Ajax leedvermaakquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Iedereen klaagt dat cruijff er zit, maar iedereen gaat toch kijken :p
Bij Pauw en Witteman ook al?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maandag komt er iemand van utrecht
En dan denkt iedereen oh Johan bleef rustig, had overal een antwoord op.. hij wordt genaaid! Heil Johan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Maar Jeroen en Paul weten niet of er lucht of zand in een bal zit, nu krijgt hij geen kritische vragen
BIJ VI had ie ook geen kritische vragen gekregen...quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Maar Jeroen en Paul weten niet of er lucht of zand in een bal zit, nu krijgt hij geen kritische vragen
Dat maakt niet uit. Deze oorlog gaat niet over voetbal.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:04 schreef DrDentz het volgende:
KWAM hij maar bij VI, dat zou pas mooi zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
BIJ VI had ie ook geen kritische vragen gekregen...
Inderdaad, daar had je een complimentenregen van Johan tov Johan gekregenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
BIJ VI had ie ook geen kritische vragen gekregen...
Er is veel wederzijds respect tussen de Johannenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar had je een complimentenregen van Johan tov Johan gekregen
Ja.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
Zouden ze hier ook over een brief beginnen?
Beginnen denk ik wel, maar kritisch doorvragen.. nee.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
Zou volgens mij behoorlijk tegenvallen. Genee en Derksen hebben veel te veel respect voor Cruijff om hem aan te pakken...quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
KWAM hij maar bij VI, dat zou pas mooi zijn.
Welke brief??quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
Lijkt me toch wel leuk om te zien. Johan en Johan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou volgens mij behoorlijk tegenvallen. Genee en Derksen hebben veel te veel respect voor Cruijff om hem aan te pakken...
Alsof de verlosser zit te wachten op borrelpraat en onderbroekenlolquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Die blijft nog eerder bij Jeroen en Paulquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof de verlosser zit te wachten op borrelpraat en onderbroekenlol
Ruimt hij het dan ook zelf op?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Mensen die neerkijken op borrelpraat en onderbroekenlolquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof de verlosser zit te wachten op borrelpraat en onderbroekenlol
Ik dacht al, ze wil dadelijk zo graag zeggen dat ze het voelde aankomen, ik denk ik gun haar dat plezierquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten en ja hoor...
Zo doe je dat.twitter:bartvanmerwijk twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 23:04:08Cruyff en Witteman. Johan Draait Door. Boer zoekt Cruyff. JC Journaal. The Voice of Johan. Cruyff Bijt Louis. Ik Hou van Johan. #penw reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |