Ach ik ben bijna 1,80 en ik heb ook een bierbuikje maarja.quote:Op maandag 21 november 2011 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je ziet het toch behoorlijk zitten allemaal
Mijn onderkant is nogal wat maten groter dan mijn bovenkant, die zie je niet op die foto
Dan kan ik jou al helemaal bankdrukken.quote:Op maandag 21 november 2011 15:53 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dan weeg ik nog minder dan niks.
Je zou het niet zeggen als je me soms ziet posten, maar ik heb volgens anderen wel een opgewekte uitstraling meestalquote:Op maandag 21 november 2011 15:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Helaas hebben ze vaak een hele neerslachtige uitstraling
Met 1 vinger!quote:Op maandag 21 november 2011 15:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan kan ik jou al helemaal bankdrukken.
Dat niet, maar wel met 1 arm waarschijnlijk.quote:
+1 maar dan 1.90quote:Op maandag 21 november 2011 15:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach ik ben bijna 1,80 en ik heb ook een bierbuikje maarja.
Who cares?
Liever een knuffelbeer als een ripped monster.
Ohai Lokaquote:
Succesquote:Op maandag 21 november 2011 16:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ohai Lokaik ga even Latijn leren, dus kom niet op msn
Spetterendquote:Op maandag 21 november 2011 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aeneas Troianus est. Currit. Fugit.
Hehe, het is al 13 jaar geleden ofzo. Dat weet ik nog wel. Meer ook niet.quote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spetterend
Aeneis heb ik trouwens met plezier gelezen een paar jaar geleden
Nee, ik zat gewoon op een VWO, ik heb zelf de stof voor Latijn doorgewerkt, maar bij Grieks wist ik niet zo goed waar ik moest beginnen.quote:Op maandag 21 november 2011 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, het is al 13 jaar geleden ofzo. Dat weet ik nog wel. Meer ook niet.
Het was niet echt mijn soort boek denk ik.
Ook Grieks gehad?
Ik niet, deed geen gymnasium want wou die extra talen er niet bijquote:Op maandag 21 november 2011 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben stiekem best jaloers op mensen die wel gewoon op school Latijn konden volgen
Had je dan iets van Spaans op het VWO?quote:Op maandag 21 november 2011 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik zat gewoon op een VWO, ik heb zelf de stof voor Latijn doorgewerkt, maar bij Grieks wist ik niet zo goed waar ik moest beginnen.
Ik mocht niet alle talen met een exact pakket, dat kon roostertechnisch niet.quote:Op maandag 21 november 2011 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik niet, deed geen gymnasium want wou die extra talen er niet bij
Nee, alleen Frans óf Duits, mocht niet beide. Neemt niet weg dat ik alles toch wel gedaan heb, ik kan nu ook Portugees, Italiaans en Noors lezen.quote:Op maandag 21 november 2011 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je dan iets van Spaans op het VWO?
Grieks en Latijn waren echt compleet nutteloze vakken, maar dat terzijde.
Ben je maar 1,83? Ik dacht dat je 1,95 was ofzo. Je oogt groot in ieder geval.quote:Op maandag 21 november 2011 16:12 schreef heloef het volgende:
Ik ben een dikke gozer van 1.83.
En liever was ik dit niet geweest, maar gebrek aan mentaliteit he.
Wow, je bent gewoon een talenwonderquote:Op maandag 21 november 2011 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, alleen Frans óf Duits, mocht niet beide. Neemt niet weg dat ik alles toch wel gedaan heb, ik kan nu ook Portugees, Italiaans en Noors lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |