SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Oja? Hoe komt dat?quote:Op zondag 20 november 2011 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeer spijtig. Van alle mensen ben ik denk ik het meest benieuwd naar jou.
Ik overdreef een beetjequote:Op zondag 20 november 2011 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het zo lang dat je hem niet meer zag dan?
En een paar van die haren rond mijn tepels had ik eerst ook, echt een stuk of 6 ervan ofzo die ineens heel lang waren, die deed ik gewoon eraf met een nagelschaar
Omdat er tegelijkertijd een waas van mysterie en een vleugje bekendheid om je heen hangt.quote:
En een snufje knoflooklucht.quote:Op zondag 20 november 2011 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat er tegelijkertijd een waas van mysterie en een vleugje bekendheid om je heen hangt.
Ik hou zo veel van mijzelf dat ik die liefde met andere wil delen zodat ze ook van mij gaan houden.quote:Op zondag 20 november 2011 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik niet. Dat moeten anderen maar doen.
Haterquote:Op zondag 20 november 2011 21:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik hou van mezelf, maar niet van jou. Sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Ik ben gewoon liefquote:Op zondag 20 november 2011 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat er tegelijkertijd een waas van mysterie en een vleugje bekendheid om je heen hangt.
quote:Op zondag 20 november 2011 22:01 schreef Supersoep het volgende:
Like a baws, Heloef!OH MIJN GODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Tuurlijk,quote:
hey stel je niet aan. De helft van de dames werd nat van jou fotoquote:
Ik denk niet dat ik mijn hele privewereld aan fok ga linkenquote:Op zondag 20 november 2011 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk,![]()
Maar wil je niet de mensen uit dit topic meeten?
Like a baws, Heloef!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij maakte het uit, dus ja.quote:Op zondag 20 november 2011 22:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Denk je dat het toeval is? Haar verbroken relatie na jouw rise to fame?
Wat dat betreft is er best een sterke scheiding tussen bepaalde users. Jij, Strawberry, Cactus1 enerzijds en bijvoorbeeld Myra, kree en stefanhaan anderzijds.quote:Op zondag 20 november 2011 22:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mijn hele privewereld aan fok ga linken
Like a baws, Heloef!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naatje met Faye.quote:Op zondag 20 november 2011 22:08 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
wie maakte wat uit???
ik heb wat gemist
Dat is uitermate te betreuren.quote:Op zondag 20 november 2011 22:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mijn hele privewereld aan fok ga linken
Ik probeer dan altijd maar de gulden middenweg te bewandelenquote:Op zondag 20 november 2011 22:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat dat betreft is er best een sterke scheiding tussen bepaalde users. Jij, Strawberry, Cactus1 enerzijds en bijvoorbeeld Myra, kree en stefanhaan anderzijds.
Ach, zelfs ik doe het, en mijn poststijl is bepaald niet vlekkeloosquote:Op zondag 20 november 2011 22:09 schreef debeterebob het volgende:
Misschien een proper account aanmaken en mijn poststijl voldoende wijzigen...
Nou er zijn dingen bij die ik liever niet link aan IRL.quote:Op zondag 20 november 2011 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, zelfs ik doe het, en mijn poststijl is bepaald niet vlekkeloos
Welterusten!quote:Op zondag 20 november 2011 22:11 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga naar bed.
Weltruste!
Noem iets dat erger is dan wat ik heb gepost over mij dan.quote:Op zondag 20 november 2011 22:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou er zijn dingen bij die ik liever niet link aan IRL.
Mensen op een chatsite belazeren en op Fok zetten...quote:Op zondag 20 november 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Noem iets dat erger is dan wat ik heb gepost over mij dan.
Oh, hahaquote:Op zondag 20 november 2011 22:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mensen op een chatsite belazeren en op Fok zetten...
Ik ga het niet doen. Heel snel zullen ze door hebben dat ik een kloon benquote:Op zondag 20 november 2011 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, zelfs ik doe het, en mijn poststijl is bepaald niet vlekkeloos
Dat denk ik ookquote:Op zondag 20 november 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen. Heel snel zullen ze door hebben dat ik een kloon ben
Ik bedoelde het rondstrooien met mijn privégegevens en dergelijkequote:Op zondag 20 november 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen. Heel snel zullen ze door hebben dat ik een kloon ben
bovendien heb ik niets te verbergen.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat dat betreft is er best een sterke scheiding tussen bepaalde users. Jij, Strawberry, Cactus1 enerzijds en bijvoorbeeld Myra, kree en stefanhaan anderzijds.
Ik hou er al niet van als IRL mensen zich teveel met mijn leven bemoeien, dingen doorvertellen of dat ik bij alles er speciaal bij moet zeggen dat ik het in vertrouwen vertel omdat je het anders doortettert. Op facebook snappen mijn vrienden nog steeds niet dat ik het niet waardeer om getagged te wordenquote:Op zondag 20 november 2011 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is uitermate te betreuren.
[ afbeelding ]
dat is echt not done.quote:Op zondag 20 november 2011 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bedoelde het rondstrooien met mijn privégegevens en dergelijke
Je kan bij dat taggen er ook voor kiezen dat je eerst nog goed moet keuren voor het op je wall te zien is.quote:Op zondag 20 november 2011 22:15 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
Ik hou er al niet van als IRL mensen zich teveel met mijn leven bemoeien, dingen doorvertellen of dat ik bij alles er speciaal bij moet zeggen dat ik het in vertrouwen vertel omdat je het anders doortettert. Op facebook snappen mijn vrienden nog steeds niet dat ik het niet waardeer om getagged te worden( als ik die fotos online wilde dan had ik ze er zelf wel op gezet wtf
), of dat er prive dingen op mijn wall gezet worden.
Mensen kunnen tegenwoordig niet echt meer goed nadenken vind ik, dingen die je normaliter in het echt niet aan de hele wereld vertelt schijnen op internet opeens geen probleem te zijn. Je ziet hier op FOK ook dat het leven van mensen en het leven op FOK helemaal in elkaar verweven zijn, dat is een keuze, maar de gevolgen ervan vind ik helemaal niks. Buiten dat, wordt je leven dan ook echt openbaar besproken, beleefd en "geleefd" en is dat voor ieder ander ( die je niet kent, ook niet van het topic ) leesbaar en toegankelijk.
Ik ben best gesteld op privacy en persoonlijke grenzen, ik hou er ook niet van als iemand non stop opeens voor mn deur staat. /einde uitleg
Binnenkort weet jij dat ook van mijquote:Op zondag 20 november 2011 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms doe ik het per ongeluk.
Iedereen weet waar ik woon, wat ik doe en hoe ik eruitzie hier
Wat had je dan verwacht toen je zei dat je Elektrotechniek doet aan de universiteit...quote:Op zondag 20 november 2011 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms doe ik het per ongeluk.
Iedereen weet waar ik woon, wat ik doe en hoe ik eruitzie hier
De vraag is, wat doe je nu al? Ga je uit? zit je op een vereniging? Ontmoet je net als ik mensen gewoon vanaf het internet? Er zijn zoveel mogelijkheden.quote:Op zondag 20 november 2011 22:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zou wel graag iemand willen ontmoeten die mogelijk interesse in me kan hebben. het ziet er naar uit dat ik nooit nieuwe mensen ontmoet zoals het altijd gaat.
wat kan ik gaan doen?
Heloef is tof.quote:Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef debeterebob het volgende:
Ik wil eigenlijk heloef wel eens ontmoeten, maar tegenwoordig ben ik bang voor de paparazzi
Mirne!quote:Op zondag 20 november 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
De vraag is, wat doe je nu al? Ga je uit? zit je op een vereniging? Ontmoet je net als ik mensen gewoon vanaf het internet? Er zijn zoveel mogelijkheden.
Like a baws, Heloef!wie maakte ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
I'm in.quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mirne!
[Radio 49] Meet op 20 januari
Je bent ook best vaak dronken hequote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heloef is tof.Hij redde mij toen ik bijna van stoepjes afviel enzo.
Vaak dronken?quote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent ook best vaak dronken heMaar goed heloef is een zorgzame jongen, daar zit geen kwaad in
naar buiten gaan, eens beginnen met actief deel te nemen aan het leven.quote:Op zondag 20 november 2011 22:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zou wel graag iemand willen ontmoeten die mogelijk interesse in me kan hebben. het ziet er naar uit dat ik nooit nieuwe mensen ontmoet zoals het altijd gaat.
wat kan ik gaan doen?
Zo kom je overquote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vaak dronken?Dat valt best mee hoor!
hoef je natuurlijk niet perse dronken voor te zijnquote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zo kom je overAls je verteld dat je tot half 7 uitgaat.
Ja, maar ze was ook brak dag ernaquote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoef je natuurlijk niet perse dronken voor te zijn
Ik scheen al soort van bi te zijn, maar ik ben gewoon niet kieskeurig en myr zoentquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:15 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
Ik hou er al niet van als IRL mensen zich teveel met mijn leven bemoeien, dingen doorvertellen of dat ik bij alles er speciaal bij moet zeggen dat ik het in vertrouwen vertel omdat je het anders doortettert. Op facebook snappen mijn vrienden nog steeds niet dat ik het niet waardeer om getagged te worden( als ik die fotos online wilde dan had ik ze er zelf wel op gezet wtf
), of dat er prive dingen op mijn wall gezet worden.
Mensen kunnen tegenwoordig niet echt meer goed nadenken vind ik, dingen die je normaliter in het echt niet aan de hele wereld vertelt schijnen op internet opeens geen probleem te zijn. Je ziet hier op FOK ook dat het leven van mensen en het leven op FOK helemaal in elkaar verweven zijn, dat is een keuze, maar de gevolgen ervan vind ik helemaal niks. Buiten dat, wordt je leven dan ook echt openbaar besproken, beleeft en "geleefd" en is dat voor ieder ander ( die je niet kent, ook niet van het topic ) leesbaar en toegankelijk.
Ik ben best gesteld op privacy en persoonlijke grenzen, ik hou er ook niet van als iemand non stop opeens voor mn deur staat. /einde uitleg
ja duh als je tot zo laat op stap gaat...quote:Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, maar ze was ook brak dag erna
hoe schijn je nou weer soort van bi te zijn?quote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik scheen al soort van bi te zijn, maar ik ben gewoon niet kieskeurig en myr zoent
Te lang geen sex gehad, denk ik.quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
Verdomme, waarom zeg ik alleen maar negatieve dingen nu?
Moet kunnenquote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja duh als je tot zo laat op stap gaat...
Ik wil een foto van Myra waar ze helemaal opstaat. De rest al eens helemaal gezienquote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag stefanhaan, myraela en lokasenna op de cam gezien. Wie wil me aanraken?
En nu mag ik, dus dat is +1quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg nooit nee tegen zoenen met mooie meisjes.
nee maar ik bedoel daar word ik ook brak vanquote:
Is het niet, gewoon een algeheel vlak en nietszeggend gevoel denk ik dat je het kunt noemen, een soort niets voelen, wat dan weer een rotgevoel is.quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te lang geen sex gehad, denk ik.
Toen had ik wel een beetje gedronken, maar dat doe ik niet 3 keer in de week ofzo.quote:Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, maar ze was ook brak dag erna
Ikquote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag stefanhaan, myraela en lokasenna op de cam gezien. Wie wil me aanraken?
Zo ben ik.quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heloef is tof.Hij redde mij toen ik bijna van stoepjes afviel enzo.
Wie wel in combinatie met studie? Niemand... (als je over dat soort tijden hebt)quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen had ik wel een beetje gedronken, maar dat doe ik niet 3 keer in de week ofzo.
Ik ben te dik om helemaal op een foto te passen, hihihihiih.quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil een foto van Myra waar ze helemaal opstaat. De rest al eens helemaal gezien![]()
thnx Fok
Ik ben een feeder, dus ik kan dat wel waarderenquote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben te dik om helemaal op een foto te passen, hihihihiih.
herkenbaarquote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het niet, gewoon een algeheel vlak en nietszeggend gevoel denk ik dat je het kunt noemen, een soort niets voelen, wat dan weer een rotgevoel is.
Ik ook word me wel eens verteldquote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben een feeder, dus ik kan dat wel waarderen
Breedbeeldquote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ruilen voor depressief rotgevoel?quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het niet, gewoon een algeheel vlak en nietszeggend gevoel denk ik dat je het kunt noemen, een soort niets voelen, wat dan weer een rotgevoel is.
Ik had het kunnen weten.quote:
Kijk, dat is nog eens een wingwoman. Geeft ze je zo weer de kans om te patsen.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moddervet.quote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Liever niet.quote:Op zondag 20 november 2011 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruilen voor depressief rotgevoel?
Wat zeg je nu. Je bent naar meets geweest, daar heb je toch mensen ontmoet.quote:Op zondag 20 november 2011 22:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
wat kan ik gaan doen?
en hoe, waar, met wie etcquote:Op zondag 20 november 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
Weer een PM, echt al geneukt heb zet ik dat niet op FOK!
Moet ik 30 keer uitleggen wat ik gedaan heb.
Ja ik ga niet helemaal terug lezenquote:Op zondag 20 november 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
Weer een PM, echt al geneukt heb zet ik dat niet op FOK!
Moet ik 30 keer uitleggen wat ik gedaan heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hou maarquote:Op zondag 20 november 2011 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruilen voor depressief rotgevoel?
quote:Op zondag 20 november 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
Vooruit, vooral omdat ik de subtiele en moderne manier van mijn projectgenootje om deze foto's te verwerken zo tof vind.Kijk ze swag hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ik ontmoet niet mensen vanaf het internet. zou het wel willen hoor maar dat wil niemand met mij en ik weet ook niemand interessants of wat dan ook, ken ook niemand goed genoegquote:Op zondag 20 november 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
De vraag is, wat doe je nu al? Ga je uit? zit je op een vereniging? Ontmoet je net als ik mensen gewoon vanaf het internet? Er zijn zoveel mogelijkheden.
Geen idee. De hele dag 2 woorden gepraat. 1 persoon gezien. De snackbarkerel.quote:Op zondag 20 november 2011 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Liever niet.
Hoe komt het dat je je zo voelt?
Vooruit, vooral omdat ik de subtiele en moderne manier van mijn projectgenootje om deze foto's te verwerken zo tof vind.ben jij die met het bruine jasje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Nee joh die had ik gisteren al moeten hebben.quote:
Misschien zit het hem juist daar in?quote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. De hele dag 2 woorden gepraat. 1 persoon gezien. De snackbarkerel.
Beetje kansloos achter de pc zitten of tv kijken.
Geloof me, als je echt veel gezopen hebt kan je een dag overslaan met de kater.quote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh die had ik gisteren al moeten hebben.
Ik ben aangerand door de barman en daarna is mijn fietszadel gestolen.quote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef ook_gek het volgende:
En zijn er nog mensen die iets geks of leuks mee gemaakt hebben het weekend?
Of iets versiert, nummertje gerelged of geneukt?
Of stel ik een vraag die al geweest is?
huh je hebt mensen van hier toch gemeet?quote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ontmoet niet mensen vanaf het internet. zou het wel willen hoor maar dat wil niemand met mij en ik weet ook niemand interessants of wat dan ook, ken ook niemand goed genoeg
en nee ik zit altijd alleen thuis
jij bent leuk en kan wel mensen ontmoeten
Ah ik weet wel leuke shotjes waar je van aardig van de weg kwijt kan raken hoorquote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
Daarnaast 8 bier, een flugel en een shotje is nou niet echt genoeg voor een kater.
Een fles cognac echter wel.
Heloef heeft gebekt!quote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef ook_gek het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geloof me, als je echt veel gezopen hebt kan je een dag overslaan met de kater.
En ja ik spreek uit ervaring.
quote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
Daarnaast 8 bier, een flugel en een shotje is nou niet echt genoeg voor een kater.
ja maar weet niet. ziet er niet naar uit dat het weer gaat gebeuren. en veel meer dan die 2 fokmeets doe ik de laatste jaren/tijden nietquote:Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh je hebt mensen van hier toch gemeet?
Hij vergeet even dat hij mij vrijdag nog gezien heeftquote:Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh je hebt mensen van hier toch gemeet?
Vooruit, vooral omdat ik de subtiele en moderne manier van mijn projectgenootje om deze foto's te verwerken zo tof vind.Nice, ik zie ook ousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan. Maar ik had verder niks te doen vandaag.quote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien zit het hem juist daar in?
ik word heel depri van de hele dag zinloosheid en geen mensen spreken
Weer leugens.quote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ontmoet niet mensen vanaf het internet. zou het wel willen hoor maar dat wil niemand met mij en ik weet ook niemand interessants of wat dan ook, ken ook niemand goed genoeg
en nee ik zit altijd alleen thuis
jij bent leuk en kan wel mensen ontmoeten
Uhm een barman aangeramd?quote:Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben aangerand door de barman en daarna is mijn fietszadel gestolen.
Het leukste van deze week was eigenlijk dat ik na werk thuiskwam en er zat nog een bodempje bier in mijn flesje.
Ik zou daar mijn huis niet meer op vinden hoorquote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
Yea.quote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben jij die met het bruine jasje?
Waarom niet? volgens mij word er weer een nieuwe meet georganiseerdquote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar weet niet. ziet er niet naar uit dat het weer gaat gebeuren. en veel meer dan die 2 fokmeets doe ik de laatste jaren/tijden niet
nee hoor.quote:
Er komt toch weer een nieuwe meet. Wel in leiden, maar toch.quote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar weet niet. ziet er niet naar uit dat het weer gaat gebeuren. en veel meer dan die 2 fokmeets doe ik de laatste jaren/tijden niet
oh nou dan is het al helemaal wazigquote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij vergeet even dat hij mij vrijdag nog gezien heeft
For realquote:
ja ik heb al een PM gestuurd voor uitleg, maar hij wilt niet reagerenquote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heloef heeft gebekt!
sorry flauw maar moest![]()
10 inch breadquote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee hoor.
of bedoel je dat ik jouw weer oversla.
nee serieus. wat kunnen we doen dan?
gaan we dan anime kijken, en al die comedys en die 99% die volgens jouw facebook dingen die je leuk vind ik ook leuk vind ?
op na die vage film van 10 inch bread ofzoiets
Dat is hem niet.quote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef debeterebob het volgende:
Ik herken ook o.us alleen maar van een Fokmeme
Naja wel belangrijk lijkt me om te weten waar het vandaan komtquote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik had verder niks te doen vandaag.
nee die is dus stom! op de 1 of andere manier dislike ik al die hoofdpersonen en die omgevingquote:Op zondag 20 november 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
10 inch bread
Heb je die gezien dan? Is leuk hoor.
quote:
Ach verspreid over een hele nacht gaat het wel.quote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou daar mijn huis niet meer op vinden hoor
maar ja 3 borrels en ik ben de weg kwijt
Aangerand door de barman. Zo'n kerel die even langs je moet om iets te pakken en dan veel te dicht tegen je aanstaat en dat je zijn hand op je kont voelt en dat gaat hij even met je praten.quote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm een barman aangeramd?die moet je even uitleggen
![]()
lol dat is knap lullig als je zadel gejat is
Ik had zaterdag 1 cocktail en kreeg al warme wangetjesquote:Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach verspreid over een hele nacht gaat het wel.
Stommerd. Is een super leuke film.quote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
die ben ik toen ook maar gaan kijken omdat ik alles leuk vond, en alles gezien had, behalve die.
en die was lame
Ik had een tof weekend, wel gezoend, niet geneukt. Wel weer verliefd.quote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef ook_gek het volgende:
Op de foto.quote:Op zondag 20 november 2011 22:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is ous niet op die foto of niet in die meme?
Jensen Ackles zit erin, dan is het sowieso al +1000quote:Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee die is dus stom! op de 1 of andere manier dislike ik al die hoofdpersonen en die omgeving
hihihihih, hai.quote:Op zondag 20 november 2011 22:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Je ziet er daar anders uit dan op de meeste foto's tot nu toe, maar altijd even leuk.![]()
Hoi
huh? hoe is zoiets niet persoonlijk?quote:Op zondag 20 november 2011 22:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef ik ga je binnen 5 minuten verwijderen als vriend. Niks persoonlijks verder hoor.
Ik kan soms best een bitch zijn hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe kan iemand die zichzelf DramaQueen noemt zo lievvv zijn?
Mss zodat mensen haar niet kunnen vinden via heloef.quote:Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh? hoe is zoiets niet persoonlijk?
Owja dat is best logischquote:Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mss zodat mensen haar niet kunnen vinden via heloef.
Is goed hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 22:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef ik ga je binnen 5 minuten verwijderen als vriend. Niks persoonlijks verder hoor.
Neen.quote:Op zondag 20 november 2011 22:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heloef kan je vriendenlijst openbaar maken; dan heb ik nog 2 minuten om lant te vinden
gr gr
Goed idee, ik ga meequote:Op zondag 20 november 2011 22:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga slapen nu.
Nix persoonlijks hoor.
Ik vind slapen nogal persoonlijkquote:Op zondag 20 november 2011 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga mee
niet in het echt natuurlijk (het mee stukje)
daarom ga ik ook niet echt meequote:Op zondag 20 november 2011 22:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind slapen nogal persoonlijk
Je hoeft het me niet uit te leggen hoor, maar slaap lekkerquote:Op zondag 20 november 2011 22:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom ga ik ook niet echt mee
ik bedoelde dat ik nu in mijn eigen bed, in mijn eigen huis, met mijn eigen poezel en lief onder mijn eigen dekentje ga liggen
en dat wauwelaar ook iets vergelijkbaars doet
Ow z'n vriendenlijst is niet openbaar, dan gaat het niet echt op.quote:Op zondag 20 november 2011 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Owja dat is best logisch
nou ja het is ook al laat
haha nee joh! Nee dat is inderdaad niet tofquote:Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangerand door de barman. Zo'n kerel die even langs je moet om iets te pakken en dan veel te dicht tegen je aanstaat en dat je zijn hand op je kont voelt en dat gaat hij even met je praten.
En wie is de gelukkige?quote:Op zondag 20 november 2011 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had een tof weekend, wel gezoend, niet geneukt. Wel weer verliefd.
quote:Op zondag 20 november 2011 22:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vraag me echt af hoe rhubarbje eruitziet.
De mensen waarmee ik gezoend heb of degene waarop ik verliefd ben?quote:Op zondag 20 november 2011 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
haha nee joh! Nee dat is inderdaad niet tof
[..]
En wie is de gelukkige?
Ik weet het, ik weet het!quote:Op zondag 20 november 2011 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
haha nee joh! Nee dat is inderdaad niet tof
[..]
En wie is de gelukkige?
Ik was heel leuk ooitquote:Op zondag 20 november 2011 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]![]()
Misschien is ze wel heel leuk en wil ze daarom niet laten zien
Je vriend is vast blij met je snorquote:Op zondag 20 november 2011 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik was heel leuk ooit
maar nu heb ik al jaren een vaste relatie en ben ik dus dik geworden en laat ik mijn snor staan
moet kunnen
nu ga ik echt naar bed
Hoe weet je trouwens dat ik blond ben?quote:Op zondag 20 november 2011 22:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan wel met blond haar.
kriebelt heel zachtjes als we tongenquote:Op zondag 20 november 2011 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Je vriend is vast blij met je snor![]()
Welterusten
Jouw type vrouw is altijd blond. Dat is gewoon een gevoel.quote:Op zondag 20 november 2011 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens dat ik blond ben?
Topickill.quote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jouw type vrouw is altijd blond. Dat is gewoon een gevoel.
Rossig, want 'lelijk'.quote:Op zondag 20 november 2011 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Topickill.
Wat voor haarkleur zou je me geschat hebben als je niet wist hoe ik eruitzag?
klinkt ook zo lekker fout, de mensen met wie ik gezoend heb.quote:Op zondag 20 november 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
De mensen waarmee ik gezoend heb of degene waarop ik verliefd ben?
Wat voor haarkleur heeft je vriendin dan?quote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jouw type vrouw is altijd blond. Dat is gewoon een gevoel.
Weet ik niet, ze moet van mij een hoofddoek dragen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat voor haarkleur heeft je vriendin dan?
Like a boss.quote:Op zondag 20 november 2011 23:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze moet van mij een hoofddoek dragen.
Nee, je zegt het zelf vaak, plus wat anti-sociaal, dus donkerder qua aard, je UI is ook best donker. Je bent dus zeker niet blond, dat kan niet.quote:
Roze.quote:Op zondag 20 november 2011 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
Welke kleur zouden jullie aanraden als ik mijn haar liet verven?
Blond, want je wimpers zijn wit. Donker zou niet staan.quote:Op zondag 20 november 2011 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
Rood.quote:Op zondag 20 november 2011 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik hou helemaal niet van licht haarquote:Op zondag 20 november 2011 23:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Blond, want je wimpers zijn wit. Donker zou niet staan.
Amenquote:Op zondag 20 november 2011 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Donkerrood lijkt mij nog best wel leuk.
Donkerder (maar niet zwart). Ik heb zelf ook donkerblond, maar ik vind dat echt zo'n net-niet kleur. Dus verf ik het donkerbruin.quote:Op zondag 20 november 2011 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het inderdaad zo nietszeggend en zonder uitstraling zoquote:Op zondag 20 november 2011 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Donkerder (maar niet zwart). Ik heb zelf ook donkerblond, maar ik vind dat echt zo'n net-niet kleur. Dus verf ik het dronker bruin.
Je moet een echte ginger worden, supermooiquote:Op zondag 20 november 2011 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Donkerder (maar niet zwart). Ik heb zelf ook donkerblond, maar ik vind dat echt zo'n net-niet kleur. Dus verf ik het dronker bruin.
Ja blond zou denk ik wel het beste passen icm haar wenkbrauwen, wimpers en huidskleur inderdaad.quote:Op zondag 20 november 2011 23:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Blond, want je wimpers zijn wit. Donker zou niet staan.
Ik heb het wel eens rood gehad, want dat was dan kastanjebruin. Toen zag ik het terug op foto's.quote:Op zondag 20 november 2011 23:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je moet een echte ginger worden, supermooi
Er is niks mis met roze.quote:Op zondag 20 november 2011 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Roze is meer voor toffe en stijlvolle mensen.
Roze is best alternatief. Ben wel benieuwd hoe dat zou staan.quote:Op zondag 20 november 2011 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Roze is meer voor toffe en stijlvolle mensen.
Ik ben niet zelfverzekerd genoeg.quote:Op zondag 20 november 2011 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen roze haar?
Dat heb ik ook ja. Ik zou het graag in een compleet andere en opvallende kleur willen, maar ik heb het lef nietquote:
Wanneer? Pics?quote:Op zondag 20 november 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
Faye had roze haar, ik lag in een deuk.
Dat zou niet bij mijn normale haar staan. Als ik roze ga, ga ik helemaal roze.quote:Op zondag 20 november 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Roze puntjes of highlights dan?
Of staat dat niet, ik vind dat moeilijk inschatten bij roze.
niks is wat het lijkt in het levenquote:Op zondag 20 november 2011 23:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt?Je komt over als een held.
Je moet het gewoon eens proberen
Ik ben best onzeker en stilletjes en verlegen enzo.quote:Op zondag 20 november 2011 23:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Kruip anders tegen knuffelbeer heloef aanquote:Op zondag 20 november 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben best onzeker en stilletjes en verlegen enzo.
Een paar jaar terug, maar het ging meer om die foto het zwart met roze en ze had een tiara op en alles maar dan ook echt alles was zo verschrikkelijk emo.quote:
Jaja ook vrouwen zijn onzeker, het lijken wel mensen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil wel dat echte felle roze, maar ik heb een ander huidskleur en wil dan ook wel elke dag mijn ogen goed opmaken en alles. Want op die bovenste foto lijkt alles nu veel te bleek.quote:Op zondag 20 november 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n kleur roze vind ik niet mooi.
Of een mixkleur;
[ afbeelding ]
Ook wat minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Loka doe deze:Ik zie hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil het zoals die puntjes van haar. Echt roze, maar niet dat fluor gedoe.quote:Op zondag 20 november 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb ook nog eens gedacht aan lichtroze. Maar dan wel een soort van blondvariant.
Ik kan geen goede afbeeldingen vinden. Iets roziger dan dit:
[ afbeelding ]
En iets minder roze dan dit:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 november 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb ook nog eens gedacht aan lichtroze. Maar dan wel een soort van blondvariant.
Ik kan geen goede afbeeldingen vinden. Iets roziger dan dit:
[ afbeelding ]
En iets minder roze dan dit:
[ afbeelding ]
Dat lichte vind ik dan nog het mooist. Zoals op de eerste foto van mij vind ik het best lelijk tbh.quote:
Ja deze is goed. Vanaf november krijgt mijn haar zo'n muizenkleurtje, dus ik zou er eigenlijk wel iets mee moeten doen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minder roze dan dit is gewoon weer blond.
You serious?quote:Op zondag 20 november 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben best onzeker en stilletjes en verlegen enzo.
Wij hebben dezelfde smaak mijn beste.quote:
Je hebt een geweldige smaak. High fivequote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde smaak mijn beste.
Ze meent het, maar giet er wat alcohol in en het verdwijnt als sneeuw voor de zon.quote:Op zondag 20 november 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
You serious?Weet niet zeker of je met '
' sarcasme bedoelt.
Toevallig, ik hoor mijn moeder nu kotsen op de plee.quote:Op zondag 20 november 2011 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga zo maar kotsen denk ik.
Mijn eten voelt niet alsof het me goed doet.
Ja deze vind ik ook mooi. Daar moet je wel echt zo mediterraans voor lijken.quote:Op zondag 20 november 2011 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Van avr
[ afbeelding ]
Oke laatste foto's.
Die is echt teringlelijk, daar was ik nog geen 12.quote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Strawberry dat donkere is een mooie kleur. Dat is net als Megan Fox. Ik had niet verwacht dat jij donkerblond zou zijn van nature, al had ik wel die honingblonde jeugdfoto in je stamboom gezien natuurlijk
Ik was serieus. Hoewel ik wel enorm direct ben en een grote bek heb, ben ik wel gewoon onzeker en soms zelfs verlegen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
You serious?Weet niet zeker of je met '
' sarcasme bedoelt.
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 20 november 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze meent het, maar giet er wat alcohol in en het verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Ik ben net klaar. Dat was dan een van mijn enige fatsoenlijke maaltijden van deze weekquote:Op zondag 20 november 2011 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toevallig, ik hoor mijn moeder nu kotsen op de plee.
Lekker geluid wel.
Mijn god wat een spuuglelijk en irritant wijf.quote:Op zondag 20 november 2011 23:40 schreef debeterebob het volgende:
Christina Curry is wel een van de grootste aandachtshoeren
Ik heb haar in het echt gezien. En ja, ik had toen geen make-up op, ongewassen haren, ik had een oude spijkerbroek aan, lelijke blauwe gympen en een armoedig rood vest.quote:Op zondag 20 november 2011 23:40 schreef debeterebob het volgende:
Christina Curry is wel een van de grootste aandachtshoeren
Je komt niet zo over; totaal niet zelfsquote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
Ik was serieus. Hoewel ik wel enorm direct ben en een grote bek heb, ben ik wel gewoon onzeker en soms zelfs verlegen.
Weet je zeker dat dat niet in je hoofd zat dan?quote:Op zondag 20 november 2011 23:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb haar in het echt gezien. En ja, ik had toen geen make-up op, ongewassen haren, ik had een oude spijkerbroek aan, lelijke blauwe gympen en een armoedig rood vest.
Ze keek me van top tot teen aan alsof ik een alien was. Maar nog wel vriendelijk op zich, in de zin van "medelijdend".
Lang leven het internet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Je komt niet zo over; totaal niet zelfsBen soms echt verbaasd.
Je zal nog verbaasd staan hoe vaak bijvoorbeeld mensen een masker van arrogantie hebbenquote:Op zondag 20 november 2011 23:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Je komt niet zo over; totaal niet zelfsBen soms echt verbaasd.
Vertel, lief aandachtshoertjequote:Op zondag 20 november 2011 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
Als ze me thuis nog een beetje mochten is dat na vandaag wel grondig afgestorven, vermoed ik.
Ik ben alleen arrogant over dingen waarvan ik weet dat ik ook gewoon goed ben.quote:Op zondag 20 november 2011 23:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je zal nog verbaasd staan hoe vaak bijvoorbeeld mensen een masker van arrogantie hebben
(algemeen he, dus niet op Myra bedoeld)
Lieverdje, wat is er?quote:Op zondag 20 november 2011 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
Als ze me thuis nog een beetje mochten is dat na vandaag wel grondig afgestorven, vermoed ik.
Gewoon, ik deed nogal kut tegen iedereen. Ik heb op iedereen lopen schelden net, terwijl ik een uur daarvoor nog helemaal positief en stuiterend was. En nu heb ik denk ik ruzie.quote:
Was ook niet op jou bedoeld. Maar veel mensen hebben een maskertjequote:Op zondag 20 november 2011 23:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben alleen arrogant over dingen waarvan ik weet dat ik ook gewoon goed ben.
Succesquote:Op zondag 20 november 2011 23:50 schreef benzin het volgende:
Ik ga zo naar bed. Over 6 uur weer op, morgen eind van de ochtend sollicitatiegesprek voor nieuw werkGa dood van de zenuwen.
Waarin ben jij goed?quote:Op zondag 20 november 2011 23:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben alleen arrogant over dingen waarvan ik weet dat ik ook gewoon goed ben.
Succes! Komt wel goed!quote:Op zondag 20 november 2011 23:50 schreef benzin het volgende:
Ik ga zo naar bed. Over 6 uur weer op, morgen eind van de ochtend sollicitatiegesprek voor nieuw werkGa dood van de zenuwen.
Je bent een autoriteit op het gebied van tentakelpronquote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarin ben jij goed?
Van mezelf weet ik niet echt zomaar iets namelijk, in alles wat ik kan ken ik wel mensen die beter zijn.
Ik ben enorm commercieel en creatief.quote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarin ben jij goed?
Van mezelf weet ik niet echt zomaar iets namelijk, in alles wat ik kan ken ik wel mensen die beter zijn.
Vooruit, vooral omdat ik de subtiele en moderne manier van mijn projectgenootje om deze foto's te verwerken zo tof vind.cool, gingen je projectgenoten naar iets met sesamstraat en mocht je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik niet, soms mag je gewoon toegeven en trots zijn op het feit dat je ergens goed/beter in bent.quote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef debeterebob het volgende:
Eigenlijk is arrogantie altijd slechtJammer Myr
Nee hoor. Je overdrijft, ik heb wel eens van die films gezien maar feiten kan ik er niet zoveel over opnoemen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent een autoriteit op het gebied van tentakelpron
Dankjewel jongens! Ik hoop het echt. Ik weet dat ik goed genoeg en interessant voor hen ben, alleen heb het heel hard nodig dat het lukt. Ben altijd wat sociaal onhandig bij zulk soort dingen. Duim voor mequote:
We zijn 1 straat door gelopen, hebben wat foto;s gemaakt en zijn naar huis gegaan. Wat me niet eens kan schelen, maar ik ga me gewoon ergeren aan de designs die gaan komen dit project en ik kan er niet teveel aan doen. ;')quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
cool, gingen je projectgenoten naar iets met sesamstraat en mocht je mee?
Dat is iets anders. Arrogant is neerkijken op mensen en negeren van hun inbreng. Arrogant betekent dat je objectiviteit verliest. Je bent nu gewoon zelfverzekerd in deze zaak. Dat is goed. Subtiel verschil.quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind ik niet, soms mag je gewoon toegeven en trots zijn op het feit dat je ergens goed/beter in bent.
Je ziet een poster van sesamstraat op de achtergrond en dat is de conclusie die je trekt?quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
cool, gingen je projectgenoten naar iets met sesamstraat en mocht je mee?
Maar kom op, er zijn toch mensen die je waarderenquote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor. Je overdrijft, ik heb wel eens van die films gezien maar feiten kan ik er niet zoveel over opnoemen.
Ik mag er zijn omdat er geen manier is om me er niet meer te laten zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 23:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar kom op, er zijn toch mensen die je waarderenJe doet iets goed
Je bent leuk, je mag er zijn. Jammer dat dat voor jezelf niet altijd duidelijk is.
Ik kijk soms best neer op mensen en hoewel ik luister naar wat ze zeggen, doe ik vaak toch mijn eigen ding. Ik ben wel koppig en zeker in het design, iets wat lastig beredeneerd kan worden.quote:Op zondag 20 november 2011 23:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is iets anders. Arrogant is neerkijken op mensen en negeren van hun inbreng. Arrogant betekent dat je objectiviteit verliest. Je bent nu gewoon zelfverzekerd in deze zaak. Dat is goed. Subtiel verschil.
quote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag er zijn omdat er geen manier is om me er niet meer te laten zijn.
ik snap het niet.quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mirne!
[Radio 49] Meet op 20 januari
Oke, das wel een beetje arrogant ja. Soms wel relaxted als er beslissingen moeten genomen worden en je kan de leiding nemen, stom als betere ideeen het daardoor niet halen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]__!
Waarom gelijk zo negatief uitleggen...
Je kent me niet, waarom zou je durven beweren dat mijn leven iets waard is dan? Ik faal in mijn studie en maak met iedereen ruzie zodat ik eigenlijk mijn leven nogal kut maak. Wat is daar voor positiefs over te zeggen?quote:Op maandag 21 november 2011 00:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]__!
Waarom gelijk zo negatief uitleggen...
Mirne is de echte naam van Myraela.quote:Op maandag 21 november 2011 00:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik snap het niet.
wat is mirne.
en ik ben werelvreemd, is de leeftijdsgrens nou vaak om oude lullen te weren, of om de jonge kinders te weren?
en ben ik oud of jong?
Oke, ik ken je niet. maar elk leven is het waard om geleefd te worden in mijn ogenquote:Op maandag 21 november 2011 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kent me niet, waarom zou je durven beweren dat mijn leven iets waard is dan? Ik faal in mijn studie en maak met iedereen ruzie zodat ik eigenlijk mijn leven nogal kut maak. Wat is daar voor positiefs over te zeggen?
Als je er echt zo over denkt is het mss toch geen verkeerd idee om een keertje met een psych te gaan praten.quote:Op maandag 21 november 2011 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kent me niet, waarom zou je durven beweren dat mijn leven iets waard is dan? Ik faal in mijn studie en maak met iedereen ruzie zodat ik eigenlijk mijn leven nogal kut maak. Wat is daar voor positiefs over te zeggen?
Voorzover ik weet ben jij een erg capabel iemand, zenuwachtig zijn is nergens voor nodigquote:Op zondag 20 november 2011 23:50 schreef benzin het volgende:
Ik ben Mirne.quote:Op maandag 21 november 2011 00:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik snap het niet.
wat is mirne.
en ik ben werelvreemd, is de leeftijdsgrens nou vaak om oude lullen te weren, of om de jonge kinders te weren?
en ben ik oud of jong?
Oke.quote:Op maandag 21 november 2011 00:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oke, ik ken je niet. maar elk leven is het waard om geleefd te worden in mijn ogenMisschien cliche, maar wel mijn 'waarheid'
Dat deed ik en het was kut.quote:Op maandag 21 november 2011 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je er echt zo over denkt is het mss toch geen verkeerd idee om een keertje met een psych te gaan praten.
Oh nee he, ik dat ding nou nog steeds niet verwijderd?quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke.
Nou ja, boeiend ook allemaal. Over een jaar of 60 ben ik toch dood en maakt het allemaal niet meer uit dat ik vreselijk gezelschap ben, want over de doden niets dan goeds.
Hoe dan wel?quote:Op maandag 21 november 2011 00:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]_______________________________________!
nee, zo zit het niet.
Nou zeg.quote:Op maandag 21 november 2011 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke.
Nou ja, boeiend ook allemaal. Over een jaar of 60 ben ik toch dood en maakt het allemaal niet meer uit dat ik vreselijk gezelschap ben, want over de doden niets dan goeds.
Hee, niet zo negatief johquote:Op maandag 21 november 2011 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke.
Je kan natuurlijk ook proberen je gedrag te beteren waardoor je niet telkens zulke ruzies krijgt. Heb je meer aan.quote:Op maandag 21 november 2011 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe dan wel?
Het is een wereldbeeld waardoor je je minder zinloos voelt, maar meer zelfbescherming dan de waarheid.
Mensen uitschelden is niet liefquote:Op maandag 21 november 2011 00:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee, niet zo negatief johJe bent hartstikke lief joh
![]()
Weet zeker dat het wel goed komt
En nu ga ik echt pitten jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |