SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Loka doe deze:Ik zie hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil het zoals die puntjes van haar. Echt roze, maar niet dat fluor gedoe.quote:Op zondag 20 november 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb ook nog eens gedacht aan lichtroze. Maar dan wel een soort van blondvariant.
Ik kan geen goede afbeeldingen vinden. Iets roziger dan dit:
[ afbeelding ]
En iets minder roze dan dit:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 november 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb ook nog eens gedacht aan lichtroze. Maar dan wel een soort van blondvariant.
Ik kan geen goede afbeeldingen vinden. Iets roziger dan dit:
[ afbeelding ]
En iets minder roze dan dit:
[ afbeelding ]
Dat lichte vind ik dan nog het mooist. Zoals op de eerste foto van mij vind ik het best lelijk tbh.quote:
Ja deze is goed. Vanaf november krijgt mijn haar zo'n muizenkleurtje, dus ik zou er eigenlijk wel iets mee moeten doen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minder roze dan dit is gewoon weer blond.
You serious?quote:Op zondag 20 november 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben best onzeker en stilletjes en verlegen enzo.
Wij hebben dezelfde smaak mijn beste.quote:
Je hebt een geweldige smaak. High fivequote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde smaak mijn beste.
Ze meent het, maar giet er wat alcohol in en het verdwijnt als sneeuw voor de zon.quote:Op zondag 20 november 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
You serious?Weet niet zeker of je met '
' sarcasme bedoelt.
Toevallig, ik hoor mijn moeder nu kotsen op de plee.quote:Op zondag 20 november 2011 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga zo maar kotsen denk ik.
Mijn eten voelt niet alsof het me goed doet.
Ja deze vind ik ook mooi. Daar moet je wel echt zo mediterraans voor lijken.quote:Op zondag 20 november 2011 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Van avr
[ afbeelding ]
Oke laatste foto's.
Die is echt teringlelijk, daar was ik nog geen 12.quote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Strawberry dat donkere is een mooie kleur. Dat is net als Megan Fox. Ik had niet verwacht dat jij donkerblond zou zijn van nature, al had ik wel die honingblonde jeugdfoto in je stamboom gezien natuurlijk
Ik was serieus. Hoewel ik wel enorm direct ben en een grote bek heb, ben ik wel gewoon onzeker en soms zelfs verlegen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
You serious?Weet niet zeker of je met '
' sarcasme bedoelt.
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 20 november 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze meent het, maar giet er wat alcohol in en het verdwijnt als sneeuw voor de zon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |