Ik ben net klaar. Dat was dan een van mijn enige fatsoenlijke maaltijden van deze weekquote:Op zondag 20 november 2011 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toevallig, ik hoor mijn moeder nu kotsen op de plee.
Lekker geluid wel.
Mijn god wat een spuuglelijk en irritant wijf.quote:Op zondag 20 november 2011 23:40 schreef debeterebob het volgende:
Christina Curry is wel een van de grootste aandachtshoeren
Ik heb haar in het echt gezien. En ja, ik had toen geen make-up op, ongewassen haren, ik had een oude spijkerbroek aan, lelijke blauwe gympen en een armoedig rood vest.quote:Op zondag 20 november 2011 23:40 schreef debeterebob het volgende:
Christina Curry is wel een van de grootste aandachtshoeren
Je komt niet zo over; totaal niet zelfsquote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
Ik was serieus. Hoewel ik wel enorm direct ben en een grote bek heb, ben ik wel gewoon onzeker en soms zelfs verlegen.
Weet je zeker dat dat niet in je hoofd zat dan?quote:Op zondag 20 november 2011 23:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb haar in het echt gezien. En ja, ik had toen geen make-up op, ongewassen haren, ik had een oude spijkerbroek aan, lelijke blauwe gympen en een armoedig rood vest.
Ze keek me van top tot teen aan alsof ik een alien was. Maar nog wel vriendelijk op zich, in de zin van "medelijdend".
Lang leven het internet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Je komt niet zo over; totaal niet zelfsBen soms echt verbaasd.
Je zal nog verbaasd staan hoe vaak bijvoorbeeld mensen een masker van arrogantie hebbenquote:Op zondag 20 november 2011 23:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Je komt niet zo over; totaal niet zelfsBen soms echt verbaasd.
Vertel, lief aandachtshoertjequote:Op zondag 20 november 2011 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
Als ze me thuis nog een beetje mochten is dat na vandaag wel grondig afgestorven, vermoed ik.
Ik ben alleen arrogant over dingen waarvan ik weet dat ik ook gewoon goed ben.quote:Op zondag 20 november 2011 23:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je zal nog verbaasd staan hoe vaak bijvoorbeeld mensen een masker van arrogantie hebben
(algemeen he, dus niet op Myra bedoeld)
Lieverdje, wat is er?quote:Op zondag 20 november 2011 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
Als ze me thuis nog een beetje mochten is dat na vandaag wel grondig afgestorven, vermoed ik.
Gewoon, ik deed nogal kut tegen iedereen. Ik heb op iedereen lopen schelden net, terwijl ik een uur daarvoor nog helemaal positief en stuiterend was. En nu heb ik denk ik ruzie.quote:
Was ook niet op jou bedoeld. Maar veel mensen hebben een maskertjequote:Op zondag 20 november 2011 23:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben alleen arrogant over dingen waarvan ik weet dat ik ook gewoon goed ben.
Succesquote:Op zondag 20 november 2011 23:50 schreef benzin het volgende:
Ik ga zo naar bed. Over 6 uur weer op, morgen eind van de ochtend sollicitatiegesprek voor nieuw werkGa dood van de zenuwen.
Waarin ben jij goed?quote:Op zondag 20 november 2011 23:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben alleen arrogant over dingen waarvan ik weet dat ik ook gewoon goed ben.
Succes! Komt wel goed!quote:Op zondag 20 november 2011 23:50 schreef benzin het volgende:
Ik ga zo naar bed. Over 6 uur weer op, morgen eind van de ochtend sollicitatiegesprek voor nieuw werkGa dood van de zenuwen.
Je bent een autoriteit op het gebied van tentakelpronquote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarin ben jij goed?
Van mezelf weet ik niet echt zomaar iets namelijk, in alles wat ik kan ken ik wel mensen die beter zijn.
Ik ben enorm commercieel en creatief.quote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarin ben jij goed?
Van mezelf weet ik niet echt zomaar iets namelijk, in alles wat ik kan ken ik wel mensen die beter zijn.
quote:Op zondag 20 november 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
Vooruit, vooral omdat ik de subtiele en moderne manier van mijn projectgenootje om deze foto's te verwerken zo tof vind.cool, gingen je projectgenoten naar iets met sesamstraat en mocht je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik niet, soms mag je gewoon toegeven en trots zijn op het feit dat je ergens goed/beter in bent.quote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef debeterebob het volgende:
Eigenlijk is arrogantie altijd slechtJammer Myr
Nee hoor. Je overdrijft, ik heb wel eens van die films gezien maar feiten kan ik er niet zoveel over opnoemen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent een autoriteit op het gebied van tentakelpron
Dankjewel jongens! Ik hoop het echt. Ik weet dat ik goed genoeg en interessant voor hen ben, alleen heb het heel hard nodig dat het lukt. Ben altijd wat sociaal onhandig bij zulk soort dingen. Duim voor mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |