abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104468082
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Het is wat kort de bocht natuurlijk. Maar er kleeft bij de meeste vrijgezelle mannen toch wel een bijbedoeling aan het aanbieden van een drankje aan een vrouw hoor. Het zijn echt niet allemaal filantropen natuurlijk.
Ik stoot wel eens een poppetje om dan ben ik niet de eikel die dan weg loopt maar gewoon een drankje aanbied als excuus o jeah 8-)
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  Boks-Chick donderdag 17 november 2011 @ 10:56:57 #62
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104468083
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:53 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, maar als je van een wildvreemde man drank aanneemt loop je wel dat risico.
Zeker als je elk weekend van 134 mannen 332 drankjes aanneemt.

Waar is je trots meisje? Koop je eigen drankjes! :')
Een beetje Cc vergelijken met een breezahsletje wat laveloos zich lam zuipt op kosten van een ander, jij hebt lef :o!

man het gaat over één enkel drankje :')

Daarbij, waar hebben we het over? Als een man een bezette vrouw een drankje geeft, zijn er twee mogelijkheden:

- hij heeft zijn ogen in zijn lul zitten en kijkt niet verder dan dat die lang is (erg kort dus) anders ha hij gezien dat zij bezet is en zjin geld er niet aan uit gegeven

of

- de man in kwestie wil je een compliment maken omdat je er goed uit ziet.

De eerste man is dom, de tweede is een heer.

In beide gevallen zou ik als vriend/man van de vrouw in kwestie lol hebben.
lolwut
  donderdag 17 november 2011 @ 10:57:09 #63
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104468085
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:52 schreef Sjeen het volgende:

[..]

:') right
tsja, dat zij m'n ex tegen mij vlak voordat ze d'r vandoor ging :')

quote:
19s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:51 schreef BrandX het volgende:

[..]

wat lief naief van jou als je dat denkt O+

nogmaals.. die informatie komt van m'n ex :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
  donderdag 17 november 2011 @ 10:57:13 #64
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_104468088
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Het is wat kort de bocht natuurlijk. Maar er kleeft bij de meeste vrijgezelle mannen toch wel een bijbedoeling aan het aanbieden van een drankje aan een vrouw hoor. Het zijn echt niet allemaal filantropen natuurlijk.
Kun je nagaan wat een zielige stakkers het zijn, denkend dat met het aanbieden van een drankje een vrouw in hun bed te krijgen :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Forum Admin donderdag 17 november 2011 @ 10:57:32 #65
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_104468099
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:56 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het ging mij om de uitspraak dat vrouwen dat niet door hebben ;)
Er zijn er een hoop die dat niet door hebben en het "leuk" vinden dat een man hun wat aandacht geeft.
Terwijl die man hoopt dat hij, en een bepaald lichaamsdeel, wat van die "aandacht" terugziet die avond. Soort van investering.
pi_104468111
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Kun je nagaan wat een zielige stakkers het zijn, denkend dat met het aanbieden van een drankje een vrouw in hun bed te krijgen :{
Kun je nagaan wat een zielige stakkers het zijn, zich hoereren, ofwel op kosten van mannen drinken.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  donderdag 17 november 2011 @ 10:58:33 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104468123
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:

En dan de mannen hier die ook heilig in die zgn wetmatigheid geloven. Schattig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Licht Ontvlambaar donderdag 17 november 2011 @ 10:59:30 #68
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104468150
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Er zijn er een hoop die dat niet door hebben en het "leuk" vinden dat een man hun zomaar wat aandacht geeft.
Terwijl die man hoopt dat hij, en een bepaald lichaamsdeel, wat van die "aandacht" terugziet die avond. Soort van investering.
Dat is dan aardig naïef van zulke dames... En die man, ach, die verdient het om een beetje geplaagd te worden *)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 17 november 2011 @ 11:00:16 #69
189978 controlaltdelete
pi_104468171
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:58 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Kun je nagaan wat een zielige stakkers het zijn, zich hoereren, ofwel op kosten van mannen drinken.
Net alsof elke vrouw zich door een drankje in bed laat lokken.. dream on. Verder is er nogal een verschil onder welke omstandigheden dat drankje wordt aangeboden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_104468177
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:58 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Hoereren?
Als je je laat neuken voor een paar drankjes, dat is hoereren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_104468178
quote:

[..]

Ja, heel zielig zeg, een eeuwenoude methode om het ijs te breken, schan-fucking-dalig! Kielhalen die kerels!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_104468202
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, heel zielig zeg, een eeuwenoude methode om het ijs te breken, schan-fucking-dalig! Kielhalen die kerels!
Haha hij snapt niet dat de wereld zo werkt. :|W
pi_104468216
Tegen de eitquette dit, en nogal onbeschoft, tenzij hij jullie beiden een drankje aanbiedt, of nog niet op de hoogte is van (de aard van) jullie relatie en/of jouw aanwezigheid. In dat geval mag het drankje worden aangenomen nadat hij hierover is geïnformeerd, jullie aan elkaar zijn voorgesteld, en jullie er gedrieën om hebben gelachen. Al geniet het ook in dit geval de voorkeur wanneer ook jou een drankje wordt aangeboden.
pi_104468222
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Net alsof elke vrouw zich door een drankje in bed laat lokken.. dream on. Verder is er nogal een verschil onder welke omstandigheden dat drankje wordt aangeboden.
Soms werkt het nog ook :')

quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoereren?
Als je je laat neuken voor een paar drankjes, dat is hoereren.
Drinken op kosten van een man die in je broekje wilt komen denkt dat je dorst hebt en medelijden heeft.
pi_104468240
quote:
4s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:02 schreef kLowJow het volgende:
Tegen de eitquette dit, en nogal onbeschoft, tenzij hij jullie beiden een drankje aanbiedt, of nog niet op de hoogte is van (de aard van) jullie relatie en/of jouw aanwezigheid. In dat geval mag het drankje worden aangenomen nadat hij hierover is geïnformeerd, jullie aan elkaar zijn voorgesteld, en jullie er gedrieën om hebben gelachen. Al geniet het ook in dit geval de voorkeur wanneer ook jou een drankje wordt aangeboden.
Ik ken helaas weinig mensen die nog de etiquette naleven.
  donderdag 17 november 2011 @ 11:03:13 #76
189978 controlaltdelete
pi_104468243
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Een drankje aanbieden om het ijs te breken is heel iets anders dan proberen drank aan te bieden met de intentie om er zo snel mogelijk je snikkel in te hangen.
pi_104468252
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:03 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ik ken helaas weinig mensen die nog de etiquette naleven.
Wat is etiquette?
  Forum Admin donderdag 17 november 2011 @ 11:04:38 #78
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_104468272
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Een drankje aanbieden om het ijs te breken is heel iets anders dan proberen drank aan te bieden met de intentie om er zo snel mogelijk je snikkel in te hangen.
Een man breekt het ijs om een ingang te zoeken uiteraard. En dat klinkt meer letterlijk dan ik het bedoel. :Y)
pi_104468343
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja, mannen willen alleen het ijs breken met uitgaan. Slaat als een lul op een drumstel.
pi_104468426
quote:
13s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:07 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ja, mannen willen alleen het ijs breken met uitgaan. Slaat als een lul op een drumstel.
Ik ging niet uit om een batsmaatje te ontmoeten eigenlijk, gewoon feesten.
De gene die met die gedachten uitgingen kwamen minder leuke meiden tegen dan dat ik deed.
Werkt een stuk beter en je kan hopeloos ruiken van een kilometer afstand :W .
pi_104468592
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:10 schreef imanidiot het volgende:

[..]

Ik ging niet uit om een batsmaatje te ontmoeten eigenlijk, gewoon feesten.
De gene die met die gedachten uitgingen kwamen minder leuke meiden tegen dan dat ik deed.
Werkt een stuk beter en je kan hopeloos ruiken van een kilometer afstand :W .
En dan kocht je drankjes voor willekeurige mensen? :W
pi_104468720
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:17 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

En dan kocht je drankjes voor willekeurige mensen? :W
Als ik iemand aanstoten en drankje morste deed ik dit zelf voor gasten ja. :Y
pi_104468739
TS kan het niet aan :') Tevens, drankje geen probleem, beetje praten lachen geen probleem, maar zodra deh anden gaan bewegen en het schuren begint ga ik toch wel even buurten om duidelijk te maken: NEE.

Niet dat mijn vriendin het zo ver zou laten komen maar.. if so..
pi_104468743
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Levert de barkeeper die erbij?

Een vent die een drankje komt brengen dat niet rechtstreeks achter de bar vandaan komt is idd wat anders, maar meestal is het de barkeeper die het drankje brengt.
Of iemand komt langs met een vol blad bier, maar dat is een andere situatie dan "een drankje aanbieden".
Ik vind het sletterig. Koop fatsoenlijk je eigen drank stelletje hoeren.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 17 november 2011 @ 11:23:02 #85
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104468752
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:21 schreef imanidiot het volgende:

[..]

Als ik iemand aanstoten en drankje morste deed ik dit zelf voor gasten ja. :Y
:')
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_104468762
Dat ze 't drankje aan mij geeft. Daarna kan ze wel weer een nieuw drankje kopen. Lekker goedkoop.
pi_104468797
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:23 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

:')
Maak je veel vrienden mee, maar dat snapt de zolderkamer fokker niet :|W
pi_104469160
Jullie mogen het 't weekend nog eens dunnetjes overdoen op de radio.
pi_104469416
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind het sletterig. Koop fatsoenlijk je eigen drank stelletje hoeren.
WTF? Zij we nu al een slet omdat we een drankje accepteren dat een ander aanbiedt?
Djeez, het is een drankje, als ik op een feest sta en er loopt een vage bekende langs met een blad bier, en die zegt "biertje?" dan mag ik daar ook geen biertje van aannemen?
Reken maar dat die bekende weet dat ik een partner heb... hij waarschijnlijk ook trouwens :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_104469449
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

WTF? Zij we nu al een slet omdat we een drankje accepteren dat een ander aanbiedt?
Djeez, het is een drankje, als ik op een feest sta en er loopt een vage bekende langs met een blad bier, en die zegt "biertje?" dan mag ik daar ook geen biertje van aannemen?
Reken maar dat die bekende weet dat ik een partner heb... hij waarschijnlijk ook trouwens :')
Da's wat anders dan voor jou een drankje kopen he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')