Kaartjesquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond m'n treinkaartje al duur zat.
Ah, je bedoelt gewoon je vervoerbewijs?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Het bedrag dat van het tegoed op m'n OV-chipkaart werd geschreven.'
Maar nog prima te doen. Hell, de Thalys vreet niet eens de Ov chipknipquote:
Die neem ik ook dagelijks.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar nog prima te doen. Hell, de Thalys vreet niet eens de Ov chipknip
quote:
Lenzenquote:
Oh. Ik heb liever seks met jou dan dat ik jouw nasi eet hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat doe ik liever dan seks met jullie ja
Nou ja, 25% van mijn treinreizen dit jaar bestond uit Thalys.quote:
Deze bewaar ik voor Airquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
[..]
Lenzen.
[..]
Oh. Ik heb liever seks met jou dan dat ik jouw nasi eet hoor.
Het laat je niet los hehquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:34 schreef Tegan het volgende:
Eigenlijk was het maar raar dat we dachten dat licht het snelste was. Wat is er nu zo speciaal aan lichtdeeltjes.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:25 schreef Friek_ het volgende:
Dat ouderwetse licht werd ook wat saai.
Aansteller.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Weet je waar ik hoofdpijn van krijg? Van bavaria.
Blijkens. [ afbeelding ]
Over mij natuurlijkquote:
Niks, maar jullie kunnen het toch wel over mij hebben?quote:
quote:
Ik beloof dat ik niet zal lurkenquote:
Oh daar is die blauwe balk van onderin?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:55 schreef MissMSX het volgende:
En OMG, wat flikt danny nou met die kutreclame van samsung?
Vertel!quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom zit ik in hemelsnaam al een half uur naar regen te luisteren?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom zit ik in hemelsnaam al een half uur naar regen te luisteren?
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh daar is die blauwe balk van onderin?
Uitrusten op kosten van de baas, beters!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik viel net bijna in slaap op een vergadering
Etalagepop worden in een luxe beddenzaak.quote:
Je keek door het raam en zag dat ze een crackertrekfeestje hebben?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij zijn de buurjongens alleen thuis
Veel keiharde Marokkaanse dancemuziekquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je keek door het raam en zag dat ze een crackertrekfeestje hebben?
Vergeet je niet te filmen en hier te posten?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik wacht tot de andere buren in de achtertuin gaan staan schelden
Om het tempo op te voeren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Veel keiharde Marokkaanse dancemuziek
M'n telefoon kan geen filmpjes makenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vergeet je niet te filmen en hier te posten?
Tijd om naar Den Haag te verhuizenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n telefoon kan geen filmpjes maken
Gisteravond stonden ze voor ook al op straat te ouwehoeren en te kloten. Maar dat was maar eventjes, nu hoor ik de hele avond al om de paar minuten harde kutmuziek die aan/uit gaat.
Dan kan ze dat elke dag meemaken?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijd om naar Den Haag te verhuizen
Straks zien ze haar en zoals het een stel goede Marokkanen betreft, slepen ze haar mee naar binnen, gangrapen ze haar en leggen ze het tafereel op foto vast met haar eigen camera.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een uitgebreid fotoverslag met begeleidende tekst is ook prima, hoeft geen film te zijn!
Want ik ben er nu toch al aan gewend?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijd om naar Den Haag te verhuizen
Gelukkig zijn alle batterijen in dit huis leeg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks zien ze haar en zoals het een stel goede Marokkanen betreft, slepen ze haar mee naar binnen, gangrapen ze haar en leggen ze het tafereel op foto vast met haar eigen camera.
Dan kun je na afloop geeneens zeggen 'gelukkig hebben we de foto's nog'.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig zijn alle batterijen in dit huis leeg.
Webcam een optie?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alle batterijen in dit huis leeg.
Je kunt je afvragen wat erger is, of iemand dat doet of dat jij het herkent?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben nu bij utrecht, en er zit iemand al vanaf rotterdam dat glee-nummer te luisteren op repeat, met een koptelefoon die net iets te hard staat
De iPhone kan geen filmpjes maken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n telefoon kan geen filmpjes maken
Gisteravond stonden ze voor ook al op straat te ouwehoeren en te kloten. Maar dat was maar eventjes, nu hoor ik de hele avond al om de paar minuten harde kutmuziek die aan/uit gaat.
Of dat ik het stiekem nog leuk vind ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen wat erger is, of iemand dat doet of dat jij het herkent?
Het maakt je op z'n minst verdacht stiekeme kasthomo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Noh, als je het eerste seizoen wel leuk vond, ben je tegenwoordig al fanboy?
Neuken?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het maakt je op z'n minst verdacht stiekeme kasthomo.
Ja, maar niet met jou.quote:
De 3G uit 2008 kan geen filmpjes maken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb heel old skool een 3G uit 2008.
Stiekem?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het maakt je op z'n minst verdacht stiekeme kasthomo.
Nou, speel er maar eens mee, want dat ding kan echt wel filmpjes maken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:41 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat ik weet in ieder geval. Hij kon eerst ook niet mms'en
Ik ben die optie nog niet tegengekomen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, speel er maar eens mee, want dat ding kan echt wel filmpjes maken.
Dan zul je inderdaad geen filmpjes kunnen maken vrees ik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb in de camera app links de filmrol, in het midden de opnameknop en rechts zit niks
Half zes ofzo?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
CL, hoe laat doen ze H&M aanvullen ook alweer?
Mijn Taiwanese baksteen uit 2005 kon dat al.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn nokia 6300 uit 2007 kan wel filmpjes maken.
Mijn geliefde Nokia 7373 ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn Samsung uit 2006 kon dat zelfs.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Dit was mijn eerste, in 1998!quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik had eerst nog een Siemens A50Mijn eerste telefoon. Met prepaid enzo.
Vanwaar deze actie?quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:02 schreef Q. het volgende:
Tip: kokend water over je hand gooien is onaangenaam.
Goede zet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wilde het eens proberen, leek me geinig.
Het lijkt allemaal niet zo erg, hand direct lang onder de koude kraan gedaan.quote:
Welke game?quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:11 schreef Lolaatje het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan gamen, maar ik vind het zonde dat mijn halve dag er dan aan is straks. Niet dat ik anders wat nuttigs zou doen.
Mijn laptop gaat denk ik huilen als ik daarmee aan kom zettenquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig helemaal verslaafd aan Skyrim.
Mijn 5 jaar oude pc draait hem nog prima.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:16 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Mijn laptop gaat denk ik huilen als ik daarmee aan kom zetten.
Ja, is het zo tof als 'men' zegt?
Nooit gespeeld?quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn 5 jaar oude pc draait hem nog prima.
Hij is erg tof, then again, ik ken Oblivion niet.
Halverwege de tien minuten is mijn hand meestal al te koud om hem er nog onder te houdenquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:13 schreef Lolaatje het volgende:
Ah, vooral dat lang is handig. Mensen die zich gebrand hebben en hun hand vervolgens wel drie tellen onder de kraan koelen.
Herkenbaar, het wordt op een gegeven moment pijnlijk koud.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Halverwege de tien minuten is mijn hand meestal al te koud om hem er nog onder te houden.
Ook niet!quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:24 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Nooit gespeeld?Morrowind dan?
Wat voor videokaart heeft jouw vijf jaar oude PC?
Mieters!quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:44 schreef Lolaatje het volgende:
Foei!
Ik heb ook een GeForce kaart, 310M. Vind net op Youtube een filmpje van iemand die Skyrim met deze videokaart speelt. Perspectief.
Mja, dat is ook een beetje mijn probleem. Heb Morrowind nooit uitgespeeld omdat ik er soms een tijdje niet aan toe kwam en er dan helemaal niet meer inzat. Drie keer opnieuw begonnen, maar heb het nooit geredquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Mieters!![]()
Skyrim.![]()
Heb er eigenlijk te weinig tijd voor, voor zo'n enorm spel.
Met die quest ben ik ook amper bezig. Vind die gates ook maar stomquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:49 schreef Anthraxx het volgende:
Oblivion heb ik nooit de main quest van uitgespeeld.
Wij en de rest van de wereldquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Met die quest ben ik ook amper bezig. Vind die gates ook maar stom.
Daarom is de main quest van Skyrim wel tof: draken!quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Met die quest ben ik ook amper bezig. Vind die gates ook maar stom.
Er mogen alleen witte paarden meedoenquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:00 schreef CherryLips het volgende:
En dan lopen ze te mekkeren over racisme, maar die arme paardjes dan
Ik speel al TES sinds Daggerfall, nog nóóit de main story uitgespeeld bij één van de games en toch vind ik het stuk voor stuk enorm toffe games. Skyrim ook weer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:49 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Mja, dat is ook een beetje mijn probleem. Heb Morrowind nooit uitgespeeld omdat ik er soms een tijdje niet aan toe kwam en er dan helemaal niet meer inzat. Drie keer opnieuw begonnen, maar heb het nooit gered.
Die gates werden wel heel repetitief ja.quote:
Ik hou niet van 20x op hetzelfde punt doodgaan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom is de main quest van Skyrim wel tof: draken!
Ik geef het na drie keer al op. Ik ben geen gamerquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou niet van 20x op hetzelfde punt doodgaan.
Fiets!quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
Orchideeën in de koopjeshoek van het tuincentrum
Mijn fiets die voor het eerst geen herrie maakt tijdens het fietsen
Misschien moet je eerst iets anders gaan doen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou niet van 20x op hetzelfde punt doodgaan.
Vind ze ook enorm tofquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik speel al TES sinds Daggerfall, nog nóóit de main story uitgespeeld bij één van de games en toch vind ik het stuk voor stuk enorm toffe games. Skyrim ook weer.
5 euro voor stilte! Hoe goed.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:31 schreef CherryLips het volgende:
Al sinds ik die fiets heb, 1994, tikte er een trapper tegen de kettingkast. Een soort ritmisch geluid. Nu was ie ruim een maand geleden omgevallen en waren de trapper een cm naar links verplaatst. Resultaat: nog hardere tik en de kettingkast die regelmatig uit elkaar donderde. Hij maakte echt veel herrie. Toch maar eens laten maken. Magische kosten: 5 euro. En hij is nu helemaal stil. Dat is echt wennen. Heb er sinds kort ook lampen op met batterijen want dat snoertje liet steeds los. Maar wat doe ik soms nog: zet ik de dynamo aan omdat ik het ben vergeten
Het liedje doet het m hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:33 schreef Lolaatje het volgende:
Loco Roco ziet er in ieder geval vrolijk uit.
Nah, ik doe het sowieso alleen om de sex.quote:Op zondag 20 november 2011 00:19 schreef Tegan het volgende:
Dat is toch geen ipadres. En wil je geen eigen trouwtopic
.
Ik doe niet aan seks na het huwelijkquote:Op zondag 20 november 2011 00:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nah, ik doe het sowieso alleen om de sex.
Dat dacht ik ook maar dat is dus niet het geval deze keer. Ik kreeg een sms van de provider dat ik een bericht gemist had vanwege te volle inbox met nummer erbij. Ik dacht 'kijk dadelijk wel van wie dat nummer is' maar dat feest ging niet door omdat die sms van de provider dus niet opgeslagen werdquote:Op zondag 20 november 2011 14:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan wordtie toch gewoon vastgehouden door je provider en bezorgd als je weer ruimte hebt?
Koop een echte telefoon!quote:Op zondag 20 november 2011 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Shit, mijn antieke telefoon heeft een sms gemist omdat de inbox vol was. Nu weet ik niet wie me moest hebben en mis ik misschien wel grootse social events
Is dat nou die versie zonder camerafunctie of zonder antenne-functie?quote:Op zondag 20 november 2011 15:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Koop een echte telefoon!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 november 2011 15:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Koop een echte telefoon!
[ afbeelding ]
In het witquote:Op zondag 20 november 2011 15:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Koop een echte telefoon!
[ afbeelding ]
Ik heb alleen maar in bed Friends liggen kijken en ik ben naar de fietsenmaker en het tuincentrum geweest en ik ben gebroken. Ik had beter wel iets actiefs kunnen doen geloof ikquote:
Ik mag over een maand een 4S uitzoeken!quote:
Smartlappenfestival was tof!quote:Op zondag 20 november 2011 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar in bed Friends liggen kijken en ik ben naar de fietsenmaker en het tuincentrum geweest en ik ben gebroken. Ik had beter wel iets actiefs kunnen doen geloof ik
Zeg dat, desondanks wel veel lol gehad gisteren en nu lekker no-lifen, daar is het een prima dagje voor.quote:
Hoe gaat het met je?quote:
Dan kun je hem net zo goed morgen al halenquote:Op zondag 20 november 2011 16:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag over een maand een 4S uitzoeken!![]()
Misschien dat ik hem tegen die tijd wel gewoon los ga kopen, net zo handig.
't is ook niet echt minder geworden in de loop van de dag ofzo.quote:Op zondag 20 november 2011 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is goed mistig idd. Vind het wel iets hebben voor een keertje
Nog geen geld!quote:Op zondag 20 november 2011 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je hem net zo goed morgen al halen
Lekker door elkaars krullen woelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:20 schreef Tegan het volgende:
Jongens, ik had net vijf minuten heel tof bezoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
En nu heb je hem de kou in gestuurd?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Ze blijft een kattenhater.quote:Op zondag 20 november 2011 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
!
En nu heb je hem de kou in gestuurd?
Ben je om nu? Liever een kat dan een hond?quote:Op zondag 20 november 2011 21:27 schreef Tegan het volgende:
Hij is ook niet meer in de gang nu. Dus enige optie is dat hij de nooduitgang heeft genomen.
Van schrik? Ontroering? Jaloezie? Allergie?quote:Op zondag 20 november 2011 21:28 schreef Tegan het volgende:
Nee dat nooit. Kat is sowieso geen optie want dan gaat mama dood als ze langskomt.
Ja, duh!quote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef Tegan het volgende:
Hij wilde niet meer.
Hij had overigens geen halsband, maar was gewoon heel wit en netjes enzo.
Zilvervisjes heb je overalquote:
Mijn broertje is ook allergisch voor katten, en heeft een (je verzint 't niet) een anti-allergiekat!quote:
Die moet je nou juist niet doen als je allergie hebt.quote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef Tegan het volgende:
Mag ik die ene toffe kat van jullie niet lenen voor een week om te testen.
Die wil je niet als je last hebt van allergie.quote:
Ah, om het hebben van een kat te testen, ik dacht om je moeder te testen.quote:
De weken daarna heb je daar ook nog weken last van. Sorry, dat ga ik T-mom niet aandoen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef Tegan het volgende:
Nee, mama zou al gillend wegrennen als ze hem moest aanraken, laat staan er een week bij in de buurt zijn.
Ik ken je een beetje, dus dat had ik al zo ingeschat.quote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef Tegan het volgende:
Haha, was ook niet een heel serieus voorstel hoor.
Het was ook altijd het excuus van mijn moeder, terwijl ze nooit ergens last van heeft als ze bij ons is.quote:Op zondag 20 november 2011 21:50 schreef Tegan het volgende:
Ik denk eigenlijk dat mama die hele allergie maar overdrijft. Want honden had ze nergens last van.
Alles goed hier, veel bezig met andere dingen dus automatisch minder tijd voor FOK!quote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het met jou? Lang niet gesproken.
Alleen slikt mama wel honderden euro's aan allergiepillen dagelijksquote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was ook altijd het excuus van mijn moeder, terwijl ze nooit ergens last van heeft als ze bij ons is.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef Tegan het volgende:
Alleen slikt mama wel honderden euro's aan allergiepillen dagelijks.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:54 schreef Tegan het volgende:
I know. Als ze haar begraven vervuilt ze de bodem geloof ik. En als ze haar cremeren de lucht
.
I know. Het ruimen van graven is er mede daarom ook niet leuker op geworden.quote:Op zondag 20 november 2011 21:56 schreef Tegan het volgende:
Ik heb er ooit een artikel over gelezen, dat dat dus geen grap is.
Het nadeel van de medische vooruitgang. Mensen leven wel langer maar wel met 873423 chemicalien.
quote:If sex with three people is a threesome, and with two a twosome, I finally understand why they call you handsome!
Omg wat.quote:Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn broertje is ook allergisch voor katten, en heeft een (je verzint 't niet) een anti-allergiekat!
Allergie schijnt vooral veroorzaakt te worden door huidschilfers en die kat die hij heeft, geeft die nauwelijks af. Mooi beest overigens ook nog.quote:
Ik bedoelde: Heb jij een broer?!quote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allergie schijnt vooral veroorzaakt te worden door huidschilfers en die kat die hij heeft, geeft die nauwelijks af. Mooi beest overigens ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |