Opa, doe 's lief tegen mij! Voor een keer!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Vandaar dat je geen partner hebt waarschijnlijk?
dit dusquote:Op donderdag 17 november 2011 10:34 schreef imanidiot het volgende:
Goedkoper voor mij, mocht ze een 2e krijgen vertel ik de beste jongen hoe ik haar uitwoon.
Wat? Wat? Wat??quote:Op donderdag 17 november 2011 10:38 schreef A-mineur het volgende:
mocht een andere kerel overduidelijke signalen maken (die vrouwen 9/10x niet doorhebben, en dan bedoel ik dus het geslijm, mooie praatjes met weinig inhoud, etc. De dingen die mannen dus van elkaar wel vaak opmerken (ik althans)).
Ik vind het goedkoop.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:40 schreef Copycat het volgende:
Onzekerheid maakt trouwens erg lelijk.
Is het ook, spaart weer een paar euro uitquote:
Ik vind dat je je aanstelt uit onzekerheid.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Is het ook, spaart weer een paar euro uit
Is het niet wat goedkoop om een drankje aan te nemen van iemand die intenties heeft terwijl je weet dat je er niet op in gaat?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind dat je je aanstelt uit onzekerheid.
Schaamteloos, misschien een trio bij 10 drankjes maar ik wil dan niet dat mijn ballen tegen die van hem aan schurenquote:Op donderdag 17 november 2011 10:42 schreef devlinmr het volgende:
tuurlijk mag dat.... en als hij er mij 10 geeft mag hij haar uitwonen...
Als hij mij graag een drankje geeft, is dat toch zijn eigen verantwoording?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:43 schreef Psy-freak het volgende:
Is het niet wat goedkoop om een drankje aan te nemen van iemand die intenties heeft terwijl je weet dat je er niet op in gaat?
Je kunt toch nee zeggen? Je weet dat hij het niet uit puur altruisme doet.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als hij mij graag een drankje geeft, is dat toch zijn eigen verantwoording?
Wat ben jij voor Nederlander gratis is gratis!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:45 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je kunt toch nee zeggen? Je weet dat hij het niet uit puur altruisme doet.
Kan, maar als ik zin heb in een drankje en een praatje, waarom niet? Het is niet zo dat hij met een drankje een plaatsje in mijn bed koopt.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:45 schreef Psy-freak het volgende:
Je kunt toch nee zeggen? Je weet dat hij het niet uit puur altruisme doet.
Principes. Ik vertrouw m'n vriendin.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:46 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Wat ben jij voor Nederlander gratis is gratis!
En vertrouwen in je vriendin is een basis voor een goede relatie.
Hmm. Dus als ik met je wil praten moet ik een drankje voor je kopen?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan, maar als ik zin heb in een drankje en een praatje, waarom niet? Het is niet zo dat hij met een drankje een plaatsje in mijn bed koopt.
Ligt er ook aan hoe dit in zijn werk gaat, als je chick even met een andere onbekende gozer in gesprek raakt en jij bent niet bij dit gesprek betrokken, drankje is op en omdat het een leuk gesprek is biedt hij haar ook iets aan, zie ik niet in waarom dit niet zou mogen?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:43 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
[..]
Is het niet wat goedkoop om een drankje aan te nemen van iemand die intenties heeft terwijl je weet dat je er niet op in gaat?
Nee. Nu trek je conclusies uit het niks.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:47 schreef Psy-freak het volgende:
Hmm. Dus als ik met je wil praten moet ik een drankje voor je kopen?
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:43 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
[..]
Het is goedkoop als je je voor een (paar) drankje(s) laat nemen, dus waarom zou het goedkoop zijn als je je voor een (paar) drankje(s) niet laat versieren?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:43 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
[..]
Want als ik een drankje van je aanneem ben ik moreel verplicht verder met je te gaan. Over naïef gesproken.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:49 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zou als vrouw zijnde trouwens geen drankje aannemen van een wildvreemde man. Dan ben je anno 2011 wel bijzonder naïef moet ik zeggen.
Mogen is wat anders, ik denk er blijkbaar anders over.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe dit in zijn werk gaat, als je chick even met een andere onbekende gozer in gesprek raakt en jij bent niet bij dit gesprek betrokken, drankje is op en omdat het een leuk gesprek is biedt hij haar ook iets aan, zie ik niet in waarom dit niet zou mogen?
Naja, zei het al eerder...quote:Op donderdag 17 november 2011 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Nu trek je conclusies uit het niks.
Ik weet wel dat het zo gaat maar nogmaals: beetje goedkoop in mijn ogen. Ik zou me hoerig voelen als ik als vrouw drink op kosten van andere mannen (eventueel met mn vriend erbij).quote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef BrandX het volgende:
[..]! Jij gaat weinig stappen blijkbaar
mannen geven vrouwen drankjes gedurende de avond, in de hoop dat er eentje 'hapts'. De vrouwen weten dat en nemen gewoon aan en de ene keer happen ze, de andere keer (en ja dat weten we/ze doorgaans meteen al, nog voor je het drankje accepteerd) hap je niet. En regelmatig heb je idd even een gezellig, leuk praatje en meer niet.
Overigens gebeurt het zelfs dat wanneer je het drankje wel afslaat, de man in kwestie beledigd is.
Ik neem als lieve schattige jongen ook drankjes aan, o jeah it happend.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:49 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zou als vrouw zijnde trouwens geen drankje aannemen van een wildvreemde man. Dan ben je anno 2011 wel bijzonder naïef moet ik zeggen.
Nee hoor.quote:
Zeker nooit gehoord van GHB, klapjosti.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want als ik een drankje van je aanneem ben ik moreel verplicht verder met je te gaan. Over naïef gesproken.
Schering en inslag!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:50 schreef Stokstaart het volgende:
Zeker nooit gehoord van GHB, klapjosti.
wat lief naief van jou als je dat denktquote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef Smack-a-jack het volgende:
een drankje aannemen is voor vrouwen iets heel anders dan voor mannen.. Wij geven alleen drankjes weg aan vrouwen in wiens broek we willen komen (of hele goeie vriendinnen). Vrouwen hebben dat nooit door en dat is nou juist het mooie eraan.
dat laatste kan ik me wat bij voorstellen, hoewel gelijk naar geweld te grijpen ook weer wat ver gaat natuurlijkquote:Als m'n vriendin een drankje aanneemt. Oké, als die gozer daarna nog wat bij d'r gaat proberen moet hij zich tegenover meneer vuist verantwoorden
Ik weiger altijd.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:50 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ik neem als lieve schattige jongen ook drankjes aan, o jeah it happend.
Goedkoop...dit dat.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef Smack-a-jack het volgende:
een drankje aannemen is voor vrouwen iets heel anders dan voor mannen.. Wij geven alleen drankjes weg aan vrouwen in wiens broek we willen komen (of hele goeie vriendinnen). Vrouwen hebben dat nooit door en dat is nou juist het mooie eraan. Als m'n vriendin een drankje aanneemt. Oké, als die gozer daarna nog wat bij d'r gaat proberen moet hij zich tegenover meneer vuist verantwoorden
Hij biedt het toch zelf aan, en ziet toch dat ik reeds met een andere man aan het stappen benquote:Op donderdag 17 november 2011 10:50 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Mogen is wat anders, ik denk er blijkbaar anders over.
[..]
Naja, zei het al eerder...
[..]
Ik weet wel dat het zo gaat maar nogmaals: beetje goedkoop in mijn ogen. Ik zou me hoerig voelen als ik als vrouw drink op kosten van andere mannen (eventueel met mn vriend erbij).
Zus, zo. Maar wat bedoel je nu?quote:
Nee natuurlijk niet, maar als je van een wildvreemde man drank aanneemt loop je wel dat risico.quote:
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar als je van een wildvreemde man drank aanneemt loop je wel dat risico.
Zeker als je elk weekend van 134 mannen 332 drankjes aanneemt.
Waar is je trots meisje? Koop je eigen drankjes!
Blijf jij maar op je zolderkamertje zitten, dan dop ik mijn eigen boontjes wel.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:53 schreef Stokstaart het volgende:
Nee natuurlijk niet, maar als je van een wildvreemde man drank aanneemt loop je wel dat risico.
Niet tegen de rest van de crew vertellen he, kunnen we lekker freeloaden op meetquote:Op donderdag 17 november 2011 10:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
lief toch, dat hij dat denkt? Laat hem lekker in de waan joh!
Het is wat kort de bocht natuurlijk. Maar er kleeft bij de meeste vrijgezelle mannen toch wel een bijbedoeling aan het aanbieden van een drankje aan een vrouw hoor. Het zijn echt niet allemaal filantropen natuurlijk.quote:
Het ging mij om de uitspraak dat vrouwen dat niet door hebbenquote:Op donderdag 17 november 2011 10:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is wat kort de bocht natuurlijk. Maar er kleeft bij de meeste vrijgezelle mannen toch wel een bijbedoeling aan het aanbieden van een drankje hoor. Het zijn echt niet allemaal filantropen natuurlijk.
En jij denkt dat alle vrouwen schapen zijn die daar direct intrappen? Nogmaals: hun eigen verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het is wat kort de bocht natuurlijk. Maar er kleeft bij de meeste vrijgezelle mannen toch wel een bijbedoeling aan het aanbieden van een drankje hoor. Het zijn echt niet allemaal filantropen natuurlijk.
Levert de barkeeper die erbij?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeker nooit gehoord van GHB, klapjosti.
Jij denkt dat mannen zomaar met drankjes strooienquote:Op donderdag 17 november 2011 10:55 schreef Speedfight het volgende:
Mij maakt het niet zo uit als ik een drankje aangeboden krijg of mijn vriend. Heb vaak zat gehad dat ik het drankje aannam en daarna diegene de hele avond niet gezien of gesproken heb, plus een drankje aannemen is niet perse flirten.
Mijn vriend vind het vreselijk als ik een drankje aanneem, zelfs van zijn beste vriend. Hij vind het bedelen en dat ik het aan hem kan vragen als ik een drankje wil, terwijl ik er nooit om vraag en het ook prima zelf kan betalen..
Precies. Natuurlijk zit er een bedoeling achter. Of het moeten vrienden zijn, ik heb het dan ook echt over vreemden.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is wat kort de bocht natuurlijk. Maar er kleeft bij de meeste vrijgezelle mannen toch wel een bijbedoeling aan het aanbieden van een drankje aan een vrouw hoor. Het zijn echt niet allemaal filantropen natuurlijk.
Ik stoot wel eens een poppetje om dan ben ik niet de eikel die dan weg loopt maar gewoon een drankje aanbied als excuus o jeahquote:Op donderdag 17 november 2011 10:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is wat kort de bocht natuurlijk. Maar er kleeft bij de meeste vrijgezelle mannen toch wel een bijbedoeling aan het aanbieden van een drankje aan een vrouw hoor. Het zijn echt niet allemaal filantropen natuurlijk.
Een beetje Cc vergelijken met een breezahsletje wat laveloos zich lam zuipt op kosten van een ander, jij hebt lefquote:Op donderdag 17 november 2011 10:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
tsja, dat zij m'n ex tegen mij vlak voordat ze d'r vandoor gingquote:
nogmaals.. die informatie komt van m'n exquote:Op donderdag 17 november 2011 10:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat lief naief van jou als je dat denkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
Kun je nagaan wat een zielige stakkers het zijn, denkend dat met het aanbieden van een drankje een vrouw in hun bed te krijgenquote:Op donderdag 17 november 2011 10:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Er zijn er een hoop die dat niet door hebben en het "leuk" vinden dat een man hun wat aandacht geeft.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het ging mij om de uitspraak dat vrouwen dat niet door hebben
Kun je nagaan wat een zielige stakkers het zijn, zich hoereren, ofwel op kosten van mannen drinken.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een zielige stakkers het zijn, denkend dat met het aanbieden van een drankje een vrouw in hun bed te krijgen
En dan de mannen hier die ook heilig in die zgn wetmatigheid geloven. Schattig.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Kun je nagaan wat een zielige stakkers het zijn, denkend dat met het aanbieden van een drankje een vrouw in hun bed te krijgen
Dat is dan aardig naïef van zulke dames... En die man, ach, die verdient het om een beetje geplaagd te wordenquote:Op donderdag 17 november 2011 10:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Er zijn er een hoop die dat niet door hebben en het "leuk" vinden dat een man hun zomaar wat aandacht geeft.
Terwijl die man hoopt dat hij, en een bepaald lichaamsdeel, wat van die "aandacht" terugziet die avond. Soort van investering.
Net alsof elke vrouw zich door een drankje in bed laat lokken.. dream on. Verder is er nogal een verschil onder welke omstandigheden dat drankje wordt aangeboden.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:58 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een zielige stakkers het zijn, zich hoereren, ofwel op kosten van mannen drinken.
Hoereren?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:58 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een zielige stakkers het zijn, zich hoereren, ofwel op kosten van mannen drinken.
Ja, heel zielig zeg, een eeuwenoude methode om het ijs te breken, schan-fucking-dalig! Kielhalen die kerels!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Haha hij snapt niet dat de wereld zo werkt.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, heel zielig zeg, een eeuwenoude methode om het ijs te breken, schan-fucking-dalig! Kielhalen die kerels!
Soms werkt het nog ookquote:Op donderdag 17 november 2011 11:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Net alsof elke vrouw zich door een drankje in bed laat lokken.. dream on. Verder is er nogal een verschil onder welke omstandigheden dat drankje wordt aangeboden.
Drinken op kosten van een man die in je broekje wilt komen denkt dat je dorst hebt en medelijden heeft.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoereren?
Als je je laat neuken voor een paar drankjes, dat is hoereren.
Ik ken helaas weinig mensen die nog de etiquette naleven.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:02 schreef kLowJow het volgende:
Tegen de eitquette dit, en nogal onbeschoft, tenzij hij jullie beiden een drankje aanbiedt, of nog niet op de hoogte is van (de aard van) jullie relatie en/of jouw aanwezigheid. In dat geval mag het drankje worden aangenomen nadat hij hierover is geïnformeerd, jullie aan elkaar zijn voorgesteld, en jullie er gedrieën om hebben gelachen. Al geniet het ook in dit geval de voorkeur wanneer ook jou een drankje wordt aangeboden.
Een drankje aanbieden om het ijs te breken is heel iets anders dan proberen drank aan te bieden met de intentie om er zo snel mogelijk je snikkel in te hangen.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, heel zielig zeg, een eeuwenoude methode om het ijs te breken, schan-fucking-dalig! Kielhalen die kerels!
Wat is etiquette?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:03 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik ken helaas weinig mensen die nog de etiquette naleven.
Een man breekt het ijs om een ingang te zoeken uiteraard. En dat klinkt meer letterlijk dan ik het bedoel.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Een drankje aanbieden om het ijs te breken is heel iets anders dan proberen drank aan te bieden met de intentie om er zo snel mogelijk je snikkel in te hangen.
Ja, mannen willen alleen het ijs breken met uitgaan. Slaat als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Een drankje aanbieden om het ijs te breken is heel iets anders dan proberen drank aan te bieden met de intentie om er zo snel mogelijk je snikkel in te hangen.
Ik ging niet uit om een batsmaatje te ontmoeten eigenlijk, gewoon feesten.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:07 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja, mannen willen alleen het ijs breken met uitgaan. Slaat als een lul op een drumstel.
En dan kocht je drankjes voor willekeurige mensen?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:10 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ik ging niet uit om een batsmaatje te ontmoeten eigenlijk, gewoon feesten.
De gene die met die gedachten uitgingen kwamen minder leuke meiden tegen dan dat ik deed.
Werkt een stuk beter en je kan hopeloos ruiken van een kilometer afstand.
Als ik iemand aanstoten en drankje morste deed ik dit zelf voor gasten ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:17 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
En dan kocht je drankjes voor willekeurige mensen?
Ik vind het sletterig. Koop fatsoenlijk je eigen drank stelletje hoeren.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Levert de barkeeper die erbij?
Een vent die een drankje komt brengen dat niet rechtstreeks achter de bar vandaan komt is idd wat anders, maar meestal is het de barkeeper die het drankje brengt.
Of iemand komt langs met een vol blad bier, maar dat is een andere situatie dan "een drankje aanbieden".
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:21 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Als ik iemand aanstoten en drankje morste deed ik dit zelf voor gasten ja.
Maak je veel vrienden mee, maar dat snapt de zolderkamer fokker nietquote:
WTF? Zij we nu al een slet omdat we een drankje accepteren dat een ander aanbiedt?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind het sletterig. Koop fatsoenlijk je eigen drank stelletje hoeren.
Da's wat anders dan voor jou een drankje kopen he.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF? Zij we nu al een slet omdat we een drankje accepteren dat een ander aanbiedt?
Djeez, het is een drankje, als ik op een feest sta en er loopt een vage bekende langs met een blad bier, en die zegt "biertje?" dan mag ik daar ook geen biertje van aannemen?
Reken maar dat die bekende weet dat ik een partner heb... hij waarschijnlijk ook trouwens
Want hij heeft dat bier niet betaald?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:49 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Da's wat anders dan voor jou een drankje kopen he.
Een vage bekende is iets anders dan een volslagen vreemde.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF? Zij we nu al een slet omdat we een drankje accepteren dat een ander aanbiedt?
Djeez, het is een drankje, als ik op een feest sta en er loopt een vage bekende langs met een blad bier, en die zegt "biertje?" dan mag ik daar ook geen biertje van aannemen?
Reken maar dat die bekende weet dat ik een partner heb... hij waarschijnlijk ook trouwens
Dat is dus precies m'n punt, het GHB verhaal achterwege gelaten.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het sletterig, je weet exact waarom je die drank krijgt aangeboden, en ongeacht of je toehapt ben je een sletje als je het aanneemt van een vreemde.
Nee, maar dat speelt wel mee. Als mijn vriendin het zou aannemen zou ik ook boos worden.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:55 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat is dus precies m'n punt, het GHB verhaal achterwege gelaten.
Ik dacht dat ik de enige was...quote:Op donderdag 17 november 2011 11:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, maar dat speelt wel mee. Als mijn vriendin het zou aannemen zou ik ook boos worden.
Timurquote:Op donderdag 17 november 2011 11:38 schreef Psy-freak het volgende:
Jullie mogen het 't weekend nog eens dunnetjes overdoen op de radio.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |