och, als het maar dicht bij het subtropisch zwemparadijs is, zou ik het ook wel uit kunnen houdenquote:Op donderdag 1 december 2011 08:29 schreef Isegrim het volgende:
De kleuren aan de buitenkant vind ik ook een beetje jammer. Maar de binnenkant, ja, daar zou ik best kunnen wonen.
ik vind het eigenlijk wel gaaf en ik denk niet dat ik de leidingen zou verbergen. ik houd wel van dat "industriële" (een beter woord heb ik er net voor). Tis dat ik het geld niet heb en ik de locatie niet ideaal vind...;)quote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Uniek architectuurprojectje van een leerling van de Nederlandse architect Herman Hertzberger.
Enorm goedkoop door de uiterst pure structuur en industriële uitsraling, (de droom van elke elektricien?)
Link
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit me al een poosje af te vragen of het niet beter is dan de balken die her en der tegen het plafond geschroefd worden. 't Is in een mooie regelmaat aangebracht en je kan overal nog iets aankoppelen.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wel wat hebben. Handig ook zo met die leidingen. Scheelt een hoop werk als je iets wilt aanpassen.
Ik vind het binnen net een garage annex werkplaats.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:29 schreef Isegrim het volgende:
De kleuren aan de buitenkant vind ik ook een beetje jammer. Maar de binnenkant, ja, daar zou ik best kunnen wonen.
Daar woont toch geen kip.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Teslynd het volgende:
Met dat soort huizen heb je geen enkele privacy. Eén lampje aan en iedereen in wijde omgeving kan meekijken.
Of je doet gewoon de gordijnen dicht.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Teslynd het volgende:
Met dat soort huizen heb je geen enkele privacy. Eén lampje aan en iedereen in wijde omgeving kan meekijken.
't Is wel lekker ruim. En een mooie locatie aan het water, aanzienlijk beter dan de standaard stinksloot. Maar een WC-deur kon er niet af blijkbaar...:quote:
Dan heb je wel alleen maar gordijn om je heen hè, is ook niet jolijtquote:Op donderdag 1 december 2011 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of je doet gewoon de gordijnen dicht.
Het etalage-effectquote:Op donderdag 1 december 2011 21:40 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb zelf als ervaring bij een woning en extreem veel glas, dat dit snachts eng, koud en guur (je kan niet naar buiten kijken maar wel andersom) voelt. Ik hou van glas en veel licht maar het kan echt te veel zijn ( vooral als het donker is)
En dan zien die je zo maar op de bank zitten... Drama!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef Teslynd het volgende:
Deze kamer heeft alleen transparante gordijnen. En de Blauwe Stad ligt toch aan het water? Dan heb je ook nog kans op watertoeristen voor je huis.
Ja, het grootste nadeel van dit lichte huis aan het water is dat het niet onder de grond in het bos gebouwd is.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef k_man het volgende:
[..]
En dan zien die je zo maar op de bank zitten... Drama!
Er woont geen kip, er vaart geen kip, wat zou je daar te zoeken hebben, in de Blauwe stad?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef Teslynd het volgende:
Deze kamer heeft alleen transparante gordijnen. En de Blauwe Stad ligt toch aan het water? Dan heb je ook nog kans op watertoeristen voor je huis.
Het is niet klein, het is een van de grootse meren van Nederland. En het heeft een verbinding met het Winschoterdiep, dus je kunt overal heen. Het is alleen niet diep, dus een klein jacht is het maximum.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:45 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Er woont geen kip, er vaart geen kip, wat zou je daar te zoeken hebben, in de Blauwe stad?
Als ik op Google maps kijk, lijkt het me een vrij klein water wat niet in verbinding staat met andere kanalen/vaarten/meren. Dus een groot jacht voor je deur lijkt me uitgesloten.
Ik verbaas me trouwens over die goedkope rijstpapieren lampen in dat dure huis..
[ afbeelding ]
het complete interieur komt van IKEAquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:45 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Er woont geen kip, er vaart geen kip, wat zou je daar te zoeken hebben, in de Blauwe stad?
Als ik op Google maps kijk, lijkt het me een vrij klein water wat niet in verbinding staat met andere kanalen/vaarten/meren. Dus een groot jacht voor je deur lijkt me uitgesloten.
Ik verbaas me trouwens over die goedkope rijstpapieren lampen in dat dure huis..
[ afbeelding ]
De grondprijzen zijn het probleem volgens mij niet eens zo, die zijn voor de regio niet extreem en voor NL-begrippen ronduit laag.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:39 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
't Is wel lekker ruim. En een mooie locatie aan het water, aanzienlijk beter dan de standaard stinksloot. Maar een WC-deur kon er niet af blijkbaar...:
[ afbeelding ]
Blauwestad is toch die collectie dure kavels in Noord-Oost-Groningen waar ze zoveel geld voor vragen dat het na jaren nog leeg staat? http://www.blauwestad.nl/zoeken geeft een overzichtje: hele gebieden zijn "Beschikbaar"... Random klik: 219500 euro voor 1285 vierkante meter. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor de prijzen dusdanig zakken dat ze de laatste ook verkopen...
Hoe groot het ook is. Ik krijg toch een beetje een driekamer appartement idee bij de omschrijving en dan is 6,5 ton wel veel.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:32 schreef tomatenrood het volgende:
Wat een bizarre architectuur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje
Stoer!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:32 schreef tomatenrood het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje
Het lijkt me ook niet geheel toevallig dat het huis ook te huur is.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:39 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
't Is wel lekker ruim. En een mooie locatie aan het water, aanzienlijk beter dan de standaard stinksloot. Maar een WC-deur kon er niet af blijkbaar...:
[ afbeelding ]
Blauwestad is toch die collectie dure kavels in Noord-Oost-Groningen waar ze zoveel geld voor vragen dat het na jaren nog leeg staat? http://www.blauwestad.nl/zoeken geeft een overzichtje: hele gebieden zijn "Beschikbaar"... Random klik: 219500 euro voor 1285 vierkante meter. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor de prijzen dusdanig zakken dat ze de laatste ook verkopen...
Lolquote:Op donderdag 1 december 2011 21:39 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach, 't is inderdaad weer iets anders. Denk dat men daar ook snel weer op terugkomt en een muurtje met deur (incl. degelijk slot) terugplaatst. Net als bij de open keuken: in de stank van de werkzaamheden.....quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lol
Hebben ze na de open keuken nu ook de open badkamer bedacht, bouten in de slaapkamer.
Heb een huis gekocht in Duitsland, groter, dichter bij de Randstad, en aan een bosrand, met een dichte keuken, een enorme kelder. Degelijk duits kerncentralebeton en natuursteen, echte trappen en niet van die nederlandse Eiger Nordwand dingen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:59 schreef blomke het volgende:
[..]
Ach, 't is inderdaad weer iets anders. Denk dat men daar ook snel weer op terugkomt en een muurtje met deur (incl. degelijk slot) terugplaatst. Net als bij de open keuken: in de stank van de werkzaamheden.....
Gefeliciteerd man! Fantastisch die Duitse degelijkheid en perfectionistische afwerking.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb een huis gekocht in Duitsland, groter, dichter bij de Randstad, en aan een bosrand, met een dichte keuken, een enorme kelder. Degelijk duits kerncentralebeton en natuursteen, echte trappen en niet van die nederlandse Eiger Nordwand dingen.
200.000 euro voor een stukje oud-weiland in afgelegen Noord-Oost vind ik anders best veel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
De grondprijzen zijn het probleem volgens mij niet eens zo, die zijn voor de regio niet extreem en voor NL-begrippen ronduit laag.
Dat is niet alleen daar zo, dat is vrijwel overal... Juist met aardig grote kavels moet dat toch geen probleem zijn? 1200+ vierkante meter, zeg 30 bij 40. Als je de eis stelt dat je minimaal (zeg) 6 meter van elke erfgrens moet blijven, en dat je vanaf de erfgrens gezien niet meer dan (zeg) 40 graden hoog mag bouwen, moet je toch genoeg beperkingen hebben om te zorgen dat het prima leefbaar blijft?quote:Wat imho wel een probleem Blauwestad, is dat die zogenaamde "vrijheid" om te bouwen wat je wilt verschrikkelijk beknot wordt door een zeer beperkt aantal keuzes voor gevelmateriaal en dakbedekking, en daarbij ook nog beperkingen qua combinaties.
Mwoah, hier in de West Friese klei, heb je voor dat geld 1/3 van dat oppervlak. Met uitzicht op schoorsteenpijpen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:26 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
200.000 euro voor een stukje oud-weiland in afgelegen Noord-Oost vind ik anders best veel.
Zo betaalbaar ook..quote:Op zaterdag 3 december 2011 07:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Echt een knusse villa.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/schalkhaar/huis-47647433-koningin-wilhelminalaan-50/fotos/
Ik bedoelde, veel dichterbij dan de blauwe stad.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:15 schreef blomke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man! Fantastisch die Duitse degelijkheid en perfectionistische afwerking.
Alleen dichter bij de Randstad...? Hoe dan? Volgens mij is Emmerich het dichtst bij de Randstad...?
Oh, ja, de omgeving wel, alleen een beetje klein .quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:10 schreef blomke het volgende:
Ah, zo! En waar je nu woont is ook mooier dan de blauwe stad, denk ik?
Ik mis het opmerkelijke in dit huis?quote:Op zaterdag 3 december 2011 07:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Echt een knusse villa.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/schalkhaar/huis-47647433-koningin-wilhelminalaan-50/fotos/
Wat een verschrikkelijke inrichting, lijkt niet af helemaal.quote:Op zaterdag 3 december 2011 07:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Echt een knusse villa.
[ afbeelding ]
Het is een prachtig huis, maar van binnen is het helemaal niks. Er zitten gelukkig nog originele details in, maar dat strakke, lege interieur past toch voor geen meter in dat huis. Je kunt er zoiets moois van maken. Dat fornuis inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:45 schreef Curiosity het volgende:
Wat een verschrikkelijke inrichting, lijkt niet af helemaal.
En dan het fornuis in de schouw, ziet er niet uit.
Z'n een grote keuken en dan zo klein inrichten, zo zonde.
Ja, het huis zelf is te gek. De keuken en inrichting zijn een bummer.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:45 schreef Curiosity het volgende:
[..]
De keuken is niet supergroot volgens mij, maar een AGA had daar heel mooi gestaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:45 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ja, precies. Het begint met de foto's van de buitenkant en de tuin en dan ineens een foto van een intens kille kamer, ik schrok gewoon. En de hele binnenkant is zo. Wat lijkt me dat naar thuiskomenquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is een prachtig huis, maar van binnen is het helemaal niks. Er zitten gelukkig nog originele details in, maar dat strakke, lege interieur past toch voor geen meter in dat huis. Je kunt er zoiets moois van maken. Dat fornuis inderdaad
ah onze grote topicreeksstarter komt zijn ondertitel weer even waar makenquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:21 schreef k_man het volgende:
Ah, is het weer zover? Alle conservatieve geesten moeten weer even melden dat zulks echt geen gezicht is.
Ik slaap in m'n slaapkamer. Dus donker en saai is goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:44 schreef tomatenrood het volgende:
En dan zo'n deprimerende, saaie, donkere slaapkamer:
[ afbeelding ]
Ik krijg het er koud van...
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze ook de katten achtergelaten?
Het ligt aan de slaapkamer! Daarom zocht papa Dox zijn heil buiten de (slaapkamer)deur van mama Anouk! [/SHO]quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:44 schreef tomatenrood het volgende:
Ik vind de inrichting anders heel smaakvol. Lekker minimalistisch.
[ afbeelding ]
Linkje
Die slaapkamer kil? Wat vind je hiervan (hetzelfde huis hè)quote:
Beetje vreemd dat de handdoeken zover weg hangenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:44 schreef tomatenrood het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige keuken. Geweldig!
Linkje
Mooi!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:32 schreef tomatenrood het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje
Het stoort zo dat het plafond goed in beeld is, maar de inrichting dat mooie plafond helemaal negeert: disharmonie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:44 schreef tomatenrood het volgende:
Nee, dit pand dan:
[ afbeelding ]
Woonkamer. Beetje kaal.
Dan ga ik me toch gelijk afvragen wat er mis is.quote:Wonen aan de rand van de natuur? Geen vraagprijs, durft u een bod te doen?
Wat? Een makelaar met een photoshopcursus? Ook apart dat er alleen buitenfoto's zijn. 320 m² is best wat foto van te maken lijkt mij zo.quote:Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
We plakken er gewoon een eekhoorn overheen![]()
[ afbeelding ]
Oh mijn God.....quote:Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Verplicht je gewoon om door te klikken naar de foto's om toch het huis te zien... trucje eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ afbeelding ]
De keuken is best mooi, maar alles is open, de keken, de WC/ Badkamer en het heeft maar twee slaapkamers, en daar vragen ze zes ton nogwat voor. Het ligt aan de andere kant van de aars der wereld, noord oost groningen.quote:
Wie wonen daar? De Sopranos Nederlandse neefjes?quote:Op zondag 4 december 2011 15:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
Waarom zou ik naar een haard gaan kijken die mij qua vorm doet denken aan een KKK-muts en dan ook nog op zo'n lelijke kleur bank?
[ afbeelding ]
De rest van dat huis is qua inrichting ook verschrikkelijk: berevellen, geweien aan de muur, kortom, alle kitsch is aanwezig.
Maar één compliment moet ik ze wel maken:
[ afbeelding ]
Een tap in de keuken.![]()
En van buiten is dit huis echt te gek.
[ afbeelding ]
Jeez, die badkamer heeft de charme van een oosteuropesche sportclub.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die slaapkamer kil? Wat vind je hiervan (hetzelfde huis hè):
Die muren in de badkamer had ik er direct uitgetikt als ik het zou kopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die keuken is wel erg gaaf inderdaad, zo met die grote ramen.Vooral met sneeuw/regen/hagel/onweer o.i.d. lekker kop koffie daar drinken
![]()
't alleen jammer dat je recht bij de buren naar binnen kijkt en vica versa; ofwel weinig/geen privacy. Daarom heb ik het ook niet zo op in de stad wonen.
Gelukkig blijft het meubilair niet achterquote:Op zondag 4 december 2011 15:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
Waarom zou ik naar een haard gaan kijken die mij qua vorm doet denken aan een KKK-muts en dan ook nog op zo'n lelijke kleur bank?
Deze is al een keer langsgekomenquote:Op zondag 4 december 2011 18:12 schreef MissBitchy het volgende:
Heerlijk fris keukentje
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/witmarsum/huis-47202827-oostend-4/
Dit commentaar ook, verwacht je nou dat iemand al de topic's langs looptquote:Op zondag 4 december 2011 19:35 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Deze is al een keer langsgekomen![]()
Mooie soft-focus foto van de tuin ook, heel classyquote:Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Hoe spoel ik die wc door?
1 + 1 = 2quote:En waarom hangt er een douchestang terwijl ik geen putje of een kraan zie?
Dat glas links is de douchekcabine, dus daarom geen douche (wel stang, geen idee waarom) en putje, Putje zal idd zijnn gebruikt voor de wc (thanks to bug_me_not2) en het knopje om door te spoelen is vas verstoptquote:Op maandag 5 december 2011 11:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
Bij dit huis vraag ik me toch iets af:
[ afbeelding ]
Hoe spoel ik die wc door?
Waarom staat er zo'n vaag muurtje?
En waarom hangt er een douchestang terwijl ik geen putje of een kraan zie?
Ik zie ook geen stortbak, is die er wel? Is dit niet een provisorisch toilet zonder doorspoelmogelijkheid?quote:Op maandag 5 december 2011 11:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat glas links is de douchekcabine, dus daarom geen douche (wel stang, geen idee waarom) en putje, Putje zal idd zijnn gebruikt voor de wc (thanks to bug_me_not2) en het knopje om door te spoelen is vas verstopt
Dat is het huis van Anouk als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:44 schreef tomatenrood het volgende:
Nee, dit pand dan:
[ afbeelding ]
Woonkamer. Beetje kaal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige keuken. Geweldig!
[ afbeelding ]
Linkje
ja jeetje, alles wat de sfeer maakt zal wel meeverhuist zijn, denk je niet?quote:Op maandag 5 december 2011 16:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is het huis van Anouk als ik me niet vergis.
Prachtige keuken maar het straalt totaal geen sfeer uit.
Ik dacht aan een gierkar:)quote:Op zondag 20 november 2011 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twee mobiele aggregaten. Daar staat ook nog een grote aanhangwagen met puin achter.
Terecht hier horen antieke meubelen in.:) Ga anders in een nieuwe flat en of huis wonen dit is een vlag op een modderschuit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:21 schreef k_man het volgende:
Ah, is het weer zover? Alle conservatieve geesten moeten weer even melden dat zulks echt geen gezicht is.
Mooi dat huis de moderne prachtig, maar die badkamer met die schilderrijen geweldig:)quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:49 schreef k_man het volgende:
Kunst.
[ afbeelding ]
Waanzinnig appartement trouwens.
Niet spetteren in bad, dan worden de schilderijen nat.
[ afbeelding ]
Check de deuren;
[ afbeelding ]
Zo, da's nog eens een speelkamer met een beetje formaat...
[ afbeelding ]
Eh... wat?quote:Op maandag 5 december 2011 23:01 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Mooi dat huis de moderne prachtig, maar die badkamer met die schilderrijen geweldig:)
en douchen doe je in de wc pot ?quote:Op maandag 5 december 2011 15:51 schreef bug_me_not2 het volgende:
Welnee, (losse?) WC staat gewoon boven het afvoerputje van de douche...
Doorspoelen doe je dus met de douchekop...
Wat ziet dat eruit, zeg. Lijkt wel alsof er brand is geweest?quote:Op zondag 4 december 2011 18:12 schreef MissBitchy het volgende:
Heerlijk fris keukentje
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/witmarsum/huis-47202827-oostend-4/
Toch praktisch: bij ons zowel een toegangsdeur naar de badkamer als een deur in de douchecabine. Werkt prima!quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:06 schreef Teslynd het volgende:
Ik heb een hekel aan badkamers met twee deuren .
Nee, gevalletje oud mannetje alleen, type kluizenaar. Het huis staat in de straat bij mijn moeder, vanaf de bovenverdieping kijk je direct richting de wolken, de klimop heeft het halve dak weggevreten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:38 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Wat ziet dat eruit, zeg. Lijkt wel alsof er brand is geweest?
Dit ziet er wel mooi uit, badkamer lekker ruim, daar houd ik wel van.quote:Op dinsdag 6 december 2011 06:35 schreef mesmerized87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-301-s-gravenvoeren/
Prachtig huis,alhoewel de inrichting niet naar mijn smaak is maar zou er zo willen wonen![]()
[ afbeelding ]
Mooi huis maar dan heb je zulke tegels in je badkamer![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-59/fotos/#foto-1
[ afbeelding ]
Watapatja![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)hel-37/fotos/#foto-6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |