Ik ben ook niet zo goed als de gitarist van iron maiden.quote:Op maandag 21 november 2011 15:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas blijft er dan zowat niemand voor iemand als ik over. Ik ben nou eenmaal geen "boss" guitaarspeler.
Als ik al aandacht krijg, zijn het vrouwen (en ook mannen) waarin ik totaal geen trek heb
Dat gebeurt vrijwel nooit -_-quote:Op maandag 21 november 2011 15:19 schreef kree het volgende:
[..]
eens, is ook zo.
Ik hoop nog steeds iemand tegen het lijf te lopen maar dat gebeurt nu effe niet
Precies ja. Voor de rest ben ik gewoon niet een vrouwenman en die typische vrouwendingetjes trekken me gewoon niet zo, niet voor mezelf in elk geval. Dingen als shoppen en dat soort dingen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Interesse als in dat je haar wil hosselen?
Het duurde langquote:Op maandag 21 november 2011 15:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hee! Ik mocht hem openen!
Grrrrrrrr! Kom hier!
Nee dat begin ik te merken, hoewel meiden vinden mij meestal wel leuk.quote:Op maandag 21 november 2011 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat gebeurt vrijwel nooit -_-
Duurde lang, en ik krijg nog bierquote:Op maandag 21 november 2011 15:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hee! Ik mocht hem openen!
Grrrrrrrr! Kom hier!
Een autist heeft meestal die typische autisten-uitstralingquote:Op maandag 21 november 2011 15:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo goed als de gitarist van iron maiden.
En de meeste vrouwen vallen er niet voor als ik een metal ballad voor ze speel.
Het gaat echt om je uitstraling. Als je die goed hebt kom je met veel weg
Hou niet zo van Duitsersquote:Op maandag 21 november 2011 15:23 schreef ook_gek het volgende:
Kree je woont in een toeristen plaats.
Genoeg mensen om te ontmoeten. Dus je hebt geen enkel excuus
Hoe ziet een autistenuitstraling eruit?quote:Op maandag 21 november 2011 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een autist heeft meestal die typische autisten-uitstraling
Meestal is het zo dat interesse in een vrouw om haar persoon bij mij omslaat in die andere interesse. Ik kan dan ook een relatie met iemand hebben zonder verliefd op haar te zijn geworden, maar gewoon omdat haar karakter me gewoon aanstaatquote:Op maandag 21 november 2011 15:21 schreef ook_gek het volgende:
Je kan intresse in bv een vrouw hebbem om de persoon
Of intresse om haar te versieren
Lang? Ik kwam meteen, maar toen was ie er al!quote:Op maandag 21 november 2011 15:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Duurde lang, en ik krijg nog bier
Ik moest wel vaak F5'en voor hij er was hoorquote:Op maandag 21 november 2011 15:25 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Lang? Ik kwam meteen, maar toen was ie er al!
quote:Op maandag 21 november 2011 15:25 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Lang? Ik kwam meteen, maar toen was ie er al!
Als ik in een drukke winkelstraat ben, moet ik me echt concentreren op wat ik daar aan het doen ben. Ik doe dan ook 't liefst m'n inkopen op dagen dat het rustig is. Ik ga zelfs liever in de regen omdat ik weet dat veel mensen dan liever thuis blijvenquote:Op maandag 21 november 2011 15:22 schreef Moonwalk het volgende:
In november en december zijn er veel dingen te doenje kan zat mensen ontmoeten
Wilde hem bijna zelf al gaan openen.quote:
Sociaal onhandig en ietswat nerdigquote:Op maandag 21 november 2011 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe ziet een autistenuitstraling eruit?
Ik wilde ook bijna posten dat ik de hele tijd onzedelijke dingen dacht, maar ik kon me inhouden.quote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in seks.
/totaal nutteloze informatie.
Kom maarquote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in seks.
Genoeg singles hierquote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in seks.
Ik weet niet meer hoe het voelt.quote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in seks.
Ik ookquote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in seks.
Ik niet. Ik faalde.quote:Op maandag 21 november 2011 15:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde ook bijna posten dat ik de hele tijd onzedelijke dingen dacht, maar ik kon me inhouden.
Ik ben een echte autist, niet zo'n neppert als jijquote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ben dan ook echt zo'n autist die het nieuwe topic binnen 2 seconde verwacht
Ik heb nog een vage herinneringquote:Op maandag 21 november 2011 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het voelt.
elleboog op geelquote:Op maandag 21 november 2011 15:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ook
* stefanhaan plaatst linkervuist, hoofd en rechtervoet op scherm.
Okequote:Op maandag 21 november 2011 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sociaal onhandig en ietswat nerdig
Ik ben halfautistisch.quote:Op maandag 21 november 2011 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben een echte autist, niet zo'n neppert als jij
Zonder dat jij je aanbiedt is die info inderdaad nutteloos.quote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in seks.
Ok.quote:
Ik ook niet, ben het helemaal vergeten.quote:Op maandag 21 november 2011 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het voelt.
Het ligt nog vrij vers in mijn geheugenquote:Op maandag 21 november 2011 15:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb nog een vage herinnering
Zeker als grapje bedoeld?quote:Op maandag 21 november 2011 15:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben halfautistisch.
Kom maar op met die haat
Ik heb een excuus. Ik ben oud en dement en het is al lang geleden. Hoelang geleden is het voor jou? Een week?quote:Op maandag 21 november 2011 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok. [ afbeelding ]
[..]
Ik ook niet, ben het helemaal vergeten.
Ik heb wel lenzenquote:Op maandag 21 november 2011 15:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik heb een vraag: Waarom kiezen autisten vaak voor een bril ipv lenzen?
Langer dan een week.quote:Op maandag 21 november 2011 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een excuus. Ik ben oud en dement en het is al lang geleden. Hoelang geleden is het voor jou? Een week?
Nee ik ben wss wel autistisch'ish. Ooit keer zo'n test gedaan.quote:Op maandag 21 november 2011 15:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeker als grapje bedoeld?
-_-quote:Op maandag 21 november 2011 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok. [ afbeelding ]
[..]
Ik ook niet, ben het helemaal vergeten.
Een officiële?quote:Op maandag 21 november 2011 15:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee ik ben wss wel autistisch'ish. Ooit keer zo'n test gedaan.
En toch een hosselbaas? Doe je goed!quote:Op maandag 21 november 2011 15:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee ik ben wss wel autistisch'ish. Ooit keer zo'n test gedaan.
Omdat lenzen vervelend zitten denk ik. Ik heb lenzen geprobeerd maar heb vaak last van droge ogen. Bovendien is het me te veel geprutsquote:Op maandag 21 november 2011 15:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik heb een vraag: Waarom kiezen autisten vaak voor een bril ipv lenzen?
Omdat ik gewoon swag heb.quote:Op maandag 21 november 2011 15:30 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
En toch een hosselbaas? Doe je goed!
Maar waarom zitten lenzen dan alleen bij autisten slecht? Door hun gevoelige zintuigen?quote:Op maandag 21 november 2011 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat lenzen vervelend zitten denk ik. Ik heb lenzen geprobeerd maar heb vaak last van droge ogen. Bovendien is het me te veel gepruts
Ja want een gesprek of intresse in een vrauw gaat natuurlijk over vrouwen dingenquote:Op maandag 21 november 2011 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies ja. Voor de rest ben ik gewoon niet een vrouwenman en die typische vrouwendingetjes trekken me gewoon niet zo, niet voor mezelf in elk geval. Dingen als shoppen en dat soort dingen.
Als ik homo was geweest, had ik denk ik nzo goed als nooit iets met een vrouw te maken gehad hoeven hebben maar helaas
Ik had ook droge ogen, nu heb ik silliconen lenzen en kan ik ze gewoon oneindig lang inhouden zonder droge/beschadigde ogenquote:Op maandag 21 november 2011 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat lenzen vervelend zitten denk ik. Ik heb lenzen geprobeerd maar heb vaak last van droge ogen. Bovendien is het me te veel gepruts
Mensen met een hoedje neem ik al bijquote:Op maandag 21 november 2011 15:31 schreef stefanhaan het volgende:
En ik zeg het jullie mensen. Het ligt allemaal aan het hoedje!
Geilquote:Op maandag 21 november 2011 15:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik had ook droge ogen, nu heb ik silliconen lenzen en kan ik ze gewoon oneindig lang inhouden zonder droge/beschadigde ogen
quote:Op maandag 21 november 2011 15:31 schreef stefanhaan het volgende:
Geen idee, maar ik heb het zelfde probleem bij kleding bijvoorbeeld. Ik vind kleding snel vervelend zitten en schoenen kopen is bij mij een rampquote:Op maandag 21 november 2011 15:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Maar waarom zitten lenzen dan alleen bij autisten slecht? Door hun gevoelige zintuigen?
Plus eeheen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb het zelfde probleem bij kleding bijvoorbeeld. Ik vind kleding snel vervelend zitten en schoenen kopen is bij mij een ramp
Ik heb een muts. Zou een muts ook werken?quote:Op maandag 21 november 2011 15:31 schreef stefanhaan het volgende:
Ik krijg er juist meer respect door. Word random door knappe vrouwen aangesproken. Ik krijg denk ik meer sjans door het hoedje bij een middag stad als jij door jezelf in een jaarquote:Op maandag 21 november 2011 15:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mensen met een hoedje neem ik al bij
Voor baat niet serieus
Hoe dat zo? Je vond het toch wel prima, die paar scharrels?quote:Op maandag 21 november 2011 15:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik overleef wel. Ik heb besloten om te stoppen met scharrelen.
Ik ben aan het minderen met drinken. DIe bierpens moet er af!quote:
Met flapjes?quote:Op maandag 21 november 2011 15:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een muts. Zou een muts ook werken?
Als je hem geschoren hebt welquote:Op maandag 21 november 2011 15:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een muts. Zou een muts ook werken?
Ik vind die typische vrouwendingen heel leuk bij vrouwen passen, maar voor mezelf niet. Daarom heb ik daar niet veel weet van denk ikquote:Op maandag 21 november 2011 15:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja want een gesprek of intresse in een vrauw gaat natuurlijk over vrouwen dingen
muziek, films, kleding, eten, drinken, vakantie, opleiding, werk enz zijn puur en alleen maar vrouwen dingen.
Ik wil toch iets serieuzers gaan vinden.quote:Op maandag 21 november 2011 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Je vond het toch wel prima, die paar scharrels?
Misschien wel, maar het gepruts blijft. Bovendien is 1x in de zoveel tijd een bril kopen ook minder gedoe voor me. Je koopt er 1 en klaar is keesquote:Op maandag 21 november 2011 15:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik had ook droge ogen, nu heb ik silliconen lenzen en kan ik ze gewoon oneindig lang inhouden zonder droge/beschadigde ogen
True story. Ik heb ook een hoeden collectie en je word geregeld gehosseldquote:Op maandag 21 november 2011 15:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik krijg er juist meer respect door. Word random door knappe vrouwen aangesproken. Ik krijg denk ik meer sjans door het hoedje bij een middag stad als jij door jezelf in een jaar
Ok, succes daarmee. Je was verliefd, maar die ging het niet worden geloof ik. Heb je al iemand anders op het oog?quote:Op maandag 21 november 2011 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil toch iets serieuzers gaan vinden.
Nee, ik blijf gewoon lekker doorgaan met verliefd blijven.quote:Op maandag 21 november 2011 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, succes daarmee. Je was verliefd, maar die ging het niet worden geloof ik. Heb je al iemand anders op het oog?
Ik vind je zojuist aantrekkelijker geworden.quote:Op maandag 21 november 2011 15:37 schreef kree het volgende:
[..]
jaMaar probeer het beperkt te houden
Ik ben gewoon niet zo met m'n uiterlijk bezig. Vind 't ook niet erg als een vrouw dat ook niet is, ik vind een vrouw van nature toch al mooiquote:Op maandag 21 november 2011 15:38 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ga trouwens weer terug naar lenzen. Heb ze jaren gehad, nu een paar jaar een bril. Maar een bril staat me gewoon minder goed, vind ik.
lol, ik was met dat meisje van de zomer en we konden binnen niet roken natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind je zojuist aantrekkelijker geworden.
Elke vrouw?quote:Op maandag 21 november 2011 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo met m'n uiterlijk bezig. Vind 't ook niet erg als een vrouw dat ook niet is, ik vind een vrouw van nature toch al mooi
Vind ik wel knap. Ik ben stiekem best ijdel. Alles moet goed zitten en goed staan. En accessoires, dat van dat hoedje is wel waar. Ik lijk wel een wijf, verdommequote:Op maandag 21 november 2011 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo met m'n uiterlijk bezig. Vind 't ook niet erg als een vrouw dat ook niet is, ik vind een vrouw van nature toch al mooi
Ik heb gewoon mazzel met m'n haar, dat zit altijd wel goedquote:Op maandag 21 november 2011 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vind ik wel knap. Ik ben stiekem best ijdel. Alles moet goed zitten en goed staan. En accessoires, dat van dat hoedje is wel waar. Ik lijk wel een wijf, verdomme
Beetje zelfde als met een pak aan in de kroeg staan (na een kerstdiner ofzo), werkt ook als een soort chickmagnet.quote:Op maandag 21 november 2011 15:35 schreef stefanhaan het volgende:
Ik krijg er juist meer respect door. Word random door knappe vrouwen aangesproken. Ik krijg denk ik meer sjans door het hoedje bij een middag stad als jij door jezelf in een jaar
Ik lijk soms wel een kerel als het om mijn uiterlijk gaat, da's ergerquote:Op maandag 21 november 2011 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vind ik wel knap. Ik ben stiekem best ijdel. Alles moet goed zitten en goed staan. En accessoires, dat van dat hoedje is wel waar. Ik lijk wel een wijf, verdomme
Het hoeft niet nee, maar vind je het niet prettiger als een vrouw zich goed kleed en aandacht besteedt aan haar voorkomen?quote:Op maandag 21 november 2011 15:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, niet echt elke vrouw natuurlijk
Maar make-up en hoge hakken hoeven van mij gewoon niet
Zeker, met jouw verhalen over wijdvallende kleding en slobbertruien heb je geen pluspunten bij mij gescoord.quote:Op maandag 21 november 2011 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik lijk soms wel een kerel als het om mijn uiterlijk gaat, da's erger
Prettiger voor het oog, als ze het goed doet. Maar bijvoorbeeld naaldhakkenquote:Op maandag 21 november 2011 15:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het hoeft niet nee, maar vind je het niet prettiger als een vrouw zich goed kleed en aandacht besteedt aan haar voorkomen?
Wijdvallend en slobberig? Ik heb gewoon shirts aan, maar die zitten wel gewoon goed om mijn lichaam hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 15:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeker, met jouw verhalen over wijdvallende kleding en slobbertruien heb je geen pluspunten bij mij gescoord.
Tis ook niet zo dat ik helemaal niks aan m'n uiterlijk doe of zo. Maar gewoon lang niet zoveel als de meeste mannen hierquote:Op maandag 21 november 2011 15:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het hoeft niet nee, maar vind je het niet prettiger als een vrouw zich goed kleed en aandacht besteedt aan haar voorkomen?
fapfapfapquote:Op maandag 21 november 2011 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prettiger voor het oog, als ze het goed doet. Maar bijvoorbeeld naaldhakken
Frisse fit, verzorgde kapsel, mooi paar schoenen. Wat is daar moeilijk aan?quote:Op maandag 21 november 2011 15:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis ook niet zo dat ik helemaal niks aan m'n uiterlijk doe of zo. Maar gewoon lang niet zoveel als de meeste mannen hier
Vrouwelijke vormen goed zichtbaar? Dan alsnog een klein plusje.quote:Op maandag 21 november 2011 15:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wijdvallend en slobberig? Ik heb gewoon shirts aan, maar die zitten wel gewoon goed om mijn lichaam hoor.
Ik moet toegeven dat ik er niet altijd even fris uit zie. Ligt er aan of ik zin heb me te scheren of niet. Verder draag ik vaak dezelfde dingen omdat die gewoon het lekkerst zitten. Maar lekkere kleding is natuurlijk niet hetzelfde als estetische kleding, dat snap ik natuurlijk welquote:Op maandag 21 november 2011 15:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Frisse fit, verzorgde kapsel, mooi paar schoenen. Wat is daar moeilijk aan?
Preciesquote:Op maandag 21 november 2011 15:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vrouwelijke vormen goed zichtbaar? Dan alsnog een klein plusje.
Yes, maar afstand is wel vervelend steeds. Niet dat ik het erg vind om in Amsterdam te zijn. Maar als het dichterbij was dan was ik vanavond bij haarquote:Op maandag 21 november 2011 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je nieuwe dates staan met je meisje?
Shirts in de trant van:quote:Op maandag 21 november 2011 15:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vrouwelijke vormen goed zichtbaar? Dan alsnog een klein plusje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op mijn domme hoofd, dat ligt aan de foto![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 15:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Shirts in de trant van:Is prima toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op mijn domme hoofd, dat ligt aan de foto
Als je niet al van mij was ging ik je nu hosselenquote:Op maandag 21 november 2011 15:48 schreef stefanhaan het volgende:
Een vrouw kan zelfs sexy zijn in een slobbertrui en trainingsbroek
Sexy zijn heeft niks temaken met hoe je je kleed maar hoe je je erin voelt en wat je uitstraalt. Vind ik.
Hoeveel en hoelang ben je? :pquote:Op maandag 21 november 2011 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weeg nog behoorlijk wat hoor
Je hebt echt een 14 jarig hoofdjequote:Op maandag 21 november 2011 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weeg nog behoorlijk wat hoor
Als ze mijn vriendin al is dan maakt het me niet uit dat ze het thuis draagt. Maar als we de deur uit gaan dan moet ze er netjes uit zien vind ik, daar doe ik zelf ook mijn best voor.quote:Op maandag 21 november 2011 15:48 schreef stefanhaan het volgende:
Sexy zijn heeft niks temaken met hoe je je kleed maar hoe je je erin voelt en wat je uitstraalt. Vind ik.
Jepquote:Op maandag 21 november 2011 15:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je hebt echt een 14 jarig hoofdje
Je weegt echt niksquote:Op maandag 21 november 2011 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
53 tot 55 kilo, 1,65 meter ongeveer.
Dat bankdruk ik nog welquote:Op maandag 21 november 2011 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
53 tot 55 kilo, 1,65 meter ongeveer.
Helaas hebben ze vaak een hele neerslachtige uitstralingquote:Op maandag 21 november 2011 15:48 schreef stefanhaan het volgende:
Dat wel ja. Helaasquote:Op maandag 21 november 2011 15:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Helaas hebben ze vaak een hele neerslachtige uitstraling
Je ziet het toch behoorlijk zitten allemaalquote:
Ik ben 1.73 en weeg 71, dus niet zeikenquote:Op maandag 21 november 2011 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je ziet het toch behoorlijk zitten allemaal
Mijn onderkant is nogal wat maten groter dan mijn bovenkant, die zie je niet op die foto
Ach ik ben bijna 1,80 en ik heb ook een bierbuikje maarja.quote:Op maandag 21 november 2011 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je ziet het toch behoorlijk zitten allemaal
Mijn onderkant is nogal wat maten groter dan mijn bovenkant, die zie je niet op die foto
Dan kan ik jou al helemaal bankdrukken.quote:Op maandag 21 november 2011 15:53 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dan weeg ik nog minder dan niks.
Je zou het niet zeggen als je me soms ziet posten, maar ik heb volgens anderen wel een opgewekte uitstraling meestalquote:Op maandag 21 november 2011 15:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Helaas hebben ze vaak een hele neerslachtige uitstraling
Met 1 vinger!quote:Op maandag 21 november 2011 15:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan kan ik jou al helemaal bankdrukken.
Dat niet, maar wel met 1 arm waarschijnlijk.quote:
+1 maar dan 1.90quote:Op maandag 21 november 2011 15:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach ik ben bijna 1,80 en ik heb ook een bierbuikje maarja.
Who cares?
Liever een knuffelbeer als een ripped monster.
Ohai Lokaquote:
Succesquote:Op maandag 21 november 2011 16:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ohai Lokaik ga even Latijn leren, dus kom niet op msn
Spetterendquote:Op maandag 21 november 2011 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aeneas Troianus est. Currit. Fugit.
Hehe, het is al 13 jaar geleden ofzo. Dat weet ik nog wel. Meer ook niet.quote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spetterend
Aeneis heb ik trouwens met plezier gelezen een paar jaar geleden
Nee, ik zat gewoon op een VWO, ik heb zelf de stof voor Latijn doorgewerkt, maar bij Grieks wist ik niet zo goed waar ik moest beginnen.quote:Op maandag 21 november 2011 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, het is al 13 jaar geleden ofzo. Dat weet ik nog wel. Meer ook niet.
Het was niet echt mijn soort boek denk ik.
Ook Grieks gehad?
Ik niet, deed geen gymnasium want wou die extra talen er niet bijquote:Op maandag 21 november 2011 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben stiekem best jaloers op mensen die wel gewoon op school Latijn konden volgen
Had je dan iets van Spaans op het VWO?quote:Op maandag 21 november 2011 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik zat gewoon op een VWO, ik heb zelf de stof voor Latijn doorgewerkt, maar bij Grieks wist ik niet zo goed waar ik moest beginnen.
Ik mocht niet alle talen met een exact pakket, dat kon roostertechnisch niet.quote:Op maandag 21 november 2011 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik niet, deed geen gymnasium want wou die extra talen er niet bij
Nee, alleen Frans óf Duits, mocht niet beide. Neemt niet weg dat ik alles toch wel gedaan heb, ik kan nu ook Portugees, Italiaans en Noors lezen.quote:Op maandag 21 november 2011 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je dan iets van Spaans op het VWO?
Grieks en Latijn waren echt compleet nutteloze vakken, maar dat terzijde.
Ben je maar 1,83? Ik dacht dat je 1,95 was ofzo. Je oogt groot in ieder geval.quote:Op maandag 21 november 2011 16:12 schreef heloef het volgende:
Ik ben een dikke gozer van 1.83.
En liever was ik dit niet geweest, maar gebrek aan mentaliteit he.
Wow, je bent gewoon een talenwonderquote:Op maandag 21 november 2011 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, alleen Frans óf Duits, mocht niet beide. Neemt niet weg dat ik alles toch wel gedaan heb, ik kan nu ook Portugees, Italiaans en Noors lezen.
Echt tofquote:Op maandag 21 november 2011 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, alleen Frans óf Duits, mocht niet beide. Neemt niet weg dat ik alles toch wel gedaan heb, ik kan nu ook Portugees, Italiaans en Noors lezen.
Je kan een hamburger krijgen hierquote:Op maandag 21 november 2011 16:16 schreef stefanhaan het volgende:
Welke vrouw wil er vanavond voor mij koken?
Ik heb niks in huis
Ze zeggen het soms. Spreken is alleen niet zo mijn ding, maar ik pik andere talen wel heel erg snel op. Als ik echt zou gaan switchen qua studie, zou ik me altijd nog daarop kunnen richten.quote:Op maandag 21 november 2011 16:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow, je bent gewoon een talenwonder
Eis is wel dat het gebracht wordquote:
Jij hebt ov, ik nietquote:Op maandag 21 november 2011 16:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Eis is wel dat het gebracht word
Hey met die muts heb ik ook nog ergens een foto op facebookquote:
Oh wist niet dat aangesproken worden door vrouwen direct gelijk staat aan versierd wordenquote:Op maandag 21 november 2011 15:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ligt eraan waar het over gaat.quote:Op maandag 21 november 2011 16:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey met die muts heb ik ook nog ergens een foto op facebook
[..]
Oh wist niet dat aangesproken worden door vrouwen direct gelijk staat aan versierd worden
Mensen schatten me langer in ja.quote:Op maandag 21 november 2011 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je maar 1,83? Ik dacht dat je 1,95 was ofzo. Je oogt groot in ieder geval.
Goed voorspeld, kudo's voor jou.quote:
Nu is mijn hele avond goed, kudo's gekregen van heloefquote:
Graag gedaan. Ik maak vrouwen graag gelukkig.quote:Op maandag 21 november 2011 17:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nu is mijn hele avond goed, kudo's gekregen van heloef
Vrouwen gelukkig maken is leuk!quote:Op maandag 21 november 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik maak vrouwen graag gelukkig.
Ze suf neuken is veel leukerquote:Op maandag 21 november 2011 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen gelukkig maken is leuk!
Daar kan ik niet over oordelen.quote:
Wie zei dat nou altijd.. 'Ik word daar zooooo moe van..' kabouter plop?quote:Op maandag 21 november 2011 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ik word daar zo moe van, van vrouwen gelukkig maken.
Kabouter Luiquote:Op maandag 21 november 2011 17:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wie zei dat nou altijd.. 'Ik word daar zooooo moe van..' kabouter plop?
Ik herken mezelf daar wel inquote:Op maandag 21 november 2011 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
Het is ook mooi ook eigenlijk...''kabouter lui''
Ik bedenk me serieus of dat kan.. magnetronkoffiequote:Op maandag 21 november 2011 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen gelukkig maken is leuk!
Lekkerquote:Op maandag 21 november 2011 17:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Net hutspot gegeten. Zelfgemaakte, was poging nummer 2
Woon je nog thuis?quote:Op maandag 21 november 2011 17:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moet wachten tot mn broertje thuis is
Even niksquote:Op maandag 21 november 2011 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat doe je nu eigenlijk? Studeren?
Denk gewoon aan het bestaan van koffie.quote:Op maandag 21 november 2011 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
*zucht* leuke single vrouwen van mijn leeftijd en die niet milf zijn en mij willen bestaan niet
Koffie + sigaret.. dan komt alles goedquote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk gewoon aan het bestaan van koffie.
Hoe oud? Wat is je verleden? Wat heb je gesturdeerd? Waarom en wanneer gestopt?quote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Even niks
Ben aan het bedenken of ik wil studeren of wil werken
Junkquote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Koffie + sigaret.. dan komt alles goed
koffie is mijn naamquote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk gewoon aan het bestaan van koffie.
Ik ga binnenkort waarschijnlijk ook weer niks doen. Mijn studie gaat echt voor geen meter zo, ik wil het ook helemaal niet meer kunnen.quote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Even niks
Ben aan het bedenken of ik wil studeren of wil werken
Thermoskanquote:Op maandag 21 november 2011 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
koffie is mijn naam
Maar met koffie kun je niet kroelen
Jezusquote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe oud? Wat is je verleden? Wat heb je gesturdeerd? Waarom en wanneer gestopt?
Ik ben niet degene die mag zeggen dat een opleiding belangrijk isquote:Op maandag 21 november 2011 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort waarschijnlijk ook weer niks doen. Mijn studie gaat echt voor geen meter zo, ik wil het ook helemaal niet meer kunnen.
Ik passquote:Op maandag 21 november 2011 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die kun je ook naast je in bed leggen, lekker warm wel.
Ach, het is ook wel belangrijk enzo, maar deze opleiding wil ik eigenlijk nu al niet meer afmaken, dus dat wordt toch nietsquote:Op maandag 21 november 2011 17:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die mag zeggen dat een opleiding belangrijk is
Bovendien is Loka zo slim, ze kan alles!quote:Op maandag 21 november 2011 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, het is ook wel belangrijk enzo, maar deze opleiding wil ik eigenlijk nu al niet meer afmaken, dus dat wordt toch niets
Dan kun je beter wat gaan doen wat je wel ziet zittenquote:Op maandag 21 november 2011 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, het is ook wel belangrijk enzo, maar deze opleiding wil ik eigenlijk nu al niet meer afmaken, dus dat wordt toch niets
In December jarig zijn zuigt gewoon. (En ik word oudquote:Op maandag 21 november 2011 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom moet je kotsen van die datum,?
*ondervraging gestart*
Dat klink niet beter hoorquote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je wordt niet oud, je wordt gewoon wat minder jong
Elektrotechniek, maar ik wil stoppen om wat te doen wat ik ook nog leuk vind in plaats van waarmee ik ooit de beste baan kan krijgen, waarop mijn keuze gebaseerd wasquote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kun je beter wat gaan doen wat je wel ziet zitten
Wat doe je nu?
Het is al handig om te weten wat je leuk vind (Ik heb echt geen idee), dus beter om daar iets mee te gaan doenquote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elektrotechniek, maar ik wil stoppen om wat te doen wat ik ook nog leuk vind in plaats van waarmee ik ooit de beste baan kan krijgen, waarop mijn keuze gebaseerd was
Nu doe ik niets met mijn liefde voor de natuur of voor talen, en dat is eeuwig zonde, besefte ik me na een maand of twee puur exacte studievakken.
Ik zou... Op je verjaardag langskomen met een flesje wijn, wat kaarsjes aanzetten in de woonkamer... je favoriete muziekje aan, en lekker met je babbelen of tv kijken.quote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
In December jarig zijn zuigt gewoon. (En ik word oud)
Next question
Gelijk doen, maak nou niet dezelfde fout als ikquote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elektrotechniek, maar ik wil stoppen om wat te doen wat ik ook nog leuk vind in plaats van waarmee ik ooit de beste baan kan krijgen, waarop mijn keuze gebaseerd was
Nu doe ik niets met mijn liefde voor de natuur of voor talen, en dat is eeuwig zonde, besefte ik me na een maand of twee puur exacte studievakken.
Daar zal Stefan niet zo blij van wordenquote:Op maandag 21 november 2011 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou... Op je verjaardag langskomen met een flesje wijn, wat kaarsjes aanzetten in de woonkamer... je favoriete muziekje aan, en lekker met je babbelen of tv kijken.
Goed of slecht?
(Ja ik weet het, rare vraag)
Alweer niets, kingtoppiequote:Op maandag 21 november 2011 17:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar zal Stefan niet zo blij van worden
Maar als ik vrijgezel zou zijn zou het gezellig kunnen zijn.
Stefan verpest het weer hoorquote:Op maandag 21 november 2011 17:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar zal Stefan niet zo blij van worden
Maar als ik vrijgezel zou zijn zou het gezellig kunnen zijn.
Yupquote:Op maandag 21 november 2011 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar Stefan is nog maar 18 toch?
Dan zijn we lotgenoten
Nog even een note: zoiets moet je DOEN, niet zeggenquote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stefan verpest het weer hoor![]()
Grapje
Kwam je naar de meet, koffie?quote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met zulke haantjes blijft er voor mij natuurlijk niets over -_-
Jaquote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam je naar de meet, koffie?
? Ben ik uitgenodigd op je verjaardag?quote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nog even een note: zoiets moet je DOEN, niet zeggen
Het is niet raar. Alleen niet heel gewoon.quote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vrienden vinden het raar
Maar boeiend.
Je gaat in de lijst.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is een kruising tussen een slang en een egel?
Je kan 's avonds mee de kroeg inquote:Op maandag 21 november 2011 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Ben ik uitgenodigd op je verjaardag?
Ik kan er niet mee zitten wat mijn vrienden vindenquote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vrienden vinden het raar
Maar boeiend.
quote:Op maandag 21 november 2011 17:58 schreef Joysa het volgende:
[..]Ik trek mijn woorden terug.
[..]
Je kan 's avonds mee de kroeg in
Nooit van gehoordquote:Op maandag 21 november 2011 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zat gisteren in de woonkamer terwijl mijn ouders en zusje New Moon hadden opgezet en zag ineens dat Jackson Rathbone best wel lekker was:
[ afbeelding ]
Ik ook niet, soms iets te weinig zelfs, dus nu heb ik een heel klein beetje ruzie met enkelenquote:Op maandag 21 november 2011 17:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee zitten wat mijn vrienden vinden
Hm, hij moet beetje meer baard laten staanquote:Op maandag 21 november 2011 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zat gisteren in de woonkamer terwijl mijn ouders en zusje New Moon hadden opgezet en zag ineens dat Jackson Rathbone best wel lekker was:
[ afbeelding ]
Dat heb ik dan niet, gelukkig denken mijn vrienden hetzelfdequote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, soms iets te weinig zelfs, dus nu heb ik een heel klein beetje ruzie met enkelen
Jajajajaja wrijf het er maar inquote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
19, ik ben jarig in de nazomer. (super chill, jarig zijn in de nazomer)
Mwah, dat ging over nog meer dingenquote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat heb ik dan niet, gelukkig denken mijn vrienden hetzelfde
Reageer is op mn DM, je gaat zo'n fout maken als je er maar mee doorgaat.quote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, dat ging over nog meer dingen
Mooie ogen, mooi haar (mag iets langer), beetje vrouwelijk uiterlijk. Prima.quote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het absoluut doen ja, die ogen
Ik had al besloten ermee te gaan stoppenquote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
Reageer is op mn DM, je gaat zo'n fout maken als je er maar mee doorgaat.
quote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga eten, ik hoef niet te wachten op mijn broertje
Woops, ik ben gemeen sorry
Ja wijs besluit, god wat heb ik er spijt van dat ik niks anders koos.quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had al besloten ermee te gaan stoppen
Ik ben best in staat mijn opleiding enigszins binne de tijdsnormen af te ronden denk ik, maar ik heb er gewoon geen plezier in al die dingen te weten en kunnen, dus kan ik beter ophouden.
Hij is in het echt wel veel leuker dan in de film overigensquote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie ogen, mooi haar (mag iets langer), beetje vrouwelijk uiterlijk. Prima.
Ik kijk geen Twilight, dus ik weet het niet.quote:Op maandag 21 november 2011 18:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is in het echt wel veel leuker dan in de film overigens
Ik krijg een beetje de rillingen van zijn personage.
Ik vind het genant dat ik ze gezien hebquote:Op maandag 21 november 2011 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk geen Twilight, dus ik weet het niet.
Terecht. Nu moet je voor straf Bloodsucking Freaks kijken.quote:Op maandag 21 november 2011 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het genant dat ik ze gezien heb
Al gezienquote:Op maandag 21 november 2011 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht. Nu moet je voor straf Bloodsucking Freaks kijken.
Zulks een baggerfilm.quote:Op maandag 21 november 2011 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al gezien
Inderdaad stukken beter. Maar Twilight is dan ook niet bedoeld als griezelig, meer als excuus om jonge meisjes Robert Pattinson en Taylor Lautner te laten bewonderen en daar geld voor te vangen.
Bohh, hoe doe je datquote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef Joysa het volgende:
Ik kijk zo goed als nooit films, ken al die mensen nooit
Bagger maakt niet uit in horror, zolang het niet al te nep is.quote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zulks een baggerfilm.![]()
Net als Caligula. Of Cannibal Holocaust. En Blackula.
Duurt allemaal zo lang, heul geen geduld voorquote:
Ow, ik heb nog wel een horror tip voor je. Ben alleen vergeten hoe de film heette maar de 1e 5 woorden in de beschrijving waren "Een genetisch gemanipuleerde Tasmaanse duivel"quote:Op maandag 21 november 2011 18:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bagger maakt niet uit in horror, zolang het niet al te nep is.
Niet grappigquote:Op maandag 21 november 2011 12:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik zat net trouwens zowaar wat voor school te doen, zat een of andere jongen schuin tegenover me steeds naar me te gluren. Ik ben maar ergens anders gaan zitten, volgens mij wilde hij mijn macbook stelen.
Preciesquote:Op maandag 21 november 2011 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
Maar iemand die er zo schattig uitziet als Benzin verdenk je er toch niet van dat hij je Macbook wil stelen?
Was die sollicitatie vandaag, Benzin?quote:Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet grappig![]()
Help me jongens, money plaagt me
[..]
Precies
Ja; Leuk dat je dat hebt onthoudenquote:Op maandag 21 november 2011 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was die sollicitatie vandaag, Benzin?
Helemaal niet!!!quote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
In December jarig zijn zuigt gewoon. (En ik word oud)
Wacht maar tot je z'n accent hoortquote:Op maandag 21 november 2011 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
En wat voor lekker eten dan?quote:Op maandag 21 november 2011 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb wel eens bedacht hoe je volwassen mensen stil krijgt...
Geef ze (lekker) eten
Ik wel, want ik ga zo boerenkool eten. nomnomnom.quote:Op maandag 21 november 2011 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb weer eens geen zin om te eten vandaag
Daar ligt ook nog een portie van bij mij in de vriezerquote:Op maandag 21 november 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel, want ik ga zo boerenkool eten. nomnomnom.
Kom op zeg, je gaat toch niet steeds een dag zonder eten zitten? Doorbreek dat nu eens.quote:Op maandag 21 november 2011 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar ligt ook nog een portie van bij mij in de vriezer
Maar geen trek enzo. Ik eet morgenavond wel weer.
Er is hier eten zat, maar als ik het nu opeet terwijl ik helemaal geen trek heb komt het er vanavond toch wel weer uitquote:Op maandag 21 november 2011 19:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kom op zeg, je gaat toch niet steeds een dag zonder eten zitten? Doorbreek dat nu eens.Bestel desnoods iets.
Dank je wel.quote:Op maandag 21 november 2011 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga stokbrood eten
Beterschap heloef![]()
Smakelijkquote:Op maandag 21 november 2011 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga stokbrood eten
Beterschap heloef![]()
Die is mooiquote:Op maandag 21 november 2011 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
We gooien er maar even een liedje in.
Inderdaad. Heerlijk even meebleren met tranen in de ogen.quote:
Tranen in ogen niet, maar hij is wel heeeeul mooiquote:Op maandag 21 november 2011 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Heerlijk even meebleren met tranen in de ogen.
Normaal gesproken niet, maar vandaag ben ik even een emotioneel wrak. Dus dan mag het wel.quote:Op maandag 21 november 2011 19:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tranen in ogen niet, maar hij is wel heeeeul mooi
The end of this chapter ofzoiets is ook mooi
quote:
Dat vind ik dan weer echt niksquote:Op maandag 21 november 2011 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar vandaag ben ik even een emotioneel wrak. Dus dan mag het wel.
Ik ben nu even overgestapt op Hammerfall. Dalijk maar even The end of this chapter luisteren.
Nee?quote:
Kut liedjes opzetten kan helpen jaquote:Op maandag 21 november 2011 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee?
Ieder zijn ding.
Waardeloze emo rotzooi. Vreemd genoeg voel ik me er wel beter door.
Laat eens wat horen danquote:Op maandag 21 november 2011 19:42 schreef kree het volgende:
Ben er vandoor mensen effe m'n muzikale emoties eruit gooien haha tot over 3 topics ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |