Ik slaap in m'n slaapkamer. Dus donker en saai is goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:44 schreef tomatenrood het volgende:
En dan zo'n deprimerende, saaie, donkere slaapkamer:
[ afbeelding ]
Ik krijg het er koud van...
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze ook de katten achtergelaten?
Het ligt aan de slaapkamer! Daarom zocht papa Dox zijn heil buiten de (slaapkamer)deur van mama Anouk! [/SHO]quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:44 schreef tomatenrood het volgende:
Ik vind de inrichting anders heel smaakvol. Lekker minimalistisch.
[ afbeelding ]
Linkje
Die slaapkamer kil? Wat vind je hiervan (hetzelfde huis hè)quote:
Beetje vreemd dat de handdoeken zover weg hangenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:44 schreef tomatenrood het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige keuken. Geweldig!
Linkje
Mooi!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:32 schreef tomatenrood het volgende:
Wat een bizarre architectuur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje
Het stoort zo dat het plafond goed in beeld is, maar de inrichting dat mooie plafond helemaal negeert: disharmonie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:44 schreef tomatenrood het volgende:
Nee, dit pand dan:
[ afbeelding ]
Woonkamer. Beetje kaal.
Dan ga ik me toch gelijk afvragen wat er mis is.quote:Wonen aan de rand van de natuur? Geen vraagprijs, durft u een bod te doen?
Wat? Een makelaar met een photoshopcursus? Ook apart dat er alleen buitenfoto's zijn. 320 m² is best wat foto van te maken lijkt mij zo.quote:Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
We plakken er gewoon een eekhoorn overheen![]()
[ afbeelding ]
Oh mijn God.....quote:Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Verplicht je gewoon om door te klikken naar de foto's om toch het huis te zien... trucje eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ afbeelding ]
De keuken is best mooi, maar alles is open, de keken, de WC/ Badkamer en het heeft maar twee slaapkamers, en daar vragen ze zes ton nogwat voor. Het ligt aan de andere kant van de aars der wereld, noord oost groningen.quote:
Wie wonen daar? De Sopranos Nederlandse neefjes?quote:Op zondag 4 december 2011 15:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
Waarom zou ik naar een haard gaan kijken die mij qua vorm doet denken aan een KKK-muts en dan ook nog op zo'n lelijke kleur bank?
[ afbeelding ]
De rest van dat huis is qua inrichting ook verschrikkelijk: berevellen, geweien aan de muur, kortom, alle kitsch is aanwezig.
Maar één compliment moet ik ze wel maken:
[ afbeelding ]
Een tap in de keuken.![]()
En van buiten is dit huis echt te gek.
[ afbeelding ]
Jeez, die badkamer heeft de charme van een oosteuropesche sportclub.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die slaapkamer kil? Wat vind je hiervan (hetzelfde huis hè):
Die muren in de badkamer had ik er direct uitgetikt als ik het zou kopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die keuken is wel erg gaaf inderdaad, zo met die grote ramen.Vooral met sneeuw/regen/hagel/onweer o.i.d. lekker kop koffie daar drinken
![]()
't alleen jammer dat je recht bij de buren naar binnen kijkt en vica versa; ofwel weinig/geen privacy. Daarom heb ik het ook niet zo op in de stad wonen.
Gelukkig blijft het meubilair niet achterquote:Op zondag 4 december 2011 15:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
Waarom zou ik naar een haard gaan kijken die mij qua vorm doet denken aan een KKK-muts en dan ook nog op zo'n lelijke kleur bank?
Deze is al een keer langsgekomenquote:Op zondag 4 december 2011 18:12 schreef MissBitchy het volgende:
Heerlijk fris keukentje
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/witmarsum/huis-47202827-oostend-4/
Dit commentaar ook, verwacht je nou dat iemand al de topic's langs looptquote:Op zondag 4 december 2011 19:35 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Deze is al een keer langsgekomen![]()
Mooie soft-focus foto van de tuin ook, heel classyquote:Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Hoe spoel ik die wc door?
1 + 1 = 2quote:En waarom hangt er een douchestang terwijl ik geen putje of een kraan zie?
Dat glas links is de douchekcabine, dus daarom geen douche (wel stang, geen idee waarom) en putje, Putje zal idd zijnn gebruikt voor de wc (thanks to bug_me_not2) en het knopje om door te spoelen is vas verstoptquote:Op maandag 5 december 2011 11:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
Bij dit huis vraag ik me toch iets af:
[ afbeelding ]
Hoe spoel ik die wc door?
Waarom staat er zo'n vaag muurtje?
En waarom hangt er een douchestang terwijl ik geen putje of een kraan zie?
Ik zie ook geen stortbak, is die er wel? Is dit niet een provisorisch toilet zonder doorspoelmogelijkheid?quote:Op maandag 5 december 2011 11:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat glas links is de douchekcabine, dus daarom geen douche (wel stang, geen idee waarom) en putje, Putje zal idd zijnn gebruikt voor de wc (thanks to bug_me_not2) en het knopje om door te spoelen is vas verstopt
Dat is het huis van Anouk als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:44 schreef tomatenrood het volgende:
Nee, dit pand dan:
[ afbeelding ]
Woonkamer. Beetje kaal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige keuken. Geweldig!
[ afbeelding ]
Linkje
ja jeetje, alles wat de sfeer maakt zal wel meeverhuist zijn, denk je niet?quote:Op maandag 5 december 2011 16:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is het huis van Anouk als ik me niet vergis.
Prachtige keuken maar het straalt totaal geen sfeer uit.
Ik dacht aan een gierkar:)quote:Op zondag 20 november 2011 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twee mobiele aggregaten. Daar staat ook nog een grote aanhangwagen met puin achter.
Terecht hier horen antieke meubelen in.:) Ga anders in een nieuwe flat en of huis wonen dit is een vlag op een modderschuit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:21 schreef k_man het volgende:
Ah, is het weer zover? Alle conservatieve geesten moeten weer even melden dat zulks echt geen gezicht is.
Mooi dat huis de moderne prachtig, maar die badkamer met die schilderrijen geweldig:)quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:49 schreef k_man het volgende:
Kunst.
[ afbeelding ]
Waanzinnig appartement trouwens.
Niet spetteren in bad, dan worden de schilderijen nat.
[ afbeelding ]
Check de deuren;
[ afbeelding ]
Zo, da's nog eens een speelkamer met een beetje formaat...
[ afbeelding ]
Eh... wat?quote:Op maandag 5 december 2011 23:01 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Mooi dat huis de moderne prachtig, maar die badkamer met die schilderrijen geweldig:)
en douchen doe je in de wc pot ?quote:Op maandag 5 december 2011 15:51 schreef bug_me_not2 het volgende:
Welnee, (losse?) WC staat gewoon boven het afvoerputje van de douche...
Doorspoelen doe je dus met de douchekop...
Wat ziet dat eruit, zeg. Lijkt wel alsof er brand is geweest?quote:Op zondag 4 december 2011 18:12 schreef MissBitchy het volgende:
Heerlijk fris keukentje
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/witmarsum/huis-47202827-oostend-4/
Toch praktisch: bij ons zowel een toegangsdeur naar de badkamer als een deur in de douchecabine. Werkt prima!quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:06 schreef Teslynd het volgende:
Ik heb een hekel aan badkamers met twee deuren .
Nee, gevalletje oud mannetje alleen, type kluizenaar. Het huis staat in de straat bij mijn moeder, vanaf de bovenverdieping kijk je direct richting de wolken, de klimop heeft het halve dak weggevreten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:38 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Wat ziet dat eruit, zeg. Lijkt wel alsof er brand is geweest?
Dit ziet er wel mooi uit, badkamer lekker ruim, daar houd ik wel van.quote:Op dinsdag 6 december 2011 06:35 schreef mesmerized87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-301-s-gravenvoeren/
Prachtig huis,alhoewel de inrichting niet naar mijn smaak is maar zou er zo willen wonen![]()
[ afbeelding ]
Mooi huis maar dan heb je zulke tegels in je badkamer![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-59/fotos/#foto-1
[ afbeelding ]
Watapatja![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)hel-37/fotos/#foto-6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |