Ik ook niet, soms iets te weinig zelfs, dus nu heb ik een heel klein beetje ruzie met enkelenquote:Op maandag 21 november 2011 17:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee zitten wat mijn vrienden vinden
Hm, hij moet beetje meer baard laten staanquote:Op maandag 21 november 2011 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zat gisteren in de woonkamer terwijl mijn ouders en zusje New Moon hadden opgezet en zag ineens dat Jackson Rathbone best wel lekker was:
[ afbeelding ]
Dat heb ik dan niet, gelukkig denken mijn vrienden hetzelfdequote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, soms iets te weinig zelfs, dus nu heb ik een heel klein beetje ruzie met enkelen
Jajajajaja wrijf het er maar inquote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
19, ik ben jarig in de nazomer. (super chill, jarig zijn in de nazomer)
Mwah, dat ging over nog meer dingenquote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat heb ik dan niet, gelukkig denken mijn vrienden hetzelfde
Reageer is op mn DM, je gaat zo'n fout maken als je er maar mee doorgaat.quote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, dat ging over nog meer dingen
Mooie ogen, mooi haar (mag iets langer), beetje vrouwelijk uiterlijk. Prima.quote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het absoluut doen ja, die ogen
Ik had al besloten ermee te gaan stoppenquote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
Reageer is op mn DM, je gaat zo'n fout maken als je er maar mee doorgaat.
quote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga eten, ik hoef niet te wachten op mijn broertje
Woops, ik ben gemeen sorry
Ja wijs besluit, god wat heb ik er spijt van dat ik niks anders koos.quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had al besloten ermee te gaan stoppen
Ik ben best in staat mijn opleiding enigszins binne de tijdsnormen af te ronden denk ik, maar ik heb er gewoon geen plezier in al die dingen te weten en kunnen, dus kan ik beter ophouden.
Hij is in het echt wel veel leuker dan in de film overigensquote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie ogen, mooi haar (mag iets langer), beetje vrouwelijk uiterlijk. Prima.
Ik kijk geen Twilight, dus ik weet het niet.quote:Op maandag 21 november 2011 18:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is in het echt wel veel leuker dan in de film overigens
Ik krijg een beetje de rillingen van zijn personage.
Ik vind het genant dat ik ze gezien hebquote:Op maandag 21 november 2011 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk geen Twilight, dus ik weet het niet.
Terecht. Nu moet je voor straf Bloodsucking Freaks kijken.quote:Op maandag 21 november 2011 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het genant dat ik ze gezien heb
Al gezienquote:Op maandag 21 november 2011 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht. Nu moet je voor straf Bloodsucking Freaks kijken.
Zulks een baggerfilm.quote:Op maandag 21 november 2011 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al gezien
Inderdaad stukken beter. Maar Twilight is dan ook niet bedoeld als griezelig, meer als excuus om jonge meisjes Robert Pattinson en Taylor Lautner te laten bewonderen en daar geld voor te vangen.
Bohh, hoe doe je datquote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef Joysa het volgende:
Ik kijk zo goed als nooit films, ken al die mensen nooit
Bagger maakt niet uit in horror, zolang het niet al te nep is.quote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zulks een baggerfilm.![]()
Net als Caligula. Of Cannibal Holocaust. En Blackula.
Duurt allemaal zo lang, heul geen geduld voorquote:
Ow, ik heb nog wel een horror tip voor je. Ben alleen vergeten hoe de film heette maar de 1e 5 woorden in de beschrijving waren "Een genetisch gemanipuleerde Tasmaanse duivel"quote:Op maandag 21 november 2011 18:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bagger maakt niet uit in horror, zolang het niet al te nep is.
Niet grappigquote:Op maandag 21 november 2011 12:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik zat net trouwens zowaar wat voor school te doen, zat een of andere jongen schuin tegenover me steeds naar me te gluren. Ik ben maar ergens anders gaan zitten, volgens mij wilde hij mijn macbook stelen.
Preciesquote:Op maandag 21 november 2011 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
Maar iemand die er zo schattig uitziet als Benzin verdenk je er toch niet van dat hij je Macbook wil stelen?
Was die sollicitatie vandaag, Benzin?quote:Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet grappig![]()
Help me jongens, money plaagt me
[..]
Precies
Ja; Leuk dat je dat hebt onthoudenquote:Op maandag 21 november 2011 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was die sollicitatie vandaag, Benzin?
Helemaal niet!!!quote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
In December jarig zijn zuigt gewoon. (En ik word oud)
Wacht maar tot je z'n accent hoortquote:Op maandag 21 november 2011 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zat gisteren in de woonkamer terwijl mijn ouders en zusje New Moon hadden opgezet en zag ineens dat Jackson Rathbone best wel lekker was:
[ afbeelding ]
En wat voor lekker eten dan?quote:Op maandag 21 november 2011 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb wel eens bedacht hoe je volwassen mensen stil krijgt...
Geef ze (lekker) eten
Ik wel, want ik ga zo boerenkool eten. nomnomnom.quote:Op maandag 21 november 2011 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb weer eens geen zin om te eten vandaag
Daar ligt ook nog een portie van bij mij in de vriezerquote:Op maandag 21 november 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel, want ik ga zo boerenkool eten. nomnomnom.
Kom op zeg, je gaat toch niet steeds een dag zonder eten zitten? Doorbreek dat nu eens.quote:Op maandag 21 november 2011 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar ligt ook nog een portie van bij mij in de vriezer
Maar geen trek enzo. Ik eet morgenavond wel weer.
Er is hier eten zat, maar als ik het nu opeet terwijl ik helemaal geen trek heb komt het er vanavond toch wel weer uitquote:Op maandag 21 november 2011 19:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kom op zeg, je gaat toch niet steeds een dag zonder eten zitten? Doorbreek dat nu eens.Bestel desnoods iets.
Dank je wel.quote:Op maandag 21 november 2011 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga stokbrood eten
Beterschap heloef![]()
Smakelijkquote:Op maandag 21 november 2011 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga stokbrood eten
Beterschap heloef![]()
Die is mooiquote:Op maandag 21 november 2011 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
We gooien er maar even een liedje in.
Inderdaad. Heerlijk even meebleren met tranen in de ogen.quote:
Tranen in ogen niet, maar hij is wel heeeeul mooiquote:Op maandag 21 november 2011 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Heerlijk even meebleren met tranen in de ogen.
Normaal gesproken niet, maar vandaag ben ik even een emotioneel wrak. Dus dan mag het wel.quote:Op maandag 21 november 2011 19:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tranen in ogen niet, maar hij is wel heeeeul mooi
The end of this chapter ofzoiets is ook mooi
quote:
Dat vind ik dan weer echt niksquote:Op maandag 21 november 2011 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar vandaag ben ik even een emotioneel wrak. Dus dan mag het wel.
Ik ben nu even overgestapt op Hammerfall. Dalijk maar even The end of this chapter luisteren.
Nee?quote:
Kut liedjes opzetten kan helpen jaquote:Op maandag 21 november 2011 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee?
Ieder zijn ding.
Waardeloze emo rotzooi. Vreemd genoeg voel ik me er wel beter door.
Laat eens wat horen danquote:Op maandag 21 november 2011 19:42 schreef kree het volgende:
Ben er vandoor mensen effe m'n muzikale emoties eruit gooien haha tot over 3 topics ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |