Best grappig voor je ramenquote:Versier snel en eenvoudig je raam met deze Flat Flowers 'Christmas Edition'
Je raam snel kerstproof maken? Dat kan heel eenvoudig met de Flat Flowers ‘Christmas Edition’.
Met deze raamstickers heb je een bijzondere kerstversiering voor je raam en hoef je nooit meer dennenaalden uit je tapijt te plukken of kerstballen in vloeipapier te verpakken.
De raamstickers zijn statisch hechtend en daardoor eenvoudig (keer op keer) te herplaatsen. De stickers zijn zowel van binnen als buiten zichtbaar.
Meer info:
- Verkrijgbaar in 3 verschillende kleuren: groen, rood en oranje
- Prijs: ¤ 9,50 per stuk
- Afmetingen: 30×37 cm
- Website:www.flatflowers.com
- Ontwerpster: Suseela Gorter
Ohquote:Op zondag 20 november 2011 20:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor 5 euro een hele maand spanning (9 sterren meestal)
Voor je het weet is het al weet voorbijquote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
Nog 33 dagen en 3,5 uur tot kerst
Wil je niet zo eng doen?quote:
Dan heb ik vakantie!quote:
Jaaa, hoorde hem vandaag op Skyradio. Haha. Voor mij het startschot om ze ook op mijn iphone te zettenquote:
Ik had vandaag toevallig even tijd.. dus dacht doe het alvastquote:Op donderdag 24 november 2011 18:51 schreef Adelante het volgende:
Ik heb al wel stiekem een verlichte buxus bij de voordeur gezet, de rest is echt voor 6 dec
Ik weet niet wie of wat er op je slaapkamer komenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik had vandaag toevallig even tijd.. dus dacht doe het alvastGeen kip die er last van heeft
Nah... alleen zo'n jongentje.. en die vond het een homoboomquote:Op donderdag 24 november 2011 18:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik weet niet wie of wat er op je slaapkamer komen
Neeinquote:Op donderdag 24 november 2011 19:06 schreef Adelante het volgende:
Ik neem aan dat je vrouw bent adhv je boom
Jaquote:
Volgens mij Leo Hoogenboom.. even een aflevering kijkenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:17 schreef roos85 het volgende:
Weet iemand wie Sinterklaas speelt bij het Club van Sinterklaas feest?
Vorig jaar was het Robert ten Brinkquote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, vorig jaar was het iig Leo Hogenboom.. de acteur die in 2007(het seizoen wat nu herhaald wordt) de butler speelde.
What? ECHT?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het Robert ten Brinkhet jaar daarvoor Leo
Wat enorm vroeg, maar leuk dat je er al zo'n plezier in hebt dat je hem nu al wilt Patje!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Hier issie dan, uurtje werk
[ afbeelding ]
WTF! haha.. jaar daarvoor was wel Leo toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja!
http://www.sintforum.com/wiki/index.php?title=Robert_ten_Brink
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, ja beetje wel.. maar het is alleen in m'n slaapkamer.. dus niemand die dat verder ziet...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat enorm vroeg, maar leuk dat je er al zo'n plezier in hebt dat je hem nu al wilt Patje!
Ja kloptquote:Op donderdag 24 november 2011 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WTF! haha.. jaar daarvoor was wel Leo toch?
Wel gezellig die lampjes op je slaapkamerquote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, ja beetje wel.. maar het is alleen in m'n slaapkamer.. dus niemand die dat verder ziet...En ik had vandaag tijd.. komende weken wordt druk.. vandaar
Misschien is nog niet iedereen in de FEE-stemming?quote:
Stomme mensen dan!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:02 schreef LDS het volgende:
[..]
Misschien is nog niet iedereen in de FEE-stemming?
Zeg dat wel!quote:
Ik wel want heb een 3 maanden abonnement gewonnen van Joepie (Belgisch tijdschrift)quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:02 schreef LDS het volgende:
Misschien is nog niet iedereen in de FEE-stemming?
Kijk, that's the spirit! Gefeliciteerd en tevens beterschap!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik wel want heb een 3 maanden abonnement gewonnen van Joepie (Belgisch tijdschrift)![]()
Verder ben ik ziek
Je kunt er maar alvast van af zijn, misschien ligt er straks al wel sneeuwquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:26 schreef Adelante het volgende:
Tuinverlichting hangt
Ik doe het pas aan na 6 dec, maar het zit er in elk geval in...
't was meer dat ik komend weekend geen tijd heb en niet 6 december in het donker wil lopen kloten met die lichtjesquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:11 schreef LDS het volgende:
[..]
Je kunt er maar alvast van af zijn, misschien ligt er straks al wel sneeuw
Haha dat is ook een goede redenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
't was meer dat ik komend weekend geen tijd heb en niet 6 december in het donker wil lopen kloten met die lichtjes
zit je nou te bitchen op mijn suprises ?quote:Op zondag 27 november 2011 14:25 schreef Adelante het volgende:
Die maakte je toen je 4 was op de basisschool
De een maakt suprises op de zondagmiddag, de ander zit er op te bitchenquote:Op zondag 27 november 2011 16:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zit je nou te bitchen op mijn suprises ?
Voor mij nog 9 want hier komt de brave (?) man op 6 decemberquote:Op zondag 27 november 2011 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Nog 8 nachtjes slapen en dan is het pakjesavond[ afbeelding ]
Oh jij zit in België? Dat is ook mooi af te tellenquote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
Voor mij nog 9 want hier komt de brave (?) man op 6 december
Ik woon al heel m'n leven in Belgiëquote:Op zondag 27 november 2011 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Oh jij zit in België? Dat is ook mooi af te tellen [ afbeelding ]
Oh ja, ik schreef het een beetje raar, alsof ik dacht dat je dan toevallig die dag daar 'zat', maar ik bedoelde wonenquote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik woon al heel m'n leven in België
Maar onze regering zuigt.
Ik heb heel veel zin in aankomende week, Sinterklaas en ik word 16quote:Op zondag 27 november 2011 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, ik schreef het een beetje raar, alsof ik dacht dat je dan toevallig die dag daar 'zat', maar ik bedoelde wonen![]()
Ik heb zo'n zin in pakjesavond
[Breaking] Storm in Sinterklaasweekend? Valt Piet van het dak?quote:Op maandag 28 november 2011 13:04 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een week, nog een week!
Hier op de markt kon je twee netjes voor 1 euro kopen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
De Appie heeft weer 1+1 gratis mandarijntjes, ik verwacht dat ik vanavond weer een heel netje ga eten
Ik heb er zin in!quote:Op maandag 28 november 2011 13:04 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een week, nog een week!
Ik ook: 21 december om precies te zijn, als de dagen weer gaan lengenquote:
Is dat een zoekplaatje?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga straks een kerstster kopen:
[ afbeelding ]zo mooi en gezellig
ene héle grote!
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef Sjeen het volgende:
als je de blaadjes ven een kerstster knapt, komt er wit sap uitOw ja, de plant gaat wel een beetje dood dan. Mijn oma snapte nooit waarom haar kerststerren altijd zo snel het loodje legden...
Nee hoor, zeker nietquote:Op donderdag 1 december 2011 16:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En, ben je het al weer zat, die december?
Bij de Marks en Spencer hebben ze hele mooie grotequote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef Adelante het volgende:
Kerststerren zijn weer hip volgens mij, in allerlei felle kleuren zie je ze overal.
Wij hebben wat novembercactussen/ sclumbugera ofzo gekocht, ook van die planten van vroeger
Evil!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef Sjeen het volgende:
als je de blaadjes ven een kerstster knapt, komt er wit sap uitOw ja, de plant gaat wel een beetje dood dan. Mijn oma snapte nooit waarom haar kerststerren altijd zo snel het loodje legden...
ik ben er vandaag aan begonnen met een handschoenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Evil!![]()
Ik kan hier niks levends neerzetten want dan vreten de katten het op.
Shit, nu zit ik weer lekker op de bank en kan ik niet aan mijn December kraslot.Drama.
Leuk!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen, dan mag ik de sint weer helpen!
Ik herinner me nog vorig jaarquote:Op donderdag 1 december 2011 18:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen, dan mag ik de sint weer helpen!
Zal ik een Sinterklaasliedje zingen?quote:
alsjeblieft niet. hopelijk is het tijdelijk. er zit vocht achter.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal ik een Sinterklaasliedje zingen?Of is het niet tijdelijk?
Ahquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
alsjeblieft niet. hopelijk is het tijdelijk. er zit vocht achter.
Oh god, pijn aan je oren, dit jaar compleet door geterroriseerd. Sterkte!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
alsjeblieft niet. hopelijk is het tijdelijk. er zit vocht achter.
Gefeliciteerd!quote:
Have fun!quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:12 schreef tomaat52 het volgende:
Zo, straks sinterklaas vieren in Duitsland.
Ik heb nu het gevoel dat m'n rechterkant "verlamd" is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:32 schreef LDS het volgende:
Oh god, pijn aan je oren, dit jaar compleet door geterroriseerd. Sterkte!
Gefeli.quote:
Gaat wel goed komen.quote:
Er is een woning in Brasschaat met heel heel heel veel kerstverlichting.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
Hier staat sinds vanmiddag bij een bejaardenwoning het eerste mini-kerstboompje voor het raam, knalrode lampjes.
En dan echt geen freakin' 3 dagen langer kunnen wachten
Pfaffs?quote:
Ik dacht hetzelfdequote:
Ik reed langs het bejaardencentrum en zag al 10 bomen en lelijke raamtrappetjes ofzo. Wij zetten bij oma morgen de boom ook vastquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
Hier staat sinds vanmiddag bij een bejaardenwoning het eerste mini-kerstboompje voor het raam, knalrode lampjes.
En dan echt geen freakin' 3 dagen langer kunnen wachten
Ja het zalquote:Op zondag 4 december 2011 10:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat het Robert ten dinges was
Achterbaks..quote:Op zondag 4 december 2011 10:11 schreef sararaats het volgende:
Het is aangepast. Nogmaals mijn excuses
Haaaaaaa, leuk Patje!quote:
Hahah scherp Sara!quote:Op zondag 4 december 2011 10:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat het Robert ten dinges was
Ik ben nog meer in de Sintstemmingquote:Op zondag 4 december 2011 12:46 schreef Adelante het volgende:
Zo langzaam aan de kamer in kerstsfeer brengen
Eerste lichtjesgordijnen hangen al, alle tijdschakelaars geinstalleerd, kerststal naar beneden gezeuld. We hebben nog wat dingen nodig, maar vandaag naar het tuincentrum is suicide
Komt dinsdag of donderdag wel als we een kerstboom gaan halen...
Klinkt lief Luttequote:Op zondag 4 december 2011 16:57 schreef Lutte het volgende:
Snert vanavond![]()
En morgen Sinterklaas, we vieren het thuis niet maar heb wel iets voor iemand geregeld en daar kijk ik erg naar uit
Goeie score?quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Snert.. Ik ben opweg naar huis met m'n cadeautjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zondag 4 december 2011 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeie score?![]()
Straks allemaal lekkere hapjes voor jou...
nieuwe muts, handschoenen, sjaal, 2 grote wijnglazen, pantoffels, 3 letters, want verzorgingsdingetjes, gedcht van maar liefst 4 pagina's en m'n schoonmoeder heeft een klok geverfd(roze) en d'r een roze boa om heen gemaakt, met foto's van mn vriendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij doet 't niet, maar ik ga m boven m'n bed hangen om 'm te pesten.. Want hij vindt t lelijk!
En die boys, i know![]()
Wat een hoop praktische fijne cadeausquote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nieuwe muts, handschoenen, sjaal, 2 grote wijnglazen, pantoffels, 3 letters, want verzorgingsdingetjes, gedcht van maar liefst 4 pagina's en m'n schoonmoeder heeft een klok geverfd(roze) en d'r een roze boa om heen gemaakt, met foto's van mn vriendjehij doet 't niet, maar ik ga m boven m'n bed hangen om 'm te pesten.. Want hij vindt t lelijk!
En die boys, i know
Ik heb gister niet helemaal kunnen kijken... maar wat nu is geweest, is het eerst koppel zangtechnisch echt slecht :x tweede koppel vond ik al beter.. en ik ben op voorhand al voor mathijs, want dan sop ik weg..quote:Op zondag 4 december 2011 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een hoop praktische fijne cadeausEn crea-bea-BOA
![]()
![]()
Heb je al een favoriet?
Oh god, dat musical progamma van RTL 4. Volgens mij vanavond helemaal niets naar mijn smaak op tvquote:Op zondag 4 december 2011 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een hoop praktische fijne cadeausEn crea-bea-BOA
![]()
![]()
Heb je al een favoriet?
Joey, doet je dat nog iets?quote:Op zondag 4 december 2011 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb gister niet helemaal kunnen kijken... maar wat nu is geweest, is het eerst koppel zangtechnisch echt slecht :x tweede koppel vond ik al beter.. en ik ben op voorhand al voor mathijs, want dan sop ik weg..
en danielen javan
Wat leukquote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nieuwe muts, handschoenen, sjaal, 2 grote wijnglazen, pantoffels, 3 letters, want verzorgingsdingetjes, gedcht van maar liefst 4 pagina's en m'n schoonmoeder heeft een klok geverfd(roze) en d'r een roze boa om heen gemaakt, met foto's van mn vriendjehij doet 't niet, maar ik ga m boven m'n bed hangen om 'm te pesten.. Want hij vindt t lelijk!
En die boys, i know
quote:Op maandag 5 december 2011 07:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha! Ga je het vandaag vieren?
Heb je een vlag buiten hangen?quote:
Dat zijn van die heule kleine lampjes toch?quote:Op maandag 5 december 2011 21:36 schreef Adelante het volgende:
Ik heb 2x240 en 2x180 led lampjes gekocht, beetje overkill in 1 boom geloof ik![]()
Led rice lights, vrij klein idd, geen clusterverlichting... December is een donkere maand, stralen maarquote:Op maandag 5 december 2011 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat zijn van die heule kleine lampjes toch?
Neequote:
Kloptquote:Op woensdag 7 december 2011 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Patje, ik hoorde in de wandelgangen dat je crea bezig bent geweest?
Mooooooooooi!quote:
Haha, dit staat in de woonkamer he, niet op m'n slaapkamerquote:Op woensdag 7 december 2011 20:20 schreef Adelante het volgende:
vrij traditioneel stukje, ik mis de paarse ballen
nee wel mooi gedaan!!!
RIPquote:Op donderdag 8 december 2011 10:37 schreef Adelante het volgende:
Ik heb bij het zetten van de kerststal de zwarte koning onthoofd
Oeiquote:Op donderdag 8 december 2011 10:37 schreef Adelante het volgende:
Ik heb bij het zetten van de kerststal de zwarte koning onthoofd
Van mijn overgrootouders nog, dus vrij kwetsbaar, maar secondelijm doet wonderen. Charme van zo'n oude set beelden is dat er al vaker stukjes af zijn gestoten: zo heeft Maria een neus als Michael Jackson en loopt er een schaap met drie poten bij...quote:Op donderdag 8 december 2011 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OeiWas het al een oudje, die stal, of was je wild enthousiast?
Oh dat is wel heel tofquote:
Da's leuk.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Van mijn overgrootouders nog, dus vrij kwetsbaar, maar secondelijm doet wonderen. Charme van zo'n oude set beelden is dat er al vaker stukjes af zijn gestoten: zo heeft Maria een neus als Michael Jackson en loopt er een schaap met drie poten bij...
Ooh dat is lulligquote:Op maandag 12 december 2011 20:22 schreef Adelante het volgende:
De kerstboommand was lek
Dus even een bloempot schotel gehaald die groot genoeg is om er onder te zetten en dan..... kerstboom optillen en schotel er onder schuiven. Dat klinkt eenvoudiger dan het is met een topzware kerstboom vol met glazen breekbare ballen. Maar die paar kapotte ballen wegen neit op tegen waterschade aan de vloer, dat dan weer wel
Ik heb al heeeeel veel kerstbomen gezien waarvan ik zekerweet dat die het einde van de kerst niet halenquote:Op maandag 12 december 2011 20:25 schreef Adelante het volgende:
True, maar je krijgt er wel heel veel voor terug![]()
Ging volgens mij hard met de kerstbomenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag vandaag een het ideale kerstboompje, hopelijk staan ze er aan het eind van de week nog
Ik was verbaasd dat er nog best wat stonden vandaag! Donderdag ga ik kijken, als het weg is dan heb ik pech. Zo niet dan heb ik een mazzeltjequote:Op dinsdag 13 december 2011 19:35 schreef LDS het volgende:
[..]
Ging volgens mij hard met de kerstbomen. Zaterdag en zondag in ieder geval langs files voor de kerstboomverkopers gekomen
Hopen dat ie er dan nog staat!quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was verbaasd dat er nog best wat stonden vandaag! Donderdag ga ik kijken, als het weg is dan heb ik pech. Zo niet dan heb ik een mazzeltje
Jaquote:
Hahaha! Ik heb ook nog zat Sinterklaas snoep liggen. Ach ja, de chocolade smaakt er niet minder om haha!quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb salmiakknotsen gekocht, ik voel ineens weer de Sint Maarten-vibe
Ja idd echt geluk hebben!quote:Op donderdag 15 december 2011 13:28 schreef Mixende_match het volgende:
idd show it!!! leuk, dat mazzeltje!
Leuk!quote:
Ja outfit is zeker al klaarquote:Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Outfit al klaar of is het losjes?
Alvast veel plezier! En blaas iedereen maar weg met je cha cha chaquote:Op donderdag 15 december 2011 16:52 schreef LDS het volgende:
[..]
Ja outfit is zeker al klaarGewoon strak in het pak haha!
Nou heb ik wel alleen tegen een meisje gebluft dat ik morgen de cha cha cha kan, terwijl ik die helemaal niet kan. Nouja, challenge accepted dan maar!
Dankje dankjequote:Op donderdag 15 december 2011 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alvast veel plezier! En blaas iedereen maar weg met je cha cha cha [ afbeelding ]
Hetzelfde! Iedereen fijne Kerst!quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |