Dat vroegen wij ons ook af.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:48 schreef Rickazio het volgende:
[..]
waarom zou ik voor dat antwoord wiki nodig hebben?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:47 schreef psychosomatic het volgende:
JC lult wel makkelijk dat de RvC de Toekomst nooit van dichtbij gezien heeft en dat die mensen geen verstand van voetbal hebben, maar hij vergeet dat Edje genoeg weet. Jammer dat P&W te weinig verstand van voetbal hebben om dat even aan te halen.
Alsof dat de enigste fout is die hij structureel maakt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:49 schreef Rickazio het volgende:
enigste.. enigste.. enigste... kan iemand hem op z'n bek slaan?
Moeten er eerst wat katholieke kids gepenetreerd wordenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:50 schreef SanAnt het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat zij er niet was
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Geweldig. Van mij had hij nog een uur door mogen kletsen.
Andere competitiesquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut dat Inter en Benfica toen meer wonnen.
wat een onwetend wijf was dat zegquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:50 schreef SanAnt het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat zij er niet was
Je hebt het wel over JC, himself.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:49 schreef Rickazio het volgende:
enigste.. enigste.. enigste... kan iemand hem op z'n bek slaan?
Dat is dan wel one fucked up familyquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moeilijke keuze. Alsof ik tussen een vader en een moeder moet kiezen.
Wordt wel weer leukquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:51 schreef Specularium het volgende:
Fred en Ria op een camping in Frankrijk.
En het is geeneens Draadstaal.
Bedankt man.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is dan wel one fucked up familydan ben jij nog goed terecht gekomen.
late reactie, even op wiki gezocht wanneer dat was?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ga jij maar lekker verder met het in de fik steken van pleepapier
Donder op joh.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:54 schreef Rickazio het volgende:
Nou, was weer gezellig, fijne avond allemaal.
vertel mij eens wie Theo Keukens is . Of Marinus Dijkhuizenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
late reactie, even op wiki gezocht wanneer dat was?
held van utreg MARINUSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:55 schreef vincerusso het volgende:
[..]
vertel mij eens wie Theo Keukens is . Of Marinus Dijkhuizen
Je zit er 100% naast.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:52 schreef golfer het volgende:
Nog iets gemist door niet te kijken?
Laat me raden:
Johan zal ongetwijfeld die 2 deskundige voetbaljournalisten Pauw en Witteman op hun diepgaande vragen antwoord hebben gegeven en alweer bewezen te hebben de beste bestuurder/lid van de RvC van Ajax te zijn die je maar kan wensen?
En het zal wel weer gegaan zijn over dat ie geen GSM of PC heeft?
Witteman vroeg nog over er zand of lucht zat in zo'n balquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:08 schreef golfer het volgende:
Dus Pauw en Witteman hadden opeens wel verstand van voetbal en stelden wel relevante kritische inside Ajax-vragen?
Wow.
Wel een gemiste kans ja dat er geen kritische kenner bij zat. Zou me ook niks verbazen als dat een eis van Cruijff was.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:08 schreef golfer het volgende:
Dus Pauw en Witteman hadden opeens wel verstand van voetbal en stelden wel relevante kritische inside Ajax-vragen?
Wow.
lijkt me ook, van Gaal is gewoon gebruiktquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zit er 100% naast.
Cruijffie won op alle punten.
Nou ja 99% het ging even over zijn GSM.
Je kent Cruijffie niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een gemiste kans ja dat er geen kritische kenner bij zat. Zou me ook niks verbazen als dat een eis van Cruijff was.
EN NU?quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:04 schreef epicbeardman het volgende:
schik me rot, loop weg.. aflevering afgelopen op de site en zie dit in fullscreen
[ afbeelding ]
trip ik hem verder op mijn 2cbquote:
Koffie, echte koffie. Douwe Egberts koffiequote:
Dat zijn er nog achterlijk veel. Wat een overkill aan een non issue. Je vraagt je af waar iedereen zo druk over maakt. Over een kut club van een Ajax.quote:
Grembaasquote:Gremdaat: Managers maken NL kapot
Dominee Gremdaat heeft het helemaal gehad met de managers die Ajax besturen. Dit zei hij vrijdag in de VARA-talkshow De Wereld Draait Door. Hij is woest dat de Raad van Commissarissen van Ajax clubicoon Johan Cruijff heeft proberen te naaien door Louis van Gaal zonder overleg als technisch directeur aan te stellen.
Toch heeft Gremdaat hoop voor Cruijff: "Het sprankje hoop is dat Johan Cruijff ook een enorm incasseringsvermogen heeft, dat hij heel veel bergen heeft verzet en dat hij die dolk in zijn rug, want zo mag je het toch inderdaad wel stellen, dat het echt een gemene achterbakse smerige kut-dolk in zijn rug geweest is, dat hij daar bovenuit kan groeien. En dat heel veel fans toch aan hem denken; en denken van: 'Hij is het idealisme binnen Ajax en de anderen zijn de managers.'"
Gremdaat heeft het sowieso helemaal gehad met de vele managers die het land besturen: "En we moeten in Nederland opstaan tegen de managerscultuur. Want die gaat Nederland kapot maken. En dat is niet alleen bij Ajax, ook bij de omroepen, het bedrijfsleven, overal heb je de managers die helemaal niet geloven in het product, die niet geloven in de mens, alleen maar met economie bezig zijn, en dan zo'n geniaal iemand als Johan Cruijff gewoon kapot maken!"
True, het is dan ook meer de rel in het algemeen dan Ajax of voetbal in het bijzonder. Althans, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat zijn er nog achterlijk veel. Wat een overkill aan een non issue. Je vraagt je af waar iedereen zo druk over maakt. Over een kut club van een Ajax.
Mij interesseert Ajax normaal ook niet zoveel. Maar dit is gewoon een prachtige soap / machtsstrijdquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zijn er nog achterlijk veel. Wat een overkill aan een non issue. Je vraagt je af waar iedereen zo druk over maakt. Over een kut club van een Ajax.
Peter R was wel weer grappig hoorquote:Op maandag 21 november 2011 22:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja hopelijk reageren ze nog op de diss van Peter R bij DWDD.
Pffquote:
Ja, en nog even benadrukken dat Johan 100 veldjes heeft aan gelegd voor de zwarten.quote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef marcodej het volgende:
Dus De Groot gaat iets ontkrachten wat Johan en Johan twee uur geleden al vakkundig ontkracht hebben?
Voor Ajaxquote:
Die kut voetballer heeft Nederland op de kaart gebrachtquote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze het GVD niet weer over die kutvoetballer gaan hebben!!!
Jaap de Groot zit er om over de economische crisis te praten?quote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze het GVD niet weer over die kutvoetballer gaan hebben!!!
Hij leeft nog.quote:Op maandag 21 november 2011 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een lijkenpikker...
"Ben ff in zijn huis geweest en heb wat spullen meegenomen"
Die kutvoetballer was te beroerd om Nederland in 1978 wereldkampioen te makenquote:Op maandag 21 november 2011 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die kut voetballer heeft Nederland op de kaart gebracht
ik zou ze doenquote:Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef UncleDolan het volgende:
Die dames lijken beiden op Jojanneke van Pownews.
Jij loopt achter Sinterklaas,je word oudquote:Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh nu gaat het niet over de directie maar over een beschuldiging over racisme?
wordtquote:Op maandag 21 november 2011 23:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jij loopt achter Sinterklaas,je word oud
quote:Op maandag 21 november 2011 23:05 schreef Smoofie het volgende:
Die zusjes zijn lelijk, dunne lippen geen tetten, bah. Rare ogen.
Ik probeer voetbalnieuws te ontwijken maar dit wordt steeds lastigerquote:Op maandag 21 november 2011 23:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jij loopt achter Sinterklaas,je word oud
wordt? word schrijf je toch echt als word.quote:
Sharp knees en geen lippen en tetten en rare ogen zijn toch andere dingen.quote:
Maar dit is kort en helder, ipv een oude man die maar blijft ratelen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:07 schreef Ambrosius het volgende:
Pff, ik geloof het wel, we krijgen nog een keer exact dezelfde uitleg (als verwacht).
voe?quote:Op maandag 21 november 2011 23:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sharp knees en geen lippen en tetten en rare ogen zijn toch andere dingen.
Het is geen Voe
=(quote:Op maandag 21 november 2011 23:09 schreef Smoofie het volgende:
De 1 heeft wel een redelij gezicht maar geen tetten, de ander heeft tetten maar rare ogen =(
Ja, Truus ofzo.quote:Op maandag 21 november 2011 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat ze niemand uit het kamp Van Gaal hebben uitgenodigd...
quote:Op maandag 21 november 2011 23:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
http://www.voeblogg.no/
je weet wel, de lekkerste chick van de wereld.
Pics van je vriendin of moeder?quote:Op maandag 21 november 2011 23:09 schreef Smoofie het volgende:
De 1 heeft wel een redelij gezicht maar geen tetten, de ander heeft tetten maar rare ogen =(
Hij ontkent niet.quote:Op maandag 21 november 2011 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit is echt een onderwerp voor een roddelblaadje zoals de privé
JOHAN CRUIFF ONTKENT RACISTISCHE OPMERKING
Dat was Bogardequote:Op maandag 21 november 2011 23:12 schreef Specularium het volgende:
Is Davids misbruikt? Die neger bukt toch voor niemand?
Of was dat die andere?
Niet slecht, maar niet mijn type.quote:Op maandag 21 november 2011 23:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
http://www.voeblogg.no/
je weet wel, de lekkerste chick van de wereld.
Ik ben ook 17, dus magquote:Op maandag 21 november 2011 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
17 jaar hehOp haar 14e was ze ook al
![]()
twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 21-11-2011 om 23:11:51Waarom citeren P&W niet de verklaring op de site van Edgar Davids???? Daaruit blijkt dat hij de uitspraken van Cruijff echt niet jofel vond! reageer retweet
quote:Op maandag 21 november 2011 23:12 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Niet slecht, maar niet mijn type.
Davids ontkent tochquote:Op maandag 21 november 2011 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit is echt een onderwerp voor een roddelblaadje zoals de privé
JOHAN CRUIFF ONTKENT RACISTISCHE OPMERKING
What?! Kom dan!quote:Op maandag 21 november 2011 23:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lies..17 jarige negert? Nigga...
Peter moet eens snel zijn bek over voetbal houden en maar lekker misdaadjes oplossen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:13 schreef Caland het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 21-11-2011 om 23:11:51Waarom citeren P&W niet de verklaring op de site van Edgar Davids???? Daaruit blijkt dat hij de uitspraken van Cruijff echt niet jofel vond! reageer retweet
quote:Op maandag 21 november 2011 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die grijze mat wat nu aan het woord is zei dat zojuist.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Peter moet eens snel zijn bek over voetbal houden en maar lekker misdaadjes oplossen.
Ook jij kan al z'n naam niet goed spellenquote:
Eens.quote:Op maandag 21 november 2011 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Peter moet eens snel zijn bek over voetbal houden en maar lekker misdaadjes oplossen.
Niet slecht, maar ik zou wat meer curls en crunches doen als ik jou was.quote:Op maandag 21 november 2011 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]x1000
[ afbeelding ]
speciaal voor jou.
Kijk, das een lelijke foto. De eena laatste jongen!quote:Op maandag 21 november 2011 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben ook 17Zullen we afspreken
?
[ afbeelding ]
Nou zijn laatste prestaties zijn niet veel soepsquote:Op maandag 21 november 2011 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij prijst ook zijn twitter aan na afloop van zijn programmaquote:Op maandag 21 november 2011 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie is dat en zijn er arme mensen filmpjes van?quote:Op maandag 21 november 2011 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben ook 17Zullen we afspreken
?
[ afbeelding ]
Hij stuurt elke week het bericht 'jammer dat 'club x' vandaag niet beter zijn best deed' de wereld in.quote:Op maandag 21 november 2011 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij prijst ook zijn twitter aan na afloop van zijn programma
Leuk als je hem wil volgen vanwege 'zaken' en dan erachter komt wat het daadwerkelijk voor een mongol is.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk, das een lelijke foto. De eena laatste jongen!
Ik zou hem niet doen, veel te scherpe ellebogenquote:Op maandag 21 november 2011 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]x1000
[ afbeelding ]
speciaal voor jou.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zou hem niet doen, veel te scherpe ellebogen
Van die foto krijg ik kortsluiting in mijn hoofd.quote:Op maandag 21 november 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Die chick daar heeft rare ogen/wallen.
Deze ook niet jongen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder make up ziet ze er wel jong uit
ze heeft daar echt wel make up op, jongensquote:Op maandag 21 november 2011 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder make up ziet ze er wel jong uit
Maar niet genoegquote:Op maandag 21 november 2011 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
ze heeft daar echt wel make up op, jongens
Ik moet minder zuipenquote:Op maandag 21 november 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Die chick daar heeft rare ogen/wallen.
I know. Tijdens de wedstrijd tegen PSV was hij ook al gekke dingen aan het tweeten, over de eigen supporters niets dan goeds ook na het Tyton incident.quote:Op maandag 21 november 2011 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij stuurt elke week het bericht 'jammer dat 'club x' vandaag niet beter zijn best deed' de wereld in.
Club x is dan de tegenstander van Feyenoord
Ik zap weer terug, even kijken.quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef alors het volgende:
Viezig nat haar die voor de kijkers linkse...
Ja en die andere heeft krakershaar.quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef alors het volgende:
Viezig nat haar die voor de kijkers linkse...
Je moeder roept.quote:Op maandag 21 november 2011 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij stuurt elke week het bericht 'jammer dat 'club x' vandaag niet beter zijn best deed' de wereld in.
Club x is dan de tegenstander van Feyenoord
he?quote:Op maandag 21 november 2011 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch is dat....omg..
no hotlinkingquote:Op maandag 21 november 2011 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch is dat....omg..
Niet te ver inzoomen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jeugdpuistjes op d'r voorbakkes.
Je begeleider roept.quote:Op maandag 21 november 2011 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moeder roept.
Dat je je PC moet uitzetten.
Morgen wacht weer de les electro.
nou het is enorm, afzichtelijk hoor!quote:Op maandag 21 november 2011 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jeugdpuistjes op d'r voorbakkes.
Eerst heeft hij wat spuitjes nodigquote:Op maandag 21 november 2011 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Je begeleider roept.
Morgen weer een nieuwe dag in de longstay.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Je begeleider roept.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2011 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
nou het is enorm, afzichtelijk hoor!
Begeleidster.quote:Op maandag 21 november 2011 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Je begeleider roept.
maar geld lenen kost geld.quote:Op maandag 21 november 2011 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
pff gewoon vrij te kopen, dan neem je toch een lening van 2000 euro
quote:Op maandag 21 november 2011 23:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sowieso nu pas voe haar site voor het eerst zien, welke steen leef je onder man?
Voor het eerst dat ik je betrap op een geniale post,waarvoor hulde!quote:Op maandag 21 november 2011 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Je begeleider roept.
Die rechtse heeft een mannelijker gezicht, vind die linkse mooier, maar ja..quote:
Allebei wallen tot aan de enkels en de kut vol neger zaad...geef mijn portie maar aan Fikkie...quote:
Gezicht lijkt veel op elkaar, dus kan je beter die met nemen toch? Dus Ilse ja,quote:
Wat is er mis met negers? U is racist?quote:Op maandag 21 november 2011 23:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Allebei wallen tot aan de enkels en de kut vol neger zaad...geef mijn portie maar aan Fikkie...
Nope, al was het Kaaszaad dan nog had ik bedankt...quote:Op maandag 21 november 2011 23:26 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Wat is er mis met negers? U is racist?
Nigga say what?quote:Op maandag 21 november 2011 23:26 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Wat is er mis met negers? U is racist?
quote:Op maandag 21 november 2011 23:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Allebei wallen tot aan de enkels en de kut vol neger zaad...geef mijn portie maar aan Fikkie...
Hoezo?quote:Op maandag 21 november 2011 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Britt speelt dus echt een spel
Daarom...ik volg d'r wat langer en het is overduidelijk. Wist je bv dat ze HAVO heeft gehaald en bij Jungle Kutje deed alsof ze geen Engels kende? Dat soort dingen daar merk je aan dat Britt een act is...quote:
DIe opmerking van "dan hebben we werk" was idd boven haar niveau.quote:Op maandag 21 november 2011 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze is veel slimmer dan ze wil doen laten blijken...
Ze is ook niet echt mooi. Grote neus.quote:Op maandag 21 november 2011 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daarom...ik volg d'r wat langer en het is overduidelijk. Wist je bv dat ze HAVO heeft gehaald en bij Jungle Kutje deed alsof ze geen Engels kende? Dat soort dingen daar merk je aan dat Britt een act is...
U zegt zinnige dingen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze is ook niet echt mooi. Grote neus.
Oh, ontwikkelingshulp mogen ze van mij gwn 4 mld op korten.
Ik ken ook wel iemand die havo heeft en zulke fakking domme opmerkingen maakt... Maar Britt geloof ik ook niet meer.quote:Op maandag 21 november 2011 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daarom...ik volg d'r wat langer en het is overduidelijk. Wist je bv dat ze HAVO heeft gehaald en bij Jungle Kutje deed alsof ze geen Engels kende? Dat soort dingen daar merk je aan dat Britt een act is...
Dat is gewoon een act...ze doet alsof ze een dom blondje is, maar soms maakt ze een opmerking die iemand met een IQ onder de 110 niet zou kunnen bedenken...quote:Op maandag 21 november 2011 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DIe opmerking van "dan hebben we werk" was idd boven haar niveau.
Af en toe dom, of elke minuut dat er een camera op je gericht is? Ze is zelfs zo slim en ad rem dat ze precies zegt wat er van haar verwacht wordt.quote:Op maandag 21 november 2011 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ken ook wel iemand die havo heeft en zulke fakking domme opmerkingen maakt... Maar Britt geloof ik ook niet meer.
Ze leek een tijdje geleden bij PowNews heel even uit haar rol te vallen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Af en toe dom, of elke minuut dat er een camera op je gericht is? Ze is zelfs zo slim en ad rem dat ze precies zegt wat er van haar verwacht wordt.
Ze heeft een gemiddeld IQ en een extreem hoog EQ.quote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Af en toe dom, of elke minuut dat er een camera op je gericht is? Ze is zelfs zo slim en ad rem dat ze precies zegt wat er van haar verwacht wordt.
Was dat niet bij de Playboy party dat ze boos was vanwege het uitdoorlekken?quote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze leek een tijdje geleden bij PowNews heel even uit haar rol te vallen.
Weet niet meer welke aflevering.
bij dwdd jaquote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was dat niet bij de Playboy party dat ze boos was vanwege het uitdoorlekken?
Kan goed kloppen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was dat niet bij de Playboy party dat ze boos was vanwege het uitdoorlekken?
Ja dat deze moeilijk kijkende man een prut partij als Pechiehold aanhing leek mij de eerste minuut al duidelijk...zijn typische lui.quote:
Beiden zijn 'recht voor je raap' figuren, ik zie de overeenkomst wel.quote:Op maandag 21 november 2011 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
De Groot koppelt het succes van Cruijff aan het succes van Wilders
Ja dan hoor je Dolan niet over rascisme. Mag ie waarschijnlijk niet meer in de woonboot komen...quote:Op maandag 21 november 2011 23:40 schreef Baszh het volgende:
De vergelijking van Afrikanen met wilde dieren zit er alvast in
Ik niet. Cruijff zegt wel echt wat hij denkt, maar Wilders niet. Die zegt alleen wat hem stemmen oplevert.quote:Op maandag 21 november 2011 23:40 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Beiden zijn 'recht voor je raap' figuren, ik zie de overeenkomst wel.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:41 schreef waxmask het volgende:
Voor de dood van Johan heeft ie eigenhandig zijn reputatie te grabbel gegooid. Die gaat het graf in als een klootzak, en terecht!
Eens.quote:Op maandag 21 november 2011 23:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik niet. Cruijff zegt wel echt wat hij denkt, maar Wilders niet. Die zegt alleen wat hem stemmen oplevert.
Als dat zo zou zijn was Wilders wel wat genuanceerder. Wilders is gewoon duidelijk, dit is de boodschap en als je je daar niet in in kunt vinden stem je maar ergens anders op. Hij probeert niet iedereen te pleasen zoals andere politici dat wel proberen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik niet. Cruijff zegt wel echt wat hij denkt, maar Wilders niet. Die zegt alleen wat hem stemmen oplevert.
ja dat heeft echt historische waarde jaquote:Op maandag 21 november 2011 23:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
. Hij had beter een gouden wapen kunnen meenemen.
Hij zegt wel wat Henk en Ingrid denken, en die zijn ook niet genuanceerd.quote:Op maandag 21 november 2011 23:46 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn was Wilders wel wat genuanceerder. Wilders is gewoon duidelijk, dit is de boodschap en als je je daar niet in in kunt vinden stem je maar ergens anders op. Hij probeert niet iedereen te pleasen zoals andere politici dat wel proberen.
Ja is prive bezit van mensen die nog leven (Aisha) en hij stelt dat het geen waarde heeft maar ik geloof dat het later duizenden euro's kan opleveren voor verzamelaars.quote:Op maandag 21 november 2011 23:47 schreef Specularium het volgende:
Maak maar grapjes, het is gewoon waar.
Die dochter leeft nog...quote:Op maandag 21 november 2011 23:49 schreef Smoofie het volgende:
Niets mis met die foto's , ze zijn toch dood.
GPD geloof kquote:Op maandag 21 november 2011 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar is deze journalist eigenlijk van|??
Die zijn al geweest.quote:Op maandag 21 november 2011 23:50 schreef UncleDolan het volgende:
Het gebrek aan seksistische opmerkingen jegens Ilse en Femke hier, is op z'n minst verontrustend.
Van Twitter.quote:Op maandag 21 november 2011 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar is deze journalist eigenlijk van|??
zit weinig seks aan die wijven..quote:Op maandag 21 november 2011 23:50 schreef UncleDolan het volgende:
Het gebrek aan seksistische opmerkingen jegens Ilse en Femke hier, is op z'n minst verontrustend.
Misschien heeft hij onderhand iets vasts met Beugel.quote:Op maandag 21 november 2011 23:50 schreef UncleDolan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |