Ajax leedvermaakquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Iedereen klaagt dat cruijff er zit, maar iedereen gaat toch kijken :p
Bij Pauw en Witteman ook al?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maandag komt er iemand van utrecht
En dan denkt iedereen oh Johan bleef rustig, had overal een antwoord op.. hij wordt genaaid! Heil Johan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Maar Jeroen en Paul weten niet of er lucht of zand in een bal zit, nu krijgt hij geen kritische vragen
BIJ VI had ie ook geen kritische vragen gekregen...quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Maar Jeroen en Paul weten niet of er lucht of zand in een bal zit, nu krijgt hij geen kritische vragen
Dat maakt niet uit. Deze oorlog gaat niet over voetbal.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:04 schreef DrDentz het volgende:
KWAM hij maar bij VI, dat zou pas mooi zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
BIJ VI had ie ook geen kritische vragen gekregen...
Inderdaad, daar had je een complimentenregen van Johan tov Johan gekregenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
BIJ VI had ie ook geen kritische vragen gekregen...
Er is veel wederzijds respect tussen de Johannenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar had je een complimentenregen van Johan tov Johan gekregen
Ja.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
Zouden ze hier ook over een brief beginnen?
Beginnen denk ik wel, maar kritisch doorvragen.. nee.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
Zou volgens mij behoorlijk tegenvallen. Genee en Derksen hebben veel te veel respect voor Cruijff om hem aan te pakken...quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
KWAM hij maar bij VI, dat zou pas mooi zijn.
Welke brief??quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
Lijkt me toch wel leuk om te zien. Johan en Johan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou volgens mij behoorlijk tegenvallen. Genee en Derksen hebben veel te veel respect voor Cruijff om hem aan te pakken...
Alsof de verlosser zit te wachten op borrelpraat en onderbroekenlolquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Die blijft nog eerder bij Jeroen en Paulquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof de verlosser zit te wachten op borrelpraat en onderbroekenlol
Ruimt hij het dan ook zelf op?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Mensen die neerkijken op borrelpraat en onderbroekenlolquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof de verlosser zit te wachten op borrelpraat en onderbroekenlol
Ik dacht al, ze wil dadelijk zo graag zeggen dat ze het voelde aankomen, ik denk ik gun haar dat plezierquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten en ja hoor...
Zo doe je dat.twitter:bartvanmerwijk twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 23:04:08Cruyff en Witteman. Johan Draait Door. Boer zoekt Cruyff. JC Journaal. The Voice of Johan. Cruyff Bijt Louis. Ik Hou van Johan. #penw reageer retweet
Ex bokser die nu weer goed ziet?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat Regilio Tuur de aangewezen persoon is om Ajax te redden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik mis Cruijff Internationalquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/#!/bartvanmerwijk/status/137652332421857281
Zitten er vrouwen in de RvC? Zo niet: je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
Hij schijnt ook mee te hebben geholpen om Louis van Gaal aan te stellen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
Samen met Glenn Helder en Davids.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
er zit wel een pedo en een juffrouwquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zitten er vrouwen in de RvC? Zo niet: je hebt gelijk.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:13 schreef GGMM het volgende:
'Ajax terug naar de EUROPESE top helpen'
Ja dat gaat dus nooit meer gebeurenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:13 schreef GGMM het volgende:
Begin nou maar eerste bij de Nederlandse top.. 5e plek.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:13 schreef GGMM het volgende:
Ook als jij dood bent?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus nooit meer gebeuren
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Begin nou maar eerste bij de Nederlandse top.. 5e plek.
okequote:Op vrijdag 18 november 2011 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Geen P&W voor mij dus vanavond. Een beetje naar dat oeverloze langdradige geraaskal luisteren van die overhypte Cruijff terwijl Pauw en Witteman zich bij "God" proberen in te likken.
Oh. Die benelux competitie gaat toch door?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:13 schreef GGMM het volgende:
Mensen die zinnen een eigen interpretatie gevenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mensen die neerkijken op borrelpraat en onderbroekenlol
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Geen P&W voor mij dus vanavond. Een beetje naar dat oeverloze langdradige geraaskal luisteren van die overhypte Cruijff terwijl Pauw en Witteman zich bij "God" proberen in te likken.
Wie is er eigenlijk kampioen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Begin nou maar eerste bij de Nederlandse top.. 5e plek.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:13 schreef GGMM het volgende:
Als Joop weg is valt je clubje ook uitelkaarquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien als het een keer opgekocht wordt door een Rus
Nou doei. Laatste post dus.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Kan niet wachten, al die kut successupporters ook meteen wegquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Joop weg is valt je clubje ook uitelkaar
Nogmaals; Cruijff was een geweldige voetballer, maar is een waardeloze voetbal-analist en bestuurder. Maar ondertussen wordt er hem ongeveer goddelijke eigenschappen toegedicht.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Heb jij uberhaupt wel verstand van voetbal?
Daarom heb ik de foto voor jullie. Memoriesquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies hetgeen nooit meer gaat gebeuren.
Terecht.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan niet wachten, al die kut successupporters ook meteen weg
wacht? Heb jij teveel bier op ofwat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nogmaals; Cruijff was een geweldige voetballer, maar is een waardeloze analist en bestuurder. Maar ondertussen wordt er hem ongeveer goddelijke eigenschappen toegedicht.
Zou Gert Jakobs het nog kunnen volgen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik kan het helaas niet meer volgen
Nee hij is niet verblind zoals jijquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terecht.
[..]
wacht? Heb jij teveel bier op ofwat?
Jawel. Ik heb er vertrouwen inquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies hetgeen nooit meer gaat gebeuren.
Die is helemaal leippp mannnnn. Van maartn van rossemmmmquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou Gert Jakobs het nog kunnen volgen?
Tip: niet teveel naar Barend, Derksen en de Groot luisteren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nogmaals; Cruijff was een geweldige voetballer, maar is een waardeloze voetbal-analist en bestuurder. Maar ondertussen wordt er hem ongeveer goddelijke eigenschappen toegedicht.
Want kritiek op Cruijff is niet mogelijk in je beperkte visie of wat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terecht.
[..]
wacht? Heb jij teveel bier op ofwat?
?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Want kritiek op Cruijff is niet mogelijk in je beperkte visie of wat?
die naam in dit topicquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou Gert Jakobs het nog kunnen volgen?
Dit dus.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij is Rik vd Boogquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:19 schreef Caland het volgende:
Ajacied422 is trouwens een 13-jarig trolletje die nog nooit een stadion van binnen heeft gezien. Dat jullie het weten
Bewijs dan maar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:19 schreef Caland het volgende:
Ajacied422 is trouwens een 13-jarig trolletje die nog nooit een stadion van binnen heeft gezien. Dat jullie het weten
Ik vond hem altijd best grappig, maar de laatste tijd komt hij erg geïrriteerd over.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:19 schreef Caland het volgende:
Een stadion van binnen zien is idd een vereiste om enigszins intelligent te zijn ja.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:19 schreef Caland het volgende:
Geeft toch wel aan wat voor een baas hij wasquote:
Intelligentie doet er niet toe, informatie is belangrijk! gr God.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een stadion van binnen zien is idd een vereiste om enigszins intelligent te zijn ja.
Nee maar wel een vereiste om supporter te zijn van een clubquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een stadion van binnen zien is idd een vereiste om enigszins intelligent te zijn ja.
Idd.. Ben vroeger vaak zat naar voetbalwedstrijden gegaan en ben een domme kutmongoolquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind jij.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee maar wel een vereiste om supporter te zijn van een club
was de vorige keer toen johan er zat ook.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Trouwens, wel opvallend dat alleen Johan er zit trouwens.
Hij is fan. Of aanhangsel. In de verste verten geen supporter.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:21 schreef Ties02 het volgende:
hoezo kijk je darts als je 13 bent? dat is toch voor oude mannen
[..]
Nee maar wel een vereiste om supporter te zijn van een club
Hoeven ze tenminste niet van die rare shots te introduceren met 4 vakjes.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Trouwens, wel opvallend dat alleen Johan er zit trouwens.
Wat zit je nou moeilijk te doen hier.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is fan. Of aanhangsel. In de verste verten geen supporter.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:23 schreef Rickazio het volgende:
Demagoog die cruijff, prima voetballer maar er komt wel een hoop onzin uit dat Amsterdamse bekkie van 'm
Keje stelde volgens mij met nog iemand die commissie samen. Kan je nagaan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie heeft dat eigenlijk ooit bedacht?
Keje is een huichelaarquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Keje stelde volgens mij met nog iemand die commissie samen. Kan je nagaan.
goed punt, stinkt er hier wel naar inderdaad.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]jij durft, hopen dat de ajax mods je geen ban geven
Dus het kamp Cruijff?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Keje stelde volgens mij met nog iemand die commissie samen. Kan je nagaan.
Vbl op fokquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:24 schreef Geo3kant het volgende:
Weet eigenlijk niet of joodjoortje meeleest. Anders zit die kans er dik in.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:24 schreef Geo3kant het volgende:
Neequote:Op vrijdag 18 november 2011 23:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Geeft toch wel aan wat voor een baas hij was. TdJ was stiekem gewoon een heerlijk programma.
Wat doe jij hier dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Sowieso fok.. ga toch naar de kroeg man.
Jawel. Ah jij was die mongool die elke uitzending zat te janken hoe slecht het wel niet was, maar toch altijd zat te kijken.quote:
te koud om de deur uit te gaanquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja idd.. Jezus TUFKAL, heb je geen levenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Geen idee. Davids een judasrat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie heeft dat eigenlijk ooit bedacht?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:26 schreef Rickazio het volgende:
Het woord kamp gebruiken bij een club die zichzelf joden noemt?
@P&W
Wie heeft er wat aan deze info?
En wie heeft er wat aan deze reactie?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:26 schreef Rickazio het volgende:
Het woord kamp gebruiken bij een club die zichzelf joden noemt?
@P&W
Wie heeft er wat aan deze info?
Ik ben al 2 en halve maand niet buiten geweest, ik zit hier op me plekquote:
En aan deze?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wie heeft er wat aan deze reactie?
Ik oordeelde niet hoor, ik zit hier ook tenslottequote:Op vrijdag 18 november 2011 23:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ben al 2 en halve maand niet buiten geweest, ik zit hier op me plekmaar heel fok zeikt elkaar af en trollt, dus vandaar.. als je vbl gaat haten kun je heel fok haten.
Kan jij nou eens een keer je bek dichthouden. Overal en maar het waar kan op mij zeiken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
En aan deze?
Behalve voor je postcount uiteraard. Autist.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik oordeelde niet hoor, ik zit hier ook tenslotte
Nope.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij nou eens een keer je bek dichthouden. Overal en maar het waar kan op mij zeiken.
Daar ben ik het me eens, het is wel een betwetertje die kakkerlakquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij nou eens een keer je bek dichthouden. Overal en maar het waar kan op mij zeiken.
Op FOK! zitten alleen maar autisten met een genotsstaaf van 30cm die iedere zaterdagavond 10 meisjes er op trekken. De overige dagen zitten ze thuis.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:28 schreef Ties02 het volgende:
Veel autisme hier op fok. Paul was ook al een autist toch?
I kheb geen genotsstaafquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:30 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Op FOK! zitten alleen maar autisten met een genotsstaaf van 30cm die iedere zaterdagavond 10 meisjes er op trekken. De overige dagen zitten ze thuis.
Ofzo.
menstruatiecyclusquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:30 schreef Geo3kant het volgende:
LOL heb je wel ooit een menstruatie cycles gehad dan meneer?
Ja. Dat was zo ongeveer op het moment van registreren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:30 schreef Droopie het volgende:
Ajacied422 is normaal wel relaxed maar heeft op.een bepaald moment zijn krediet bij velen.verspeeld
een paar dagen geleden moest ie niks van Cruijffie hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:30 schreef Droopie het volgende:
Ajacied422 is normaal wel relaxed maar heeft op.een bepaald moment zijn krediet bij velen.verspeeld
Voor vrouwen zijn dan weer andere dingen.quote:
Dat eerste wel denk ik, dat tweede, helaas nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar wel autist?
Misschien heb jij de vrouwelijke vorm van het opscheppen, dubbel D?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Dat was zo ongeveer op het moment van registreren.
Wees blij, scheelt rugklachten en hangen ze straks niet op je knieënquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat eerste wel denk ik, dat tweede, helaas niet
Klopt en dat straks is NU qua leeftijdquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wees blij, scheelt rugklachten en hangen ze straks niet op je knieën
Of van die successupportertjes van ADO: 100 % ADO 100 % ADOquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
net zo triest als die 100% anti ajax sjaaltjes![]()
Granny alert...quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt en dat straks is NU qua leeftijd
Ach ja, jij vindt Ajax - NAC ook belangrijker dan de toekomst van de club.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt alles steeds herhaald? Ik weet het nu wel.
ik heb.het meer tijdens groningen feyenoord, iets met oude koeien en trollen.met.de trollersquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
een paar dagen geleden moest ie niks van Cruijffie hebben
Het zit je wel diep he, dat de jongens op je school wel enige clubliefde tonen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of van die successupportertjes van ADO: 100 % ADO 100 % ADO![]()
Die wedstrijd vergeet je voor het gemak even.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja, jij vindt Ajax - NAC ook belangrijker dan de toekomst van de club.
Dappere bekentenis.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:33 schreef Specularium het volgende:
Ik heb die Collegetour gewoon helemaal zitten kijken.
En ? Heeft het geholpen ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:33 schreef Specularium het volgende:
Ik heb die Collegetour gewoon helemaal zitten kijken.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
net zo triest als die 100% anti ajax sjaaltjes![]()
Nep-Clubliefde bedoel je.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zit je wel diep he, dat de jongens op je school wel enige clubliefde tonen.
Je bent serieus enorm kansloos als je met een anti-Ajax, of een anti-wat voor club dan ook shirt gaat rondlopen.quote:
Waarom? En wat maakt jou echt dan? Het feit dat je tijdens wedstrijden van je club altijd op fok te vinden bent?quote:
Waarschijnlijk geen ene fuck...quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga daar maar eens mee lopen in de Kalverstraat, kijken wat er gebeurt
Nou, de meeste ajacieden wonen volgens mij in Friesland, Zeeland en Limburgquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh, als ik naar Amsterdam ga, dan ga ik naar de topattractie van A'dam, de wallen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is net zo triest of nee.. nog triester.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die wedstrijd vergeet je voor het gemak even.
Waar bemoei jij je mee?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:35 schreef Geo3kant het volgende:
Het idee dat ik altijd krijg bij Ajax is dat gewoon iedereen... iedereen zich over mee wilt en moet bemoeien, volgens mij zegt de poetsvrouw daar nog tegen de Boer wat hij eens zou moeten doen.
Je moet gewoon van die autisten.. misschien wel! Nee van die wat minder vocale mensen in huren die hun werk goed doen, en voor de rest hun bek laten houden.
Precies. Kansloos gedoe.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent serieus enorm kansloos als je met een anti-Ajax, of een anti-wat voor club dan ook shirt gaat rondlopen.
In je rolstoel , net als Robben?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:36 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Meh, als ik naar Amsterdam ga, dan ga ik naar de topattractie van A'dam, de wallen.
Dit is het eerste van hem deze uitzending waarvan ik denk 'dat had je niet moeten zeggen'quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:36 schreef TNA het volgende:
Wat een ongelofelijk onjuist verhaal over hoe hersenhelften werken.
Tuurlijk, als materiaalmanquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Overal, het is dat ik al een kutclub heb gekozen.. anders kon ik zo bij Ajax aan de slag.
Clubliefde kan zo groot zijn dat je ook meer hekel aan een andere club kunt krijgen. Maar goed, clubliefde is wellicht sowieso een vaag begrip voor je.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent serieus enorm kansloos als je met een anti-Ajax, of een anti-wat voor club dan ook shirt gaat rondlopen.
cruijf bedoel je mag ik hopen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:37 schreef Caland het volgende:
Van Gaal komt wel meer to the point dan Molenaar. Wat was dat erg zeg
sjakie wolfs was anders heel geliefd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Naja zeg, dit voelt toch een beetje als belediging.
Wat??quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:37 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Clubliefde kan zo groot zijn dat je ook meer hekel aan een andere club kunt krijgen.
Ik wed dat jij z,on loser bent die pas 3 jaar fan is van Groningenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:37 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Clubliefde kan zo groot zijn dat je ook meer hekel aan een andere club kunt krijgen. Maar goed, clubliefde is wellicht sowieso een vaag begrip voor je.
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
+ 95% van de ajax aanhang denkt nu ja maar.. linker hersen helft en dan gaat het mis en.. ja johan moet het doen en nee van gaal toch niet de juiste dus.. heil johan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:38 schreef TNA het volgende:
Samenvatting: Cruijff is een drammer in de RvC, de RvC naait hem om van het gedram af te zijn. Opgelost.
Cruijff ja.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
cruijf bedoel je mag ik hopen?
Bij sommige mensen is de haat jegens de andere club groter dan de liefde voor de eigen club.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:37 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Clubliefde kan zo groot zijn dat je ook meer hekel aan een andere club kunt krijgen. Maar goed, clubliefde is wellicht sowieso een vaag begrip voor je.
Als je zo wed kun je beter niet beginnen aan de totoquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik wed dat jij z,on loser bent die pas 3 jaar fan is van Groningen
Ontwijkt itt Romer ook geen antwoorden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Dit verhaal staat zo veel strakker als dat van Romer gisteren.
Leg maar uit wie Hugo is , of Leonardoquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:39 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Als je zo wed kun je beter niet beginnen aan de toto
En de rest heeft het tot nu toe elke keer verneukt, dus misschien is het wel goed voor Ajax.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Kortom: Als van Gaal komt dan loopt de rest gewoon weg..
Het beste clubteam ooit was Real Madrid uit de jaren '60.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:40 schreef tong80 het volgende:
Cruijf kreeg de macht bij Brca. Creëerde het dreamteam. Guariola gong op zijn voet verder en het werd het beste clubteam ooit.
Oh Ja Cruijffie brak alle records met zijn Barca.
Relevant.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:41 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Het beste clubteam ooit was Real Madrid uit de jaren '60.
De overige vier RvC leden waren er om Cruijff te supporten in het terugbrengen van zijn filosofie in de club Ajax met name in de jeugdopleiding. Met andere woorden, ze zouden Cruijff vrijspel moeten geven op voetballend, technisch gebied. Dus ze drammen over iets wat gebeurd op een terrein waar ze helemaal niet moeten komen, dat is hun zaak niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:38 schreef TNA het volgende:
Samenvatting: Cruijff is een drammer in de RvC, de RvC naait hem om van het gedram af te zijn. Opgelost.
idd dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:41 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Real heeft altijd het beste team gehad. Resultaten verschilden alleen wel eens.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:41 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Ja. Zo goed is Cruijff niet.quote:
Ja. Ongeveer net zo relevant als alle dementie/bezopen posts van tong.quote:
Kan toch...ipods kunnen gewoon op Wifiquote:
Iemand die zo redeneert kan ik niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:42 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Ja. Zo goed is Cruijff niet.
Spelers die een aantal seizoenen bij Groningen gespeeld hebben in het verleden. Maar je denkt toch niet dat ik me bij jou hoef te verantwoorden?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Leg maar uit wie Hugo is , of Leonardo
Dit voelt wel als sluikreclame.. hij had ook gewoon kunnen zeggen smartphone of mobiele telefoon.quote:
Hij bedoelt natuurlijk dat zijn familieleden met een headset skypen op hun iPod.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kan toch...ipods kunnen gewoon op Wifi
Je moest wel lang zoeken he.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:43 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Spelers die een aantal seizoenen bij Groningen gespeeld hebben in het verleden. Maar je denkt toch niet dat ik me bij jou hoef te verantwoorden?
Duurde wel heel lang.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:43 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Spelers die een aantal seizoenen bij Groningen gespeeld hebben in het verleden.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De overige vier RvC leden waren er om Cruijff te supporten in het terugbrengen van zijn filosofie in de club Ajax met name in de jeugdopleiding. Met andere woorden, ze zouden Cruijff vrijspel moeten geven op voetballend, technisch gebied. Dus ze drammen over iets wat gebeurd op een terrein waar ze helemaal niet moeten komen, dat is hun zaak niet.
Nee, Ipod kan op internet via Wifi, je kan dan gewoon Skype gebruiken ofzo.quote:
Kut dat Inter en Benfica toen meer wonnen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:41 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Juist, doe ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk dat zijn familieleden met een headset skypen op hun iPod.
heb je dat net op wiki gezocht kindje?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:43 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Spelers die een aantal seizoenen bij Groningen gespeeld hebben in het verleden. Maar je denkt toch niet dat ik me bij jou hoef te verantwoorden?
Je kan hem wel serieus nemen als het over voetbal gaat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:44 schreef Oorlogsheld het volgende:
Sorry hoor maar je kan die man toch niet serieus nemen? Met zijn hersenhelften en ipod telefoons..
alsof cruijf weet hoe wifi werkt..quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Ipod kan op internet via Wifi, je kan dan gewoon Skype gebruiken ofzo.
Omdat die man rust wil, dat kan ik me wel voorstellen sowieso zijn generatie ..maar iedereen zal hem bellen voor informatie etc.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Waarom heeft Cruijff geen smartphone?? Ding heeft zeker te weinig verstand van voetbal, gaat niet samen.
Neem gewoon een htc-tje, Cruijff..
Als iemand zich vergist tussen een iPod en een Iphone verliest hij bij mij al z'n geloofwaardigheid mbt het neerzetten van een organisatie binnen een voetbalclub ja.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:44 schreef Oorlogsheld het volgende:
Sorry hoor maar je kan die man toch niet serieus nemen? Met zijn hersenhelften en ipod telefoons..
Sommige mensen hebben geen behoefte aan een mobiel. Wat ik wel kan begrijpen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Waarom heeft Cruijff geen smartphone?? Ding heeft zeker te weinig verstand van voetbal, gaat niet samen.
OMG LOL Cruyff zei iPod, snel tweeten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:45 schreef TNA het volgende:
http://twitter.com/#!/search/cruijff%20ipod
Alsof Henk ten Cate een capabele bestuurder isquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Als hij echt rust wil kapt ie met alles en gaat ie van zijn leven genietenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Omdat die man rust wil, dat kan ik me wel voorstellen sowieso zijn generatie ..maar iedereen zal hem bellen voor informatie etc.
totaal niet rullevante zakenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:44 schreef Oorlogsheld het volgende:
Bemoeizucht zal het wel zijnquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Als hij echt rust wil kapt ie met alles en gaat ie van zijn leven genieten.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof Henk ten Cate een capabele bestuurder is
Blijkbaarquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:47 schreef BobW het volgende:
Nemen jullie het een man van 64 nou kwalijk dat hij Ipod in plaats van Iphone zegt?:'):')
quote:
Echt? Ik vond dit al treurig genoeg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:47 schreef Karina het volgende:
Ik had het commentaar hier wel willen horen als hij vertelde dat hij een BB had.
waarom zou ik voor dat antwoord wiki nodig hebben?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:45 schreef vincerusso het volgende:
[..]
heb je dat net op wiki gezocht kindje?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt? Ik vond dit al treurig genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |