Dat vroegen wij ons ook af.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:48 schreef Rickazio het volgende:
[..]
waarom zou ik voor dat antwoord wiki nodig hebben?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:47 schreef psychosomatic het volgende:
JC lult wel makkelijk dat de RvC de Toekomst nooit van dichtbij gezien heeft en dat die mensen geen verstand van voetbal hebben, maar hij vergeet dat Edje genoeg weet. Jammer dat P&W te weinig verstand van voetbal hebben om dat even aan te halen.
Alsof dat de enigste fout is die hij structureel maakt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:49 schreef Rickazio het volgende:
enigste.. enigste.. enigste... kan iemand hem op z'n bek slaan?
Moeten er eerst wat katholieke kids gepenetreerd wordenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:50 schreef SanAnt het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat zij er niet was
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Geweldig. Van mij had hij nog een uur door mogen kletsen.
Andere competitiesquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut dat Inter en Benfica toen meer wonnen.
wat een onwetend wijf was dat zegquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:50 schreef SanAnt het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat zij er niet was
Je hebt het wel over JC, himself.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:49 schreef Rickazio het volgende:
enigste.. enigste.. enigste... kan iemand hem op z'n bek slaan?
Dat is dan wel one fucked up familyquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moeilijke keuze. Alsof ik tussen een vader en een moeder moet kiezen.
Wordt wel weer leukquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:51 schreef Specularium het volgende:
Fred en Ria op een camping in Frankrijk.
En het is geeneens Draadstaal.
Bedankt man.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is dan wel one fucked up familydan ben jij nog goed terecht gekomen.
late reactie, even op wiki gezocht wanneer dat was?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ga jij maar lekker verder met het in de fik steken van pleepapier
Donder op joh.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:54 schreef Rickazio het volgende:
Nou, was weer gezellig, fijne avond allemaal.
vertel mij eens wie Theo Keukens is . Of Marinus Dijkhuizenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
late reactie, even op wiki gezocht wanneer dat was?
held van utreg MARINUSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:55 schreef vincerusso het volgende:
[..]
vertel mij eens wie Theo Keukens is . Of Marinus Dijkhuizen
Je zit er 100% naast.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:52 schreef golfer het volgende:
Nog iets gemist door niet te kijken?
Laat me raden:
Johan zal ongetwijfeld die 2 deskundige voetbaljournalisten Pauw en Witteman op hun diepgaande vragen antwoord hebben gegeven en alweer bewezen te hebben de beste bestuurder/lid van de RvC van Ajax te zijn die je maar kan wensen?
En het zal wel weer gegaan zijn over dat ie geen GSM of PC heeft?
Witteman vroeg nog over er zand of lucht zat in zo'n balquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:08 schreef golfer het volgende:
Dus Pauw en Witteman hadden opeens wel verstand van voetbal en stelden wel relevante kritische inside Ajax-vragen?
Wow.
Wel een gemiste kans ja dat er geen kritische kenner bij zat. Zou me ook niks verbazen als dat een eis van Cruijff was.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:08 schreef golfer het volgende:
Dus Pauw en Witteman hadden opeens wel verstand van voetbal en stelden wel relevante kritische inside Ajax-vragen?
Wow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |