Best grappig voor je ramenquote:Versier snel en eenvoudig je raam met deze Flat Flowers 'Christmas Edition'
Je raam snel kerstproof maken? Dat kan heel eenvoudig met de Flat Flowers ‘Christmas Edition’.
Met deze raamstickers heb je een bijzondere kerstversiering voor je raam en hoef je nooit meer dennenaalden uit je tapijt te plukken of kerstballen in vloeipapier te verpakken.
De raamstickers zijn statisch hechtend en daardoor eenvoudig (keer op keer) te herplaatsen. De stickers zijn zowel van binnen als buiten zichtbaar.
Meer info:
- Verkrijgbaar in 3 verschillende kleuren: groen, rood en oranje
- Prijs: ¤ 9,50 per stuk
- Afmetingen: 30×37 cm
- Website:www.flatflowers.com
- Ontwerpster: Suseela Gorter
Ohquote:Op zondag 20 november 2011 20:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor 5 euro een hele maand spanning (9 sterren meestal)
Voor je het weet is het al weet voorbijquote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
Nog 33 dagen en 3,5 uur tot kerst
Wil je niet zo eng doen?quote:
Dan heb ik vakantie!quote:
Jaaa, hoorde hem vandaag op Skyradio. Haha. Voor mij het startschot om ze ook op mijn iphone te zettenquote:
Ik had vandaag toevallig even tijd.. dus dacht doe het alvastquote:Op donderdag 24 november 2011 18:51 schreef Adelante het volgende:
Ik heb al wel stiekem een verlichte buxus bij de voordeur gezet, de rest is echt voor 6 dec
Ik weet niet wie of wat er op je slaapkamer komenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik had vandaag toevallig even tijd.. dus dacht doe het alvastGeen kip die er last van heeft
Nah... alleen zo'n jongentje.. en die vond het een homoboomquote:Op donderdag 24 november 2011 18:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik weet niet wie of wat er op je slaapkamer komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |