Ik ben ook niet zo goed als de gitarist van iron maiden.quote:Op maandag 21 november 2011 15:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas blijft er dan zowat niemand voor iemand als ik over. Ik ben nou eenmaal geen "boss" guitaarspeler.
Als ik al aandacht krijg, zijn het vrouwen (en ook mannen) waarin ik totaal geen trek heb
Dat gebeurt vrijwel nooit -_-quote:Op maandag 21 november 2011 15:19 schreef kree het volgende:
[..]
eens, is ook zo.
Ik hoop nog steeds iemand tegen het lijf te lopen maar dat gebeurt nu effe niet
Precies ja. Voor de rest ben ik gewoon niet een vrouwenman en die typische vrouwendingetjes trekken me gewoon niet zo, niet voor mezelf in elk geval. Dingen als shoppen en dat soort dingen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Interesse als in dat je haar wil hosselen?
Het duurde langquote:Op maandag 21 november 2011 15:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hee! Ik mocht hem openen!
Grrrrrrrr! Kom hier!
Nee dat begin ik te merken, hoewel meiden vinden mij meestal wel leuk.quote:Op maandag 21 november 2011 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat gebeurt vrijwel nooit -_-
Duurde lang, en ik krijg nog bierquote:Op maandag 21 november 2011 15:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hee! Ik mocht hem openen!
Grrrrrrrr! Kom hier!
Een autist heeft meestal die typische autisten-uitstralingquote:Op maandag 21 november 2011 15:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo goed als de gitarist van iron maiden.
En de meeste vrouwen vallen er niet voor als ik een metal ballad voor ze speel.
Het gaat echt om je uitstraling. Als je die goed hebt kom je met veel weg
Hou niet zo van Duitsersquote:Op maandag 21 november 2011 15:23 schreef ook_gek het volgende:
Kree je woont in een toeristen plaats.
Genoeg mensen om te ontmoeten. Dus je hebt geen enkel excuus
Hoe ziet een autistenuitstraling eruit?quote:Op maandag 21 november 2011 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een autist heeft meestal die typische autisten-uitstraling
Meestal is het zo dat interesse in een vrouw om haar persoon bij mij omslaat in die andere interesse. Ik kan dan ook een relatie met iemand hebben zonder verliefd op haar te zijn geworden, maar gewoon omdat haar karakter me gewoon aanstaatquote:Op maandag 21 november 2011 15:21 schreef ook_gek het volgende:
Je kan intresse in bv een vrouw hebbem om de persoon
Of intresse om haar te versieren
Lang? Ik kwam meteen, maar toen was ie er al!quote:Op maandag 21 november 2011 15:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Duurde lang, en ik krijg nog bier
Ik moest wel vaak F5'en voor hij er was hoorquote:Op maandag 21 november 2011 15:25 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Lang? Ik kwam meteen, maar toen was ie er al!
quote:Op maandag 21 november 2011 15:25 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Lang? Ik kwam meteen, maar toen was ie er al!
Als ik in een drukke winkelstraat ben, moet ik me echt concentreren op wat ik daar aan het doen ben. Ik doe dan ook 't liefst m'n inkopen op dagen dat het rustig is. Ik ga zelfs liever in de regen omdat ik weet dat veel mensen dan liever thuis blijvenquote:Op maandag 21 november 2011 15:22 schreef Moonwalk het volgende:
In november en december zijn er veel dingen te doenje kan zat mensen ontmoeten
Wilde hem bijna zelf al gaan openen.quote:
Sociaal onhandig en ietswat nerdigquote:Op maandag 21 november 2011 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe ziet een autistenuitstraling eruit?
Ik wilde ook bijna posten dat ik de hele tijd onzedelijke dingen dacht, maar ik kon me inhouden.quote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in seks.
/totaal nutteloze informatie.
Kom maarquote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in seks.
Genoeg singles hierquote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in seks.
Ik weet niet meer hoe het voelt.quote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in seks.
Ik ookquote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in seks.
Ik niet. Ik faalde.quote:Op maandag 21 november 2011 15:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde ook bijna posten dat ik de hele tijd onzedelijke dingen dacht, maar ik kon me inhouden.
Ik ben een echte autist, niet zo'n neppert als jijquote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ben dan ook echt zo'n autist die het nieuwe topic binnen 2 seconde verwacht
Ik heb nog een vage herinneringquote:Op maandag 21 november 2011 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het voelt.
elleboog op geelquote:Op maandag 21 november 2011 15:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ook
* stefanhaan plaatst linkervuist, hoofd en rechtervoet op scherm.
Okequote:Op maandag 21 november 2011 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sociaal onhandig en ietswat nerdig
Ik ben halfautistisch.quote:Op maandag 21 november 2011 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben een echte autist, niet zo'n neppert als jij
Zonder dat jij je aanbiedt is die info inderdaad nutteloos.quote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in seks.
Ok.quote:
Ik ook niet, ben het helemaal vergeten.quote:Op maandag 21 november 2011 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het voelt.
Het ligt nog vrij vers in mijn geheugenquote:Op maandag 21 november 2011 15:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb nog een vage herinnering
Zeker als grapje bedoeld?quote:Op maandag 21 november 2011 15:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben halfautistisch.
Kom maar op met die haat
Ik heb een excuus. Ik ben oud en dement en het is al lang geleden. Hoelang geleden is het voor jou? Een week?quote:Op maandag 21 november 2011 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok. [ afbeelding ]
[..]
Ik ook niet, ben het helemaal vergeten.
Ik heb wel lenzenquote:Op maandag 21 november 2011 15:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik heb een vraag: Waarom kiezen autisten vaak voor een bril ipv lenzen?
Langer dan een week.quote:Op maandag 21 november 2011 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een excuus. Ik ben oud en dement en het is al lang geleden. Hoelang geleden is het voor jou? Een week?
Nee ik ben wss wel autistisch'ish. Ooit keer zo'n test gedaan.quote:Op maandag 21 november 2011 15:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeker als grapje bedoeld?
-_-quote:Op maandag 21 november 2011 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok. [ afbeelding ]
[..]
Ik ook niet, ben het helemaal vergeten.
Een officiële?quote:Op maandag 21 november 2011 15:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee ik ben wss wel autistisch'ish. Ooit keer zo'n test gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |