Ik schaamde me wel een beetje toen ik de snoer aan 2 kanten aangesloten had en me toen bedacht dat hij eerst nog achter een rail langs doorgevoerd moest.quote:
Eh, werken en dan naar Den Haag aan het eind van de middagquote:Op woensdag 16 november 2011 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Cl, what is your plan for tomorrow?
Ik ook niet, dus dan komen wij elkaar waarschijnlijk tegen!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:02 schreef JoeBravo het volgende:
Ik kom helemaal niet in Den Haag. Lopen we elkaar ook mis.
We hebben nog in hetzelfde gebouw gezeten! Ooit. Maar ook misgelopen.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben vrijdag in Den Haag. Lopen we elkaar weer mis.
die logica valt niets tegenin te brengen, dus tot dan.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus dan komen wij elkaar waarschijnlijk tegen!
Op het schoolbord?quote:
Mooi dat je genoten heb!quote:
Kind kan gewoon mee naar de meest ranzige metal concerten hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Mooi dat je genoten heb!
Als de baby er straks is zit dat er niet meer in!
Nou i.v.m. gehoorbeschadiging zou ik het niet doen, maar van mij mag ze (mijn dochtertje dus).quote:Op donderdag 17 november 2011 10:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kind kan gewoon mee naar de meest ranzige metal concerten hoor
Opa en oma wonen niet voor niets een paar kilometer verderop!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:06 schreef Tally het volgende:
Mooi dat je genoten heb!
Als de baby er straks is zit dat er niet meer in!
Precies. Bier drinken kun je ook niet vroeg genoeg leren.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:07 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is bij ons ook. Maar in die 7 maanden gaat ze aankomende maandag voor het eerst naar mijn schoonouders. En de afgelopen 7 maanden is ze 2 keer naar mijn ouders gegaan.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Opa en oma wonen niet voor niets een paar kilometer verderop!
Op de schoudersquote:Op donderdag 17 november 2011 10:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Serieus, bij het vorige Rammsteinconcert in het Gelredome was dat dus wel het geval. Geniaalquote:
Eergisteren bij Opeth liepen er ook een aantal kleine koters rondquote:Op donderdag 17 november 2011 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Serieus, bij het vorige Rammsteinconcert in het Gelredome was dat dus wel het geval. Geniaal
Daar heb je oordopjes voorquote:Op donderdag 17 november 2011 10:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou i.v.m. gehoorbeschadiging zou ik het niet doen, maar van mij mag ze (mijn dochtertje dus).
Ik zag gisteren wel dat er een concert daar bij Heineken Music Hall? Er stond alleen niet wat, maar er stond een aardige rij. Geen kinderen daar, dus dat zal wel softe muziek zijn geweestquote:Op donderdag 17 november 2011 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eergisteren bij Opeth liepen er ook een aantal kleine koters rond.
Zegt me niets, maar klinkt niet als iets waar je je kind aan wil blootstellenquote:De Amerikaanse rapsensatie Wiz Khalifa gaf op woensdag 16 november 2011 een concert in de Heineken Music Hall te Amsterdam
Niet echt nee. Ik dacht even dat ik in Rotterdam was met al die negers, maar dat is nu te verklaren.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Zegt me niets, maar klinkt niet als iets waar je je kind aan wil blootstellen.
Bijlmer, Rotterdam, één pot nat.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet echt nee. Ik dacht even dat ik in Rotterdam was met al die negers, maar dat is nu te verklaren.
Ik had gisteren ook niet het idee dat ik de gemiddelde leeftijd aan het opkrikken was, nee.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Bij Bush was ik wel ongeveer de doelgroep geloof ikGeen kinders gezien in ieder geval.
Die heb ik! Een knalroze Skullcandyquote:Op donderdag 17 november 2011 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n grote oldskool koptelefoon
De P+R is handig, de enige reden om er te komenquote:Op donderdag 17 november 2011 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijlmer, Rotterdam, één pot nat.
FOK!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
Je partner neemt een drankje aan
Grappig dat de meeste mannen daar gelijk matcho gedrag vertonen en de vrouw die het aanneemt bijna meteen een slet wordt genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |