Ik zou daar mijn huis niet meer op vinden hoorquote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
Daarnaast 8 bier, een flugel en een shotje is nou niet echt genoeg voor een kater.
Een fles cognac echter wel.
Yea.quote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben jij die met het bruine jasje?
Waarom niet? volgens mij word er weer een nieuwe meet georganiseerdquote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar weet niet. ziet er niet naar uit dat het weer gaat gebeuren. en veel meer dan die 2 fokmeets doe ik de laatste jaren/tijden niet
nee hoor.quote:
Er komt toch weer een nieuwe meet. Wel in leiden, maar toch.quote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar weet niet. ziet er niet naar uit dat het weer gaat gebeuren. en veel meer dan die 2 fokmeets doe ik de laatste jaren/tijden niet
oh nou dan is het al helemaal wazigquote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij vergeet even dat hij mij vrijdag nog gezien heeft
For realquote:
ja ik heb al een PM gestuurd voor uitleg, maar hij wilt niet reagerenquote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heloef heeft gebekt!
sorry flauw maar moest![]()
10 inch breadquote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee hoor.
of bedoel je dat ik jouw weer oversla.
nee serieus. wat kunnen we doen dan?
gaan we dan anime kijken, en al die comedys en die 99% die volgens jouw facebook dingen die je leuk vind ik ook leuk vind ?
op na die vage film van 10 inch bread ofzoiets
Dat is hem niet.quote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef debeterebob het volgende:
Ik herken ook o.us alleen maar van een Fokmeme
Naja wel belangrijk lijkt me om te weten waar het vandaan komtquote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik had verder niks te doen vandaag.
nee die is dus stom! op de 1 of andere manier dislike ik al die hoofdpersonen en die omgevingquote:Op zondag 20 november 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
10 inch bread
Heb je die gezien dan? Is leuk hoor.
quote:
Ach verspreid over een hele nacht gaat het wel.quote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou daar mijn huis niet meer op vinden hoor
maar ja 3 borrels en ik ben de weg kwijt
Aangerand door de barman. Zo'n kerel die even langs je moet om iets te pakken en dan veel te dicht tegen je aanstaat en dat je zijn hand op je kont voelt en dat gaat hij even met je praten.quote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm een barman aangeramd?die moet je even uitleggen
![]()
lol dat is knap lullig als je zadel gejat is
Ik had zaterdag 1 cocktail en kreeg al warme wangetjesquote:Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach verspreid over een hele nacht gaat het wel.
Stommerd. Is een super leuke film.quote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
die ben ik toen ook maar gaan kijken omdat ik alles leuk vond, en alles gezien had, behalve die.
en die was lame
Ik had een tof weekend, wel gezoend, niet geneukt. Wel weer verliefd.quote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef ook_gek het volgende:
En zijn er nog mensen die iets geks of leuks mee gemaakt hebben het weekend?
Of iets versiert, nummertje gerelged of geneukt?
Of stel ik een vraag die al geweest is?
Op de foto.quote:Op zondag 20 november 2011 22:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is ous niet op die foto of niet in die meme?
Jensen Ackles zit erin, dan is het sowieso al +1000quote:Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee die is dus stom! op de 1 of andere manier dislike ik al die hoofdpersonen en die omgeving
hihihihih, hai.quote:Op zondag 20 november 2011 22:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Je ziet er daar anders uit dan op de meeste foto's tot nu toe, maar altijd even leuk.![]()
Hoi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |