Er is niks mis met roze.quote:Op zondag 20 november 2011 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Roze is meer voor toffe en stijlvolle mensen.
Roze is best alternatief. Ben wel benieuwd hoe dat zou staan.quote:Op zondag 20 november 2011 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Roze is meer voor toffe en stijlvolle mensen.
Ik ben niet zelfverzekerd genoeg.quote:Op zondag 20 november 2011 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen roze haar?
Dat heb ik ook ja. Ik zou het graag in een compleet andere en opvallende kleur willen, maar ik heb het lef nietquote:
Wanneer? Pics?quote:Op zondag 20 november 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
Faye had roze haar, ik lag in een deuk.
Dat zou niet bij mijn normale haar staan. Als ik roze ga, ga ik helemaal roze.quote:Op zondag 20 november 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Roze puntjes of highlights dan?
Of staat dat niet, ik vind dat moeilijk inschatten bij roze.
niks is wat het lijkt in het levenquote:Op zondag 20 november 2011 23:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt?Je komt over als een held.
Je moet het gewoon eens proberen
Ik ben best onzeker en stilletjes en verlegen enzo.quote:Op zondag 20 november 2011 23:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Kruip anders tegen knuffelbeer heloef aanquote:Op zondag 20 november 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben best onzeker en stilletjes en verlegen enzo.
Een paar jaar terug, maar het ging meer om die foto het zwart met roze en ze had een tiara op en alles maar dan ook echt alles was zo verschrikkelijk emo.quote:
Jaja ook vrouwen zijn onzeker, het lijken wel mensen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil wel dat echte felle roze, maar ik heb een ander huidskleur en wil dan ook wel elke dag mijn ogen goed opmaken en alles. Want op die bovenste foto lijkt alles nu veel te bleek.quote:Op zondag 20 november 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n kleur roze vind ik niet mooi.
Of een mixkleur;
[ afbeelding ]
Ook wat minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |