Tongpiercings lelijke dingenquote:Op maandag 21 november 2011 18:38 schreef Myraela het volgende:
Oh, en mannen die mijn tongpiercing vasthielden met hun tong of tanden, dat is een van de redenen waarom ik hem eruit heb gehaald.
Dan is het niet eens zoenen meer te noemen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar het kernwoord hier is natuurlijk alleen.
Nouja, je deed het in ieder geval goed. Als je kan beschrijven wat je deed, dat is het.quote:
Mehquote:Op maandag 21 november 2011 18:38 schreef Myraela het volgende:
Oh, en mannen die mijn tongpiercing vasthielden met hun tong of tanden, dat is een van de redenen waarom ik hem eruit heb gehaald.
Ja, er moet wel continuïteit inzitten maar niet eentonig. Het is zo lastig.quote:Op maandag 21 november 2011 18:38 schreef Myraela het volgende:
Je moet sowieso niet alleen draaien, draaien is saai.
Je ziet hem amper, zou niet weten wat er lelijk aan is.quote:Op maandag 21 november 2011 18:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Tongpiercings lelijke dingen![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 18:40 schreef SiIk het volgende:
Ik wil wel eens zoenen met iemand met een tongpiercing
Dat wilde ik ook wel eens maar uiteindelijk was er eigenlijk gewoon niets speciaals aan.quote:Op maandag 21 november 2011 18:40 schreef SiIk het volgende:
Ik wil wel eens zoenen met iemand met een tongpiercing
quote:Op maandag 21 november 2011 18:40 schreef heloef het volgende:
Terug van weggeweest: het notitieblok na deze stroom aan tips weer in het leven geroepen.
En ze zijn sowieso slecht voor je tandenquote:Op maandag 21 november 2011 18:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je ziet hem amper, zou niet weten wat er lelijk aan is.
Ga jezelf knuffelenquote:Op maandag 21 november 2011 18:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En ze zijn sowieso slecht voor je tanden
Ik ben vind het nu al verdomd lastig aan het worden.quote:Op maandag 21 november 2011 18:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, er moet wel continuïteit inzitten maar niet eentonig. Het is zo lastig.
Je moet er niet over nadenkenquote:Op maandag 21 november 2011 18:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, er moet wel continuïteit inzitten maar niet eentonig. Het is zo lastig.
De plastic of silicone balletjes niet.quote:Op maandag 21 november 2011 18:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja, iddquote:Op maandag 21 november 2011 18:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er is altijd handige goedkope pruttel te vindenEn anders de snoepjes
Weet je wat pas slecht voor je tanden is? Energydrank.quote:Op maandag 21 november 2011 18:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
*gaat zichzelf knuffelenquote:
Goed om te weten. Hoef ik geen spijt te hebben van het feit dat is laatst nog iemand met piercing afweesquote:Op maandag 21 november 2011 18:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook wel eens maar uiteindelijk was er eigenlijk gewoon niets speciaals aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |