Ajax leedvermaakquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Iedereen klaagt dat cruijff er zit, maar iedereen gaat toch kijken :p
Bij Pauw en Witteman ook al?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maandag komt er iemand van utrecht
En dan denkt iedereen oh Johan bleef rustig, had overal een antwoord op.. hij wordt genaaid! Heil Johan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Maar Jeroen en Paul weten niet of er lucht of zand in een bal zit, nu krijgt hij geen kritische vragen
BIJ VI had ie ook geen kritische vragen gekregen...quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Maar Jeroen en Paul weten niet of er lucht of zand in een bal zit, nu krijgt hij geen kritische vragen
Dat maakt niet uit. Deze oorlog gaat niet over voetbal.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:04 schreef DrDentz het volgende:
KWAM hij maar bij VI, dat zou pas mooi zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
BIJ VI had ie ook geen kritische vragen gekregen...
Inderdaad, daar had je een complimentenregen van Johan tov Johan gekregenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
BIJ VI had ie ook geen kritische vragen gekregen...
Er is veel wederzijds respect tussen de Johannenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar had je een complimentenregen van Johan tov Johan gekregen
Ja.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
Zouden ze hier ook over een brief beginnen?
Beginnen denk ik wel, maar kritisch doorvragen.. nee.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
Zou volgens mij behoorlijk tegenvallen. Genee en Derksen hebben veel te veel respect voor Cruijff om hem aan te pakken...quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
KWAM hij maar bij VI, dat zou pas mooi zijn.
Welke brief??quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
Lijkt me toch wel leuk om te zien. Johan en Johan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou volgens mij behoorlijk tegenvallen. Genee en Derksen hebben veel te veel respect voor Cruijff om hem aan te pakken...
Alsof de verlosser zit te wachten op borrelpraat en onderbroekenlolquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Die blijft nog eerder bij Jeroen en Paulquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof de verlosser zit te wachten op borrelpraat en onderbroekenlol
Ruimt hij het dan ook zelf op?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Mensen die neerkijken op borrelpraat en onderbroekenlolquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof de verlosser zit te wachten op borrelpraat en onderbroekenlol
Ik dacht al, ze wil dadelijk zo graag zeggen dat ze het voelde aankomen, ik denk ik gun haar dat plezierquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten en ja hoor...
Zo doe je dat.twitter:bartvanmerwijk twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 23:04:08Cruyff en Witteman. Johan Draait Door. Boer zoekt Cruyff. JC Journaal. The Voice of Johan. Cruyff Bijt Louis. Ik Hou van Johan. #penw reageer retweet
Ex bokser die nu weer goed ziet?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat Regilio Tuur de aangewezen persoon is om Ajax te redden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik mis Cruijff Internationalquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/#!/bartvanmerwijk/status/137652332421857281
Zitten er vrouwen in de RvC? Zo niet: je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
Hij schijnt ook mee te hebben geholpen om Louis van Gaal aan te stellen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
Samen met Glenn Helder en Davids.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
er zit wel een pedo en een juffrouwquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zitten er vrouwen in de RvC? Zo niet: je hebt gelijk.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:13 schreef GGMM het volgende:
'Ajax terug naar de EUROPESE top helpen'
Ja dat gaat dus nooit meer gebeurenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:13 schreef GGMM het volgende:
Begin nou maar eerste bij de Nederlandse top.. 5e plek.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:13 schreef GGMM het volgende:
Ook als jij dood bent?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus nooit meer gebeuren
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Begin nou maar eerste bij de Nederlandse top.. 5e plek.
okequote:Op vrijdag 18 november 2011 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Geen P&W voor mij dus vanavond. Een beetje naar dat oeverloze langdradige geraaskal luisteren van die overhypte Cruijff terwijl Pauw en Witteman zich bij "God" proberen in te likken.
Oh. Die benelux competitie gaat toch door?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:13 schreef GGMM het volgende:
Mensen die zinnen een eigen interpretatie gevenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mensen die neerkijken op borrelpraat en onderbroekenlol
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Geen P&W voor mij dus vanavond. Een beetje naar dat oeverloze langdradige geraaskal luisteren van die overhypte Cruijff terwijl Pauw en Witteman zich bij "God" proberen in te likken.
Wie is er eigenlijk kampioen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Begin nou maar eerste bij de Nederlandse top.. 5e plek.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:13 schreef GGMM het volgende:
Als Joop weg is valt je clubje ook uitelkaarquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien als het een keer opgekocht wordt door een Rus
Nou doei. Laatste post dus.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Kan niet wachten, al die kut successupporters ook meteen wegquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Joop weg is valt je clubje ook uitelkaar
Nogmaals; Cruijff was een geweldige voetballer, maar is een waardeloze voetbal-analist en bestuurder. Maar ondertussen wordt er hem ongeveer goddelijke eigenschappen toegedicht.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Heb jij uberhaupt wel verstand van voetbal?
Daarom heb ik de foto voor jullie. Memoriesquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies hetgeen nooit meer gaat gebeuren.
Terecht.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan niet wachten, al die kut successupporters ook meteen weg
wacht? Heb jij teveel bier op ofwat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nogmaals; Cruijff was een geweldige voetballer, maar is een waardeloze analist en bestuurder. Maar ondertussen wordt er hem ongeveer goddelijke eigenschappen toegedicht.
Zou Gert Jakobs het nog kunnen volgen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik kan het helaas niet meer volgen
Nee hij is niet verblind zoals jijquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terecht.
[..]
wacht? Heb jij teveel bier op ofwat?
Jawel. Ik heb er vertrouwen inquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies hetgeen nooit meer gaat gebeuren.
Die is helemaal leippp mannnnn. Van maartn van rossemmmmquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou Gert Jakobs het nog kunnen volgen?
Tip: niet teveel naar Barend, Derksen en de Groot luisteren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nogmaals; Cruijff was een geweldige voetballer, maar is een waardeloze voetbal-analist en bestuurder. Maar ondertussen wordt er hem ongeveer goddelijke eigenschappen toegedicht.
Want kritiek op Cruijff is niet mogelijk in je beperkte visie of wat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terecht.
[..]
wacht? Heb jij teveel bier op ofwat?
?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Want kritiek op Cruijff is niet mogelijk in je beperkte visie of wat?
die naam in dit topicquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou Gert Jakobs het nog kunnen volgen?
Dit dus.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij is Rik vd Boogquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:19 schreef Caland het volgende:
Ajacied422 is trouwens een 13-jarig trolletje die nog nooit een stadion van binnen heeft gezien. Dat jullie het weten
Bewijs dan maar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:19 schreef Caland het volgende:
Ajacied422 is trouwens een 13-jarig trolletje die nog nooit een stadion van binnen heeft gezien. Dat jullie het weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |