Maar dan ben je binnen en gooien de rest van hun trukendoos open om het pandje te slijten.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:34 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik op zich niet begrijp aan dat soort foto's van de makelaars; als je daar dan live gaat kijken dan valt het toch allemaal ontzettend tegen qua grootte?
Ik zou echt elke dag op mijn bek gaan daar...quote:(en let ook nog even op die rare plaats van die verwarming achter de eettafel :/ )
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Ik zou echt elke dag op mijn bek gaan daar...
Hier is echt iets moois van te maken als je er wat budget tegenaan wilt gooien.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Uniek architectuurprojectje van een leerling van de Nederlandse architect Herman Hertzberger.
Enorm goedkoop door de uiterst pure structuur en industriële uitsraling, (de droom van elke elektricien?)
Link
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kopen, platgooien en opbouwen zou ik suggereren. Wat een gelul ook van de makelaar over een leerling van hertzberger. Laten we het op een werknemer houden. Én een copycat.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Hier is echt iets moois van te maken als je er wat budget tegenaan wilt gooien.
Ik vind het eerlijk gezegd wel wat hebben. Handig ook zo met die leidingen. Scheelt een hoop werk als je iets wilt aanpassen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Uniek architectuurprojectje van een leerling van de Nederlandse architect Herman Hertzberger.
Enorm goedkoop door de uiterst pure structuur en industriële uitsraling, (de droom van elke elektricien?)
Link
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het heeft iets van "de Nieuwe Zakelijkheid": je toont eenvoudig waarvoor een product dient. Dus die electriciteitspijp is voor ..... Eigenlijk zou ook de riolering van de badkamer e.d. zichtbaar moeten zijn in de ruimtes waar ie doorheen loopt.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Link
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mweh.. volgens mij is het gewoon zo'n oud Center Parcs huisje.. alleen dan zonder Aqua Mundo...quote:Op donderdag 1 december 2011 09:23 schreef blomke het volgende:
[..]
Het heeft iets van "de Nieuwe Zakelijkheid": je toont eenvoudig waarvoor een product dient. Dus die electriciteitspijp is voor ..... Eigenlijk zou ook de riolering van de badkamer e.d. zichtbaar moeten zijn in de ruimtes waar ie doorheen loopt.
Niet veel gegadigden blijkbaar, de prijs is al ¤174.000,- gezakt van 549 k¤ naar 375 k¤
Geweldig huis, zoveel ruimte (binnen & buiten) en die houtkachel!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Hier is echt iets moois van te maken als je er wat budget tegenaan wilt gooien.
Misschien moet je het aantal m2 woonoppervlak van dit huis eens vergelijken met dat van een gemiddeld Center Parcs huisje...quote:Op donderdag 1 december 2011 09:41 schreef CasualMark het volgende:
[..]
Mweh.. volgens mij is het gewoon zo'n oud Center Parcs huisje.. alleen dan zonder Aqua Mundo...
Precies. Er valt hier iets ontzettend moois van de maken. De kleuren? Och een pot wit zit er ook zo op.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Geweldig huis, zoveel ruimte (binnen & buiten) en die houtkachel!![]()
Budget valt misschien nog wel mee: alle muren stuuken, en een verlaag plafond erin, en je hebt al een huis wat er niet als een industriële loods uitziet.
Oh ja, en een houten vloer erin. Denk dat je daarmee 90% van de lelijkheid al opgelost hebt.
Foam voor kindjes om mee te spelen onder de douche.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:40 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
klimwand in de badkamer?
http://www.funda.nl/koop/(...)02356-zuidvliet-506/
Om miserstanden n.a.v. mijn vorige post te voorkómen: ik vind het huis ook iets byzonders hebben en zou er best wat van kunnen maken. Inderdaad, die lelijke betonnen kolommen glad stucadoren en mooie warme houten vloeren leggen.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Geweldig huis, zoveel ruimte (binnen & buiten) en die houtkachel!![]()
Budget valt misschien nog wel mee: alle muren stuuken, en een verlaag plafond erin, en je hebt al een huis wat er niet als een industriële loods uitziet.
Oh ja, en een houten vloer erin. Denk dat je daarmee 90% van de lelijkheid al opgelost hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |