Echt tofquote:Op maandag 21 november 2011 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, alleen Frans óf Duits, mocht niet beide. Neemt niet weg dat ik alles toch wel gedaan heb, ik kan nu ook Portugees, Italiaans en Noors lezen.
Je kan een hamburger krijgen hierquote:Op maandag 21 november 2011 16:16 schreef stefanhaan het volgende:
Welke vrouw wil er vanavond voor mij koken?
Ik heb niks in huis
Ze zeggen het soms. Spreken is alleen niet zo mijn ding, maar ik pik andere talen wel heel erg snel op. Als ik echt zou gaan switchen qua studie, zou ik me altijd nog daarop kunnen richten.quote:Op maandag 21 november 2011 16:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow, je bent gewoon een talenwonder
Eis is wel dat het gebracht wordquote:
Jij hebt ov, ik nietquote:Op maandag 21 november 2011 16:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Eis is wel dat het gebracht word
Hey met die muts heb ik ook nog ergens een foto op facebookquote:
Oh wist niet dat aangesproken worden door vrouwen direct gelijk staat aan versierd wordenquote:Op maandag 21 november 2011 15:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik krijg er juist meer respect door. Word random door knappe vrouwen aangesproken. Ik krijg denk ik meer sjans door het hoedje bij een middag stad als jij door jezelf in een jaar
Ligt eraan waar het over gaat.quote:Op maandag 21 november 2011 16:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey met die muts heb ik ook nog ergens een foto op facebook
[..]
Oh wist niet dat aangesproken worden door vrouwen direct gelijk staat aan versierd worden
Mensen schatten me langer in ja.quote:Op maandag 21 november 2011 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je maar 1,83? Ik dacht dat je 1,95 was ofzo. Je oogt groot in ieder geval.
Goed voorspeld, kudo's voor jou.quote:
Nu is mijn hele avond goed, kudo's gekregen van heloefquote:
Graag gedaan. Ik maak vrouwen graag gelukkig.quote:Op maandag 21 november 2011 17:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nu is mijn hele avond goed, kudo's gekregen van heloef
Vrouwen gelukkig maken is leuk!quote:Op maandag 21 november 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik maak vrouwen graag gelukkig.
Ze suf neuken is veel leukerquote:Op maandag 21 november 2011 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen gelukkig maken is leuk!
Daar kan ik niet over oordelen.quote:
Wie zei dat nou altijd.. 'Ik word daar zooooo moe van..' kabouter plop?quote:Op maandag 21 november 2011 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ik word daar zo moe van, van vrouwen gelukkig maken.
Kabouter Luiquote:Op maandag 21 november 2011 17:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wie zei dat nou altijd.. 'Ik word daar zooooo moe van..' kabouter plop?
Ik herken mezelf daar wel inquote:Op maandag 21 november 2011 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
Het is ook mooi ook eigenlijk...''kabouter lui''
Ik bedenk me serieus of dat kan.. magnetronkoffiequote:Op maandag 21 november 2011 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen gelukkig maken is leuk!
Lekkerquote:Op maandag 21 november 2011 17:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Net hutspot gegeten. Zelfgemaakte, was poging nummer 2
Woon je nog thuis?quote:Op maandag 21 november 2011 17:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moet wachten tot mn broertje thuis is
Even niksquote:Op maandag 21 november 2011 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat doe je nu eigenlijk? Studeren?
Denk gewoon aan het bestaan van koffie.quote:Op maandag 21 november 2011 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
*zucht* leuke single vrouwen van mijn leeftijd en die niet milf zijn en mij willen bestaan niet
Koffie + sigaret.. dan komt alles goedquote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk gewoon aan het bestaan van koffie.
Hoe oud? Wat is je verleden? Wat heb je gesturdeerd? Waarom en wanneer gestopt?quote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Even niks
Ben aan het bedenken of ik wil studeren of wil werken
Junkquote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Koffie + sigaret.. dan komt alles goed
koffie is mijn naamquote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk gewoon aan het bestaan van koffie.
Ik ga binnenkort waarschijnlijk ook weer niks doen. Mijn studie gaat echt voor geen meter zo, ik wil het ook helemaal niet meer kunnen.quote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Even niks
Ben aan het bedenken of ik wil studeren of wil werken
Thermoskanquote:Op maandag 21 november 2011 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
koffie is mijn naam
Maar met koffie kun je niet kroelen
Jezusquote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe oud? Wat is je verleden? Wat heb je gesturdeerd? Waarom en wanneer gestopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |