Kwam je naar de meet, koffie?quote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met zulke haantjes blijft er voor mij natuurlijk niets over -_-
Jaquote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam je naar de meet, koffie?
? Ben ik uitgenodigd op je verjaardag?quote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nog even een note: zoiets moet je DOEN, niet zeggen
Het is niet raar. Alleen niet heel gewoon.quote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vrienden vinden het raar
Maar boeiend.
Je gaat in de lijst.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is een kruising tussen een slang en een egel?
Je kan 's avonds mee de kroeg inquote:Op maandag 21 november 2011 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Ben ik uitgenodigd op je verjaardag?
Ik kan er niet mee zitten wat mijn vrienden vindenquote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vrienden vinden het raar
Maar boeiend.
quote:Op maandag 21 november 2011 17:58 schreef Joysa het volgende:
[..]Ik trek mijn woorden terug.
[..]
Je kan 's avonds mee de kroeg in
Nooit van gehoordquote:Op maandag 21 november 2011 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zat gisteren in de woonkamer terwijl mijn ouders en zusje New Moon hadden opgezet en zag ineens dat Jackson Rathbone best wel lekker was:
[ afbeelding ]
Ik ook niet, soms iets te weinig zelfs, dus nu heb ik een heel klein beetje ruzie met enkelenquote:Op maandag 21 november 2011 17:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee zitten wat mijn vrienden vinden
Hm, hij moet beetje meer baard laten staanquote:Op maandag 21 november 2011 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zat gisteren in de woonkamer terwijl mijn ouders en zusje New Moon hadden opgezet en zag ineens dat Jackson Rathbone best wel lekker was:
[ afbeelding ]
Dat heb ik dan niet, gelukkig denken mijn vrienden hetzelfdequote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, soms iets te weinig zelfs, dus nu heb ik een heel klein beetje ruzie met enkelen
Jajajajaja wrijf het er maar inquote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
19, ik ben jarig in de nazomer. (super chill, jarig zijn in de nazomer)
Mwah, dat ging over nog meer dingenquote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat heb ik dan niet, gelukkig denken mijn vrienden hetzelfde
Reageer is op mn DM, je gaat zo'n fout maken als je er maar mee doorgaat.quote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, dat ging over nog meer dingen
Mooie ogen, mooi haar (mag iets langer), beetje vrouwelijk uiterlijk. Prima.quote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het absoluut doen ja, die ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |