Ik was naar WC.quote:
Oh. Sorry he.quote:Op maandag 21 november 2011 18:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee. Toen ik dat in nuchtere staat bij jou deed (tijdens die treindag) was het ook onwennig en alles.
Ok. Waarom hebben we niemand voor jou gehosseld vrijdag? Of heb ik wat gemist?quote:
6quote:Op maandag 21 november 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
7 jaar verschil? Kan best, woohoo Faye en VH worden fuckbuddies
.
Dat wil ik ook niet.quote:Op maandag 21 november 2011 18:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok. Waarom hebben we niemand voor jou gehosseld vrijdag? Of heb ik wat gemist?
Kweenie, bij jou is dat andersquote:Op maandag 21 november 2011 18:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was naar WC.
Ik mag wel met der zoenen ergo ik ben niet aantrekkelijk.
Ik voel me vereerd dat we hebben geschuifeldquote:
Nouhou, gun me nou die kans onwennig te zijn. Heloef knuffelde mij ook, zegt zelf dat ie dat nooit had moeten doen, maar ik ben hem eeuwig dankbaar voor die knuffel.quote:
Onzin.quote:Op maandag 21 november 2011 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
Faye en VH lijken teveel op elkaar, dat is nooit goed voor een relatie. (niet dat hele hevige tegenstellingen wel goed zijn, maar toch)
Dit is FOK! he waar de helft van de mensen je nog aanraadde: ga iemand anders neuken!quote:Op maandag 21 november 2011 18:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Mag ik mijn break-up eerst even verwerken voordat ik uberhaupt ga nadenken over andere jongens.
VH een optie?
Nee, ik wil mijn vriendschap behouden.
Dat was wel speciaal jaquote:Op maandag 21 november 2011 18:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd dat we hebben geschuifeld
quote:Op maandag 21 november 2011 18:55 schreef Ishimaru het volgende:
Charmed is aan het draaien, hoor je gelijk aan het muziekHoefde niet eens op de rooster te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |