Ik slaap in m'n slaapkamer. Dus donker en saai is goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:44 schreef tomatenrood het volgende:
En dan zo'n deprimerende, saaie, donkere slaapkamer:
[ afbeelding ]
Ik krijg het er koud van...
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze ook de katten achtergelaten?
Het ligt aan de slaapkamer! Daarom zocht papa Dox zijn heil buiten de (slaapkamer)deur van mama Anouk! [/SHO]quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:44 schreef tomatenrood het volgende:
Ik vind de inrichting anders heel smaakvol. Lekker minimalistisch.
En dan zo'n deprimerende, saaie, donkere slaapkamer:
[ afbeelding ]
Ik krijg het er koud van...
Linkje
Die slaapkamer kil? Wat vind je hiervan (hetzelfde huis hè)quote:
Beetje vreemd dat de handdoeken zover weg hangenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:44 schreef tomatenrood het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige keuken. Geweldig!
Linkje
Mooi!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:32 schreef tomatenrood het volgende:
Wat een bizarre architectuur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje
Het stoort zo dat het plafond goed in beeld is, maar de inrichting dat mooie plafond helemaal negeert: disharmonie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:44 schreef tomatenrood het volgende:
Ik vind de inrichting anders heel smaakvol. Lekker minimalistisch.
Nee, dit pand dan:
[ afbeelding ]
Woonkamer. Beetje kaal.
Dan ga ik me toch gelijk afvragen wat er mis is.quote:Wonen aan de rand van de natuur? Geen vraagprijs, durft u een bod te doen?
Wat? Een makelaar met een photoshopcursus? Ook apart dat er alleen buitenfoto's zijn. 320 m² is best wat foto van te maken lijkt mij zo.quote:Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
We plakken er gewoon een eekhoorn overheen![]()
[ afbeelding ]
Oh mijn God.....quote:Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Verplicht je gewoon om door te klikken naar de foto's om toch het huis te zien... trucje eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ afbeelding ]
De keuken is best mooi, maar alles is open, de keken, de WC/ Badkamer en het heeft maar twee slaapkamers, en daar vragen ze zes ton nogwat voor. Het ligt aan de andere kant van de aars der wereld, noord oost groningen.quote:
Wie wonen daar? De Sopranos Nederlandse neefjes?quote:Op zondag 4 december 2011 15:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
Waarom zou ik naar een haard gaan kijken die mij qua vorm doet denken aan een KKK-muts en dan ook nog op zo'n lelijke kleur bank?
[ afbeelding ]
De rest van dat huis is qua inrichting ook verschrikkelijk: berevellen, geweien aan de muur, kortom, alle kitsch is aanwezig.
Maar één compliment moet ik ze wel maken:
[ afbeelding ]
Een tap in de keuken.![]()
En van buiten is dit huis echt te gek.
[ afbeelding ]
Jeez, die badkamer heeft de charme van een oosteuropesche sportclub.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die slaapkamer kil? Wat vind je hiervan (hetzelfde huis hè):
Die muren in de badkamer had ik er direct uitgetikt als ik het zou kopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die keuken is wel erg gaaf inderdaad, zo met die grote ramen.Vooral met sneeuw/regen/hagel/onweer o.i.d. lekker kop koffie daar drinken
![]()
't alleen jammer dat je recht bij de buren naar binnen kijkt en vica versa; ofwel weinig/geen privacy. Daarom heb ik het ook niet zo op in de stad wonen.
Gelukkig blijft het meubilair niet achterquote:Op zondag 4 december 2011 15:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
Waarom zou ik naar een haard gaan kijken die mij qua vorm doet denken aan een KKK-muts en dan ook nog op zo'n lelijke kleur bank?
Deze is al een keer langsgekomenquote:Op zondag 4 december 2011 18:12 schreef MissBitchy het volgende:
Heerlijk fris keukentje
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/witmarsum/huis-47202827-oostend-4/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |