Best grappig voor je ramenquote:Versier snel en eenvoudig je raam met deze Flat Flowers 'Christmas Edition'
Je raam snel kerstproof maken? Dat kan heel eenvoudig met de Flat Flowers ‘Christmas Edition’.
Met deze raamstickers heb je een bijzondere kerstversiering voor je raam en hoef je nooit meer dennenaalden uit je tapijt te plukken of kerstballen in vloeipapier te verpakken.
De raamstickers zijn statisch hechtend en daardoor eenvoudig (keer op keer) te herplaatsen. De stickers zijn zowel van binnen als buiten zichtbaar.
Meer info:
- Verkrijgbaar in 3 verschillende kleuren: groen, rood en oranje
- Prijs: ¤ 9,50 per stuk
- Afmetingen: 30×37 cm
- Website:www.flatflowers.com
- Ontwerpster: Suseela Gorter
Ohquote:Op zondag 20 november 2011 20:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor 5 euro een hele maand spanning (9 sterren meestal)
Voor je het weet is het al weet voorbijquote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
Nog 33 dagen en 3,5 uur tot kerst
Wil je niet zo eng doen?quote:
Dan heb ik vakantie!quote:
Jaaa, hoorde hem vandaag op Skyradio. Haha. Voor mij het startschot om ze ook op mijn iphone te zettenquote:
Ik had vandaag toevallig even tijd.. dus dacht doe het alvastquote:Op donderdag 24 november 2011 18:51 schreef Adelante het volgende:
Ik heb al wel stiekem een verlichte buxus bij de voordeur gezet, de rest is echt voor 6 dec
Ik weet niet wie of wat er op je slaapkamer komenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik had vandaag toevallig even tijd.. dus dacht doe het alvastGeen kip die er last van heeft
Nah... alleen zo'n jongentje.. en die vond het een homoboomquote:Op donderdag 24 november 2011 18:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik weet niet wie of wat er op je slaapkamer komen
Neeinquote:Op donderdag 24 november 2011 19:06 schreef Adelante het volgende:
Ik neem aan dat je vrouw bent adhv je boom
Jaquote:
Volgens mij Leo Hoogenboom.. even een aflevering kijkenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:17 schreef roos85 het volgende:
Weet iemand wie Sinterklaas speelt bij het Club van Sinterklaas feest?
Vorig jaar was het Robert ten Brinkquote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, vorig jaar was het iig Leo Hogenboom.. de acteur die in 2007(het seizoen wat nu herhaald wordt) de butler speelde.
What? ECHT?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het Robert ten Brinkhet jaar daarvoor Leo
Wat enorm vroeg, maar leuk dat je er al zo'n plezier in hebt dat je hem nu al wilt Patje!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Hier issie dan, uurtje werk
[ afbeelding ]
WTF! haha.. jaar daarvoor was wel Leo toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja!
http://www.sintforum.com/wiki/index.php?title=Robert_ten_Brink
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, ja beetje wel.. maar het is alleen in m'n slaapkamer.. dus niemand die dat verder ziet...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat enorm vroeg, maar leuk dat je er al zo'n plezier in hebt dat je hem nu al wilt Patje!
Ja kloptquote:Op donderdag 24 november 2011 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WTF! haha.. jaar daarvoor was wel Leo toch?
Wel gezellig die lampjes op je slaapkamerquote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, ja beetje wel.. maar het is alleen in m'n slaapkamer.. dus niemand die dat verder ziet...En ik had vandaag tijd.. komende weken wordt druk.. vandaar
Misschien is nog niet iedereen in de FEE-stemming?quote:
Stomme mensen dan!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:02 schreef LDS het volgende:
[..]
Misschien is nog niet iedereen in de FEE-stemming?
Zeg dat wel!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |