Bedankt voor je inputquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:39 schreef Kuukske het volgende:
Oh dat eerste idee is leuk. Maar het tweede idee ook.
Nee dan word de kist meegenomen naar de Studio (waar de Sint zit op zijn stoel) en daar worden door de pieten en de Sint (met een verhaaltje en op zijn schoot) de cadeautjes uitgedeeld.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:42 schreef Kuukske het volgende:
Het tweede idee is wel bruikbaarder denk ik. Of nouja, daar kun je meer kanten mee op.
Als ze eenmaal de slapende Piet hebben gevonden, wat dan? Worden dan daar alle pakjes uitgepakt? Ik zie dan al heel veel mensen in een klein kantoortje voor me die fanatiek pakjes graaien.
De afgelopen 3 jaar help ik al mee want ik vind het gewoon leuk om te helpen (ook bij BBQ, feestjes en noem maar op). Maar dit jaar net even wat actieverquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:00 schreef Kuukske het volgende:
Gezellig. Ik heb nu al zin in volgend jaar.
Ja, die luxe heb ik niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 03:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik het voor nodig heb. Tandheelkunde enzo zit wel in een studentenpakket ofzo. En voor de rest ben ik prima verzekerd via de KNVvL.
Hai, op zoek naar een suikeroom?quote:
Ik snap dat je vandaag gevlucht bent.quote:
Ik alleen als ik er moet zijn. 1x per mensenleven.quote:
Om te demonstreren tegen de 1%?quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik alleen als ik er moet zijn. 1x per mensenleven.
Nee,ik moest een keer bij de bibliotheek daar zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Om te demonstreren tegen de 1%?
Een goeie beurt is altijd goed.quote:
Nat?quote:
als jij nasi vergelijkbaar vindt met een goeie beurt, zou ik toch eens op zoek gaan naar een andere ventquote:
quote:
Jullie kennen duidelijk mijn nasi nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
als jij nasi vergelijkbaar vindt met een goeie beurt, zou ik toch eens op zoek gaan naar een andere vent
Wat geef je ervoor?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:45 schreef Tegan het volgende:
Ik ga zo bakken geld uitgeven. Tenminste als ik niet te lui ben om op te staan. Wie schopt me.
Benny Benassi opzetquote:
Waaraanquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:45 schreef Tegan het volgende:
Ik ga zo bakken geld uitgeven. Tenminste als ik niet te lui ben om op te staan. Wie schopt me.
Dat doe ik liever dan seks met jullie jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:40 schreef Tegan het volgende:
Maar goed, ga jij maar mooi nasi eten dan doen ik en KT gewoon andere dingen samen.
Dat kan wel vele malen goedkoper jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Duur reisje dit
http://travels.kilroyworld.nl/tour/yolo-inca-discovery/38822/6764
Exclusief vliegticket he.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan wel vele malen goedkoper ja
Ja, ik las het. WTFquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |