quote:Op zondag 20 november 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
Vooruit, vooral omdat ik de subtiele en moderne manier van mijn projectgenootje om deze foto's te verwerken zo tof vind.Nice, ik zie ook ousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan. Maar ik had verder niks te doen vandaag.quote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien zit het hem juist daar in?
ik word heel depri van de hele dag zinloosheid en geen mensen spreken
Weer leugens.quote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ontmoet niet mensen vanaf het internet. zou het wel willen hoor maar dat wil niemand met mij en ik weet ook niemand interessants of wat dan ook, ken ook niemand goed genoeg
en nee ik zit altijd alleen thuis
jij bent leuk en kan wel mensen ontmoeten
Uhm een barman aangeramd?quote:Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben aangerand door de barman en daarna is mijn fietszadel gestolen.
Het leukste van deze week was eigenlijk dat ik na werk thuiskwam en er zat nog een bodempje bier in mijn flesje.
Ik zou daar mijn huis niet meer op vinden hoorquote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
Daarnaast 8 bier, een flugel en een shotje is nou niet echt genoeg voor een kater.
Een fles cognac echter wel.
Yea.quote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben jij die met het bruine jasje?
Waarom niet? volgens mij word er weer een nieuwe meet georganiseerdquote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar weet niet. ziet er niet naar uit dat het weer gaat gebeuren. en veel meer dan die 2 fokmeets doe ik de laatste jaren/tijden niet
nee hoor.quote:
Er komt toch weer een nieuwe meet. Wel in leiden, maar toch.quote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar weet niet. ziet er niet naar uit dat het weer gaat gebeuren. en veel meer dan die 2 fokmeets doe ik de laatste jaren/tijden niet
oh nou dan is het al helemaal wazigquote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij vergeet even dat hij mij vrijdag nog gezien heeft
For realquote:
ja ik heb al een PM gestuurd voor uitleg, maar hij wilt niet reagerenquote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heloef heeft gebekt!
sorry flauw maar moest![]()
10 inch breadquote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee hoor.
of bedoel je dat ik jouw weer oversla.
nee serieus. wat kunnen we doen dan?
gaan we dan anime kijken, en al die comedys en die 99% die volgens jouw facebook dingen die je leuk vind ik ook leuk vind ?
op na die vage film van 10 inch bread ofzoiets
Dat is hem niet.quote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef debeterebob het volgende:
Ik herken ook o.us alleen maar van een Fokmeme
Naja wel belangrijk lijkt me om te weten waar het vandaan komtquote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik had verder niks te doen vandaag.
nee die is dus stom! op de 1 of andere manier dislike ik al die hoofdpersonen en die omgevingquote:Op zondag 20 november 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
10 inch bread
Heb je die gezien dan? Is leuk hoor.
quote:
Ach verspreid over een hele nacht gaat het wel.quote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou daar mijn huis niet meer op vinden hoor
maar ja 3 borrels en ik ben de weg kwijt
Aangerand door de barman. Zo'n kerel die even langs je moet om iets te pakken en dan veel te dicht tegen je aanstaat en dat je zijn hand op je kont voelt en dat gaat hij even met je praten.quote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm een barman aangeramd?die moet je even uitleggen
![]()
lol dat is knap lullig als je zadel gejat is
Ik had zaterdag 1 cocktail en kreeg al warme wangetjesquote:Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach verspreid over een hele nacht gaat het wel.
Stommerd. Is een super leuke film.quote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
die ben ik toen ook maar gaan kijken omdat ik alles leuk vond, en alles gezien had, behalve die.
en die was lame
Ik had een tof weekend, wel gezoend, niet geneukt. Wel weer verliefd.quote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef ook_gek het volgende:
En zijn er nog mensen die iets geks of leuks mee gemaakt hebben het weekend?
Of iets versiert, nummertje gerelged of geneukt?
Of stel ik een vraag die al geweest is?
Op de foto.quote:Op zondag 20 november 2011 22:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is ous niet op die foto of niet in die meme?
Jensen Ackles zit erin, dan is het sowieso al +1000quote:Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee die is dus stom! op de 1 of andere manier dislike ik al die hoofdpersonen en die omgeving
hihihihih, hai.quote:Op zondag 20 november 2011 22:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Je ziet er daar anders uit dan op de meeste foto's tot nu toe, maar altijd even leuk.![]()
Hoi
huh? hoe is zoiets niet persoonlijk?quote:Op zondag 20 november 2011 22:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef ik ga je binnen 5 minuten verwijderen als vriend. Niks persoonlijks verder hoor.
Ik kan soms best een bitch zijn hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe kan iemand die zichzelf DramaQueen noemt zo lievvv zijn?
Mss zodat mensen haar niet kunnen vinden via heloef.quote:Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh? hoe is zoiets niet persoonlijk?
Owja dat is best logischquote:Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mss zodat mensen haar niet kunnen vinden via heloef.
Is goed hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 22:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef ik ga je binnen 5 minuten verwijderen als vriend. Niks persoonlijks verder hoor.
Neen.quote:Op zondag 20 november 2011 22:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heloef kan je vriendenlijst openbaar maken; dan heb ik nog 2 minuten om lant te vinden
gr gr
Goed idee, ik ga meequote:Op zondag 20 november 2011 22:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga slapen nu.
Nix persoonlijks hoor.
Ik vind slapen nogal persoonlijkquote:Op zondag 20 november 2011 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga mee
niet in het echt natuurlijk (het mee stukje)
daarom ga ik ook niet echt meequote:Op zondag 20 november 2011 22:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind slapen nogal persoonlijk
Je hoeft het me niet uit te leggen hoor, maar slaap lekkerquote:Op zondag 20 november 2011 22:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom ga ik ook niet echt mee
ik bedoelde dat ik nu in mijn eigen bed, in mijn eigen huis, met mijn eigen poezel en lief onder mijn eigen dekentje ga liggen
en dat wauwelaar ook iets vergelijkbaars doet
Ow z'n vriendenlijst is niet openbaar, dan gaat het niet echt op.quote:Op zondag 20 november 2011 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Owja dat is best logisch
nou ja het is ook al laat
haha nee joh! Nee dat is inderdaad niet tofquote:Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangerand door de barman. Zo'n kerel die even langs je moet om iets te pakken en dan veel te dicht tegen je aanstaat en dat je zijn hand op je kont voelt en dat gaat hij even met je praten.
En wie is de gelukkige?quote:Op zondag 20 november 2011 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had een tof weekend, wel gezoend, niet geneukt. Wel weer verliefd.
quote:Op zondag 20 november 2011 22:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vraag me echt af hoe rhubarbje eruitziet.
De mensen waarmee ik gezoend heb of degene waarop ik verliefd ben?quote:Op zondag 20 november 2011 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
haha nee joh! Nee dat is inderdaad niet tof
[..]
En wie is de gelukkige?
Ik weet het, ik weet het!quote:Op zondag 20 november 2011 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
haha nee joh! Nee dat is inderdaad niet tof
[..]
En wie is de gelukkige?
Ik was heel leuk ooitquote:Op zondag 20 november 2011 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]![]()
Misschien is ze wel heel leuk en wil ze daarom niet laten zien
Je vriend is vast blij met je snorquote:Op zondag 20 november 2011 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik was heel leuk ooit
maar nu heb ik al jaren een vaste relatie en ben ik dus dik geworden en laat ik mijn snor staan
moet kunnen
nu ga ik echt naar bed
Hoe weet je trouwens dat ik blond ben?quote:Op zondag 20 november 2011 22:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan wel met blond haar.
kriebelt heel zachtjes als we tongenquote:Op zondag 20 november 2011 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Je vriend is vast blij met je snor![]()
Welterusten
Jouw type vrouw is altijd blond. Dat is gewoon een gevoel.quote:Op zondag 20 november 2011 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens dat ik blond ben?
Topickill.quote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jouw type vrouw is altijd blond. Dat is gewoon een gevoel.
Rossig, want 'lelijk'.quote:Op zondag 20 november 2011 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Topickill.
Wat voor haarkleur zou je me geschat hebben als je niet wist hoe ik eruitzag?
klinkt ook zo lekker fout, de mensen met wie ik gezoend heb.quote:Op zondag 20 november 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
De mensen waarmee ik gezoend heb of degene waarop ik verliefd ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |