Jouw type vrouw is altijd blond. Dat is gewoon een gevoel.quote:Op zondag 20 november 2011 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens dat ik blond ben?
Topickill.quote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jouw type vrouw is altijd blond. Dat is gewoon een gevoel.
Rossig, want 'lelijk'.quote:Op zondag 20 november 2011 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Topickill.
Wat voor haarkleur zou je me geschat hebben als je niet wist hoe ik eruitzag?
klinkt ook zo lekker fout, de mensen met wie ik gezoend heb.quote:Op zondag 20 november 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
De mensen waarmee ik gezoend heb of degene waarop ik verliefd ben?
Wat voor haarkleur heeft je vriendin dan?quote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jouw type vrouw is altijd blond. Dat is gewoon een gevoel.
Weet ik niet, ze moet van mij een hoofddoek dragen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat voor haarkleur heeft je vriendin dan?
Like a boss.quote:Op zondag 20 november 2011 23:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze moet van mij een hoofddoek dragen.
Nee, je zegt het zelf vaak, plus wat anti-sociaal, dus donkerder qua aard, je UI is ook best donker. Je bent dus zeker niet blond, dat kan niet.quote:
Roze.quote:Op zondag 20 november 2011 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
Welke kleur zouden jullie aanraden als ik mijn haar liet verven?
Blond, want je wimpers zijn wit. Donker zou niet staan.quote:Op zondag 20 november 2011 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
Rood.quote:Op zondag 20 november 2011 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik hou helemaal niet van licht haarquote:Op zondag 20 november 2011 23:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Blond, want je wimpers zijn wit. Donker zou niet staan.
Amenquote:Op zondag 20 november 2011 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Donkerrood lijkt mij nog best wel leuk.
Donkerder (maar niet zwart). Ik heb zelf ook donkerblond, maar ik vind dat echt zo'n net-niet kleur. Dus verf ik het donkerbruin.quote:Op zondag 20 november 2011 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het inderdaad zo nietszeggend en zonder uitstraling zoquote:Op zondag 20 november 2011 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Donkerder (maar niet zwart). Ik heb zelf ook donkerblond, maar ik vind dat echt zo'n net-niet kleur. Dus verf ik het dronker bruin.
Je moet een echte ginger worden, supermooiquote:Op zondag 20 november 2011 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Donkerder (maar niet zwart). Ik heb zelf ook donkerblond, maar ik vind dat echt zo'n net-niet kleur. Dus verf ik het dronker bruin.
Ja blond zou denk ik wel het beste passen icm haar wenkbrauwen, wimpers en huidskleur inderdaad.quote:Op zondag 20 november 2011 23:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Blond, want je wimpers zijn wit. Donker zou niet staan.
Ik heb het wel eens rood gehad, want dat was dan kastanjebruin. Toen zag ik het terug op foto's.quote:Op zondag 20 november 2011 23:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je moet een echte ginger worden, supermooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |