De ondergang van de wetenschapquote:Op donderdag 17 november 2011 12:23 schreef Tegan het volgende:
http://www.eo.nl/programm(...)esp?article=12784849
Not this shit again.
Toegepaste wetenschap FTW.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:23 schreef Tegan het volgende:
http://www.eo.nl/programm(...)esp?article=12784849
Not this shit again.
Dt betaal ik nu ook al voor alleen basis hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zorgpremie voor volgend jaar bekend, 125 eu per maand![]()
Waar is die krassmiley?
Bullquote:Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dt betaal ik nu ook al voor alleen basis hoor..
Dovahkiin!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelukkig krijg ik er een hoger eigen risico en een fors uitgekleed basispakket voor terug.
De mensen worden gewoon te oud, daar wordt de zorg onbetaalbaar van. Iedereen bij 65 verplicht een spuitje en het wordt weer betaalbaar. Maar ja, dat mag ook weer niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelukkig krijg ik er een hoger eigen risico en een fors uitgekleed basispakket voor terug.
Gewoon een pestepidimie loslaten op de Veluwe. Al die reli's zijn toch niet ingeënt dus dan is dat hele gebied in één keer uitgeroeid.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:29 schreef Q. het volgende:
De mensen worden gewoon te oud, daar wordt de zorg onbetaalbaar van. Iedereen bij 65 verplicht een spuitje en het wordt weer betaalbaar. Maar ja, dat mag ook weer niet.
Ik denk dat het voor heel Nederland beter is als ze op die volle grote steden een dodelijk virus loslaten. Veel meer slachtoffers, dus beter.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een pestepidimie loslaten op de Veluwe. Al die reli's zijn toch niet ingeënt dus dan is dat hele gebied in één keer uitgeroeid.
Amsterdam en Utrecht!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
Ik denk dat het voor heel Nederland beter is als ze op die volle grote steden een dodelijk virus loslaten. Veel meer slachtoffers, dus beter.
Jij mag hier komen slapen ten tijde van de aanval.quote:
Dat is toch niet nu?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mag hier komen slapen ten tijde van de aanval.
Ik betaal ook 125,08. Maar zorgtoeslagquote:Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dt betaal ik nu ook al voor alleen basis hoor..
Ik zou niet weten waar ik het voor nodig heb. Tandheelkunde enzo zit wel in een studentenpakket ofzo. En voor de rest ben ik prima verzekerd via de KNVvL.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:51 schreef Tegan het volgende:
Misschien moet ik kappen met dat aanvullende denk ik.
Ik heb gisteren pas mijn eerste draak geslacht, na een dikke 30 uur spelenquote:
QFT, op vrijdagochtend om 6:18 is het wel iets minder tofquote:Op vrijdag 18 november 2011 03:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Pilsener is best puick drinkvocht op een donderdagavond trouwens.
Je bent eeuwig studentquote:Op vrijdag 18 november 2011 03:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik het voor nodig heb. Tandheelkunde enzo zit wel in een studentenpakket ofzo. En voor de rest ben ik prima verzekerd via de KNVvL.
Hij doet zijn best dat te blijven. Krullend werkschuw tuig.quote:
Tegen de muur er mee, ALLEMAAL!quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij doet zijn best dat te blijven. Krullend werkschuw tuig.
Eh, geef es een voorzetje?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:06 schreef Tally het volgende:
Ik moet een verhaallijn verzinnen voor het Sinterklaasfeestje op mn werk. Iemand zin om te helpen?
Das nu net het probleemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |