Over die voeding, die heeft er de brui aan gegeven toen ik er een extra fan aan hingquote:Op zondag 20 november 2011 14:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dit keer mag m.k voor jullie een lijstje maken met PC onderdelen.
Dan zal ik vervolgens m.k vertellen dat er alleen maar ''stront'' in het lijstje staat (déjà vu)
Ik houd ook van jouquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 14:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Over die voeding, die heeft er de brui aan gegeven toen ik er een extra fan aan hing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op zondag 20 november 2011 14:47 schreef ErwinRommel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allemaal haat tegen mij hier.
Wie zegt dat?quote:Op zondag 20 november 2011 14:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]![]()
Allemaal haat tegen mij hier.
quote:Op zondag 20 november 2011 14:52 schreef ErwinRommel het volgende:
relax Sam!
Luister gewoon ff goede muziek!
Het is inderdaad goede muziek, de versie alleen jammergenoeg niet..quote:Op zondag 20 november 2011 14:52 schreef ErwinRommel het volgende:
relax Sam!
Luister gewoon ff goede muziek!
Die doet haar middag dutjequote:Op zondag 20 november 2011 14:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is inderdaad goede muziek, de versie alleen jammergenoeg niet..
Maareh, kan je je wederhelft even roepen?
quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 14:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, okay. Nou, dan ga ik nu wel even hardlopen en dan val ik haar straks wel lastig.
Laterz.
Iddquote:Op zondag 20 november 2011 14:56 schreef gerco94 het volgende:
[..]. en zij maar zeuren over jou "studeren".
Neu, opdracht is: Classify the NATO mission in Libya (2011). To what extent did NATO reach its goals? Discuss the extent to which the mission was justified.quote:Op zondag 20 november 2011 14:34 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Stukje over de 'commando-actie' mbt Saif? Lekker actueel
http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=40956quote:Op zondag 20 november 2011 14:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey Lotusss, kan je me uitleggen hoe ik met behulp van de worteltruc limieten kan uitrekenen?
quote:Op zondag 20 november 2011 14:47 schreef ErwinRommel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was eens....
Nog updates mbt jouw vorderingen?quote:
quote:
Altijd.quote:
ga zo ff m'n kop scheren, en dan douchen, daarna een foto zetten in movember topiquequote:
Haai!quote:
Updates.. uhm stage bevalt primaquote:Op zondag 20 november 2011 15:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog updates mbt jouw vorderingen?
Leuke anekedotes?
Nee, ik blijf hier 1 jaar, dus het 4e kwartiel kom ik terug, daarna verhuis ik weer naar een ander. Welke weet ik nog niet.quote:Op zondag 20 november 2011 15:51 schreef Cobra4 het volgende:
Blijft jouw huidige bureau je vaste plek of gaat dat nog wijzigen?
Ik hoop dat de rest van je pc het nog wel doet?quote:Op zondag 20 november 2011 14:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Over die voeding, die heeft er de brui aan gegeven toen ik er een extra fan aan hing
Hij is zwanger?quote:Op zondag 20 november 2011 15:53 schreef Lotusss het volgende:
Volgens mij moet ErwinRommel jullie allemaal wat vertellen.....
Ah, leuk die afwisseling.quote:Op zondag 20 november 2011 15:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, ik blijf hier 1 jaar, dus het 4e kwartiel kom ik terug, daarna verhuis ik weer naar een ander. Welke weet ik nog niet.
Hij is ons allemaal bier verschuldigd?quote:Op zondag 20 november 2011 15:53 schreef Lotusss het volgende:
Volgens mij moet ErwinRommel jullie allemaal wat vertellen.....
Dat niet. Maar hij is wel wat onvoorzichtig te werk gegaan...quote:
Jepquote:Op zondag 20 november 2011 15:56 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik hoop dat de rest van je pc het nog wel doet?
Lucky youquote:
iidquote:
Pics?!quote:Op zondag 20 november 2011 16:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat niet. Maar hij is wel wat onvoorzichtig te werk gegaan...
Hij is nu richting de eerste hulp voor hechtingen?quote:Op zondag 20 november 2011 16:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat niet. Maar hij is wel wat onvoorzichtig te werk gegaan...
Nou, jij kan meteen door voor rechercheur!quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 16:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Per ongeluk geen opzet stukje op tondeuze gedaan ivm trimmen baard en snor![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |