Kaartjesquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond m'n treinkaartje al duur zat.
Ah, je bedoelt gewoon je vervoerbewijs?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Het bedrag dat van het tegoed op m'n OV-chipkaart werd geschreven.'
Maar nog prima te doen. Hell, de Thalys vreet niet eens de Ov chipknipquote:
Die neem ik ook dagelijks.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar nog prima te doen. Hell, de Thalys vreet niet eens de Ov chipknip
quote:
Lenzenquote:
Oh. Ik heb liever seks met jou dan dat ik jouw nasi eet hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat doe ik liever dan seks met jullie ja
Nou ja, 25% van mijn treinreizen dit jaar bestond uit Thalys.quote:
Deze bewaar ik voor Airquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
[..]
Lenzen.
[..]
Oh. Ik heb liever seks met jou dan dat ik jouw nasi eet hoor.
Het laat je niet los hehquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:34 schreef Tegan het volgende:
Eigenlijk was het maar raar dat we dachten dat licht het snelste was. Wat is er nu zo speciaal aan lichtdeeltjes.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:25 schreef Friek_ het volgende:
Dat ouderwetse licht werd ook wat saai.
Aansteller.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Weet je waar ik hoofdpijn van krijg? Van bavaria.
Blijkens. [ afbeelding ]
Over mij natuurlijkquote:
Niks, maar jullie kunnen het toch wel over mij hebben?quote:
quote:
Ik beloof dat ik niet zal lurkenquote:
Oh daar is die blauwe balk van onderin?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:55 schreef MissMSX het volgende:
En OMG, wat flikt danny nou met die kutreclame van samsung?
Vertel!quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom zit ik in hemelsnaam al een half uur naar regen te luisteren?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom zit ik in hemelsnaam al een half uur naar regen te luisteren?
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh daar is die blauwe balk van onderin?
Uitrusten op kosten van de baas, beters!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik viel net bijna in slaap op een vergadering
Etalagepop worden in een luxe beddenzaak.quote:
Je keek door het raam en zag dat ze een crackertrekfeestje hebben?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij zijn de buurjongens alleen thuis
Veel keiharde Marokkaanse dancemuziekquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je keek door het raam en zag dat ze een crackertrekfeestje hebben?
Vergeet je niet te filmen en hier te posten?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik wacht tot de andere buren in de achtertuin gaan staan schelden
Om het tempo op te voeren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Veel keiharde Marokkaanse dancemuziek
M'n telefoon kan geen filmpjes makenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vergeet je niet te filmen en hier te posten?
Tijd om naar Den Haag te verhuizenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n telefoon kan geen filmpjes maken
Gisteravond stonden ze voor ook al op straat te ouwehoeren en te kloten. Maar dat was maar eventjes, nu hoor ik de hele avond al om de paar minuten harde kutmuziek die aan/uit gaat.
Dan kan ze dat elke dag meemaken?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijd om naar Den Haag te verhuizen
Straks zien ze haar en zoals het een stel goede Marokkanen betreft, slepen ze haar mee naar binnen, gangrapen ze haar en leggen ze het tafereel op foto vast met haar eigen camera.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een uitgebreid fotoverslag met begeleidende tekst is ook prima, hoeft geen film te zijn!
Want ik ben er nu toch al aan gewend?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijd om naar Den Haag te verhuizen
Gelukkig zijn alle batterijen in dit huis leeg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks zien ze haar en zoals het een stel goede Marokkanen betreft, slepen ze haar mee naar binnen, gangrapen ze haar en leggen ze het tafereel op foto vast met haar eigen camera.
Dan kun je na afloop geeneens zeggen 'gelukkig hebben we de foto's nog'.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig zijn alle batterijen in dit huis leeg.
Webcam een optie?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alle batterijen in dit huis leeg.
Je kunt je afvragen wat erger is, of iemand dat doet of dat jij het herkent?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben nu bij utrecht, en er zit iemand al vanaf rotterdam dat glee-nummer te luisteren op repeat, met een koptelefoon die net iets te hard staat
De iPhone kan geen filmpjes maken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n telefoon kan geen filmpjes maken
Gisteravond stonden ze voor ook al op straat te ouwehoeren en te kloten. Maar dat was maar eventjes, nu hoor ik de hele avond al om de paar minuten harde kutmuziek die aan/uit gaat.
Of dat ik het stiekem nog leuk vind ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen wat erger is, of iemand dat doet of dat jij het herkent?
Het maakt je op z'n minst verdacht stiekeme kasthomo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Noh, als je het eerste seizoen wel leuk vond, ben je tegenwoordig al fanboy?
Neuken?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het maakt je op z'n minst verdacht stiekeme kasthomo.
Ja, maar niet met jou.quote:
De 3G uit 2008 kan geen filmpjes maken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb heel old skool een 3G uit 2008.
Stiekem?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het maakt je op z'n minst verdacht stiekeme kasthomo.
Nou, speel er maar eens mee, want dat ding kan echt wel filmpjes maken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:41 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat ik weet in ieder geval. Hij kon eerst ook niet mms'en
Ik ben die optie nog niet tegengekomen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, speel er maar eens mee, want dat ding kan echt wel filmpjes maken.
Dan zul je inderdaad geen filmpjes kunnen maken vrees ik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb in de camera app links de filmrol, in het midden de opnameknop en rechts zit niks
Half zes ofzo?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
CL, hoe laat doen ze H&M aanvullen ook alweer?
Mijn Taiwanese baksteen uit 2005 kon dat al.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn nokia 6300 uit 2007 kan wel filmpjes maken.
Mijn geliefde Nokia 7373 ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn nokia 6300 uit 2007 kan wel filmpjes maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |