Ik was naar WC.quote:
Oh. Sorry he.quote:Op maandag 21 november 2011 18:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee. Toen ik dat in nuchtere staat bij jou deed (tijdens die treindag) was het ook onwennig en alles.
Ok. Waarom hebben we niemand voor jou gehosseld vrijdag? Of heb ik wat gemist?quote:
6quote:Op maandag 21 november 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
7 jaar verschil? Kan best, woohoo Faye en VH worden fuckbuddies
.
Dat wil ik ook niet.quote:Op maandag 21 november 2011 18:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok. Waarom hebben we niemand voor jou gehosseld vrijdag? Of heb ik wat gemist?
Kweenie, bij jou is dat andersquote:Op maandag 21 november 2011 18:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was naar WC.
Ik mag wel met der zoenen ergo ik ben niet aantrekkelijk.
Ik voel me vereerd dat we hebben geschuifeldquote:
Nouhou, gun me nou die kans onwennig te zijn. Heloef knuffelde mij ook, zegt zelf dat ie dat nooit had moeten doen, maar ik ben hem eeuwig dankbaar voor die knuffel.quote:
Onzin.quote:Op maandag 21 november 2011 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
Faye en VH lijken teveel op elkaar, dat is nooit goed voor een relatie. (niet dat hele hevige tegenstellingen wel goed zijn, maar toch)
Dit is FOK! he waar de helft van de mensen je nog aanraadde: ga iemand anders neuken!quote:Op maandag 21 november 2011 18:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Mag ik mijn break-up eerst even verwerken voordat ik uberhaupt ga nadenken over andere jongens.
VH een optie?
Nee, ik wil mijn vriendschap behouden.
Dat was wel speciaal jaquote:Op maandag 21 november 2011 18:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd dat we hebben geschuifeld
quote:Op maandag 21 november 2011 18:55 schreef Ishimaru het volgende:
Charmed is aan het draaien, hoor je gelijk aan het muziekHoefde niet eens op de rooster te kijken
quote:
Ik heb zin om te daten.quote:Op maandag 21 november 2011 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gelijk weer zin om te stappen
Ok, de volgende keer geef ik je weer 3 kusjes.quote:Op maandag 21 november 2011 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouhou, gun me nou die kans onwennig te zijn. Heloef knuffelde mij ook, zegt zelf dat ie dat nooit had moeten doen, maar ik ben hem eeuwig dankbaar voor die knuffel.
Ik zie mezelf daar gewoon niet voor aan.quote:Op maandag 21 november 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is FOK! he waar de helft van de mensen je nog aanraadde: ga iemand anders neuken!
Toen Faye mij voor het eerst knuffelde was dat een onwennig moment.quote:Op maandag 21 november 2011 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouhou, gun me nou die kans onwennig te zijn. Heloef knuffelde mij ook, zegt zelf dat ie dat nooit had moeten doen, maar ik ben hem eeuwig dankbaar voor die knuffel.
doeiquote:Op maandag 21 november 2011 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga kunstgeschiedenis leren, doei [ afbeelding ].
quote:Op maandag 21 november 2011 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, de volgende keer geef ik je weer 3 kusjes.
Toen had ik ook spijtquote:Op maandag 21 november 2011 18:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen Faye mij voor het eerst knuffelde was dat een onwennig moment.
Ik ook niet en verstandig is het ook niet.quote:Op maandag 21 november 2011 18:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zie mezelf daar gewoon niet voor aan.
Met hem. Maar ik moet het nog afspreken enzo hoor. Ik ben gewoon bang dat ik er weer veel te veel van ga maken.quote:Op maandag 21 november 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Met ??? Je weet wel wie? Of iemand anders?
Wel. Veel overeenkomsten lijkt me een vrij goede basis voor een relatie.quote:
Ik vind dat meestal een onwennig moment, zeker als het in het openbaar isquote:Op maandag 21 november 2011 18:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen Faye mij voor het eerst knuffelde was dat een onwennig moment.
Houdoe.quote:Op maandag 21 november 2011 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
En om Naat te quotenquote:
Doei wobbiquote:Op maandag 21 november 2011 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met hem. Maar ik moet het nog afspreken enzo hoor. Ik ben gewoon bang dat ik er weer veel te veel van ga maken.
Dat was wat ja. Je was al de trein in gestapt, toen kwam ik "krijg ik nog een knuffel of wat?"quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef naatje_1 het volgende:
Toen Faye mij voor het eerst knuffelde, tja, wat moet ik daar over zeggenHet ging niet geheel vanzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |