hoe schijn je nou weer soort van bi te zijn?quote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik scheen al soort van bi te zijn, maar ik ben gewoon niet kieskeurig en myr zoent
Te lang geen sex gehad, denk ik.quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
Verdomme, waarom zeg ik alleen maar negatieve dingen nu?
Moet kunnenquote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja duh als je tot zo laat op stap gaat...
Ik wil een foto van Myra waar ze helemaal opstaat. De rest al eens helemaal gezienquote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag stefanhaan, myraela en lokasenna op de cam gezien. Wie wil me aanraken?
En nu mag ik, dus dat is +1quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg nooit nee tegen zoenen met mooie meisjes.
nee maar ik bedoel daar word ik ook brak vanquote:
Is het niet, gewoon een algeheel vlak en nietszeggend gevoel denk ik dat je het kunt noemen, een soort niets voelen, wat dan weer een rotgevoel is.quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te lang geen sex gehad, denk ik.
Toen had ik wel een beetje gedronken, maar dat doe ik niet 3 keer in de week ofzo.quote:Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, maar ze was ook brak dag erna
Ikquote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag stefanhaan, myraela en lokasenna op de cam gezien. Wie wil me aanraken?
Zo ben ik.quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heloef is tof.Hij redde mij toen ik bijna van stoepjes afviel enzo.
Wie wel in combinatie met studie? Niemand... (als je over dat soort tijden hebt)quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen had ik wel een beetje gedronken, maar dat doe ik niet 3 keer in de week ofzo.
Ik ben te dik om helemaal op een foto te passen, hihihihiih.quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil een foto van Myra waar ze helemaal opstaat. De rest al eens helemaal gezien![]()
thnx Fok
Ik ben een feeder, dus ik kan dat wel waarderenquote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben te dik om helemaal op een foto te passen, hihihihiih.
herkenbaarquote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het niet, gewoon een algeheel vlak en nietszeggend gevoel denk ik dat je het kunt noemen, een soort niets voelen, wat dan weer een rotgevoel is.
Ik ook word me wel eens verteldquote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben een feeder, dus ik kan dat wel waarderen
Breedbeeldquote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ruilen voor depressief rotgevoel?quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het niet, gewoon een algeheel vlak en nietszeggend gevoel denk ik dat je het kunt noemen, een soort niets voelen, wat dan weer een rotgevoel is.
Ik had het kunnen weten.quote:
Kijk, dat is nog eens een wingwoman. Geeft ze je zo weer de kans om te patsen.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moddervet.quote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Liever niet.quote:Op zondag 20 november 2011 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruilen voor depressief rotgevoel?
Wat zeg je nu. Je bent naar meets geweest, daar heb je toch mensen ontmoet.quote:Op zondag 20 november 2011 22:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zou wel graag iemand willen ontmoeten die mogelijk interesse in me kan hebben. het ziet er naar uit dat ik nooit nieuwe mensen ontmoet zoals het altijd gaat.
wat kan ik gaan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |