Opa, doe 's lief tegen mij! Voor een keer!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Vandaar dat je geen partner hebt waarschijnlijk?
dit dusquote:Op donderdag 17 november 2011 10:34 schreef imanidiot het volgende:
Goedkoper voor mij, mocht ze een 2e krijgen vertel ik de beste jongen hoe ik haar uitwoon.
Wat? Wat? Wat??quote:Op donderdag 17 november 2011 10:38 schreef A-mineur het volgende:
mocht een andere kerel overduidelijke signalen maken (die vrouwen 9/10x niet doorhebben, en dan bedoel ik dus het geslijm, mooie praatjes met weinig inhoud, etc. De dingen die mannen dus van elkaar wel vaak opmerken (ik althans)).
Ik vind het goedkoop.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:40 schreef Copycat het volgende:
Onzekerheid maakt trouwens erg lelijk.
Is het ook, spaart weer een paar euro uitquote:
Ik vind dat je je aanstelt uit onzekerheid.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Is het ook, spaart weer een paar euro uit
Is het niet wat goedkoop om een drankje aan te nemen van iemand die intenties heeft terwijl je weet dat je er niet op in gaat?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind dat je je aanstelt uit onzekerheid.
Schaamteloos, misschien een trio bij 10 drankjes maar ik wil dan niet dat mijn ballen tegen die van hem aan schurenquote:Op donderdag 17 november 2011 10:42 schreef devlinmr het volgende:
tuurlijk mag dat.... en als hij er mij 10 geeft mag hij haar uitwonen...
Als hij mij graag een drankje geeft, is dat toch zijn eigen verantwoording?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:43 schreef Psy-freak het volgende:
Is het niet wat goedkoop om een drankje aan te nemen van iemand die intenties heeft terwijl je weet dat je er niet op in gaat?
Je kunt toch nee zeggen? Je weet dat hij het niet uit puur altruisme doet.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als hij mij graag een drankje geeft, is dat toch zijn eigen verantwoording?
Wat ben jij voor Nederlander gratis is gratis!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:45 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je kunt toch nee zeggen? Je weet dat hij het niet uit puur altruisme doet.
Kan, maar als ik zin heb in een drankje en een praatje, waarom niet? Het is niet zo dat hij met een drankje een plaatsje in mijn bed koopt.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:45 schreef Psy-freak het volgende:
Je kunt toch nee zeggen? Je weet dat hij het niet uit puur altruisme doet.
Principes. Ik vertrouw m'n vriendin.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:46 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Wat ben jij voor Nederlander gratis is gratis!
En vertrouwen in je vriendin is een basis voor een goede relatie.
Hmm. Dus als ik met je wil praten moet ik een drankje voor je kopen?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan, maar als ik zin heb in een drankje en een praatje, waarom niet? Het is niet zo dat hij met een drankje een plaatsje in mijn bed koopt.
Ligt er ook aan hoe dit in zijn werk gaat, als je chick even met een andere onbekende gozer in gesprek raakt en jij bent niet bij dit gesprek betrokken, drankje is op en omdat het een leuk gesprek is biedt hij haar ook iets aan, zie ik niet in waarom dit niet zou mogen?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:43 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
[..]
Is het niet wat goedkoop om een drankje aan te nemen van iemand die intenties heeft terwijl je weet dat je er niet op in gaat?
Nee. Nu trek je conclusies uit het niks.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:47 schreef Psy-freak het volgende:
Hmm. Dus als ik met je wil praten moet ik een drankje voor je kopen?
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:43 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
[..]
Het is goedkoop als je je voor een (paar) drankje(s) laat nemen, dus waarom zou het goedkoop zijn als je je voor een (paar) drankje(s) niet laat versieren?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:43 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
[..]
Want als ik een drankje van je aanneem ben ik moreel verplicht verder met je te gaan. Over naïef gesproken.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:49 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zou als vrouw zijnde trouwens geen drankje aannemen van een wildvreemde man. Dan ben je anno 2011 wel bijzonder naïef moet ik zeggen.
Mogen is wat anders, ik denk er blijkbaar anders over.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe dit in zijn werk gaat, als je chick even met een andere onbekende gozer in gesprek raakt en jij bent niet bij dit gesprek betrokken, drankje is op en omdat het een leuk gesprek is biedt hij haar ook iets aan, zie ik niet in waarom dit niet zou mogen?
Naja, zei het al eerder...quote:Op donderdag 17 november 2011 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Nu trek je conclusies uit het niks.
Ik weet wel dat het zo gaat maar nogmaals: beetje goedkoop in mijn ogen. Ik zou me hoerig voelen als ik als vrouw drink op kosten van andere mannen (eventueel met mn vriend erbij).quote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef BrandX het volgende:
[..]! Jij gaat weinig stappen blijkbaar
mannen geven vrouwen drankjes gedurende de avond, in de hoop dat er eentje 'hapts'. De vrouwen weten dat en nemen gewoon aan en de ene keer happen ze, de andere keer (en ja dat weten we/ze doorgaans meteen al, nog voor je het drankje accepteerd) hap je niet. En regelmatig heb je idd even een gezellig, leuk praatje en meer niet.
Overigens gebeurt het zelfs dat wanneer je het drankje wel afslaat, de man in kwestie beledigd is.
Ik neem als lieve schattige jongen ook drankjes aan, o jeah it happend.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:49 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zou als vrouw zijnde trouwens geen drankje aannemen van een wildvreemde man. Dan ben je anno 2011 wel bijzonder naïef moet ik zeggen.
Nee hoor.quote:
Zeker nooit gehoord van GHB, klapjosti.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want als ik een drankje van je aanneem ben ik moreel verplicht verder met je te gaan. Over naïef gesproken.
Schering en inslag!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:50 schreef Stokstaart het volgende:
Zeker nooit gehoord van GHB, klapjosti.
wat lief naief van jou als je dat denktquote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef Smack-a-jack het volgende:
een drankje aannemen is voor vrouwen iets heel anders dan voor mannen.. Wij geven alleen drankjes weg aan vrouwen in wiens broek we willen komen (of hele goeie vriendinnen). Vrouwen hebben dat nooit door en dat is nou juist het mooie eraan.
dat laatste kan ik me wat bij voorstellen, hoewel gelijk naar geweld te grijpen ook weer wat ver gaat natuurlijkquote:Als m'n vriendin een drankje aanneemt. Oké, als die gozer daarna nog wat bij d'r gaat proberen moet hij zich tegenover meneer vuist verantwoorden
Ik weiger altijd.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:50 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ik neem als lieve schattige jongen ook drankjes aan, o jeah it happend.
Goedkoop...dit dat.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef Smack-a-jack het volgende:
een drankje aannemen is voor vrouwen iets heel anders dan voor mannen.. Wij geven alleen drankjes weg aan vrouwen in wiens broek we willen komen (of hele goeie vriendinnen). Vrouwen hebben dat nooit door en dat is nou juist het mooie eraan. Als m'n vriendin een drankje aanneemt. Oké, als die gozer daarna nog wat bij d'r gaat proberen moet hij zich tegenover meneer vuist verantwoorden
Hij biedt het toch zelf aan, en ziet toch dat ik reeds met een andere man aan het stappen benquote:Op donderdag 17 november 2011 10:50 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Mogen is wat anders, ik denk er blijkbaar anders over.
[..]
Naja, zei het al eerder...
[..]
Ik weet wel dat het zo gaat maar nogmaals: beetje goedkoop in mijn ogen. Ik zou me hoerig voelen als ik als vrouw drink op kosten van andere mannen (eventueel met mn vriend erbij).
Zus, zo. Maar wat bedoel je nu?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |