Opa, doe 's lief tegen mij! Voor een keer!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Vandaar dat je geen partner hebt waarschijnlijk?
dit dusquote:Op donderdag 17 november 2011 10:34 schreef imanidiot het volgende:
Goedkoper voor mij, mocht ze een 2e krijgen vertel ik de beste jongen hoe ik haar uitwoon.
Wat? Wat? Wat??quote:Op donderdag 17 november 2011 10:38 schreef A-mineur het volgende:
mocht een andere kerel overduidelijke signalen maken (die vrouwen 9/10x niet doorhebben, en dan bedoel ik dus het geslijm, mooie praatjes met weinig inhoud, etc. De dingen die mannen dus van elkaar wel vaak opmerken (ik althans)).
Ik vind het goedkoop.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:40 schreef Copycat het volgende:
Onzekerheid maakt trouwens erg lelijk.
Is het ook, spaart weer een paar euro uitquote:
Ik vind dat je je aanstelt uit onzekerheid.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Is het ook, spaart weer een paar euro uit
Is het niet wat goedkoop om een drankje aan te nemen van iemand die intenties heeft terwijl je weet dat je er niet op in gaat?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind dat je je aanstelt uit onzekerheid.
Schaamteloos, misschien een trio bij 10 drankjes maar ik wil dan niet dat mijn ballen tegen die van hem aan schurenquote:Op donderdag 17 november 2011 10:42 schreef devlinmr het volgende:
tuurlijk mag dat.... en als hij er mij 10 geeft mag hij haar uitwonen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |