met een ban.

Dus jongens, jank maar hard, het lijkt wel een jankwedstrijd hier. Ik lach me rot, jullie zullen het moeten doen met het huidige kabinet en jullie VERDIENEN het.

Zo duke, kan je weer janken bij Snake over de gemene opmerkingen van Nikita.
  donderdag 24 november 2011 @ 08:45:11 #97
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_104750528
Huillie huillie

Weer geen argumenten
  donderdag 24 november 2011 @ 08:50:08 #98
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_104750605
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 08:32 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Vind je het gek met die emmers kots die je massaal over je heen krijgt en dan nog eens al die links extremistische dukes en consorten die reacties verwijderen wat ze niet aanstaat, en ook nog eens klagen bij een FA die niet eens weet waar het over gaat maar toch dreigen met een ban.

Dus jongens, jank maar hard, het lijkt wel een jankwedstrijd hier. Ik lach me rot, jullie zullen het moeten doen met het huidige kabinet en jullie VERDIENEN het.

Zo duke, kan je weer janken bij Snake over de gemene opmerkingen van Nikita.
Bij deze ben jij de winnaar van de jankwedstrijd. :P
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_104750638
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 08:45 schreef Hexagon het volgende:
Huillie huillie

Weer geen argumenten
Het interesseert toch geen normaal mens dat alle scheten en scheetjes die de PVV laat hier opgesomd en gepresenteerd worden door een stel extremisten als een misdaad en dan ook nog eens argumenteren op die onzin, hilarisch gewoon. Zoek een leven zeg. Bovendien zijn de rechtse users aardig aan het opraken door de bans.
  donderdag 24 november 2011 @ 08:54:37 #100
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_104750674
Waarom zijn we extremisten dan? En die post is opnieuw een zwaktebod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')