Lekker door elkaars krullen woelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:20 schreef Tegan het volgende:
Jongens, ik had net vijf minuten heel tof bezoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
En nu heb je hem de kou in gestuurd?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Ze blijft een kattenhater.quote:Op zondag 20 november 2011 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
!
En nu heb je hem de kou in gestuurd?
Ben je om nu? Liever een kat dan een hond?quote:Op zondag 20 november 2011 21:27 schreef Tegan het volgende:
Hij is ook niet meer in de gang nu. Dus enige optie is dat hij de nooduitgang heeft genomen.
Van schrik? Ontroering? Jaloezie? Allergie?quote:Op zondag 20 november 2011 21:28 schreef Tegan het volgende:
Nee dat nooit. Kat is sowieso geen optie want dan gaat mama dood als ze langskomt.
Ja, duh!quote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef Tegan het volgende:
Hij wilde niet meer.
Hij had overigens geen halsband, maar was gewoon heel wit en netjes enzo.
Zilvervisjes heb je overalquote:
Mijn broertje is ook allergisch voor katten, en heeft een (je verzint 't niet) een anti-allergiekat!quote:
Die moet je nou juist niet doen als je allergie hebt.quote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef Tegan het volgende:
Mag ik die ene toffe kat van jullie niet lenen voor een week om te testen.
Die wil je niet als je last hebt van allergie.quote:
Ah, om het hebben van een kat te testen, ik dacht om je moeder te testen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |