Succes ermee jongenquote:Op maandag 21 november 2011 18:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
*Gaat zichzelf knuffelen
Ja, mijn stoppels, zie je het al voor jequote:Op maandag 21 november 2011 18:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Maar het is ook gewoon lief.
Zeker als ik ondertussen zijn stoppels voel. OEH!
sopsopsop.
Dan is United states de laatstequote:
Dank jequote:
Jij hebt net als ik enkel een vlassnor.quote:Op maandag 21 november 2011 18:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, mijn stoppels, zie je het al voor je
quote:
uhhhh whutquote:Op maandag 21 november 2011 18:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar aangezien Naat niet wilt uitleggen wat hapjes zijn
De hapjes methode. Niet dat ellelange gedraai, maar gewoon half van die hapjes terwijl je met de tongen langs elkaar heengaat.
Het klinkt heel stom als je het zo plastisch beschrijft
Het is of, niet als.quote:Op maandag 21 november 2011 18:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik heb geen idee als ik goed kan zoenen![]()
zal er ook niet achter komen kunnen
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op maandag 21 november 2011 18:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar aangezien Naat niet wilt uitleggen wat hapjes zijn
De hapjes methode. Niet dat ellelange gedraai, maar gewoon half van die hapjes terwijl je met de tongen langs elkaar heengaat.
Het klinkt heel stom als je het zo plastisch beschrijft
Meisjes vallen op jongens die zekerheid uitstralen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik heb geen idee als ik goed kan zoenen![]()
zal er ook niet achter komen kunnen
Ik snap het ook niet.quote:Op maandag 21 november 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet.
Dat je je tong een beetje terugtrekt ofzo?
Nee, wij zullen dan ook niet zoenen. De mannen die ik zoen hebben stoppels.quote:Op maandag 21 november 2011 18:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, mijn stoppels, zie je het al voor je
quote:Op maandag 21 november 2011 18:05 schreef Snuf. het volgende:
Mannen nemen relaties serieuzer en hebben meer waardering voor de vrouw dan andersom.
Ze kan het nog altijd even demonstreren op mij straks.quote:
Niet op mij dus ,want dat heb ik nietquote:Op maandag 21 november 2011 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meisjes vallen op jongens die zekerheid uitstralen.
Je gaat meteen voor de seks zekerquote:Op maandag 21 november 2011 18:34 schreef SiIk het volgende:
Ik ben niet zo'n fanatiek tongzoener eigenlijk. Zonder is vaak ook wel prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |