Dat heb ik een keer gehad, dat ging zo: *zoenzoen* 'jij zoent echt heel lekker, zo.. zoals je dat doet'quote:Op maandag 21 november 2011 18:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ga je het dan wel zeggen?
Dat lijkt me best leuk, gewoon een jongen die eens zegt waar het op staat.
'Ja, dat doe je goed, is lekker'
'Nee, hier bak je helemaal niets van'
Ja hoor, ik zal alle opbouwende kritiek geven die ik maar kan. Mag je ook bij mij doen overigens.quote:Op maandag 21 november 2011 18:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ga je het dan wel zeggen?
Dat lijkt me best leuk, gewoon een jongen die eens zegt waar het op staat.
'Ja, dat doe je goed, is lekker'
'Nee, hier bak je helemaal niets van'
Sorry, geen tijdquote:Op maandag 21 november 2011 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik wil iets dat ook een piemel heeft.
Wie zegt dat faye geen piemel heeft?quote:Op maandag 21 november 2011 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik wil iets dat ook een piemel heeft.
Ik ga toch ook geen bier met mijn aars drinken?quote:Op maandag 21 november 2011 18:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ach, dat komt wel vanzelf in je bloedbaan terecht.
Ondanks dat zou ik het toch maar niet zo op rekenen dat het gaat gebeuren.quote:Op maandag 21 november 2011 18:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zal alle opbouwende kritiek geven die ik maar kan. Mag je ook bij mij doen overigens.
Zelfvertrouwen boost dit.quote:Op maandag 21 november 2011 18:42 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik hoop dat als ik uitga ik volgend weekend al met iemand kan zoenen, als ik niet uitga, dan hoop ik niet dat ik ga zoenen, want dat zou betekenen dat ik met VH zoen. Niet cool.
ik.quote:Op maandag 21 november 2011 18:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wie zegt dat faye geen piemel heeft?
Naat kan dit bevestigen of ontkennen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wie zegt dat faye geen piemel heeft?
dat wilde ik nog vragen.... jij hebt toch staan zoenen in woody's?quote:Op maandag 21 november 2011 18:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ondanks dat zou ik het toch maar niet zo op rekenen dat het gaat gebeuren.
Ik ben niet zo makkelijk met zoenen enzo.
Ik zou zo met je zoenen, maar dat is in ons geval misschien niet slimquote:
Ik had ook niets anders verwacht. Als er iemand hier irl niet makkelijk is met intimiteitquote:Op maandag 21 november 2011 18:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ondanks dat zou ik het toch maar niet zo op rekenen dat het gaat gebeuren.
Ik ben niet zo makkelijk met zoenen enzo.
Nee?quote:Op maandag 21 november 2011 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wilde ik nog vragen.... jij hebt toch staan zoenen in woody's?
Niet die zoen met z'n vierenMaar eerder op de avond geloof ik
Waarom niet?quote:Op maandag 21 november 2011 18:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ga toch ook geen bier met mijn aars drinken?
Er is wel wat afgezoend die avond dan.quote:Op maandag 21 november 2011 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wilde ik nog vragen.... jij hebt toch staan zoenen in woody's?
Niet die zoen met z'n vierenMaar eerder op de avond geloof ik
Nee dankjequote:Op maandag 21 november 2011 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owIk dacht dat
Met die ene gast, die later met de 4zoen meedeed
Sowieso veel zoentjes op de mondquote:Op maandag 21 november 2011 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is wel wat afgezoend die avond dan.
True true. Al denkt je mams daar anders over.quote:Op maandag 21 november 2011 18:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zou zo met je zoenen, maar dat is in ons geval misschien niet slimStraks eindigen we als fuckbuddies. What fun.
Maar dat komt omdat er gewoon alleen maar lieve mensen waren.quote:Op maandag 21 november 2011 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso veel zoentjes op de mond
autistisch, maar dat is niks nieuwsquote:Op maandag 21 november 2011 18:50 schreef naatje_1 het volgende:
Dat komt over alsof ik een oude opa ben heh
Zelfs de normale 3 kusjes doe je nooit?quote:Op maandag 21 november 2011 18:50 schreef naatje_1 het volgende:
De rotterdam meet was de eerste keer in mijn leven dat ik vrijwillig iemand op de wang heb gezoend.
Jaquote:Op maandag 21 november 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat er gewoon alleen maar lieve mensen waren.
Jezus, nu denk ik weer aan verkeerde dingen. Waarom hebben we het hier echt al de halve dag over?quote:Op maandag 21 november 2011 18:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
True true. Al denkt je mams daar anders over.
Egoboost dit.quote:Op maandag 21 november 2011 18:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zou zo met je zoenen, maar dat is in ons geval misschien niet slimStraks eindigen we als fuckbuddies. What fun.
Nee. Toen ik dat in nuchtere staat bij jou deed (tijdens die treindag) was het ook onwennig en alles.quote:Op maandag 21 november 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfs de normale 3 kusjes doe je nooit?
Omdat grappig.quote:Op maandag 21 november 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jezus, nu denk ik weer aan verkeerde dingen. Waarom hebben we het hier echt al de halve dag over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |