Ik ben niet degene die mag zeggen dat een opleiding belangrijk isquote:Op maandag 21 november 2011 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort waarschijnlijk ook weer niks doen. Mijn studie gaat echt voor geen meter zo, ik wil het ook helemaal niet meer kunnen.
Ik passquote:Op maandag 21 november 2011 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die kun je ook naast je in bed leggen, lekker warm wel.
Ach, het is ook wel belangrijk enzo, maar deze opleiding wil ik eigenlijk nu al niet meer afmaken, dus dat wordt toch nietsquote:Op maandag 21 november 2011 17:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die mag zeggen dat een opleiding belangrijk is
Bovendien is Loka zo slim, ze kan alles!quote:Op maandag 21 november 2011 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, het is ook wel belangrijk enzo, maar deze opleiding wil ik eigenlijk nu al niet meer afmaken, dus dat wordt toch niets
Dan kun je beter wat gaan doen wat je wel ziet zittenquote:Op maandag 21 november 2011 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, het is ook wel belangrijk enzo, maar deze opleiding wil ik eigenlijk nu al niet meer afmaken, dus dat wordt toch niets
In December jarig zijn zuigt gewoon. (En ik word oudquote:Op maandag 21 november 2011 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom moet je kotsen van die datum,?
*ondervraging gestart*
Dat klink niet beter hoorquote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je wordt niet oud, je wordt gewoon wat minder jong
Elektrotechniek, maar ik wil stoppen om wat te doen wat ik ook nog leuk vind in plaats van waarmee ik ooit de beste baan kan krijgen, waarop mijn keuze gebaseerd wasquote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kun je beter wat gaan doen wat je wel ziet zitten
Wat doe je nu?
Het is al handig om te weten wat je leuk vind (Ik heb echt geen idee), dus beter om daar iets mee te gaan doenquote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elektrotechniek, maar ik wil stoppen om wat te doen wat ik ook nog leuk vind in plaats van waarmee ik ooit de beste baan kan krijgen, waarop mijn keuze gebaseerd was
Nu doe ik niets met mijn liefde voor de natuur of voor talen, en dat is eeuwig zonde, besefte ik me na een maand of twee puur exacte studievakken.
Ik zou... Op je verjaardag langskomen met een flesje wijn, wat kaarsjes aanzetten in de woonkamer... je favoriete muziekje aan, en lekker met je babbelen of tv kijken.quote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
In December jarig zijn zuigt gewoon. (En ik word oud)
Next question
Gelijk doen, maak nou niet dezelfde fout als ikquote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elektrotechniek, maar ik wil stoppen om wat te doen wat ik ook nog leuk vind in plaats van waarmee ik ooit de beste baan kan krijgen, waarop mijn keuze gebaseerd was
Nu doe ik niets met mijn liefde voor de natuur of voor talen, en dat is eeuwig zonde, besefte ik me na een maand of twee puur exacte studievakken.
Daar zal Stefan niet zo blij van wordenquote:Op maandag 21 november 2011 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou... Op je verjaardag langskomen met een flesje wijn, wat kaarsjes aanzetten in de woonkamer... je favoriete muziekje aan, en lekker met je babbelen of tv kijken.
Goed of slecht?
(Ja ik weet het, rare vraag)
Alweer niets, kingtoppiequote:Op maandag 21 november 2011 17:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar zal Stefan niet zo blij van worden
Maar als ik vrijgezel zou zijn zou het gezellig kunnen zijn.
Stefan verpest het weer hoorquote:Op maandag 21 november 2011 17:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar zal Stefan niet zo blij van worden
Maar als ik vrijgezel zou zijn zou het gezellig kunnen zijn.
Yupquote:Op maandag 21 november 2011 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar Stefan is nog maar 18 toch?
Dan zijn we lotgenoten
Nog even een note: zoiets moet je DOEN, niet zeggenquote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stefan verpest het weer hoor![]()
Grapje
Kwam je naar de meet, koffie?quote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met zulke haantjes blijft er voor mij natuurlijk niets over -_-
Jaquote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam je naar de meet, koffie?
? Ben ik uitgenodigd op je verjaardag?quote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nog even een note: zoiets moet je DOEN, niet zeggen
Het is niet raar. Alleen niet heel gewoon.quote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vrienden vinden het raar
Maar boeiend.
Je gaat in de lijst.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is een kruising tussen een slang en een egel?
Je kan 's avonds mee de kroeg inquote:Op maandag 21 november 2011 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Ben ik uitgenodigd op je verjaardag?
Ik kan er niet mee zitten wat mijn vrienden vindenquote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vrienden vinden het raar
Maar boeiend.
quote:Op maandag 21 november 2011 17:58 schreef Joysa het volgende:
[..]Ik trek mijn woorden terug.
[..]
Je kan 's avonds mee de kroeg in
Nooit van gehoordquote:Op maandag 21 november 2011 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zat gisteren in de woonkamer terwijl mijn ouders en zusje New Moon hadden opgezet en zag ineens dat Jackson Rathbone best wel lekker was:
[ afbeelding ]
Ik ook niet, soms iets te weinig zelfs, dus nu heb ik een heel klein beetje ruzie met enkelenquote:Op maandag 21 november 2011 17:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee zitten wat mijn vrienden vinden
Hm, hij moet beetje meer baard laten staanquote:Op maandag 21 november 2011 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zat gisteren in de woonkamer terwijl mijn ouders en zusje New Moon hadden opgezet en zag ineens dat Jackson Rathbone best wel lekker was:
[ afbeelding ]
Dat heb ik dan niet, gelukkig denken mijn vrienden hetzelfdequote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, soms iets te weinig zelfs, dus nu heb ik een heel klein beetje ruzie met enkelen
Jajajajaja wrijf het er maar inquote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
19, ik ben jarig in de nazomer. (super chill, jarig zijn in de nazomer)
Mwah, dat ging over nog meer dingenquote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat heb ik dan niet, gelukkig denken mijn vrienden hetzelfde
Reageer is op mn DM, je gaat zo'n fout maken als je er maar mee doorgaat.quote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, dat ging over nog meer dingen
Mooie ogen, mooi haar (mag iets langer), beetje vrouwelijk uiterlijk. Prima.quote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het absoluut doen ja, die ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |