SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Oja? Hoe komt dat?quote:Op zondag 20 november 2011 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeer spijtig. Van alle mensen ben ik denk ik het meest benieuwd naar jou.
Ik overdreef een beetjequote:Op zondag 20 november 2011 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het zo lang dat je hem niet meer zag dan?
En een paar van die haren rond mijn tepels had ik eerst ook, echt een stuk of 6 ervan ofzo die ineens heel lang waren, die deed ik gewoon eraf met een nagelschaar
Omdat er tegelijkertijd een waas van mysterie en een vleugje bekendheid om je heen hangt.quote:
En een snufje knoflooklucht.quote:Op zondag 20 november 2011 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat er tegelijkertijd een waas van mysterie en een vleugje bekendheid om je heen hangt.
Ik hou zo veel van mijzelf dat ik die liefde met andere wil delen zodat ze ook van mij gaan houden.quote:Op zondag 20 november 2011 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik niet. Dat moeten anderen maar doen.
Haterquote:Op zondag 20 november 2011 21:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik hou van mezelf, maar niet van jou. Sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Ik ben gewoon liefquote:Op zondag 20 november 2011 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat er tegelijkertijd een waas van mysterie en een vleugje bekendheid om je heen hangt.
quote:Op zondag 20 november 2011 22:01 schreef Supersoep het volgende:
Like a baws, Heloef!OH MIJN GODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Tuurlijk,quote:
hey stel je niet aan. De helft van de dames werd nat van jou fotoquote:
Ik denk niet dat ik mijn hele privewereld aan fok ga linkenquote:Op zondag 20 november 2011 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk,![]()
Maar wil je niet de mensen uit dit topic meeten?
Like a baws, Heloef!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij maakte het uit, dus ja.quote:Op zondag 20 november 2011 22:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Denk je dat het toeval is? Haar verbroken relatie na jouw rise to fame?
Wat dat betreft is er best een sterke scheiding tussen bepaalde users. Jij, Strawberry, Cactus1 enerzijds en bijvoorbeeld Myra, kree en stefanhaan anderzijds.quote:Op zondag 20 november 2011 22:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mijn hele privewereld aan fok ga linken
Like a baws, Heloef!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naatje met Faye.quote:Op zondag 20 november 2011 22:08 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
wie maakte wat uit???
ik heb wat gemist
Dat is uitermate te betreuren.quote:Op zondag 20 november 2011 22:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mijn hele privewereld aan fok ga linken
Ik probeer dan altijd maar de gulden middenweg te bewandelenquote:Op zondag 20 november 2011 22:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat dat betreft is er best een sterke scheiding tussen bepaalde users. Jij, Strawberry, Cactus1 enerzijds en bijvoorbeeld Myra, kree en stefanhaan anderzijds.
Ach, zelfs ik doe het, en mijn poststijl is bepaald niet vlekkeloosquote:Op zondag 20 november 2011 22:09 schreef debeterebob het volgende:
Misschien een proper account aanmaken en mijn poststijl voldoende wijzigen...
Nou er zijn dingen bij die ik liever niet link aan IRL.quote:Op zondag 20 november 2011 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, zelfs ik doe het, en mijn poststijl is bepaald niet vlekkeloos
Welterusten!quote:Op zondag 20 november 2011 22:11 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga naar bed.
Weltruste!
Noem iets dat erger is dan wat ik heb gepost over mij dan.quote:Op zondag 20 november 2011 22:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou er zijn dingen bij die ik liever niet link aan IRL.
Mensen op een chatsite belazeren en op Fok zetten...quote:Op zondag 20 november 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Noem iets dat erger is dan wat ik heb gepost over mij dan.
Oh, hahaquote:Op zondag 20 november 2011 22:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mensen op een chatsite belazeren en op Fok zetten...
Ik ga het niet doen. Heel snel zullen ze door hebben dat ik een kloon benquote:Op zondag 20 november 2011 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, zelfs ik doe het, en mijn poststijl is bepaald niet vlekkeloos
Dat denk ik ookquote:Op zondag 20 november 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen. Heel snel zullen ze door hebben dat ik een kloon ben
Ik bedoelde het rondstrooien met mijn privégegevens en dergelijkequote:Op zondag 20 november 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen. Heel snel zullen ze door hebben dat ik een kloon ben
bovendien heb ik niets te verbergen.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat dat betreft is er best een sterke scheiding tussen bepaalde users. Jij, Strawberry, Cactus1 enerzijds en bijvoorbeeld Myra, kree en stefanhaan anderzijds.
Ik hou er al niet van als IRL mensen zich teveel met mijn leven bemoeien, dingen doorvertellen of dat ik bij alles er speciaal bij moet zeggen dat ik het in vertrouwen vertel omdat je het anders doortettert. Op facebook snappen mijn vrienden nog steeds niet dat ik het niet waardeer om getagged te wordenquote:Op zondag 20 november 2011 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is uitermate te betreuren.
[ afbeelding ]
dat is echt not done.quote:Op zondag 20 november 2011 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bedoelde het rondstrooien met mijn privégegevens en dergelijke
Je kan bij dat taggen er ook voor kiezen dat je eerst nog goed moet keuren voor het op je wall te zien is.quote:Op zondag 20 november 2011 22:15 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
Ik hou er al niet van als IRL mensen zich teveel met mijn leven bemoeien, dingen doorvertellen of dat ik bij alles er speciaal bij moet zeggen dat ik het in vertrouwen vertel omdat je het anders doortettert. Op facebook snappen mijn vrienden nog steeds niet dat ik het niet waardeer om getagged te worden( als ik die fotos online wilde dan had ik ze er zelf wel op gezet wtf
), of dat er prive dingen op mijn wall gezet worden.
Mensen kunnen tegenwoordig niet echt meer goed nadenken vind ik, dingen die je normaliter in het echt niet aan de hele wereld vertelt schijnen op internet opeens geen probleem te zijn. Je ziet hier op FOK ook dat het leven van mensen en het leven op FOK helemaal in elkaar verweven zijn, dat is een keuze, maar de gevolgen ervan vind ik helemaal niks. Buiten dat, wordt je leven dan ook echt openbaar besproken, beleefd en "geleefd" en is dat voor ieder ander ( die je niet kent, ook niet van het topic ) leesbaar en toegankelijk.
Ik ben best gesteld op privacy en persoonlijke grenzen, ik hou er ook niet van als iemand non stop opeens voor mn deur staat. /einde uitleg
Binnenkort weet jij dat ook van mijquote:Op zondag 20 november 2011 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms doe ik het per ongeluk.
Iedereen weet waar ik woon, wat ik doe en hoe ik eruitzie hier
Wat had je dan verwacht toen je zei dat je Elektrotechniek doet aan de universiteit...quote:Op zondag 20 november 2011 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms doe ik het per ongeluk.
Iedereen weet waar ik woon, wat ik doe en hoe ik eruitzie hier
De vraag is, wat doe je nu al? Ga je uit? zit je op een vereniging? Ontmoet je net als ik mensen gewoon vanaf het internet? Er zijn zoveel mogelijkheden.quote:Op zondag 20 november 2011 22:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zou wel graag iemand willen ontmoeten die mogelijk interesse in me kan hebben. het ziet er naar uit dat ik nooit nieuwe mensen ontmoet zoals het altijd gaat.
wat kan ik gaan doen?
Heloef is tof.quote:Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef debeterebob het volgende:
Ik wil eigenlijk heloef wel eens ontmoeten, maar tegenwoordig ben ik bang voor de paparazzi
Mirne!quote:Op zondag 20 november 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
De vraag is, wat doe je nu al? Ga je uit? zit je op een vereniging? Ontmoet je net als ik mensen gewoon vanaf het internet? Er zijn zoveel mogelijkheden.
Like a baws, Heloef!wie maakte ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
I'm in.quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mirne!
[Radio 49] Meet op 20 januari
Je bent ook best vaak dronken hequote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heloef is tof.Hij redde mij toen ik bijna van stoepjes afviel enzo.
Vaak dronken?quote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent ook best vaak dronken heMaar goed heloef is een zorgzame jongen, daar zit geen kwaad in
naar buiten gaan, eens beginnen met actief deel te nemen aan het leven.quote:Op zondag 20 november 2011 22:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zou wel graag iemand willen ontmoeten die mogelijk interesse in me kan hebben. het ziet er naar uit dat ik nooit nieuwe mensen ontmoet zoals het altijd gaat.
wat kan ik gaan doen?
Zo kom je overquote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vaak dronken?Dat valt best mee hoor!
hoef je natuurlijk niet perse dronken voor te zijnquote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zo kom je overAls je verteld dat je tot half 7 uitgaat.
Ja, maar ze was ook brak dag ernaquote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoef je natuurlijk niet perse dronken voor te zijn
Ik scheen al soort van bi te zijn, maar ik ben gewoon niet kieskeurig en myr zoentquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:15 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
Ik hou er al niet van als IRL mensen zich teveel met mijn leven bemoeien, dingen doorvertellen of dat ik bij alles er speciaal bij moet zeggen dat ik het in vertrouwen vertel omdat je het anders doortettert. Op facebook snappen mijn vrienden nog steeds niet dat ik het niet waardeer om getagged te worden( als ik die fotos online wilde dan had ik ze er zelf wel op gezet wtf
), of dat er prive dingen op mijn wall gezet worden.
Mensen kunnen tegenwoordig niet echt meer goed nadenken vind ik, dingen die je normaliter in het echt niet aan de hele wereld vertelt schijnen op internet opeens geen probleem te zijn. Je ziet hier op FOK ook dat het leven van mensen en het leven op FOK helemaal in elkaar verweven zijn, dat is een keuze, maar de gevolgen ervan vind ik helemaal niks. Buiten dat, wordt je leven dan ook echt openbaar besproken, beleeft en "geleefd" en is dat voor ieder ander ( die je niet kent, ook niet van het topic ) leesbaar en toegankelijk.
Ik ben best gesteld op privacy en persoonlijke grenzen, ik hou er ook niet van als iemand non stop opeens voor mn deur staat. /einde uitleg
ja duh als je tot zo laat op stap gaat...quote:Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, maar ze was ook brak dag erna
hoe schijn je nou weer soort van bi te zijn?quote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik scheen al soort van bi te zijn, maar ik ben gewoon niet kieskeurig en myr zoent
Te lang geen sex gehad, denk ik.quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
Verdomme, waarom zeg ik alleen maar negatieve dingen nu?
Moet kunnenquote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja duh als je tot zo laat op stap gaat...
Ik wil een foto van Myra waar ze helemaal opstaat. De rest al eens helemaal gezienquote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag stefanhaan, myraela en lokasenna op de cam gezien. Wie wil me aanraken?
En nu mag ik, dus dat is +1quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg nooit nee tegen zoenen met mooie meisjes.
nee maar ik bedoel daar word ik ook brak vanquote:
Is het niet, gewoon een algeheel vlak en nietszeggend gevoel denk ik dat je het kunt noemen, een soort niets voelen, wat dan weer een rotgevoel is.quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te lang geen sex gehad, denk ik.
Toen had ik wel een beetje gedronken, maar dat doe ik niet 3 keer in de week ofzo.quote:Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, maar ze was ook brak dag erna
Ikquote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag stefanhaan, myraela en lokasenna op de cam gezien. Wie wil me aanraken?
Zo ben ik.quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heloef is tof.Hij redde mij toen ik bijna van stoepjes afviel enzo.
Wie wel in combinatie met studie? Niemand... (als je over dat soort tijden hebt)quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen had ik wel een beetje gedronken, maar dat doe ik niet 3 keer in de week ofzo.
Ik ben te dik om helemaal op een foto te passen, hihihihiih.quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil een foto van Myra waar ze helemaal opstaat. De rest al eens helemaal gezien![]()
thnx Fok
Ik ben een feeder, dus ik kan dat wel waarderenquote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben te dik om helemaal op een foto te passen, hihihihiih.
herkenbaarquote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het niet, gewoon een algeheel vlak en nietszeggend gevoel denk ik dat je het kunt noemen, een soort niets voelen, wat dan weer een rotgevoel is.
Ik ook word me wel eens verteldquote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben een feeder, dus ik kan dat wel waarderen
Breedbeeldquote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ruilen voor depressief rotgevoel?quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het niet, gewoon een algeheel vlak en nietszeggend gevoel denk ik dat je het kunt noemen, een soort niets voelen, wat dan weer een rotgevoel is.
Ik had het kunnen weten.quote:
Kijk, dat is nog eens een wingwoman. Geeft ze je zo weer de kans om te patsen.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moddervet.quote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Liever niet.quote:Op zondag 20 november 2011 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruilen voor depressief rotgevoel?
Wat zeg je nu. Je bent naar meets geweest, daar heb je toch mensen ontmoet.quote:Op zondag 20 november 2011 22:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
wat kan ik gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |