Over die voeding, die heeft er de brui aan gegeven toen ik er een extra fan aan hingquote:Op zondag 20 november 2011 14:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dit keer mag m.k voor jullie een lijstje maken met PC onderdelen.
Dan zal ik vervolgens m.k vertellen dat er alleen maar ''stront'' in het lijstje staat (déjà vu)
Ik houd ook van jouquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 14:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Over die voeding, die heeft er de brui aan gegeven toen ik er een extra fan aan hing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op zondag 20 november 2011 14:47 schreef ErwinRommel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allemaal haat tegen mij hier.
Wie zegt dat?quote:Op zondag 20 november 2011 14:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]![]()
Allemaal haat tegen mij hier.
quote:Op zondag 20 november 2011 14:52 schreef ErwinRommel het volgende:
relax Sam!
Luister gewoon ff goede muziek!
Het is inderdaad goede muziek, de versie alleen jammergenoeg niet..quote:Op zondag 20 november 2011 14:52 schreef ErwinRommel het volgende:
relax Sam!
Luister gewoon ff goede muziek!
Die doet haar middag dutjequote:Op zondag 20 november 2011 14:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is inderdaad goede muziek, de versie alleen jammergenoeg niet..
Maareh, kan je je wederhelft even roepen?
quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 14:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, okay. Nou, dan ga ik nu wel even hardlopen en dan val ik haar straks wel lastig.
Laterz.
Iddquote:Op zondag 20 november 2011 14:56 schreef gerco94 het volgende:
[..]. en zij maar zeuren over jou "studeren".
Neu, opdracht is: Classify the NATO mission in Libya (2011). To what extent did NATO reach its goals? Discuss the extent to which the mission was justified.quote:Op zondag 20 november 2011 14:34 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Stukje over de 'commando-actie' mbt Saif? Lekker actueel
http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=40956quote:Op zondag 20 november 2011 14:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey Lotusss, kan je me uitleggen hoe ik met behulp van de worteltruc limieten kan uitrekenen?
quote:Op zondag 20 november 2011 14:47 schreef ErwinRommel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was eens....
Nog updates mbt jouw vorderingen?quote:
quote:
Altijd.quote:
ga zo ff m'n kop scheren, en dan douchen, daarna een foto zetten in movember topiquequote:
Haai!quote:
Updates.. uhm stage bevalt primaquote:Op zondag 20 november 2011 15:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog updates mbt jouw vorderingen?
Leuke anekedotes?
Nee, ik blijf hier 1 jaar, dus het 4e kwartiel kom ik terug, daarna verhuis ik weer naar een ander. Welke weet ik nog niet.quote:Op zondag 20 november 2011 15:51 schreef Cobra4 het volgende:
Blijft jouw huidige bureau je vaste plek of gaat dat nog wijzigen?
Ik hoop dat de rest van je pc het nog wel doet?quote:Op zondag 20 november 2011 14:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Over die voeding, die heeft er de brui aan gegeven toen ik er een extra fan aan hing
Hij is zwanger?quote:Op zondag 20 november 2011 15:53 schreef Lotusss het volgende:
Volgens mij moet ErwinRommel jullie allemaal wat vertellen.....
Ah, leuk die afwisseling.quote:Op zondag 20 november 2011 15:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, ik blijf hier 1 jaar, dus het 4e kwartiel kom ik terug, daarna verhuis ik weer naar een ander. Welke weet ik nog niet.
Hij is ons allemaal bier verschuldigd?quote:Op zondag 20 november 2011 15:53 schreef Lotusss het volgende:
Volgens mij moet ErwinRommel jullie allemaal wat vertellen.....
Dat niet. Maar hij is wel wat onvoorzichtig te werk gegaan...quote:
Jepquote:Op zondag 20 november 2011 15:56 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik hoop dat de rest van je pc het nog wel doet?
Lucky youquote:
iidquote:
Pics?!quote:Op zondag 20 november 2011 16:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat niet. Maar hij is wel wat onvoorzichtig te werk gegaan...
Hij is nu richting de eerste hulp voor hechtingen?quote:Op zondag 20 november 2011 16:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat niet. Maar hij is wel wat onvoorzichtig te werk gegaan...
Nou, jij kan meteen door voor rechercheur!quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 16:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Per ongeluk geen opzet stukje op tondeuze gedaan ivm trimmen baard en snor![]()
[ afbeelding ]
Per ongeluk... jaja, wat een boudsmoes.quote:Op zondag 20 november 2011 16:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Per ongeluk geen opzet stukje op tondeuze gedaan ivm trimmen baard en snor![]()
Ik was bezig, dus........quote:Op zondag 20 november 2011 16:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Per ongeluk... jaja, wat een boudsmoes.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Geef maar toe, jij wilde gewoon een kale harses maar Lotusss lag dwars.
Van de zomer misschien... maar 's winters zeker niet, hij is al zo'n koukleum! De verwarming staat al op standje sauna!quote:Op zondag 20 november 2011 16:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hou jij ff je kop?quote:Op zondag 20 november 2011 16:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is hij nu nog niet gewend aan het Nederlandse klimaat?quote:Op zondag 20 november 2011 16:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Van de zomer misschien... maar 's winters zeker niet, hij is al zo'n koukleum! De verwarming staat al op standje sauna!
quote:
Nee, nog steeds niet gewend aan dit kutweer. Hoe heter hoe beterquote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is hij nu nog niet gewend aan het Nederlandse klimaat?
[..]
Middag!quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 16:37 schreef Lotusss het volgende:
Van de zomer misschien... maar 's winters zeker niet, hij is al zo'n koukleum! De verwarming staat al op standje sauna sambal!
Mijn naam is haas, woon niet in de buurt van Brummen, en heb al meer dan genoeg militaire troep als is.quote:
Gewoon twee keer de helft doen en dan heb je hetquote:Op zondag 20 november 2011 17:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey Lotusss, sorry to keep bothering you (wou een Dm'tje doen maar te veel characters).
Maar ik snap de stap van
http://www.wolframalpha.c(...)282%29%2Bn%29%2Bn%29
naar
http://www.wolframalpha.c(...)81%2B1%2Fn%29%2B1%29
Nog steeds niet helemaal goed (ben nogal een wiskunde faalert..).
Het lijkt alsof je alles onder het wortel teken door n² deelt maar alles er buiten gewoon door n.
Hoe kan dat?
=> School & Studiequote:Op zondag 20 november 2011 17:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey Lotusss, sorry to keep bothering you (wou een Dm'tje doen maar te veel characters).
Maar ik snap de stap van
naar
Het lijkt alsof je alles onder het wortel teken door n² deelt maar alles er buiten gewoon door n.
Hoe kan dat?
In een PM lukt het wel hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 17:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Heeft zeker een Gladio opslag gevonden.quote:
Oh Christus.. ik snap hem. Duurde een beetje lang totdat het door m'n schedel heen kwam..quote:Op zondag 20 november 2011 17:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar ik snap de stap van
naar
Hoe kan dat?
quote:Op zondag 20 november 2011 18:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh Christus.. ik snap hem. Duurde een beetje lang totdat het door m'n schedel heen kwam..
Je deelt onder de wortel natuurlijk door n² omdat n onder de wortel gewoon n² moet worden om z'n oorspronkelijke waarde te behouden. Bedankt Lotusss.
ErwinRommel maakt vanavond kogelbiefstuk met tuinboontjes en gebakken aardappelen!quote:
Mooi, want ik zoek nog wat mortierbommen en lawine pijlenquote:Op zondag 20 november 2011 18:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft zeker een Gladio opslag gevonden.
Ik probeer eigenlijk altijd zo min mogelijk spul van de baas te hebben. Makkelijker opruimen, en altijd weten wat je wel en niet hebtquote:
Idd... das een goeie!quote:Op zondag 20 november 2011 16:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou, jij kan meteen door voor rechercheur!
Mist?quote:Op zondag 20 november 2011 19:05 schreef Maitje het volgende:
Hmm.. mijn zus zou vanavond moeten gaan vliegen van Rotjeknor.. echter nu met de bus naar Amsterdam en of ze nu vertrokken is???
Nah, over 5 jaar zien we jou wel in een aflevering van Politie te paard.quote:
Ja... Net gebeld. Der vlucht zal om 5 voor 8 gaan als laatste vliegtuig. Naja, zo niet springen we zo richting Amsterdam met mega file op de A1quote:
Hihi.. misschien wel.quote:Op zondag 20 november 2011 19:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nah, over 5 jaar zien we jou wel in een aflevering van Politie te paard.
Krijg je dat al in de opleiding? Ik dacht dat dat een functie was waar je op kan opteren.quote:Op zondag 20 november 2011 19:10 schreef Maitje het volgende:
Hihi.. misschien wel.
Al heb ik vorige week bike training gehad, dus een paar jaartjes op de bike lijkt mij ook wel leuk!!
Nee, krijg je niet in de opleiding. Enkel een kleine basis omdat we ook op gewone fietsen rijden. Stelt niet veel voor eigenlijks. Maar je kunt een kleine cursus doen en dan kun je gewoon op de bikequote:Op zondag 20 november 2011 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Krijg je dat al in de opleiding? Ik dacht dat dat een functie was waar je op kan opteren.
Ah, dank.quote:Op zondag 20 november 2011 19:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, krijg je niet in de opleiding. Enkel een kleine basis omdat we ook op gewone fietsen rijden. Stelt niet veel voor eigenlijks. Maar je kunt een kleine cursus doen en dan kun je gewoon op de bike.
Zie je wel! Ik wist het.quote:Bereden politie lijkt me zeker gaaf, maar laat ik eerst maar de opleiding afronden en eerst wat ervaring opbouwen.
Jup, dat zijn bikersquote:
Ik kijk de serie niet omdat ik daar geen tijd voor heb, heb wel stukjes gezien en ziet er cool uit.quote:Op zondag 20 november 2011 19:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dank.
[..]
Zie je wel! Ik wist het.
Je kijkt dan toch wel naar die serie?
Mocht je (ooit) tijd hebben. Ze staan op www.uitzendinggemist.nlquote:Op zondag 20 november 2011 19:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik kijk de serie niet omdat ik daar geen tijd voor heb, heb wel stukjes gezien en ziet er cool uit.
Kan ik me voorstellen. Zat indrukwekkende films te vinden op yt op dat gebied.quote:Ik zag gisteren een filmpje op het bureau met ME en bereden politie met de rellen Nederland tegen Duitsland 1996 ... Dat was pas gaaf om te zien!
Thnx..quote:Op zondag 20 november 2011 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht je (ooit) tijd hebben. Ze staan op www.uitzendinggemist.nl
[..]
Kan ik me voorstellen. Zat indrukwekkende films te vinden op yt op dat gebied.
Omnomnomnomquote:
quote:
Volgens mij is er wel genoeg te vinden mbt inzet rond de kroningsrellen.quote:
... ja, met de lul op de rug....quote:Op zondag 20 november 2011 20:01 schreef Rave_NL het volgende:
De bereden politie, die hebben toch die verkeerd gebouwde paarden?
Kan je nagaan hoe dood IK ben van binnenquote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef samthegreat5 het volgende:
De wiskunde heeft een stukje van me dood gemaakt![]()
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op zondag 20 november 2011 20:51 schreef Lotusss het volgende:
Kan je nagaan hoe dood IK ben van binnen
Neuh... ik heb behoorlijk wat "pantser"quote:
Jaja, dat zeggen ze altijd wel. Maargoed er word wel meer gezegd in de wereldquote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef Lotusss het volgende:
Neuh... ik heb behoorlijk wat "pantser"
Boeddha wordt ook vereerd he
Vraag maar aan de Dalai Lamaquote:Op zondag 20 november 2011 20:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze altijd wel. Maargoed er word wel meer gezegd in de wereld
Slainte!quote:Op zondag 20 november 2011 20:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra, cheers buddy, geniet nu van een glas Cognac
Lotussss!!! Vul jij die fles stiekem bij?quote:
Het is vast zo erg dat ik het geenens wil weten!quote:Op zondag 20 november 2011 20:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe dood IK ben van binnen
Nee! Hij doet gewoon heeeel erg zuuuunigquote:Op zondag 20 november 2011 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lotussss!!! Vul jij die fles stiekem bij?
Ja. Kerst werken.quote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee! Hij doet gewoon heeeel erg zuuuunig
Weet je trouwens je rooster voor December al ivm de kerstdagen?
En O&N?quote:
Beide dagen dienst.quote:
quote:
gaat voor mij ook erg lastig worden. Ik moet met KNJ ook op zondag werken. "Pietje de dood " zijn en bij adressen langsgaan waar er net iemand gestorven is.quote:
Jep.quote:
Dan kom je in januari maar een keer Kerst en O&N vieren bij onsquote:
Lijkt mij wel de eervolste taak binnen de posterijenquote:Op zondag 20 november 2011 21:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
gaat voor mij ook erg lastig worden. Ik moet met KNJ ook op zondag werken. "Pietje de dood " zijn en bij adressen langsgaan waar er net iemand gestorven is.
Is het ook, heb me er ook vrijwillig voor aangemeld want niemand wilde het doen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel de eervolste taak binnen de posterijen
Juist, wie zegt er dat de viering van O&N op 31-12 en 01-01 moet zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan kom je in januari maar een keer Kerst en O&N vieren bij ons
quote:Op zondag 20 november 2011 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist, wie zegt er dat de viering van O&N op 31-12 en 01-01 moet zijn.
Ik bewaar wel wat sterretjes!!!quote:
Kan via via wel wat mortierbommen en lawinepijlen bestellenquote:
... en dan van ons balkon afsteken half januari!quote:Op zondag 20 november 2011 21:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kan via via wel wat mortierbommen en lawinepijlen bestellen
Heh, naar de buren tegenover jaquote:Op zondag 20 november 2011 21:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
... en dan van ons balkon afsteken half januari!
Als het maar niet in de keuken van jullie onderburen valt.quote:Op zondag 20 november 2011 21:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh, naar de buren tegenover ja
Vraag dat Leena maarquote:Op zondag 20 november 2011 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het maar niet in de keuken van jullie onderburen valt.
"per ongeluk" zekerquote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Puur evil![]()
Bij mij is er vroeger wel is een fles omgevallen met een vuurwerk-pijl er in.
Die schoot toen tegen de auto van onze buren..
Proost broeder!!!!quote:Op zondag 20 november 2011 21:46 schreef AchJa het volgende:
Bier...
Ben ik wel aan toe na dat kutstuk door de mist...
Of soms had je een overfanatieke OKP die vond dat de bar dicht moest... Klik, op slot. Bordje op de deur: "Besloten feestje".quote:Op zondag 20 november 2011 21:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Mooie herinnering, vroegah!
Toen we op zondag's terugkwamen op kazerne, de Cie's bar was open, en de tap idem. Chillen in de kelder tot in de late uurtjes, en de Cie's commandant die ook wel eens meedeed.
Met dat schildje om z'n nekquote:Op zondag 20 november 2011 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of soms had je een overfanatieke OKP die vond dat de bar dicht moest... Klik, op slot. Bordje op de deur: "Besloten feestje".
hehehequote:
Nena en Kim!quote:
Da's niet zo moeilijk: "daar is ie!"quote:Op zondag 20 november 2011 22:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe
Onze majoor wees hem letterlijk de deur
Majoor riep gewoon dat die officier piket dienst moest ophoepelenquote:Op zondag 20 november 2011 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk: "daar is ie!"
Leuk, maar als de OKP dwars was gaan liggen had de majoor toch echt aan het kortste eind getrokken.quote:Op zondag 20 november 2011 22:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Majoor riep gewoon dat die officier piket dienst moest ophoepelen
Klopt, enkel onze majoor had toch wel wat gewicht, en iedereen kende hemquote:Op zondag 20 november 2011 22:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Leuk, maar als de OKP dwars was gaan liggen had de majoor toch echt aan het kortste eind getrokken.
Maar over het algemeen gaf je die lui een biertje en dan kon er weer een hoop.
Dan nog. Hij kan een OKP zo wel in de problemen brengen.quote:Op zondag 20 november 2011 22:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, enkel onze majoor had toch wel wat gewicht, en iedereen kende hem
Jij zult hem wellicht ook wel van naam kennen.
Zijn credo was altijd "dikke lul 3 bier, wij doen dat"
Dan riep hij "dikke lul, 3 bier"quote:Op zondag 20 november 2011 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan nog. Hij kan een OKP zo wel in de problemen brengen.
Crosspost.quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan riep hij "dikke lul, 3 bier"
Pas maar op dat de OKP niet op je deur bonktquote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef AchJa het volgende:
Ik zal eens kijken of Cowboys and Aliens wat is.
Edit: Het begint goed met het geluid (explosie), de PGU kasten trillen mee...![]()
Nah, zullen eerder de omliggende buren zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 22:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pas maar op dat de OKP niet op je deur bonkt
In de legering ook nog een soldaat/korporaal van dienst?quote:Op zondag 20 november 2011 22:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nah, zullen eerder de omliggende buren zijn.
En hier hebben we de OBD. (officier van basisdienst)
quote:Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In de legering ook nog een soldaat/korporaal van dienst?
Nope, is allemaal niet meer. (gelukkig)quote:Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In de legering ook nog een soldaat/korporaal van dienst?
Nou, dat is in de mobiliveertien negentiensatie al zo'n beetje afgeschaft... Ik denk dat dat sinds zo'n beetje 1996 niet meer bestaat.quote:
Ohhh. Blij voor die soldaat/korporaal die de nacht moest doorkomen met een transistor radio en panorama's van 1 jaar oud, of vieze boekjes waarvan de pagina's vastgekoekt waren, en koffie dronk van 1 etmaal oud.quote:Op zondag 20 november 2011 22:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, dat is in de mobiliveertien negentiensatie al zo'n beetje afgeschaft... Ik denk dat dat sinds zo'n beetje 1996 niet meer bestaat.
We kennen vaak nog wel dagkamerbezetting tijdens oefening, mits harde infra. Maar op de kazernes bestaat het niet meer. Iedereen heeft tegenwoordig zijn eigen sleutel en is verantwoordelijk voor zijn eigen hok.quote:Op zondag 20 november 2011 22:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh. Blij voor die soldaat/korporaal die de nacht moest doorkomen met een transistor radio en panorama's van 1 jaar oud, of vieze boekjes waarvan de pagina's vastgekoekt waren, en koffie dronk van 1 etmaal oud.
Jij nog op je sodemieter gehad ivm koffie apparaat op kamer?quote:Op zondag 20 november 2011 22:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
We kennen vaak nog wel dagkamerbezetting tijdens oefening, mits harde infra. Maar op de kazernes bestaat het niet meer. Iedereen heeft tegenwoordig zijn eigen sleutel en is verantwoordelijk voor zijn eigen hok.
Nee, maar verhaal loopt nog steeds.quote:Op zondag 20 november 2011 22:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij nog op je sodemieter gehad ivm koffie apparaat op kamer?
Nog steeds? gaat dus niks meer mee gebeuren denk ik.quote:
Zo foutquote:
Codo... natuurlijk ken ik die.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 23:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Codo... natuurlijk ken ik die.
Gvd wilde net mijn was in de droger stoppen... Mijn klauwen meteen blauw, was ff vergeten dat ik nog een batterij pennen en stiften in mijn bovenmouw had zitten...
Heb je straks zo ene balkan camoquote:Op zondag 20 november 2011 23:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, het hele circus zit prima in de droger. De inkt zal ook wel drogen denk ik.
Dat zien we straks wel weer eens en aangezien er amper iets te ruilen is zal men het maar mee moeten doen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb je straks zo ene balkan camo
Bier AchJa! en tetten!!quote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zien we straks wel weer eens en aangezien er amper iets te ruilen is zal men het maar mee moeten doen.
En op de dagkamer mag je ook gewoon slapenquote:Op zondag 20 november 2011 22:57 schreef AchJa het volgende:
We kennen vaak nog wel dagkamerbezetting tijdens oefening, mits harde infra. Maar op de kazernes bestaat het niet meer. Iedereen heeft tegenwoordig zijn eigen sleutel en is verantwoordelijk voor zijn eigen hok.
Uiteraard!!!!quote:
Correct, dat kon vroeger ook. Alleen kwam daar niet zoveel van als de hele goegemeente kwam huilen om de sleutel en toch wel ernstig aan het bier had gezeten.quote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En op de dagkamer mag je ook gewoon slapen
Bim bam, hoor die klokken weer eens luiden... waar blijf je nou!quote:
quote:
Nooit gehad. Kocht altijd singles btwquote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef AchJa het volgende:
Je kreeg bij aankoop van een LP nog een "kotsbon", dan mocht je kotsen in het bos...
Kim Wilde...quote:Op zondag 20 november 2011 23:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nooit gehad. Kocht altijd singles btw
En Ja, Wilde Kim![]()
hehe ja, walk like an Egyptionquote:Op maandag 21 november 2011 00:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kim Wilde...![]()
![]()
![]()
Later in de jaren 90 kregen we Ace of Base en Four non Blondes.
Dat waren de Bangles. Daar had ik niet zoveel mee.quote:Op maandag 21 november 2011 00:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe ja, walk like an Egyption
Ja klopt, heb je gelijk in.quote:Op maandag 21 november 2011 00:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat waren de Bangles. Daar had ik niet zoveel mee.
Aparte video, maar erg nostalgischquote:Op maandag 21 november 2011 00:18 schreef AchJa het volgende:
Joh, dat zullen we niet kennen, net zoals Nicole...
Heerlijk!!!quote:
Tja, was wel wat anders dan afgelopen weekquote:Op maandag 21 november 2011 00:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gvd nou! Ik weet nog goed hoe het los ging bij ons!
Ik gaat ook m'n nest in,quote:Op maandag 21 november 2011 01:40 schreef Thaboel het volgende:
Snor net het huis uit getrapt, wekkertje weer om 0530
Is goed! Zolang ze maar niet hier komen.quote:
hehe, jij je zin ouwe schavuit!quote:Op maandag 21 november 2011 01:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is goed! Zolang ze maar niet hier komen.
Oja en het is zonder hoofdletter B
Moet jij niet slapen?quote:Op maandag 21 november 2011 01:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, jij je zin ouwe schavuit!
Uitslapen dus. Ik neem morgen maar vrij van school om te leren anders word het niks met me tentamensquote:
Jup, wat ik van m'n collega's begrepen heb die wel zijn gegaan komt het daar inderdaad wel op neer. Het grensverleggende deel legt hier de nadruk op omgaan met hoogtevrees, maar ook met nauwe/donkere ruimtes (grottenstelsels) in verband met mogelijke klaustrofobie.quote:Op maandag 21 november 2011 11:06 schreef Rave_NL het volgende:
En dan twee weken door de bergen marsen, klimmen en klauteren, of hoe moet ik dat zien?
Survivallen alleen wat extremer en hogerquote:Op maandag 21 november 2011 11:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En dan twee weken door de bergen marsen, klimmen en klauteren, of hoe moet ik dat zien?
Thaboel, het is wel een puinzooi bij jouw club zegquote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Survivallen alleen wat extremer en hoger
quote:Op maandag 21 november 2011 13:59 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Pak een kratje en feest mee. 60K posts op FOK!![]()
quote:ErwinRommel
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 20159 (gemiddeld 8 per dag)
Cobra, heb jij wel een leven?quote:Cobra
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 60008 (gemiddeld 35 per dag)
Nee, kijk maar naar het tijdstip van aanmelden.quote:Op maandag 21 november 2011 14:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[..]
Cobra, heb jij wel een leven?
Ja, dat viel me ook al opquote:Op maandag 21 november 2011 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, kijk maar naar het tijdstip van aanmelden.
Waarom denk je dat ik die kratjes aan jullie geef. Ik hoef het niet.quote:Op maandag 21 november 2011 14:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens, mbt foto die je plaatste. Volgende keer schotel ik je Grolsch voor
quote:Op maandag 21 november 2011 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die kratjes aan jullie geef. Ik hoef het niet.
Ik let er niet eens meer op!quote:Op maandag 21 november 2011 13:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Thaboel, het is wel een puinzooi bij jouw club zeg
quote:Op maandag 21 november 2011 14:20 schreef ErwinRommel het volgende:
ff koffie maken voor onderweg.
Tot vanavond lieve beeldscherm vrinden!
Dus eigenlijk een veredeld werkuitje van 2 weken, of is er nog trainingswaarde?quote:Op maandag 21 november 2011 11:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jup, wat ik van m'n collega's begrepen heb die wel zijn gegaan komt het daar inderdaad wel op neer. Het grensverleggende deel legt hier de nadruk op omgaan met hoogtevrees, maar ook met nauwe/donkere ruimtes (grottenstelsels) in verband met mogelijke klaustrofobie.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Survivallen alleen wat extremer en hoger
4dagenquote:Op maandag 21 november 2011 15:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dus eigenlijk een veredeld werkuitje van 2 weken, of is er nog trainingswaarde?
[..]
Hoe bedoel je?
Ga jij ff snel de bosjes in met je lasergunquote:Op maandag 21 november 2011 19:44 schreef Esses het volgende:
@cobra... net zo weinig leven als @erwinrommel
Allebei te weinig.
Oh.. dat is wat minderquote:Op maandag 21 november 2011 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
vandaag trouwens tijdens mijn werkzaamheden een boete gekregen voor wildplassen
Zeker minder ja. ¤100!!quote:
Je bedoelde: Ik wou dat ik zo'n jongentje was. Dan had ik tenminste aan die meisjes kunnen zitten!11!!¡¡¡Einz!!!!quote:Op maandag 21 november 2011 19:47 schreef samthegreat5 het volgende:
Zat net trouwens ook weer echt tuig in de trein.
In Doetinchem stapt al dat tuig altijd in.. van die meisjes die schreeuwen als viswijven en geen besef van fatsoen hebben en jongens die diezelfde meisjes overal betasten publiekelijk.
Waar gaat het heen. Ik zat me al helemaal op te winden..
Briljantquote:Op maandag 21 november 2011 19:49 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo'n ding moet NL ook nemen:
http://www.dumpert.nl/med(...)in_afghanistan_.html
PM me de straat eens.quote:Op maandag 21 november 2011 19:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeker minder ja. ¤100!!
Op mijn vraag waar ik dan moest pissen als zijnde chauffeur/postbode zei agent doodleuk "dan bel te toch bij iemand aan? " Zat gvd in de middle of nowhere op platteland weggetje
Ik zat in een buitengebied schatquote:Op maandag 21 november 2011 19:49 schreef Esses het volgende:
[..]
@ER Als je tegen het bordje bebouwde kom aan pist... doe het dan wel tegen de goede kant.
Was t een mannelijke of vrouwelijke agent?quote:Op maandag 21 november 2011 19:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeker minder ja. ¤100!!
Op mijn vraag waar ik dan moest pissen als zijnde chauffeur/postbode zei agent doodleuk "dan bel te toch bij iemand aan? " Zat gvd in de middle of nowhere op platteland weggetje
Nee, dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 21 november 2011 19:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Je bedoelde: Ik wou dat ik zo'n jongentje was. Dan had ik tenminste aan die meisjes kunnen zitten!11!!¡¡¡Einz!!!!
Daarbij.... wat boeit het, vriendje vriendinnetje, kusjes. Net alsof jij heilig bent
@ER Als je tegen het bordje bebouwde kom aan pist... doe het dan wel tegen de goede kant.
Straat!quote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zat in een buitengebied schat
Vrouw ws. :pquote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Was t een mannelijke of vrouwelijke agent?
En waarvoor had jij gesoliciteerd dat je er niets van zei?quote:Op maandag 21 november 2011 19:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet.
En bovendien waren het zeker geen vriendinnetje en vriendje van elkaar. Dat meisje zat me toch een potje te schreeuwen: ''Neeee... blijf van me af!!@#$, je bent een smeerlap!!'' en vervolgens weer gewoon met iedereen meedoen met lachen terwijl iedereen in de coupe zich kapotergerde.
Feestjeeee!!!1quote:
Dat doet er niet toe. Morgen m'n TC maar ff bellen, kijken of hij wat kan regelen. belachelijk hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Was t een mannelijke of vrouwelijke agent?
Bij de: "BOUTEN"steinse weg xDquote:Op maandag 21 november 2011 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Morgen m'n TC maar ff bellen, kijken of hij wat kan regelen. belachelijk hoor.
Muah, als het echt kwalijk was geworden dan had ik er wat van gezegd hoorquote:Op maandag 21 november 2011 19:52 schreef Esses het volgende:
En waarvoor had jij gesoliciteerd dat je er niets van zei?
quote:Op maandag 21 november 2011 19:44 schreef Esses het volgende:
@cobra... net zo weinig leven als @erwinrommel
Allebei te weinig.
quote:
Alst een vrouw was, is ze gewoon jaloers. Een man hoort gewoon te weten 'you gotta go when you gotta go' en dus was agent een natnek.quote:Op maandag 21 november 2011 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Morgen m'n TC maar ff bellen, kijken of hij wat kan regelen. belachelijk hoor.
Hij is dom ehquote:
quote:
Dat zijn jouw woorden.quote:
Wat heeft bouten te maken met pissen? ben ik nu dom?quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat heeft bouten te maken met pissen? ben ik nu dom?
Onderschrijf je mijn woorden nu wel?quote:
Geen commentaar.quote:Op maandag 21 november 2011 19:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Onderschrijf je mijn woorden nu wel?
Lolquote:
quote:
quote:
In Hause?quote:
Lamequote:
tegen een boom.quote:Op maandag 21 november 2011 20:34 schreef AchJa het volgende:
Hoe krijg je het in godsnaam voorelkaar om in de middle of nowhere een bekeuring te krijgen? Stond je tegen die auto aan te pissen ofzo?
Al gezegd: Buiten bebouwde kom. Geen geldige boete. Bezwaar!quote:Op maandag 21 november 2011 20:34 schreef AchJa het volgende:
Hoe krijg je het in godsnaam voorelkaar om in de middle of nowhere een bekeuring te krijgen? Stond je tegen die auto aan te pissen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |