Een drankje aanbieden om het ijs te breken is heel iets anders dan proberen drank aan te bieden met de intentie om er zo snel mogelijk je snikkel in te hangen.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, heel zielig zeg, een eeuwenoude methode om het ijs te breken, schan-fucking-dalig! Kielhalen die kerels!
Wat is etiquette?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:03 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik ken helaas weinig mensen die nog de etiquette naleven.
Een man breekt het ijs om een ingang te zoeken uiteraard. En dat klinkt meer letterlijk dan ik het bedoel.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Een drankje aanbieden om het ijs te breken is heel iets anders dan proberen drank aan te bieden met de intentie om er zo snel mogelijk je snikkel in te hangen.
Ja, mannen willen alleen het ijs breken met uitgaan. Slaat als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Een drankje aanbieden om het ijs te breken is heel iets anders dan proberen drank aan te bieden met de intentie om er zo snel mogelijk je snikkel in te hangen.
Ik ging niet uit om een batsmaatje te ontmoeten eigenlijk, gewoon feesten.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:07 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja, mannen willen alleen het ijs breken met uitgaan. Slaat als een lul op een drumstel.
En dan kocht je drankjes voor willekeurige mensen?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:10 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ik ging niet uit om een batsmaatje te ontmoeten eigenlijk, gewoon feesten.
De gene die met die gedachten uitgingen kwamen minder leuke meiden tegen dan dat ik deed.
Werkt een stuk beter en je kan hopeloos ruiken van een kilometer afstand.
Als ik iemand aanstoten en drankje morste deed ik dit zelf voor gasten ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:17 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
En dan kocht je drankjes voor willekeurige mensen?
Ik vind het sletterig. Koop fatsoenlijk je eigen drank stelletje hoeren.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Levert de barkeeper die erbij?
Een vent die een drankje komt brengen dat niet rechtstreeks achter de bar vandaan komt is idd wat anders, maar meestal is het de barkeeper die het drankje brengt.
Of iemand komt langs met een vol blad bier, maar dat is een andere situatie dan "een drankje aanbieden".
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:21 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Als ik iemand aanstoten en drankje morste deed ik dit zelf voor gasten ja.
Maak je veel vrienden mee, maar dat snapt de zolderkamer fokker nietquote:
WTF? Zij we nu al een slet omdat we een drankje accepteren dat een ander aanbiedt?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind het sletterig. Koop fatsoenlijk je eigen drank stelletje hoeren.
Da's wat anders dan voor jou een drankje kopen he.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF? Zij we nu al een slet omdat we een drankje accepteren dat een ander aanbiedt?
Djeez, het is een drankje, als ik op een feest sta en er loopt een vage bekende langs met een blad bier, en die zegt "biertje?" dan mag ik daar ook geen biertje van aannemen?
Reken maar dat die bekende weet dat ik een partner heb... hij waarschijnlijk ook trouwens
Want hij heeft dat bier niet betaald?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:49 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Da's wat anders dan voor jou een drankje kopen he.
Een vage bekende is iets anders dan een volslagen vreemde.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF? Zij we nu al een slet omdat we een drankje accepteren dat een ander aanbiedt?
Djeez, het is een drankje, als ik op een feest sta en er loopt een vage bekende langs met een blad bier, en die zegt "biertje?" dan mag ik daar ook geen biertje van aannemen?
Reken maar dat die bekende weet dat ik een partner heb... hij waarschijnlijk ook trouwens
Dat is dus precies m'n punt, het GHB verhaal achterwege gelaten.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het sletterig, je weet exact waarom je die drank krijgt aangeboden, en ongeacht of je toehapt ben je een sletje als je het aanneemt van een vreemde.
Nee, maar dat speelt wel mee. Als mijn vriendin het zou aannemen zou ik ook boos worden.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:55 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat is dus precies m'n punt, het GHB verhaal achterwege gelaten.
Ik dacht dat ik de enige was...quote:Op donderdag 17 november 2011 11:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, maar dat speelt wel mee. Als mijn vriendin het zou aannemen zou ik ook boos worden.
Timurquote:Op donderdag 17 november 2011 11:38 schreef Psy-freak het volgende:
Jullie mogen het 't weekend nog eens dunnetjes overdoen op de radio.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |