Lekker door elkaars krullen woelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:20 schreef Tegan het volgende:
Jongens, ik had net vijf minuten heel tof bezoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
En nu heb je hem de kou in gestuurd?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Ze blijft een kattenhater.quote:Op zondag 20 november 2011 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
!
En nu heb je hem de kou in gestuurd?
Ben je om nu? Liever een kat dan een hond?quote:Op zondag 20 november 2011 21:27 schreef Tegan het volgende:
Hij is ook niet meer in de gang nu. Dus enige optie is dat hij de nooduitgang heeft genomen.
Van schrik? Ontroering? Jaloezie? Allergie?quote:Op zondag 20 november 2011 21:28 schreef Tegan het volgende:
Nee dat nooit. Kat is sowieso geen optie want dan gaat mama dood als ze langskomt.
Ja, duh!quote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef Tegan het volgende:
Hij wilde niet meer.
Hij had overigens geen halsband, maar was gewoon heel wit en netjes enzo.
Zilvervisjes heb je overalquote:
Mijn broertje is ook allergisch voor katten, en heeft een (je verzint 't niet) een anti-allergiekat!quote:
Die moet je nou juist niet doen als je allergie hebt.quote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef Tegan het volgende:
Mag ik die ene toffe kat van jullie niet lenen voor een week om te testen.
Die wil je niet als je last hebt van allergie.quote:
Ah, om het hebben van een kat te testen, ik dacht om je moeder te testen.quote:
De weken daarna heb je daar ook nog weken last van. Sorry, dat ga ik T-mom niet aandoen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef Tegan het volgende:
Nee, mama zou al gillend wegrennen als ze hem moest aanraken, laat staan er een week bij in de buurt zijn.
Ik ken je een beetje, dus dat had ik al zo ingeschat.quote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef Tegan het volgende:
Haha, was ook niet een heel serieus voorstel hoor.
Het was ook altijd het excuus van mijn moeder, terwijl ze nooit ergens last van heeft als ze bij ons is.quote:Op zondag 20 november 2011 21:50 schreef Tegan het volgende:
Ik denk eigenlijk dat mama die hele allergie maar overdrijft. Want honden had ze nergens last van.
Alles goed hier, veel bezig met andere dingen dus automatisch minder tijd voor FOK!quote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het met jou? Lang niet gesproken.
Alleen slikt mama wel honderden euro's aan allergiepillen dagelijksquote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was ook altijd het excuus van mijn moeder, terwijl ze nooit ergens last van heeft als ze bij ons is.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef Tegan het volgende:
Alleen slikt mama wel honderden euro's aan allergiepillen dagelijks.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:54 schreef Tegan het volgende:
I know. Als ze haar begraven vervuilt ze de bodem geloof ik. En als ze haar cremeren de lucht
.
I know. Het ruimen van graven is er mede daarom ook niet leuker op geworden.quote:Op zondag 20 november 2011 21:56 schreef Tegan het volgende:
Ik heb er ooit een artikel over gelezen, dat dat dus geen grap is.
Het nadeel van de medische vooruitgang. Mensen leven wel langer maar wel met 873423 chemicalien.
quote:If sex with three people is a threesome, and with two a twosome, I finally understand why they call you handsome!
Omg wat.quote:Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn broertje is ook allergisch voor katten, en heeft een (je verzint 't niet) een anti-allergiekat!
Allergie schijnt vooral veroorzaakt te worden door huidschilfers en die kat die hij heeft, geeft die nauwelijks af. Mooi beest overigens ook nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |