SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
Ja.quote:Op maandag 21 november 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe ga je een gezicht af dan? Met kleine kusjes of what?
Ah kutquote:
Draaien, Spuiten en Slikken tip die me te binnen schoot.quote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En wat doe je eigenlijk met je tong? draaien of meer van die "hapjes"
Nou Naat brand los, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 21 november 2011 18:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Vraag maar aan naat, die heb ik het uitgelegd.
Dat isquote:
Oké, ook al vind ik je nu echt een klootzak, zoenen en klef doen dat kon je welquote:
Daar worden de meiden hitsig van jaquote:Op maandag 21 november 2011 18:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel lief. Ik vind het in mijn nek altijd fijn.
De eenzaamheid spat er vanaf.quote:
Dat vind ik leuk om te doenquote:Op maandag 21 november 2011 18:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt er 1 gehad..quote:Op maandag 21 november 2011 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar worden de meiden hitsig van ja
Ik moest meteen denken aan die foto waar drie gasten met hun vriendin staan te bekken en dat er zo'n single naast ze zichzelf staat te knuffelenquote:
Ja met wie moet ik het dan doen?quote:
quote:
Ja.quote:Op maandag 21 november 2011 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar worden de meiden hitsig van ja
Booooh, iddquote:Op maandag 21 november 2011 18:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehhe.quote:Op maandag 21 november 2011 18:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een goede zoener vind ik. Maar mijn mening is een beetje subjectief. Maar daar kijken jullie maar doorheen.
Hint hint: gewoon niet dan.quote:Op maandag 21 november 2011 18:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja met wie moet ik het dan doen?
quote:Op maandag 21 november 2011 18:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een goede zoener vind ik. Maar mijn mening is een beetje subjectief. Maar daar kijken jullie maar doorheen.
vind Ik ook. Maar Ik krijg ook alleen maar complimentenquote:Op maandag 21 november 2011 18:29 schreef Samzz het volgende:
Dat is mijn tekst.quote:Op maandag 21 november 2011 18:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja met wie moet ik het dan doen?
[..]Ik kwam alleen, ben alleen, eenzaam ga ik dood

*Gaat zichzelf knuffelenquote:
Nee mijn tekst nuquote:Op maandag 21 november 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is mijn tekst. [ afbeelding ]
Of heb ik na vrijdag nog wel recht op die tekst?
Succes ermee jongenquote:Op maandag 21 november 2011 18:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
*Gaat zichzelf knuffelen
Ja, mijn stoppels, zie je het al voor jequote:Op maandag 21 november 2011 18:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Maar het is ook gewoon lief.
Zeker als ik ondertussen zijn stoppels voel. OEH!
sopsopsop.
Dan is United states de laatstequote:
Dank jequote:
Jij hebt net als ik enkel een vlassnor.quote:Op maandag 21 november 2011 18:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, mijn stoppels, zie je het al voor je
quote:
uhhhh whutquote:Op maandag 21 november 2011 18:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar aangezien Naat niet wilt uitleggen wat hapjes zijn
De hapjes methode. Niet dat ellelange gedraai, maar gewoon half van die hapjes terwijl je met de tongen langs elkaar heengaat.
Het klinkt heel stom als je het zo plastisch beschrijft
Het is of, niet als.quote:Op maandag 21 november 2011 18:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik heb geen idee als ik goed kan zoenen![]()
zal er ook niet achter komen kunnen
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op maandag 21 november 2011 18:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar aangezien Naat niet wilt uitleggen wat hapjes zijn
De hapjes methode. Niet dat ellelange gedraai, maar gewoon half van die hapjes terwijl je met de tongen langs elkaar heengaat.
Het klinkt heel stom als je het zo plastisch beschrijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |