Echt? Ik heb echt geen moeite met een knuffel, tenminste, niet in het begin of bij het afscheid. Op een random moment ben ik niet zo knuffelerig. Tenzij alcohol.quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat meestal een onwennig moment, zeker als het in het openbaar is
Klopt, maar ik vrees dat we wellicht teveel op elkaar lijken.quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wel. Veel overeenkomsten lijkt me een vrij goede basis voor een relatie.
seks.quote:Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wat zijn leuke dingen om over te praten met een meisje ?
Dat is wat ik zeg, teveel.quote:Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vrees dat we wellicht teveel op elkaar lijken.
quote:Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
quote:
Haar hakken.quote:Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ergens warme choco drinken?quote:Op maandag 21 november 2011 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Wat ben je van plan om te gaan doen
Als vrienden gaat het goedquote:Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vrees dat we wellicht teveel op elkaar lijken.
Dat kan beter iets laterquote:
De dingen die jij leuk vind vind zij niet leuk, en anders ben je een homo.quote:Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Om het hotdog-in-de-gang effect tegen te gaan.quote:Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef Trollscience het volgende:
Wat maakt bij elkaar passen eigenlijk uit als je enkel fuckbuddy bent?
Muziek, boeken, zeiken over school, films, andere hobby'squote:Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kijk friends with benefits dan snap je het welquote:Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef Trollscience het volgende:
Wat maakt bij elkaar passen eigenlijk uit als je enkel fuckbuddy bent?
Seks.quote:Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik kijk geen goedkope romcoms.quote:Op maandag 21 november 2011 19:00 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Kijk friends with benefits dan snap je het wel
Het is niet meer zo erg, maar had ik vroeger wel ja.quote:Op maandag 21 november 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik heb echt geen moeite met een knuffel, tenminste, niet in het begin of bij het afscheid. Op een random moment ben ik niet zo knuffelerig. Tenzij alcohol.
Terecht dat dat er niet instaat.quote:Op maandag 21 november 2011 19:00 schreef SiIk het volgende:
Wait whut, Coldplay - Paradise niet in Spotify? Kutprogramma.
Mylo Xyloto zit er in zijn geheel niet in.quote:Op maandag 21 november 2011 19:00 schreef SiIk het volgende:
Wait whut, Coldplay - Paradise niet in Spotify? Kutprogramma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |